Új hozzászólás Aktív témák
-
johnsmithnex
tag
válasz Szabó0922 #5357 üzenetére
Azt tudod hogy majdnem mind1 hogy mennyi van az órában..
Még ha valós is a szám akkor se mind1, hogy milyen használatból jött össze az adotz km. A legjobb megoldás ha vásarlás előtt egy teljes átvizsgálason esik át az autó. Lehet, hogy ez plusz költség, de jobb mint ha vennél egy autót amire már az elején százezreket költhetsz. -
johnsmithnex
tag
-
johnsmithnex
tag
Kérdezd ki a szerelődet, hogy ő mennyiért csinálja meg ha viszed az anyagot és ha nem.
Vezérműszíjat készletben érdemes vennj, akkor kapod hozzá a vezető és feszítő görgőket és van amikor a vízpumpát is. Ilyenkor fagyállót is érdemes cserélni.
Van aki ilyenkor cserél termosztátot is, mert az is pár év után beszarik és sokszor csak télen veszed észre hogy nincs fűtésed vagy nyáron felforralja a motort...
Mindenképp a szerelőddel konzultálj, hogy ő miként szeretné és kérj tőle ajánlatot. -
johnsmithnex
tag
Ki mit tud a Fl utáni 156-os Alfákról?
SW 1.9 16V vagy 2.4 20V a kiszemelt.
Benzinesekről csak rosszakat hallottam, pedig az jobb lenne az én használati módomhoz(városba rohangálás, havi 1 hosszabb út). -
johnsmithnex
tag
Sziasztok!
Alfa 156 facelift utániról mik a vélemények?
Jtd motorral szeretném venni, mert azokról jókat hallottam
1.9 16v 140le vagy 2.4 20v 175 le
Jts nagyon bajos? -
johnsmithnex
tag
-
johnsmithnex
tag
Bravo HGT-m volt előtte. Az is 5 henger 20 szelep csak benzines. Szerettem nagyon, de kellett a változás.
Élmény volt a HGT, igazi nyers erő. Az Alfa viszont full más, kanyarokba hihetetlenül viselkedik, meg az Alfa elegánsan présel az ülésbe a 385Nm-ével, hogy csak vigyorgok én is a kormány mögött.
Haverom 1.9 16v-t vett. Igazából az is nagyon jól megy, de én nem találtam megfelelő példányt, ezért lett 2.4 -
johnsmithnex
tag
válasz norbert1998 #5997 üzenetére
Olajat se ártana töltetni bele. Az segíti nagyban a tömítéseket is, hogy ne öregedjenek el és óvja a kompresszort is.
Ismerősömnek 156os Alfában 2 rossz tömítés miatt 3 nap után elment a klíma. Csere után jó is lett. Az UV adalék segítségével könnyen meglett a szivárgás helye.
Máskor meg úgy járt, jogy a szivargyújtóba dugott transzmitter kicsapta a biztit és amiatt nem ment a klíma sem. Kompresszort lehetett hallani, hogy kattant(indult) de nem fújt hideget.
Nézd át a biztiket első körben. Utána nézd meg hogy van e még benne gáz. Kompresszor indul? Ventilator indul?
Semmi hideget nem fúj?
-
johnsmithnex
tag
válasz norbert1998 #6018 üzenetére
Ha szerencséd van akkor csak tömítés a baj, ha nem akkor valamelyik cső vagy csőcsatlakozás, legrosszabb esetben a klímahűtő a lyukas.
Új hozzászólás Aktív témák
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest