Új hozzászólás Aktív témák
-
426os
őstag
válasz Integrale #6100 üzenetére
Közben tegnap sikerült életre kelteni.
"Hidegindítás" előtt kell rádugni a kütyüt, tehát autó kinyit, rádió kikap, kábel rádug és utána gyújtás, majd rádió bekapcsolás. Olvastam még olyat is, hogy bekapcsolás után gyorsan kétszer kell megnyomni az SRC gombot, megtettem ezt is, nem tudom végül ez kellett-e (önmagában a hidegindítás nélkül nem működött).
Amúgy tök jó dolog, ajánlom mindenkinek (bluetooth-os verzió). Kormánygombokkal működik a szám léptetés, play/pause, hívás fogadás/zárás is, igaz mindegyik kb fél-egy másodperc késedelemmel, de ezzel együtt lehet élni. Hangminőség is teljesen jó zenével és hívással is. Androidos telefonnal és Spotify-al használom..
-
adamkaa777
senior tag
válasz Integrale #6100 üzenetére
Ajtó alján lévő műanyag burkolat kellene .
Lenne még 1-2 kérdésem nagy részére megvan a válasz de azért meghallatom más véleményét is .
Szóval adott egy 2005 ös évjártú alfa gt 1.9 jtd .
Milyen olajat ajánlotok ?
Milyen nyári gumit kb 20 ezer forintos ársávban/db (205/55 16)
Kicsit levan kopva a festék az ablaktörlőn érdemes festegetni szerintetek ?
Illetve télen mennyi működik nehézkesen az ablak emelő ha nem mindig fűtött parkolóban van .[ Szerkesztve ]
El. Psy. Congroo.
-
Integrale
veterán
válasz adamkaa777 #6102 üzenetére
Ha olyan mint a Lybrae, akkor tudok adni ajto aljaba vilagitast. Egy szogletes bura, egyik oldalrol meg tudod nyomni es kijon a helyerol. A kesztyutartoban is ilyen van. Ha igen, es pesti vagy, adok egyet.
"Bad reklám is reklám too"
-
adamkaa777
senior tag
sziasztok.
Egy olyan kérdésem lenne hogy gt-ben(jtd) ,hanyas évjárattól van benne részecske szűrő ? Én úgy tudom 2006.El. Psy. Congroo.
-
Integrale
veterán
-
alázógyík
őstag
válasz Elektrosokk #6107 üzenetére
Második.
-
TheProb
veterán
Hali!
Utólago szőnyeg patent beszerelés mennyire megbízható "konstrukció"? Illetve hova kell betekerni a kis műanyag szarokat? Illene cserélni a szőnyegeket a Bravo-ban és akkor már jó lenne patentosra megcsinálni, hogy ne csúszkáljon.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
válasz molnarpeter #6112 üzenetére
Eddig csak patentosat láttam. Meg azt is valahogy rögzíteni kell a padlóhoz.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
válasz molnarpeter #6114 üzenetére
Áhhá. És van is vele tapasztalatod?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
adamkaa777
senior tag
Sziasztok. Egy olyan problémám lenne (alfa gt) hogy ha lezárom a kocsit akkor egy idő után magától bekapcsol a rádió, okozhatja ezt valami rossz beállítás esetleg valami elektromos hiba ?
El. Psy. Congroo.
-
426os
őstag
Gumicsere után végre eljutottam futómű állításra is. Szerencsére nem volt semmi gáz, kicsit a kerékösszetartásokon kellett állítani. Bal felső lengőkarszilent nagy melegben, nagyobb igénybevétel után még mindig nyekereg, de az alső lengőkar cseréig így marad.
Újabb hiba: a múltheti nagy eső óta a csomagtér teleszkópok nem tartják meg az ajtót. Rendeltem újakat..
-
426os
őstag
Ma észrevettem, hogy az szélvédőmosó csöve meg van sérülve a motorháztető zsanérnál és a lötty egy részét kinyomja a lyukon. Egyelőre körbetekertem szigetelőszalaggal, később majd kicserélem. Jellemző máshol is, hogy megsérül a cső? Gondolok itt pl a hátramenő csőre. Egyúttal, akkor cserélném más kritikus helyen is. Alfa 147.
.
-
Mr X
veterán
Urak, a Stilo Abarth-féle automata váltó ugyanaz az Alfa-féle Selespeed, ami messziről kerülendő?
-
Elektrosokk
addikt
mondjuk ilyen alapon minden kerülendő ami elromolhat.
ez már régi technológia, szinte azonnal megjavítják. nálam korábban 3 év alatt 3x volt probléma vele, egyszer lemerült akku miatt újra kellett tanítani, egyszer cserélték a hidraulikapumpát, egyszer meg az olaj tartályt. Ezek 1 napos szervizek voltak.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
őstag
válasz Elektrosokk #6122 üzenetére
olasz autóknál szinte semmik ezek az egy-egy napok
cryptot minden termékemért elfogadom
-
vibra
tag
Sziasztok !
1.1-es Pandával olyan gondom van,hogy a kiegyenlítő tartályból lassan fogy a hűtőfolyadék.
A közelmúltban cserélve lett a vízpumpa és a termosztát is,de nem egy időben.
A termosztát csere óta áll fent ez a jelenség,de sem meleg sem hideg motornál nem találok szivárgásra utaló jelet a motortérben.A kiegyenlítő tartályban a hűtőfolyadék tiszta,nem habzik.A motorolaj is normálisnak tűnik.
Kipufogóból gőzszerű anyag nem távozik.
Hosszabb városi araszolás közben vagy utána ha megállok enyhe fagyálló szagot érzek a motortérben.
A hűtőfolyadék fogyása a tartály minimum jelölése alatt kb 5 cm.-el megáll.A tartályon repedést nem találtam.
Termosztát csere előtt nem tapasztaltam ezt a hibát,de a motor sem volt sosem üzem meleg.
Meleg motornál a hűtőfolyadék szintje a tartályban a min. és a max. között van,kinyitott fűtésnél már inkább a max. közelébe ér.Lehet-e a tartály zárókupakja rossz ?
A folyadék szintet hideg vagy inkább meleg motornál célszerűbb ellenőrizni a hőtágulás miatt ?Válaszokat előre is köszönöm !!
-
Integrale
veterán
Alulrol nezted mar? Utaster fele meno csoveket, bilincseket nezd meg, vizpumpa koruli csoveket szinten, ha ez is olyan, amire gondolok, akkor egy nagy cso meg ra a vizpumpara, ott szokott szivargas lenni.
Egyebkent elso korben legtelenitessel kezdenem, lehet buborek van a rendszerben valahol, es aprankent kidolgozza, azert csokken a szint.
"Bad reklám is reklám too"
-
vibra
tag
válasz Integrale #6125 üzenetére
Szia !
Alulról is néztem,de semmit nem láttam.Minden csövet, bilincset,utastérben hőcserélőt többször is átnéztem,de nem találtam semmit.Ha áll az autó hosszabb ideig alatta a betonon sincs csepegés nyoma.
A második tipped viszont lehet jó ötlet mert néha beindítást követően " kuruttyol " hűtőrendszer ami rövid időn belül (pár másodperc) abba marad.
-
Stylewars_kp
senior tag
Sziasztok!
Kinek mi a tapasztalata a 2004 utáni Stiloval JTD motorral?
Köszi!
-
Mr X
veterán
Urak, erről mi a véleményetek? Nagyon szemezek vele.
-
XP NINJA
őstag
FL 147-es vásárláskor hol érdemes a rozsdára figyelni? A küszöb már megindult
-
Integrale
veterán
-
hobizoli
nagyúr
vááááháháhááá
kitalaltam megint vmi jo fasza motortmk2B Punto HGT-be pl, vagy amiben meg volt ez, de pl ez a vas 1.1tonna
mert nem 1.5tonnas vasbalnakba kell motort csinalniez Pratola Serra modular csaladbol vanik, 1747ccm es 131lo 164Nm
ebbe véletlenül beleesne egy 2.0 Twinspark belso, mert hogy-hogynem, de az is PS motor, es ugy 1970ccm 155lo 190Nm es akkor nem csinaltal vele kulonsebbe semmit
ra a 6-s Q2 valto, vagy a 166 2.0 TS 6-s valtojade az ultimate mindentvivo verzioja az a 2.2-s dizel fotengellyel lenne, azzal 2194ccm 84-s furattal 99-s lokettel
6500-nal 21m/s a dugosebessege csak, az nem para
feljebb meg úgysem szeretnek mukodni a hirdotokek sem sokaig, ugyhogy muszáj ezen rpm limit alatt maradni
lenne ~180-190lojje egy 6-s rovid váltóval es alulról nyomatekos a ccm-e miatt, nem kell a halalba forgatni se, hogy menjenes ez olyat menne, hogy ihajcsuhaj
persze 12-s 12.9-s hengerfejcsavarok etc-etc
meg elol 330mm-s 166 4dugos Brembo fekek 5x98-s 17"-s felnin stbstbaztán ha keves meg lehetne fujni is egy GT3076-l 1bar-n kb 350lo
mondjuk FWD-n az mar ciki tudna lenni a Q2-vel isCANbus-t vagja itt vki amúgy? nem ez miatt hanem csak ugy egyebkent
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
a Stilo Abarth-nal en nemtom, hogy az a valto a CANbus-n van-e, vagy nem
de ha nem en siman kiqrnam belole es bedobnék helyett vmi rovidebb 6-s manualis valtotazoknal amugy az szokott az egyik gond lenni, hogy a hidraulika olaja, amitol a robot mukodik, az egy kulon olaj es azt minden 20.-k autóban csereltek csak ki valaha, meg a szivattyujat se nyilván arra talaltak ki, hogy 20+ evig mukodik
a kenoolaj meg egy masik tortenet
vki hisz ezekben az elettartam olajokban is, hat en gepeszkent ilyenben sajnos nem tudok hinnivolt belole amúgy sima manualis is a vege fele, de az eleg ritka
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #6141 üzenetére
Ezt meg lehet csinalni az 1.4-gyel (1370ccm) is, az is ebbe a modularis csaladba tartozik.
Vicces, hogy azt a motorcsaladot a mai napig faragjak, a Cherokee 2.2-es dizele is egy alaposan megturkalt 1.9.
A 20v motorok szinten, sot igazabol az 5 hengeres blokk az alapja az osszesnek, ezt megszabaditva egy hengertol nagyobb lokettel mar ott is van 2.0 TS, kisebb furattal pedig az 1.4 TS.
2.4 JTD -1 hengerrel pont kiadja az 1.9-et.En mas iranyba indulnek, igaz azok mar nagyobb vasak. 3.7 V6 turbo, 2.0 V6 + 2.5 V6 fotengely 3.2-es hajtokarokkal. Az Autodelta 3.7 V6 156-os Alfaja pont igy keszult.
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #6143 üzenetére
V6-nal nem fer el a turbo a hatso hengersornál, de a 4WD osztomu sem ugyanezert a kipuff kollektortól
az meg hogy V6-s motornál 1 turbo van csak, az... khmkhmannál sokkal egyszerubb a PS 2.4 20v motort belogatni a 156 bodeba
mivel dizel amúgyis van belole, az siman belemegy
es egy soros motoron eleg egy csiga is
na meg arra lehetne tolni 4WD-t is ugy mar, 156 1.9 16v Crosswagon Q4-bol gyarilag is letezik 4WD-s...ami szinten PS motorbar a hatso es az elso diffi az open rendszeru abban, de egy exAlfa szervizes ismi szerint a hatso diffibe szerinte lehet, hogy be lehetne dobni a Q2 torsendiffit az open helyett, mert a feltengely ricni az gyanusan egyezik a FWD-s elsokevel
1.2bar-n lenne annyi paripa, hogy FWD-n ez is igen necces jatek lenne mar
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #6144 üzenetére
nemtom az mitol "Abarth" azzal a lassu SS váltóval
tuti 2.4 20v-nel 6-s Q2 valtot szurtam volna ra gyarilag, nem ezt a hokigeci SS-t
akkora ziccereket hagytak ki evekig, hogy siiiirsz
a 147FL-be is miert nincs 2.5 V6 24v gyarilag? 190lo
a 2.0TS 155lo es .32 V6 24v GTA 250lo kozott nincs semmi eladhatoaz meg hogy 6M-s 2.0 TS keves, akkor vegyel 11M-ert GTA-t, az nem biztos nagy 5let volt
foleg FL utan, amikor GTA mar eleve nem is volt, meg vkinek lehet igenye van az 5 ajtóra is
vagy a szeria vege fele a 1.8TBi a 159-bol miert nem kerult bele?
akkor masfel-ket evig ment a 147 is
kajakra hiányzik egy 200lo koruli 147-snézd meg a nyoccvagent: 10-15loeronkent van vmije
nincs annál dragabb, mintha kifejlesztesz vmit es utana meg nem adod el
több drón kell ;P
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #6145 üzenetére
Volt V6 turbo az olasz piacra (164, 166, GTV, Spider), 164-bol pedig V6 Q4 is. El kell fernie mindennek, ha a GTV-ben elfer a turbo, akkor a tobbi Tipo platformosnal is, meg csak emelni sem kell a bodet 156 Sportwagonbol is volt Q4, nem csak a Crosswagon + ugye az Integrale Dedra is adott.
Van mibol legozni, 2.0, 2.5, 2.8, 3.0 es 3.2 V6 fotengelye hajtokarjai masok, ezek kombinalasaval kijon a 3,7 liter. 2.0 V6-nak csak 66,2 a lokete es 80 a furat.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #6148 üzenetére
164 az sokkal nagyobb eleju, ott elfer
meg ott az osztomu hatrafele all, mintha egy hosszmotoron lennea Tipo osztalyu autoknal a valto szinte teljesen az elso futomu segedvazkeret elott van, oda nem fer el ilyen hatrafele allva semmi akkora, hacsak nem vagod szet a padlolemezt neki
a GTV-ben elol van a turbo, es csak 1 db van.... az eleg proli ugy, csak nagyon mas megoldas nemvolt az adosavra amiert ez igazabol letrejott
alul jon at a kipuffcso elore a turbohoz a hatso hengersortól...biztos nem szarakodnék ccm növeléssel a Busso-nal, mert athuvelyezni a blokkot meg abba 6db magas CR-s kovidugo meg hajtokar stbstbstb lenne vagy 2misi
annyit sosem er meg az
aztán meg ossze is kene rakatni vkivel
UK-ban 2kGBP a gepmunka dija ennek a mutatvanynak101mm-s dugot hasznalnak ehhez
úgyhogy ezt gyari cuccokbol sehogy nem tudo osszelegonziBusso 3.75 V6 kit
ezeknel 2.8miller a kitsokkal inkabb vennek a 3.2-be hegyesebb veztengelyeket, hogy a 78-s lökettel beforogjon erobol 7500-8000-be is, mert ez a 250lo@6200-s ertek azert nem egy fuha
az kivitelezhetobb, meg sokkal-sokkal olcsobbnagyon azt nezem, hogy a 78mm-snel nagyobb loketu fotengely meg stroker kit-kben sincs ehhez sehol, szoval lehet nagyobb nem is fordulna korbe ennel
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P