Új hozzászólás Aktív témák
-
maximilian4
addikt
Sajnos "csak" a 155 lovas 1,4-es turbo motor. De d-ben igazi vadállat. Még én is meglepődtem hogy ez biztos 155 lovacska?! Mondjuk hozzá kell tenni hogy ezt tényleg első tulajtól vettük, valós kilométerrel, mindig rendbe volt tartva. Ráadásul egy nagyon jó fej orvos nő használta, aki szerintem sosem rakta dynamic-ba.
Maxi
-
alázógyík
őstag
válasz maximilian4 #6549 üzenetére
Gratulálok!
-
válasz maximilian4 #6549 üzenetére
gratula
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
maximilian4
addikt
Köszi mindenkinek!
Egyébként a QV-ben ugyanez az 1,4-es turbo motor van felhúzva 170 le-re? Nem mintha hiányozna az a 15 le, csak kíváncsiságból kérdezem.Maxi
-
Integrale
veterán
válasz maximilian4 #6554 üzenetére
Nem, az Multiair motor, a blokk ugyan az, a hengerfej teljesen mas. Nem akarsz olyat.
"Bad reklám is reklám too"
-
CharlieDrop
veterán
válasz maximilian4 #6556 üzenetére
A sima T-Jet, elég jól skálázható
500 Abarth van 200 lóval is
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Szerintetek utólagos tempomat kiépítése lehetséges FL (2005) Puntoba?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Arni9010
aktív tag
válasz Luck Dragon #6558 üzenetére
Amit neten találtam, a FL modellbe már lehet rakni:
[link]Ahogy látom hasonló a helyzet, mint a Stilonál.
Első körben nézd meg a biztosítéktábla alatt, meg van-e a gyári csati.
Ha megvan, és esetleg megy bele csatlakozó, akkor valószínűleg a kormány burkolat alatt van csatlakozó, csak rá kell dugni a kart.
(Nekem is így volt, az összes JTD Stiloban ki van építve végig a kábelezés, csak kart kell hozzá venni meg MES-ben bekapcsolni a visszajelzést a műszerfalon) -
maximilian4
addikt
válasz CharlieDrop #6557 üzenetére
Na ez jól hangzik. Akkor a jövőben lehet akkor lesznek tervek a motorral, de azért így is elég jó. Dynamic módban iszonyat megy, hármasban még simán csavargatja a kormányt ha 3000 fölött megpadlózom. Elég kis autó és könnyű.
Maxi
-
kido.resuri
csendes tag
válasz Luck Dragon #6558 üzenetére
Csak az 1.4, 1.8 benzin és 1.9 jtd motorok esetén lehet a gyári tempomatot működésre bírni. A Stilokkal ellentétben nem kell semmit programozni, csak beépíteni a kart.
-
Integrale
veterán
válasz kido.resuri #6561 üzenetére
1.6-bol is volt tempomatos, a 2.4 pedig asszem mind az volt.
Sorry, azt hittem Stilorol van szo.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Arni9010 & kido.resuri
Nagyon szépen köszönöm!!A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Ahhh, kiábrándultam az új Giuliákból... Tiszta szerelmi bánat ez
Az új benzinesekben már részecskeszűrő van. Egyelőre úgy érzem ,hogy nekem így felejtős... Pedig már annyira beleéltem magam... -
válasz Integrale #6565 üzenetére
Rohodi Misi az Olasz Autók Házából azt mondta, hogy a 6B-ben még nincs, de a 6D-ben már van. És ugye rendelni újonnan már a 6D-t tudod...
Meg ha megnézed a legújabb Giulia kézikönyveket már benne van a GPF (gondolom Gasoline particle filter?) leírása a benzineseknél... -
válasz Integrale #6568 üzenetére
Van a 159-emben is, persze, ebbe traktorbenzint kell tankolni.
Amikor ezt vettem, még nem volt ennyire egzakt, hogy mit is akarok pontosan. Nincs is nagy bajom a DPF-fel, de ha most új autót akarok venni, ami egy benzines, vérbeli sportkocsiból származtatott kistestvér, megtartva a nagy rengeteg sportos tulajdonságát, abban ne legyen részecskeszűrő. Ezzel tesz egy nagy lépést visszafelé a modell. Nem véletlenül nem lesz a 6D QV-ben sem. Pedig az sokkal többet pöfög ki. Csak mivel flotta szinten kell tartani a kibocsátást, ezért, gondolom a 2.0T-t már be kellett áldozni. Én nem munkára használom a kocsit most sem, még csak munkába járásra sem. Hétköznap nálam áll a kocsi. Hétvégén viszont bele szoktam tekerni minimum 200 km-t, de inkább többet. Nekem ez félig hobbi. És ez tetszett benne, hogy itt egy kvázi sportautó, relatíve elérhető áron. De részecskeszűrővel ez egy nagyon nagy visszalépés... -
Badboys
őstag
Sziasztok segítségre lenne szükségem. Kellene 4 db. acélfelni használtba 5x98x16, amennyiben tud valaki előre is köszönöm. Újat találtam hegyekbe,de elszállt árakkal. Gumi nélkül mert gumim van.
-
Fiat/alfánál lesz black friday
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz CharlieDrop #6582 üzenetére
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
CharlieDrop
veterán
válasz HussarF #6318 üzenetére
Hű, azóta mióta írogattunk történt ez+az
Városinak megmarad az 500, szóval a Júliácskát második helyre tenném, egy 159SW meg hosszú távon menne
Akkor a 2.0dízel, vagy a TiBI lenne az ajánlott?Ha elmennék vásárolni miket érdemes ezeknél nézni?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Dvix
senior tag
válasz CharlieDrop #6586 üzenetére
Sziasztok! Suzukit hajtok(ignis 1.3), de nemsokára egy nagyobb, biztonságosabb családi autóra szeretnék beruházni és úgy vettem észre hogy a FIAT Qubo egy nagyszerűen összerakott tágas kis autó, a formája bejön és az hogy újonnak 3 mill. körül dízellel megkapnám! A suzuki vitara megdrágult eléggé Kérdésem, az 1,3 Mjet dízel egy jó kiforrott motor lett most már ugyi? Vagy nagyon kényes még most is, van vele gond? Van az új Mjet motorszériával valakinek tapasztalata? esetleg az autóval?
Bocsi CharlieDrop új hozzászólásként akartam ezt írni! Nem válaszként!
[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
válasz molnarpeter #6588 üzenetére
Értem! Szóval ez 150k kilométernél akkor szerviz csereperiódus által ajánlott? Mennyibe fájhat egy ilyen?
-
Badboys
őstag
Köszi,de ma megoldottam.Lemondtam az acélról vettem télire is alut. Vasárnap óta mást sem csináltam csak túrtam a netet szaros acélfelni miatt. Bele untam. 15" os hegyekbe igaz 16" is van a Vaterán újba 17000/darab. Nem adok szaros vas darabér ennyit. Nem értem ezt az idióta megoldást télire 16" nyárira 17" mi a francér van ez? Na végül is mindegy a dígó így találta ki legyen úgy. Köszi,hogy próbáltatok segíteni.
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
sziasztok,
punto 2-höz milyen kerékcsavar (vagy anya?) kell lemezfelnihez?
köszi nagyon!istálló? gazemberség? hupákolás?
-
Na, megvolt a téli kerekekre váltás az felújított felnikkel.
Egyébként ma is büszke lehettem a kis drágára, körbenyalták a gumisnál is. Egy másik várakozó kuncsaft, egy kisöreg jól körbe nézegette, amíg csinálták a kocsijainkat. Még belülről is meg kellett mutogatnom neki. Mondta, hogy ez nagyon szépen ápolva van.
Bent meg, mikor fizettem, az irodai munkát kezelő csaj (csaj... egy 35 körüli, dekoratív, csinos nő) megjegyezte, hogy milyen szép az alfám és hogy a lakótelepen is szokott benne gyönyörködni. Még arra is emlékezett, hogy februárban meg volt húzva az oldala
Szeretem ezt az autót. Benne van a mágnes -
sanzi89
addikt
2017-es Fiat Tipo 1.4 benzin szedán kivitel. A szellőztető rendszer irányából hallani halk, ciripelő, nyikorgó hangot. A következőkre sikerült idáig rájönni:
- amint bekapcsolom a szellőztetést, akár 1-es fokozatra is elkezdi. Amit kikapcsolom, akkor hallani, hogy szép lassan csökken a nyikorgás sebessége, majd elhalkul. Olyan, mint amikor egy ventilátor lapátjai lassulnak majd megállnak.
- mindegy, hogy fűt az autó vagy sem
- a ciripelés hangja nem függ attól, hogy hányas fokozatra van tekerve a ventilátor
- olyan, mintha attól is függne a hangerő, hogy mennyire nyomon a gázt1 éves szerviz alkalmával szétszedték - elvileg - a kesztyűtartó alatt található fűtő boxot, mert abban lehet egy ventilátor ami okozhatja a problémát. Nem mondták, hogy mit csináltak konkrétan, de természetesen semmi javulás nem történt. Visszamentem, és az volt a válasz, hogy szét kell szedni az egész műszerfalat, le kell szedni az első ajtókat, stb. ahhoz, hogy mélyebben megnézzék, hogy mi a gond. Ezzel az a probléma, hogy a szerelő elmondása szerint ez a szét és összerakás olyan hibákat eredményezhet, hogy másik ezer dolog fog nyikorogni, ciripelni és nem is biztos, hogy megoldódik a probléma.
Nagyon zavaró egy hosszabb vezetés alkalmával, hogy folyamatosan nyikorog valami, már rossz kedvel ülünk az autóba. 1 éves, mi hoztuk el a szalonból, nem kicsit vagyunk párommal letörve miatta.
Mit lehetne tenni? A régi kocsinkoz - Fiat Albea - találtam online EPER katalógust, ahol a robbantott ábrák alapján egy csomó hasonló problémára rá tudtam jönni, de ehhez az új Tipo-hoz sehol se találok semmit. Valaki tud esetleg valamilyen forrást ezekhez az infókhoz?
Köszi mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
válasz sanzi89 #6597 üzenetére
Elvileg ez friss ePER
-
őstag
válasz sanzi89 #6597 üzenetére
jól lerázott a szerelő, menjen a francba
csinálják addig amíg meg nem találják a hibát
mi az hogy szétszedem és nem tudom utána összerakni rendesen?
menjen akkor közmunkásnak inkább árkot gyomlálniamugy nálunk a szintén 1.5 éves doblonak ki akartam húzni (most először) a szivargyújtóját és a cucc fele a kezemben maradt a másik fele meg a foglalatban
cryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Ubiquiti hálózati eszközök
- BestBuy topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motoros topic
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Autós topik
- Gyúrósok ide!
- Futás, futópályák
- További aktív témák...