Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #7145 üzenetére
Összeraktam egy 2.0 T-t 11,4 millió. Semmi sallang, csak a szükségesek.
Hátsó ülések és a kormány fűtése nekem pl teljesen felesleges. Xenon sem, a nagyobb központi képernyő igen, de hatalmas a felára.
A B-Tech lenne jó, bővebb az alapellátmánya, viszont 19"-ra semmi szükségem, annak a felára helyett adhatnának automata belső tükröt, hátsó rostélyt, más színt, dönthető üléseket, és csomagrögzítő kampókat, ha már ezek az alapvető dolgok fizetősek...Mindig meglepődök, hogy milyen alapvető dolgokért kérnek pénzt ma a gyártók...
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz Integrale #7153 üzenetére
B-tech-ben alap a nagy központi kijelző, de az jön 18-as kerékkel is. A konfigurátor egyébként nem túl jó, csak úgy kb. lehet belőni vele a dolgokat. Pl. valaki amore-n msot rendelt B-Tech-et és mondta, hogy a konfigurátorban szereplő 18-as kereket meg a 19-eset nem kérhette rá, megmondták neki, hogy csak egy adott kerék elérhető. Mondjuk sztem az sem rossz, fényes fekete fényezés.
-
válasz HussarF #7154 üzenetére
nem tudom mekkora az átfedés a fiat meg alfa-nál a valós és konfigurált árakban, de pl a tipom konfigurátorban 4,2M, a valóságban meg 3,775M volt úgy, hogy mást nem engedtek, mert 5 év ingyen szerviz volt ajándékba
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Integrale #7153 üzenetére
Mindig meglepődök, hogy milyen alapvető dolgokért kérnek pénzt ma a gyártók...
És az a baj, hogy ebben az Alfa elég szarul áll. Egyik amore tag végigjárkálta más autók kereskedéseit ajánlatokat kérve és nem volt túl kedvező az összkép az alfára nézve. Máshol ilyen 0%-os THM-ek vannak meg egy csomó dolog széria felszereltség, amiért itt egy csomó pénzt kifizetsz, stb.
(#7155) kisza25
Ha bemész egy kereskedésbe, akkor a listaár -10% az alap, onnan indul a dolog és esetleg el lehet érni egy még jobb ajánlatot. Én egy 15 milliós listaárú Giulia 2.0T-re 11,5 milliós ajánlatot kaptam az Olasz Autók Házától. Ez már legyártott E6B-s autó volt, ami készleten volt valahol, csak le kellett volna hívni[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz HussarF #7157 üzenetére
Néztem a BMW konfigurátorát is, 3 éve szalonban is voltam. 3-asban ugyan úgy pénzt kérnek ezekért.
A szomorú az Alfára nézve az, hogy beállt ebbe a sorba. Holott eddig az ilyen extrákkal (is) lógtak ki a sorból.
159-ben 3 zónás klíma és térdlégzsák, az E90-be rendelni sem lehetett ilyet.
Alap volt a hátsó rostély, könyöklő stb, most meg pénzt kérnek ezekért.Azonos szintre hozva egy 3-ast, C-t, A4-et, milliókkal olcsóbb az Alfa.
A konfigurátort jobban átpörgetve viszont feltűnik, hogy ami egy oldallal korábban bepipálandó extra volt, plusz költségért, az az opciós listában alap felszereltségként szerepel."Bad reklám is reklám too"
-
válasz hobizoli #7160 üzenetére
A vezethetőséget, ahogy én értelmezem a fogalmat, nem javítja, hanem rontja. Valahogy úgy mondanám, hogy az első kerekes autó egyszerűbben, a hátsó kerekes meg jobban vezethető. Az összkerekes valahol a kettő között van.
Az összkerék hülye-biztosabb és amatőrebbek is nagyobb biztonságban vannak vele. Nagyobbat húz egyenesben, mert 4 kerékkel kapaszkodik, de kanyarban orrtolósabb (ezért próbálják ötvözni az összkerék meg a hátsókerék előnyeit ilyen dolgokkal, hogy hátra rakják kanyarban a nyomaték nagyobb részét). De két ugyanolyan kocsi közül a hátsókerekes gyorsabb, mert jobban fordul és némileg könnyebb is.
Persze egy személyautóban nem biztos, hogy ezt nagyon túl kell dimenzionálni, de nekem szempont. Már csak érzelmi oldalról is.
A Ferrari meg a Porsche nem véletlenül RWD-k, ezek nem csak erős és szép autók, de jó sportautók, gyorsak is. A Lamborghini-re viszont minden hozzáértő azt mondja, hogy poszter-autó. Arra jó, hogy nagyot villants a kinézetével meg a nyers erejével. De ahogy mások megfogalmazták a Lambo a bénáknak való. Szép, rohadt erős, de a pályán valahogy nem mozog jól, nem találja a helyét. Gondolom közismert, hogy a Lambók AWD-k[ Szerkesztve ]
-
válasz Integrale #7153 üzenetére
Ja, azt akartam kérdezni, hogy ebbe a 11,4 millába beleraktad a sperrdifit? Gondolom nem, mert az 825e Ft-os extra Pedig anélkül nem igazán lehet jó játszós autóról beszélni, az kötelező. Mármint ha később fel akarod íratni Veloce teljesítményre, meg a menetstabilizátort kikapcsolni. Sajnos bekapcsolt menetstabi mellett nem jön ki a különbség, az annyira fogja a seggét. De hát már erre megvan a megoldás a Squadra-tól
(#7163) Integrale
Inkább úgy mondanám, hogy még van olyan Lambo, ami nem AWD. Ahogy írtad is, a nagyobb modellek csak AWD, a kisebbeknél még meghagyták az opciót RWD-re is.[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz HussarF #7164 üzenetére
Nekem ezek nem igényeim.
Én az igényes, kényelmes és átlagtól eltérő autókat szeretem, van pár kritérium, aminek eleget kell tennie felszereltséget tekintve. Kétzónás klíma, 4 villanyablak, automata tükör, tükörbehajtás, ülésdöntés stb.
Nincs szükségem sem távolságtartóra, sem töménytelen lóerőre, sem 18-as, 19-es kerekekre, dupla kipufogóra, LED-re és társaira sem.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz HussarF #7162 üzenetére
persze csak a gyarto nem egyszer akar eladni egy autot egy csilliomosnak, hanem tobbszor is
ha mindig megoli a tulajt az auto, mert nekiveri magat vele egy villanyoszlopnak, akkor ugy jarnak, mint a 70-80-s evek vegen es lehuzhatjak a rolot kb, mert egyreszt fogy ki megveszi, masreszt meg vki mar csak azert sem fogja megvenni
biztos remlik a hirhedt RS/RSR 911-kre meg a 911 Turbo-kra miert mondtak anno, hogy widowmaker
olyan "ideges" auto volt a szivo is, hogy egy teligazra is mar keresztbeverte magat, nem volt ESP meg semmi, ami megfogjaGiulia QV-bol is TK-ra vertek mar joparat
vizes uton frenkizve kitort a segge, aztan utban lett a fa
vagy csak jardaszegellyel vett fel olyan kontaktot, hogy hatso futomu komplett CS
ott egy 4WD-s auto meg elfordula Porsche-bol is 911 Carrera4-k 4WD-k, a 911 Turbok is alapbol azok vagy 15-20 eve, de lehet mar regebben is azzal is kerni opcionalisan
a nagyon ritka kivitelek RWD-k csak, meg a szivomotoros alapkivitelekVW-nal a 4motion is tud olyat, hogy a teljes hajtas kerulhet csak hatra is akar
mar a Delta Integrale is ugy hajtott, hogy elol 44% hatul 56%, nem volt 50-50% az sem
több drón kell ;P
-
válasz hobizoli #7167 üzenetére
Ugyanarról beszélünk, én is ezt mondtam. Az AWD hülye-biztosabb. Az RWD-nek "gyengébb az idegrendszere", nem tolerálja úgy a hozzá nem értést
De az RWD a nagyobb élmény. Biztos jó az ilyen kamu RWD is, ami hátra rakja az erőt, de minek fizessek pluszba valamiért, ami növeli az autó tömegét, drágábbá teszi, + alkatrész ami elromolhat és amúgy is ambivalens érzéseket kelt bennem? -
alázógyík
őstag
-
veterán
válasz HussarF #7154 üzenetére
Gyerekek, ez szép autó!
Na de mekkora féket tett 200+ ló alá a digó? 195/65R15 is mehet rá? Nem vagyok b.zi, de néha muszáj hirtelen megállni.Időnként gondolkozom autócserén, és ha esetleg rwd, akkor szimpatikusabb az Alfa. A 2.2 dízel az a 2.0 továbbfejlesztése?
[ Szerkesztve ]
-
-
-
válasz Integrale #7180 üzenetére
Nekem bejön, de sztem csak PS. Próbáltam utánamenni, de csak kb. itt, a 10. oldalon találtam meg a képet. Ráadásul ez egy 2016-os lapszám, szóval ez még konkrétan a QV bemutatója volt.
[ Szerkesztve ]
-
Azt tudja valaki, hogy melyik benzinmotorok kaptak részecskeszűrőt az euro6d-vel?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
-
-
-
válasz HussarF #7198 üzenetére
ja, van benzinesben is (aztán lehet ebben nincsen)
"Az EGR szelep működése benzines és dízelüzemű autók eseténAz EGR szelep működése eltér egymástól a benzines, valamint a dízelüzemű autók esetén.
A benzinmotoroknál üresjáraton az EGR szelep teljes mértékben zárva van. De még ha a szelep teljesen nyitva is van, akkor is csak maximum 5-10% kipufogógázt képes az égéstérbe visszajuttatni, ami nem nevezhető túl impozáns mennyiségnek.
A dízelüzemű autóknál ezzel szemben fordított a helyzet. Ezeknél a gépkocsiknál a szelep üresjárat esetén van teljesen nyitva, és akár 50%-nyi kipufogógázt is vissza tud juttatni az égéstérbe. Azzal párhuzamosan, ahogy a motor terhelését növeljük, csökken a visszavezetett kipufogógáz mennyisége is, egészen addig a pontig, amíg a teljes terhelést el nem érjük, ekkor ugyanis a szelep lezár.
A szelep még két további esetben is zárt állapotba kerül: ha a motor felmelegszik, vagy ha nagy a tengerszint feletti magasság, ahol az autót vezetjük."
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz HussarF #7198 üzenetére
A 2003-ban bevezetett 1368 cc variáció 8 és 16 szelepben is elérhető. 2005-ben a Fiat bemutatta a 16v-os változatot, amely port-deaktiválást (PDA) és EGR-t tartalmaz .
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó