Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Patrick
addikt
Pár napja legördült a 100 000. Giulia.
Ebből eladtak eddig 50 000-et európában és 19 000-et amerikában. Durván 70 000 elkelt a 100 000-ből. Így, ennyi idő után szerintem ez azért nem rossz arány...
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
Kínát, Ausztráliát nem is számoltam, bizony.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Cartmenn
tag
-
hobizoli
nagyúr
-
426os
őstag
Hobizoli figyelmébe: [link]
Mondjuk szerintem ez nem DC, de mindenesetre szép..
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz Elektrosokk #6716 üzenetére
ezekbol a kepekbol nem latszik
a fejtamlakban asszem benne van a DC feliratozas, de az nincs a kepentöbb drón kell ;P
-
TheProb
veterán
Elkezdtem olvasgtani a hátsóhídas szilentcsere témában és hát picit kezdek fosni. DZ-ék azt mondták, hogy le kell kapni az egész hídat és valami alvállalkozóhoz elviszik és ott bepréselik. Én kapásból 50 környéki munkadíjakat olvastam a Bravo-s csoportban a hídleszedős mókára. És akkor ott még szó se volt arra, hogy elviszik máshova, hogy ott cseréljék ki a szilentet.
Illetve elvileg meg lehet csinálni a híd levétele nélkül is, akkor vajon miért akarják ennyire túlbonyolítani DZ-ék a dolgot?
Valamint powerflex szilenttel van esetleg tapasztalata valakinek? Megérheti az alsó hangon, 2-3x-os felárat?"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
-
retesz147
addikt
Srácok, Őt ismeri valaki? CZ Tuningman. Bp XI kerület Andor utca környékén van a kis szerviz, nem pedig a linken lévő helyen, mert átköltözött, de a telszám még aktuális.
Ismeri Őt valaki, megbízható szerelő?
Alfákkal foglalkozik, rábízhatom a kocsit? (147-es)
Alfaamoren is fent van Tuningman nickel.Xiaomi 13 eu dev...
-
máyköl
veterán
Sziasztok,
Erről az autóról mi a véleményetek?
-
Integrale
veterán
Na vegre, megjott az eszuk. Ezzel az apro motorral is meg tud mozdulni szepen.
"Bad reklám is reklám too"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz CharlieDrop #6735 üzenetére
Mondeo 1.0 Ecoboost után meg vagy lepve?
-
Integrale
veterán
válasz CharlieDrop #6735 üzenetére
A Giulia ezzel a motorral beesik 1300 kg alá, 1.3-as 4 hengeres turbó, szerintem nincs itt gond. A Mondeoból az 1.0 is 1450 kg.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #6738 üzenetére
Új motor. Elvileg ezek váltják az 1.4-es és 900 köbcentis motorokat.
"Bad reklám is reklám too"
-
Patrick
addikt
Kíváncsi vagyok mit tud majd ezzel a motorral a Giulia... nyilván beesik 10 milla alá a benzines ára is... Nem tudom, hogy jó e ez az 1300 cm3 turbós vagy nem... Oké, kisebb fogyasztás, kisebb súly, de meddig bírja majd a motor? Elmegy 200 000-et?
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
addikt
Engem az idegesít ebben, hogy így valószínűleg megszüntetik a 2.0 200 lovasat. Nehezen tudom elképzelni, hogy lesz egy 180 meg egy 200 lovas egymás mellett. Először részecskeszűrőt tesznek bele, aztán el is tűnik. Ahogy jönnek az egyre újabb hírek, úgy érzem úgy kerülök egyre távolabb a Giuliától. 22-es csapdája. Telik az idő, elvileg egyre közelebb kéne lennem, de lövik ki az értelmes opciókat. Találnom kéne egy jobban fizető állást és rámenni a QV-re...
-
426os
őstag
válasz HussarF #6742 üzenetére
Bármennyire is tetszik, én nem venném meg a QV-t, vagy csak olyan anyagi helyzetben, amiben nem leszek még egy darabig. Nagy a bukó rajta.
Nem hinném, hogy a 2.0 turbó megszűnne. Ha minden igaz ez egy viszonylag újabb motor, kár lenne kukázni. Inkább piszkálnak kicsit a vezérlésen és a körítésen, előkaparnak belőle még néhány lovat. A belépő lesz olcsóbban az 1.3, drágábban meg ott lesz ez a 2.0 250-300 lóval és így ki lesz töltve a 200-510 ló közötti űr benzines vonalon.
Mondjuk nem látom, hogy ki fogja megvenni az 1.3-ast, mert katalógusban ugyan jól mutat, de valahogy nem adja ki... Talán cégesnek jó lenne..
-
addikt
Nyilván olyan anyagi helyzettel kell megvenni, ahol nem számít. 200 nettóval, de még 500-al se nagyon fog senki új QV-t venni. Ha keresnék 1.5-öt, akkor már valószínűleg nem gondolkoznék rajta, hanem csinálnám.
Az viszont elképzelhető, hogy felokosítják 220-230 lóra a 2.0-t. Gondolom az 1.3 érkezése egyben a facelift érkezése is lesz. Felhívnám a figyelmed, hogy a 250-300 lovas kategóriában már ott a benzines Veloce 280 lóval. Nem is mondtam, hogy a 2.0 motor megszűnne, hanem hogy a belépő modellnek lenne vége. A Veloce nyilván maradna és abban is a 2.0 motor van. Lehet az is meg lesz még tolva 20-30 pacival.
[ Szerkesztve ]
-
Patrick
addikt
Hát igen, a +30 Le benne van mind a kettőben.
Szerintem is az abszolút belépő szint lesz benzinesben és a faceliftel jön...
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
426os
őstag
válasz HussarF #6744 üzenetére
Ohh, jogos a Veloce-ról megfeledkeztem. Viszont abban látok fantáziát, hogy legyen egy sima hátsókerekes változat is ~280 lóval.
Ha netto 1,5öt keresnék, akkor se hinném, hogy 2x milláért vennék autót. Olyan havi 5-10M-val vállalnám be, akkor tényleg nem számít. Viszont ez nem reális számomra.
.
-
addikt
válasz Integrale #6748 üzenetére
Az USA-ban van 200-asból is összkerekes meg 280-asból is csak hátsó kerekes. Itt nem tudsz 280-asat venni RWD-vel.
(#6747) 426os
Nettó 1,5-el már simán bevállalnám. Egy fullra extrázott QV-t kedvezményekkel megkapsz másfél éves fizetésedért, lerakod mondjuk 1 évnyi fizetésed, a maradékot meg 3 év alatt részletekben és még marad is egy csomó pénzed. Nagy az árvesztése? Az annak az ára, hogy egy 510 lovas csodában ülsz, ami ma a legjobb sportszedán a világon. Nekem megérné. Havi 5-10 millával már Ferrarit nézegetnék, nem Alfát.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest