Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz Elektrosokk #6899 üzenetére
raadasul az az R5 20v motor dizelkent benne van a 156-ban is
vki utolag is beleberhelte
több drón kell ;P
-
máyköl
veterán
válasz Elektrosokk #6899 üzenetére
első lökös sérült, azt minimum fényezni kellene. körbemértük az autót, a hátsó csomagtérajtón kívül minden elemet fújtak, szerintem rommá volt törve. küszübön rozsa... azt mondta a kereskedő, hogy németből hozták, közben a kesztyűtartóban svájci papírjai voltak, khm, nem ennyi km -rel. hamar megköszöntem a segítséget.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Elektrosokk #6899 üzenetére
2.0TS-t meg jobban meg lehetne csinalni, mert ahhoz van kovicucc is
bar szeritnem a 1.6-hoz is van igazabol, a 2.0 20v motor furat-lokete "veletlenul" pont egyezik azzal, csak annak 5 helyett 4 hengere van
a 2.0 20vT-hez meg tuti van kovacsolt dugo+hajtokar, ha jobban meg akarja vki fujni a technikat
a VVT-s, VIS-s, TS hengerfejet ledobnam rola, a 1.8 16v 113lojjos Bravo GT-ét raknam ra, amibol ez mind hianyzik, de Pratola Serra motor az ismondjuk az 1.6-sbol megcsinalni parasztabb lenne, meg az sokkal olcsobb is
jobban megfujni kell vmi normalisabb piggyback ECU felulvezerlni a gyari ECU-t
a gyari ECU legtomegmeros, szoval nem latja nagyon a toltonyomast, de a piggyback az latja, az meg mar ugy eleg istöbb drón kell ;P
-
bear_
aktív tag
válasz alázógyík #6895 üzenetére
Tudomásom szerint a blokk megegyezik, és azért volt benne a 20-as listában mert elbaszták a vezérműlánc olajozását, ami miatt el is szakadt az pár 10000km alatt. Ezt később javította az Opel, de az Alfákat módosítatlan blokkal gyártották végig.
Én is régóta nézegetem a 159-eseket, kiolvastam a nagy alfás fórumokat, a küldöldieket is beleértve, és mindenhol az 1.8 tbi motorral ajánlják. Ugyanakkor az sem problémamentes, szereti taknyolni az olajat, + turbó gondokról is írtak. És mivel közvetlen befecsis valszeg kokszosodik is.
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #6901 üzenetére
Vegtelen lehetoseg volt abban a Tipo platformban es a PS motorokban, megsem eltek vele. Raadasul a 20v motorok rettenetesen tulmeretezettek, egy ideig olvasgattam angol forumokat, ilketve par video is keszult errol a temarol, legutobb talan a Car Throtle csapata egy 20VT Coupe eseteben.
Az olajozasi rendszert kell tisztogatni, es megadni neki ami jar, utana orok elet lenne az a motor.Most ugy nez ki, hogy Valyi elviszi a 20v motoromat, csinalnak belole valami finomat.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #6910 üzenetére
Persze, csak ennyi erint engem, ha letrejon az uzlet, akkor utana nemsokkal ugyis meglatja a kozonseg is.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #6907 üzenetére
ja a multkor irta is az egyik Youtube videonal, hogy vkinek lenne egy 20v motorja, akkor azt megvennek
akkor irtam is neki, hogy a Stilo 2.4-ban az a motor van nagyobb lokettel es 1kEUR-ert egy egesz autot kap akar20v-nel a hajtokar csavarokkal volt ciki az egyik szeriaban, az erintette a 1.8-s motorokat is, ami az mk2 PuntoHGT-ben is volt pl
de letezik hozza "jo" csavar is azotamondjuk egy 15+ eves motornal amugy is leszednem az aljat es akkor kb 10perc kicserelni azokat a vatta uj tuticsavarokra
több drón kell ;P
-
Vismajor01
addikt
Sziasztok,
Autót vennék, elsőt.
Évi futásteljesitmény: 5 ezer km
Keret: 1.2-1.5m forint +átirás+kötelezőorvoslásra 2-300ezer
Felhasználás: Ha hideg van(0 alatt), esik az eső vagy hó, akkor munkába járásra(2x7 km), egyébként hétvégente kirándulni, pécelre családot látogatni, pecázni, haverokhoz elmenni, segiteni a szomszédnak költözni, ilyesmik. Szeretném, ha a jobb lábam nehézzé válik, akkor történjen valami. Bármi. Most priushoz vagyok szokva.
Futásteljesitményből is látszik, hogy fogyasztás, megbizhatóság annyira nem érdekel. Úgy gondolom, hogy ha szakszervizben átvizsgáltatom a megvételre szánt autót és mindent kicserélek/megcsinálok rajta amit induláskor kell akkor elég balszerencsésnek kellene lennem, hogy a kövi 15e kilométeren öl meg anyagilag (3 évre veszek autót max).
Nem szeretnék három ajtóst. Feleségem, gyerekem nincs, barátnők és barátok vannak. Viszont a kombi autók tetszenek.
Alapból benzines adná magát, de kombiból az kb nincs. Benzinesek főleg az ilyen városi rohangászók, azok nem érdekelnek. Főleg, hogy azon a ritka időn kivül, amikor munkábajárásra lenne az autó nem menne annyira rövid távokat.
Amit egyelőre konkrétan kinéztem azaz Alfa 159 SW 2.4 dizel. Nem a megbizhatóságáról hires a konstrukció, de mint mondtam, nálam annyira nem szempont. A 200 ló viszont megmozgatta a fantáziám.
Mit szóltok hozzá? Nagyon sok belőle az automata, mennyire kell tőle félni? Olvastam a szervizigényéről, de mindenki ilyen "normális" 20-40e kilométert rakott bele 1 év alatt, én ennek a töredékét fogom csak.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
426os
őstag
-
sagesz93
addikt
válasz Vismajor01 #6919 üzenetére
"Úgy gondolom, hogy ha szakszervizben átvizsgáltatom a megvételre szánt autót és mindent kicserélek/megcsinálok rajta amit induláskor kell akkor elég balszerencsésnek kellene lennem, hogy a kövi 15e kilométeren öl meg anyagilag (3 évre veszek autót max)."
Ez a költség egy 1,2-1,3 mFt-os 159-es automata 2,4 es alfánál nem 2-300 ezer lesz, hanem inkább 5-600 ezer
Itt az a kérdés, hogy havonta mennyit szánsz az autó üzemeltetésére. Ez az összeg szerintem elég magasra jön ki. Érdemes inkább venni egy drágábbat ami jobb bőrben van, (vagy egy 156-ost olcsóbban) aztán több pénzt félrerakni.
-
kurion
senior tag
Sziasztok!
Mostanában menet közben felvillan a biztonsági öv lámpám, hogy nem vagyok bekötve, kicsit sípol majd abba marad. Néha mellette indításkor jön egy légzsák hiba üzenet, de az el is tűnik. Lehet csak a csatlakozó mozdult el? Ha igen azt pontosan hol találom?
Fiat Linea.
"Csinálni jobb mint beszélni róla" - Magic Gladiator
-
Mr X
veterán
válasz Vismajor01 #6917 üzenetére
Ennyiből inkább facelift utáni 156-ot nézz, akkor kicsit több marad szervizre. A keretedből csak a lelakottabb 159-ek fognak kijönni. Plusz arra számíts, hogy a szerelők java nagyon nehezen vállalja el az 5 hengerest, szar szerelni, kevés a hely.
-
válasz Vismajor01 #6923 üzenetére
Sztem 1.5-nél kezdődnek a lelakottak, az alatt meg a motorhibásak vannak. Patika az meg valahol 2millától kezdődően.
-
hobizoli
nagyúr
-
válasz hobizoli #6925 üzenetére
Mondjuk az 5 henger duruzsolása azért nem hasonlítható az 1.9 dízelkerregéséhez, meg az a 200 kó egy lightosabb progival is 230 lesz, ha meg valaki nagyon hegyezni akarja, talál még ott többet is. Szedi az rendesen a lábát. Csak ez az autó nem 1.2-1.3 millás kategória.
-
-
válasz Vismajor01 #6931 üzenetére
hogy ne kelljen utana rakolteni
Sztem felejtsd el ezt a kategóriát, ha így gondolkozol. Majd térj vissza rá, ha már több pénzed lesz. A 2 millásra is kell majd bőven költeni, csak az nem egy foshalmaz lesz. De attól még befigyelhet egy kuplung/kettőstömegű vagy egy turbó csere.
Ne csak az árban gondolkozz, azt fogd fel egy kauciónak, amit leraksz és nagy részét visszakapod, amikor eladod. A fenntartási költség a lényeg. 2-300ezret simán bekérhet évente a kocsi simán csak szervizre/kopó alkatrészekre. Erre a gumi is drága méretekben van, hogy mást ne említsek. Nem a 225/45R17 meg a 235/40R18 csóró méretek, hanem a /50 meg /45, ami helyből 30%-al drágább, hogy mást ne is említsek. -
aktív tag
Kis status update...
Tegnap leadtam a kocsit Zsoltéknál.
Az 1.6 dl / 1000km felállásra azt mondta, hogy 10000 km-ig ne aggódjak...de semmi esetre sem vészes.
Egyébként szimpatikus és alapvetően van bizalmam benne mint szakiban annyira, hogy adjak a szavára...de már összeségében kezd a tököm tele lenni az egésszel.
A kis listám többi részén meg majd dolgoznak...
Nevermind...
-
Cartmenn
tag
válasz Vismajor01 #6917 üzenetére
Nem kombi de csapott hátú : bravo 2 a tjet 150lovas az is mozgatná a fantáziád és könnyebb mint a 159
-
hobizoli
nagyúr
-
Integrale
veterán
válasz CharlieDrop #6937 üzenetére
2010-ig volt a 150 lovas, utána váltotta a 140 lovas MultiAir. A 120 lőerős a gyártás végéig megmaradt.
"Bad reklám is reklám too"
-
Vismajor01
addikt
válasz Cartmenn #6934 üzenetére
Nem mondom, bele tetted a bogarat a fülembe. Eszembe jutott, hogy tizenéveimben nagyon vágytam egy hot hatchre. 150 lovasból nem sok van hahun, de úgy néztem 1.4ért használhatót kapni.
Fiesta ST is megtalált, az szintén 150 ló de még 300 kilóval kevesebb, de abból kettő darab van csak hahun.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
hobizoli
nagyúr
válasz Vismajor01 #6940 üzenetére
de az szivomotor
a turbos alulrol sokkal jobban megyha mar ST meretu hothach-t nezel akkor a Grande Punto Abarth-t nezd 1.4 180lo, 6-s valto, abba egy torsen kell valtoba es kesz vagy kb
Bravo-nak a Focus lenne a parja meretben
több drón kell ;P
-
Patrick
addikt
Szerintetek az alfa piros, ami pasztellfényezés, meddig bírja? Julisból pirosat néztem ki, félek, hogy mivel csak kint tudom majd tárolni, előbb-utóbb elkezd fakulni...
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
válasz Patrick #6942 üzenetére
Az a pasztell piros még újonnan sem szép. Olyan hatást ad, mint ha valami gagyi fröccsentett műanyag lenne a kocsi. Talán a fehér, a pasztellek közül, ami nem nagyon gagyi, de pasztellben a fekete is elrontja a kocsit. Inkább valami metál fényezést nézz. Persze pirosban csak a Monza van ott, az meg kb bordó.
-
veterán
válasz Integrale #6946 üzenetére
Nem vagyok pro; csak az autómat igyexem a legjobb állapotban megőrizni; de nem óvom a széltől, stb..
"Collinite 476s"-t használok, ezt nehéz elrontani. Mivel fogytán van, elképzelhető, hogy áttérek a "Soft99 Fusso"-ra; ennek a használatához nem árt némi rutin.
Fontos az is, hogy a waxolt autót csak kímélő szerekkel mossa az ember, mert pl. egy-két mosás egy lándzsás mosóban az ott található aktív habbal kivégzi a waxot -> kenheted újra (egy szombati napom elmegy vele, évente 2x).Az autóápolás topikban mélyen ki van vesézve a téma: vannak ott jó értelemben elvetemült fórumtársak és blődségek is.
Szerk: HussarF-nek igaza van, metál ezüstöt kell venni, az jobban bírja a viszontagságokat, és a kosz is kevésbé feltűnő rajta. Természetesen annak is jót tesz a viaszolás.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz HussarF #6948 üzenetére
Oks! Pontosítok:
1. metált kell venni, mert jobban bírja a kiképzést,
2. ezüstöt, mert kevésbé látszik rajta a kosz.Ehhez képest az utolsó 4 autóm: fekete, fehér, fekete, fehér - a fehér a legkényesebb.
Hogy ne legyek teljesen OFF: öcsém lakk piros Giuliettát vett, garázsban tartja éjjel-nappal, 1,5 évesen még nem fakult ki. Viszont belementek piros lámpánál, a márkaszerviz nem volt képes színhelyesen fényezni a lökhárítót másodjára sem. :/
-
A gafitszürkén (stardust) a por is látszott, ez most sáros
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Vicces képek
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- További aktív témák...