Új hozzászólás Aktív témák
-
-
máyköl
veterán
-
hobizoli
nagyúr
ilyen szinu belsos a 147-m is
fekete autot ne vegyel, mert a moso torzsvendege leszelMarea-ban is ezt ruhelltem, lemostam, masnap mar retkes volt
amugy nem ertem en ezt a sok fekete Alfa-t a 2000-s evekbol, 147-nek is kb a 30%-a fekete
feher meg kek alig van belole, pedig sokkal szebb szinek
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Hétvégén voltam a Kelet-Pestnél meg az Olasz Autók Házában. Megérdeklődtem, hogy mennyiért adnák a benzines Giuliát. A lényeg, hogy van most egy nagyobb készlet nyári gyártású autó, amit kiszórtak ide eladásra. Ezek még E6B-sek és nincs részecskeszűrő a benzinesekben. Ráadásul ezekre 20% kedvezményt adnak listaárból. 13,1 millás kocsira 10,5-ös ajánlatot kaptam. Szóval, ha valaki akar még új, de nem részecskeszűrős benzines Julist, az most rohanjon!
-
Az Alfa nagyon beleállt a németekbe mostanában
-
TheProb
veterán
-
Elektrosokk
addikt
-
TheProb
veterán
válasz Elektrosokk #6679 üzenetére
Remélem valóban velem kezdenek, azt mondták, hogy nyitásra, 9:30ra menjek. Meg, hogy megvárhatom. Borzolni fogom a szemöldököm, ha nagyon elhúzódik, mert úgy kértem "kimenőt" melóból.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
hobizoli
nagyúr
enyem a jobb oldali
igen, hianyzik a bal oldali macskaszem, megvan, csak az egyik fem fule elveszett, es ugy ki akarna esnigyari TI futomuves (-20mm) magassagu a bal oldali
delutan atvittem oilCS-re, meg megvettem a gyari alaku vizcsoveket is szilikonbol hozza (feketek)
több drón kell ;P
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #6683 üzenetére
Dedra vagy Delta?
Hulye kerdes, 16 szelepes. Szoval Delta.Valaki hasznal innen K&N legszurobetetet? Velemeny?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
TheProb
veterán
Megvolt reggel DZ-ék vizitje. A futómű nyekergésre úgy néz ki az lesz a medolgás, amit sejtettem. Mind2 hátsó szilent kivan, cserélni kell. Bár félek, hogy erre milyen árat fogok kapni, mert azt mondták, hogy a komplett hidat le kell kapni. Illetve nem is ott csinálják, hanem valahova el szokták vinni, ahol úgy vasalják bele az újat.
Aztán a tavaly, még előző tulaj által szervizelt féltengely már megint kezdi megadni magát, mert engedi az olajat és kicsit lötyög is... Sokat bírt. Az első telók közül az egyik szintén lassan cserés lesz, bár szerintem az majd következő körben lesz megcsináltatva.
A "ragadós" váltókulisszás dologgal kapcsolatban, elvileg magánál a váltónál van a gond. Az alábbi cucc (magyar nevében segíthetne, aki tudja), ugye fel le mozog a váltóházban és visszafelé elég nehézkesen jön. Ha szerencsém van, aki meg tudják nézni a szétszedése nélkül is. Tavaly cseréltek benne kinyomócsapágyat is, szal nem illene, hogy jelentős baja legyen.
A magas fogyasztásra nem nagyon tudtak mit mondani. Ha lamdaszonda gond lenne, akkor elvileg az benne lenne az ECU-ban. De hibakód mentes volt a kocsi, nemrég néztem.
Kíváncsi leszek milyen árajánlatot fogok kapni. Még nem hívtak, de picit félek.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
hobizoli
nagyúr
légyszűrőház - turbo közötti cső
gondoltam hogy vmi meg nem stimmel, mert a kirepedt felso turbocso utan jobb lett a vas, de nem 100%
ezt is megvettem autolusso.co.uk-tol szilikonbol (fekete)
tobbe kerult mint a ket szilikon nyomocso egyuttde kb olyan merev mar, hogy kopogni lehet vele, meg méretlen, fals levegőt tud ott beszivni
na mind1, holnap visszakapom a gepsarkanyt
felkerultek a teligumis lemezfelnik is ra… haaaat, eleg butan nez ki ugy csorikamtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
TheProb
veterán
válasz zoo8800 #6691 üzenetére
Szerintem is, főleg ahhoz képest, amit mások a fb-os bravos csoportban mondanak. Szintén 150LE-s TJet-re.
Értem én, hogy nehéz a lábam, de az önmagában még nem indokolná az ennyivel nagyobb fogyit. Szerintem.
Illetve olyanoknak is kevesebb, akik szintén nyomják neki.[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Integrale
veterán
válasz TheProb #6692 üzenetére
Az FB csoportokban elhangzó fogyasztási adatok mind mese habbal. Ne azokra alapozz, ha mindenki így tenne, akkor az 1.8-as Stilo 5 litert fogyasztana városban, az 1.4-es 4,2-őt.
Tél van, hideg van, nagyobb forgalom, városi használat és nehéz láb.
"Bad reklám is reklám too"
-
kurion
senior tag
válasz TheProb #6692 üzenetére
Teljesen gyári 1.4 T-jet Linea így fogyaszt.
Városban csúcsforgalomban 9-10 L
Városban normális forgalomban 7.8 L
Közúton/ pályán 90-130 tempóban 6.5-7 LAz én lábam is nehéz néha főleg ha a fejem nyomja, de finomodni se éri meg mert nem fogyaszt sokkal kevesebbet.
"Csinálni jobb mint beszélni róla" - Magic Gladiator
-
TheProb
veterán
válasz Integrale #6693 üzenetére
Hm.
Ezek nem téli adatok, hanem mióta nálam van, február óta történt mérések. Amúgy az említett 11l körüli fogyik pont nyáron voltak. [link] Na mindegy, ha ez valóban nem anynira extrém, akkor jó.
Spritmonitornak azért csak lehet hinni, ott 8,43 az avg.[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Roth
tag
Az 1.8 MPI nem rossz, de kevésbé sportos az igaz. Viszont cserébe sokkal megbízhatóbb...
Én most adtam el 1 hónapja a 159-et (1.8 MPI, bordó gyöngyházfényű) és soha semmilyen baja nem volt!Most látom, hogy a kereskedés még árulja...
Szóval, ha megbízható és szép autót keresel, akkor ez az (igaz, hogy nem bőr belsős, de minden jó állapotban van rajta és nem nyomtam ki a szemét sohasem). Családdal használtam, eladás előtt lett kicserélve rajta sok minden (vezérmű készlet, termosztát, olajok, szűrők, folyadékok).
4SiDE-COPY Nyomtatás gyorsan Budapesten! Kérjen árajánlatot tőlünk! | info@4sidecopy.hu