Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
j.bravo
addikt
Jól sejted, hogy a szerelő a saját munkadíját egészíti ki, illetve a beszerzéssel járó esetleges rejtett költségeket plusz macerát (az is munka valahol) finanszírozza azzal hogy az ő kedvezményét nem adja át neked (vagy csak részben).
Nem kizárt hogy találsz olyat aki beteszi a hozott anyagot, de ha nem évtizedes ismerős, akkor vsz annyival drágábban számolja majd a munkadíjat (beszéltem már olyan szakival aki - korrektül - nyíltan megmondta, hogy hozott anyagból az óradíja másfélszeres szorzóval értendő).
Emellett bár elvben oké hogy akkor ő csak a helyes beépítésre vállal garit, az alkatrészre az ahonnan te vetted, illetve te intézed - a gyakorlatban azonban ez könnyen lehet vékony jég és kezdődhet az egymásra mutogatás.Whatever.
-
LZs?!
aktív tag
@Rebell
Ez megbeszélés kérdése, főleg, hogy kedvezénye neki is van. Általánosságban elmondható, hogy kedvezmény + munkadíj kombináltan az ő részesedése. Amennyiben ad számlát flottul, akkor szerintem ez így fair.
Számla nélkül pedig lehet alkudozni...
Dél-Pesten Oman Zsolt, IX. kerület Kén utca 2.
Észak-Budán Szatmári Gábor, III. kerület Madzsar József utca 32.
Szerk: közben j.bravo meg is írta a lényeget.
@j.bravo
Csak nem váltanál?
@rbalint88 & All
Esetleg egy dobogókői kiruccanás, kicsit letelepedve a Zsindelyes műintézményben...? Utána lenne ok mosni is...
Ennél pattogósabbra nem akarom a gépet; városban még nekem is zavaró már ez is, országúton már csak páromnak...
@All
Pár kérdés:
1.) Mi lenne a következő: crankcase breather/PCV?
Némi online kutakodás után van egy olyan érzésem, hogy ez lehet még egy feltáratlan terület az olajfogyasztás szempontjából; plusz megvan az alacsony fordulaton lévő bizonytalanság (2000rpm-ig), illetve benzin szagú kipuffogó mint tünet.
Az olajfogyasztás tényleg olyan, hogy mindennapi cirkáláskor szinte semmi, viszont 4000rpm környéki futtatáskor beindul, és afelett igazán intenzív. Például hétvégén Sárospatakra megérkezve elment egy liter, de lefele forgattam a motort, főleg a 37-esen előzéseknél. Feltöltöttem. Utána kóboroltunk 100km-t, illetve visszafelé 120 körül jöttünk mindenhol, kivéve pár 160-190-as menetet a pályán, amikor sokan lettünk a külsőben, és inkább elhúztam a belsőben messzire. Hazaérve 4-5dl hiányzott.
2.) 2.4 dízel 159 SW
Szopás lenne-e vagy sem? Ha igen, mekkora?
Ha a JTS esetleg továbbra sem jön be túrázni, akkor dízel fronton talán inkább ebbe az irányba mozdulnék el, t.i. a praktikus kocsi, mint kategória nekem itt tűnik véget érni; sem SUV-ot, sem 'apabuszt' nem vagyok hajlandó elképzelni magam alá...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
LZs?!
aktív tag
@Rebell
Szerelő szemszögéből nézve, ugye neki kell eldönteni, hogy egyszer szeretne nagyobbat akasztani, vagy úgy gondolkodik, hogy Alfa szerelőt nem mindenhol talál az ember, adok kedvezményt, és vissza fog jönni.
Rengeteg Alfát hordtak be; csak amióta én rálátok az elmúlt ~2 évben, egyre több kocsi sorakozik a bevált helyeimnél.
Szerintem egyik nevesebb szerelő sem unatkozik a munka hiányától...
Nevermind...
-
426os
őstag
2.4 diesel: szebb hang, plusz egy porlasztó, drágább lendkerék, ha minden igaz.
Hengerfejesedés nagy eséllyel benne van a pakliban.
1.9 8v: kicsit lomhább, chippel okosítható, akkor jó lesz a 159 súlyához, egyébként talán a legmegbízhatóbb motor, különösebb problémák nélkül.
1.9 16v: 150e km felett lehet számolni a szívósor cseréjével (PREVENTÍV jelleggel), főleg a műanyag szívósorosoknál fennál a veszélye az örvénylapátok beszippantásának. Talán az EGR is problémásabb. Teljesítményre okés.
A 6-os manuális váltó valóban M32, abban a csapágyak előbb-utóbb cserések lesznek. kb 200e Ft.
Az automatáról semmit nem tudok, de biztosan az is el tud romlani.
DPF kiírás minden változatnál megoldható, persze költsége annak is van és le is leszel hurrogva érte.
Alapvetően én úgy látom kb. bármilyen motorral-váltóval veszed, mindegyikkel nagy esély van egy min. 2-300e Ft-os beavatkozásra a szokásos dolgokon kívül.Én 159-et 1.75 TBI-vel vennék.
Ja, igen ott van még 2.0 jtdm is, abban javítottak sok hibát. Az is jó motor. De akkor is TBI[ Szerkesztve ]
.
-
Badboys
őstag
Köszi,de ma megoldottam.Lemondtam az acélról vettem télire is alut. Vasárnap óta mást sem csináltam csak túrtam a netet szaros acélfelni miatt. Bele untam. 15" os hegyekbe igaz 16" is van a Vaterán újba 17000/darab. Nem adok szaros vas darabér ennyit. Nem értem ezt az idióta megoldást télire 16" nyárira 17" mi a francér van ez? Na végül is mindegy a dígó így találta ki legyen úgy. Köszi,hogy próbáltatok segíteni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest