Hirdetés
- Life is Strange: Double Exposure teszt
- Xbox Series X|S
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- PlayStation 5 Pro teszt
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- Assetto Corsa Competizione
- PlayStation 5
- Call of Duty: Black Ops 6
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
Új hozzászólás Aktív témák
-
426os
őstag
2.4 diesel: szebb hang, plusz egy porlasztó, drágább lendkerék, ha minden igaz.
Hengerfejesedés nagy eséllyel benne van a pakliban.
1.9 8v: kicsit lomhább, chippel okosítható, akkor jó lesz a 159 súlyához, egyébként talán a legmegbízhatóbb motor, különösebb problémák nélkül.
1.9 16v: 150e km felett lehet számolni a szívósor cseréjével (PREVENTÍV jelleggel), főleg a műanyag szívósorosoknál fennál a veszélye az örvénylapátok beszippantásának. Talán az EGR is problémásabb. Teljesítményre okés.
A 6-os manuális váltó valóban M32, abban a csapágyak előbb-utóbb cserések lesznek. kb 200e Ft.
Az automatáról semmit nem tudok, de biztosan az is el tud romlani.
DPF kiírás minden változatnál megoldható, persze költsége annak is van és le is leszel hurrogva érte.
Alapvetően én úgy látom kb. bármilyen motorral-váltóval veszed, mindegyikkel nagy esély van egy min. 2-300e Ft-os beavatkozásra a szokásos dolgokon kívül.Én 159-et 1.75 TBI-vel vennék.
Ja, igen ott van még 2.0 jtdm is, abban javítottak sok hibát. Az is jó motor. De akkor is TBI[ Szerkesztve ]
.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest