Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Baltazár123

    senior tag

    válasz nszabolcs94 #23635 üzenetére

    Nem találom én sem, hogy ki linkelte először, de gugli barát segített :)
    Nagyon jó és részletes ez a cikk az SS-ről, akár még összefoglalóba is mehetne, mert sokakat érdekelhet és nagyon jól elmagyarázza az architektúrát és a teljesítményt.
    [link]
    Ez az SS gpu-ra vonatkozó rész és szerintem elég jól elmagyarázza Jason az MS-től és a lényege, hogy az RNDA2 miatt kapásból jön 25% több nyers erő a GCN-hez képest és még más tényezők is. Az SS GPU ereje eléri az XOX-ét, ami azt is jelenti, hogy a Tflop némileg félrevezető.
    "It’s easy to look at the raw teraflops numbers and immediately think 6 teraflops is better than 4 teraflops, but it’s more complicated than that. The Xbox Series S runs AMD’s latest RDNA 2.0 architecture, while the Xbox One X was based on AMD’s older GCN architecture.
    “With RDNA 2 we get basically a 25 percent performance uplift over GCN with no work by developers at all,” claims Ronald. “There’s a significant amount of efficiency we’re getting out of RDNA2 relative to GCN. Then we look at other things like using float 16 or variable rate shading, and we’re seeing on the order of 10-20 percent performance benefits from there as well.”"

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés