Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    válasz szimszonos #224623 üzenetére

    Nem konkrétan válasznak akartam, de elég sok helyen észrevettem, hogy sokan keverik a kimeneti felbontást a render felbontással. De ettől függetlenül a One család esetében ami nem kapott külön javítást One X-re, az mindhárom (Fat One, One S, One X) konzolon, ugyan-úgy néz ki. Nincs extra textura szűrés, meg ilyenek. maximum jobban futnak kicsit. Viszont ami láthattál azt én is tapasztaltam amikor FAT-ről váltottam S-re. És tényleg úgy tűnt, mintha minden játék jobban nézet volna ki ugyan azon a TV-n (sokkal teltebek lettek a színek)
    Viszont részben ez inkább annak volt köszönhető, hogy picit más képfeldolgozó algoritmusokat használhat a S mint a FAT (gondolom a HDR támogatás bejövése miatt, mégha maga a játék nem támogatja a HDR-t). S-ről X-re váltáskor már nem volt ez meg. De ezt leszámítva csak azok a játékok néznek ki jobban amiknek jöttek direkt One X kiadásai (legyen az One-os vagy BC-s).
    Amik nem kaptak semmit azok továbbra is ugyan-úgy néznek ki. Itt ugyanis nincs meg még az mint Series X|S esetében, hogy szinte minden játékra (BC) rányom egy auto HDR-t meg egy 16x Anisotropic Filtering-et.

    Vagyis ha van egy 1080p-s TV, akkor azon természetesen jobban néz ki One X-en egy játék mint One S-en, de csak akkor ha van hozzá "X patch". Ha nincs akkor ugyan-úgy. Persze egy 4K-ban rendelet játék még jobban néz ki natívan egy 4K-s TV-n, mint 4x AA-val egy 1080p-s TV-n.

    “I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés