Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    válasz szimszonos #224516 üzenetére

    Még mindig keverjük a render felbontást a megjelenített (kimeneti) felbontással!

    Az ilyen "4K-s" vagy 900p-s játék az, azt a felbontást jelenti, amiben a játékot az Xbox GPU-ja kiszámolja. Vagyis egy 720p/900p-ben készült játékot One X-en is csak 720p/900p-ben jelenít meg. Ezt a felbontást aztán a konzol a kimeneti felbontásra skálázza, amit érdemes úgy beállítani, hogy az egyezzen a fogadó készülék natív felbontásával (hogy ne a TV-nek keljen skálázni a képet, mert az növelheti az input lagg-ot).

    "4K" játékot is neked a One X is 4K-ban számol ki még FullHD Tv esetében is. Csak mivel ekkor a kimeneti felbontás is csak 1080p, így lényegében a képre kapsz egy 4x-es elsimítást (supersampling). Természetesen ez a 4x érték csak akkor működik, ha az adott játék (tartalom), 2160p (4K/UHD) felbontásban számolódik ki. Értelemszerűen ha kisebb ez render felbontás akkor a a sorzó is kisseb lesz, de az elv megmarad.

    “I mean it’s one banana, Michael, what could it cost, 10 dollars?”

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés