Hirdetés
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 7. nap: Control
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 6. nap: Dredge
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás Dark and Darker: Legendary Status
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
-
GAMEPOD.hu
Ez a topik a World of Warcraft világát érintő kérdésekkel, történetekkel és beszámolókkal foglalkozik.
►Hivatalos rendszerkövetelmények WoW-hoz◄
►Blizzard által támogatott videokártyák listája◄
Prohardveres, Blizzard in game Community
WoW Token goldárfolyama
Új hozzászólás Aktív témák
-
#57919488
törölt tag
válasz DrGonzo22 #63999 üzenetére
Ezt kar igy leszukiteni, hogy WoW = PvE / Raid es minden mas 0.
Soha nem erdekelt ez a fajta szorakozas WoW-on belul megis hosszu eveken keresztul elofizeto voltam/vagyok mert volt 100 (szerk: -jo valoban picit tulzas de nem maga a szam a lenyeg ) masik dolog amit szorakoztatonak tartottam.
A jatek vilagat karaktereken keresztul tarjak elenk vagyis azokon keresztul eli at a jatekos, szerintem egy hatalmas vilagot sokkal unalmasabb leegyszerusitett karakterekkel jatszani. Lehet PvE-ben jot tett a jateknak de ezt a reszet nem tapasztaltam
Mindenesetre ha Mage-el 50 keybind all rendelkezesedre el nem tudom kepzelni mennyi kellett volna egy klasszikus regimodi Shaman/Druid-hoz[ Szerkesztve ]
-
DrGonzo22
őstag
válasz #57919488 #63997 üzenetére
Igen, én 6.2 alatt is 50 keybinddal játszom pve mage-et, és aki ennél kevesebben játszik, az egyszerűen nem bindol be minden fontos dolgot.
"ha nem erdekel az endgame PvE akkor magyarul lottek minden mas szorakozasnak ami a Classokkal kapcsolatos" - ez átfogalmazva valahogy így hangzik: ha nem érdekel a wow endgame tartalma, akkor lőttek minden szórakozásnak ami a wow-val kapcsolatos. Valóban, ha valakit nem érdekel egy játék, akkor tényleg nem fogja élvezni.... például engem nem érdekel a Counter Strike, és pont ezért nincs is feltelepítve a gépemre. Nem olyan bonyolult dolgok ezek
-
#57919488
törölt tag
válasz DrGonzo22 #63993 üzenetére
50 keybind? Volt regen igen de mar jo ha 10-15 korul van az atlag Class-ok tobbsege.
Pl. Druid es Shaman pofonegyszeru lett a regi valtozatokhoz kepest es szamomra pont ettol lett egyforma es unalmas az osszes Class.
Shaman-al kotelezoen csak az adott Totemeket tudom lerakni mert nincs valasztasi lehetosegem, mintha csak sima spell-ek lennenek.
Druid-al meg maga a Shapeshifting lett egy termeszetes dolog es egyaltalan nem erezheto, hogy a jatekos kezeben van az iranyitas hiszen automatikusan a kezunkbe adja a spell-el az adott form-ot.
A Hunter szamomra szinten egy eszmeletlen unalmas Class lett pedig regen nagyon szorakoztatonak tartottam azt, hogy az ellenfelet nem volt szabad tul kozel engedni mert tehetetlen leszek (melee range-ben ugye korlatozott dolgokat lehetett csak hasznalni: Raptor Strike + Trap talan, tul regen volt ).
Most meg mit szamit hiszen ott a Barrage es szinte 50%HP le is jott az ellenfelrol mert nem a Hunter tehetetlen melee kozelben hanem az ellenfelek a Hunterek ellen xDValahol mintha irtak volna egy Blue Post-ban, hogy nem azt akarjak, hogy a Class-ok legyenek szorakoztatoak hanem PvE kozben a jatekmechanizmus (gondolom itt a szakitas meg egyeb dolgokra gondolhattak).
Jah nagyon jo csak ha nem erdekel az endgame PvE akkor magyarul lottek minden mas szorakozasnak ami a Classokkal kapcsolatos.[ Szerkesztve ]
-
DrGonzo22
őstag
A WE a frost mage ikonikus "kísérője" lore szempontjából teljesen lényegtelen, hogy cd vagy pet (én cd párti vagyok, de nagyjából lényegtelen kérdésnek tartom); a warlock démonjaihoz semmi köze a WE-nak, ez egy idézett elementál, nem véletlenül nincs egyedi neve, akárhányszor újat készítesz, az egy új gólemnek minősül, míg a wlock ugyanazt a démont idézi vissza TN-ből. A mage-nek nincs self healje (gearben random módom megjelenő leech stat-ból tud csak gyógyulni, kb. elhanyagolható mérétkben, régi content szólózásában segít). TW: mert ez egy raidcooldown, és így szinte biztos, hogy mindig elérhető lesz (én még legalább 2-3 másik classnak odaadnám). Petless hunter: ott van 3 spec, minek kell mind a 3-nak pet? lore szempontjából is értelmetlen, hiszen a MM hunter képviseli a w3 törpe puskás/NE archer unitokat, ezeknek pedig nem volt petjük, a kutyatartóknak ott a BM.
Minden olyan változtatást, ami a raideken a downtime-ot csökkenti üdvözölni kell (buff/ress...). Sokkal jobb a 4-5 órás raidek alatt plusz egy-két 5-10 perces irl szünetet kapni, mint visszafutkosással... vacakolni.
[ Szerkesztve ]
-
Zedz
addikt
válasz DrGonzo22 #63993 üzenetére
Ha végig olvastad a hozzászólásom, akkor mint írtam, az efféle újításoknak én is örülök. Én ilyesmikre gondolok, és ezért harapok, hogy például a frost mage mellett ott kullogott a Water Elemental. Miért kell a warlockot játszania a magenek? Miért nem volt jó az a 40 vagy mennyi másodperc? Miért kell minden classnak healelnie saját magát? Vagy éppen resselnie? Vagy a mage féle time warp, miért nem volt elég a sámánok blood lustja? Hunter miért rakja el a petet? Warlocknál mondjuk ráfogható, hogy feláldozza és megkapja a képességét, de a hunter?
Persze így könnyebb csapatot építeni, mert ha mondjuk nem jön X class, akkor valamennyire Y tudja pótolni. Megértem, elfogadom, van benne logika. Én azzal is egyet értek, amit írtál, hogy régen sem volt ez sokkal jobb, sőt nem is írtam, hogy "bezzeg 2008-ban volt az igazi".
-
DrGonzo22
őstag
"Mintha most megpróbálnák egyedibbé tenni a classokat, hogy a mage tényleg magenek érezze magát, a lock locknak ...stb." - Arnold2-höz hasonlóan én is feltenném a kérdést: melyik kiegészítőhöz képest "egyedibbek"? Ahhoz a BC-hez képest, ahol a mage felrakta a debuffot 5x Scorch-csal, majd spammelte a fireballt, meg időnként frissítette a debuffot (de volt egy igazán kreatív frost "spec" is a kieg vége felé, csak frostboltot kellett castolni, tényleg jobb volt régen minden... A másik nagy kedvenc, a wotlk alatt is nagyon jó volt a mage egyedisége/változatossága, a három ág közül lehetett is játszani a fire-t, a fire-t és végül persze a fire-t. De akkoriban minden jó volt, mert igazi talentfáink voltak, aminek segítségével valódi és kreatív buildek sokaságát élvezhettük (oh wait...). Nem beszélve arról, hogy akkor még rendesen voltak spelljeink (amik ki sem kerültek action barra). Régen még olyan dolgok is megtörténtek, hogy Naxx-ban FFB volt a filler, majd Ulduarban már a fireball! Aztán kijött ToC és vele együtt megjelent az arcane mage (csak kár, hogy ezzel együtt a fire meg kuka lett, mert ugye a régi jó talentfának köszönhetően mindig volt 1 to go spec, a többi pedig szemét).
Viccet félretéve, most egy class egyes speccei jobban eltérnek egymástól, és változatosabb/bonyolultabb a játékmenetük, mint anno 2-3 classé együttesen. Az adott spec spell/ability poolja közel teljes mértékben átfed a valóban használtakkal. A talentok valós és szükséges választásokat kínálnak. Egy adott classnak jellemzően több specce is játszható, ezeken belül a talentokkal, játékmenetben is eltérő al változatokkal.
Egy adott class teljes kijátszásához szükséges skillcap is meghatványozódott; hol voltak régen az olyan spellek, mint a Prismatic Crystal, az összes movement talent... Ma elvárás a 99,9%-os uptime, régen ennek a közelében sem voltunk, volt mozgási és dps szakasz; ma aki nem tud mozgás alatt dps-elni, az nem versenyképes. A mai komplexitáshoz nem nagyon lehet hozzáadni, úgy, hogy az adott játékos még képes legyen megtartani a 100%-os kontrollt. Abszolút értékben már nem kell több spell/ability, mert már most a kezelhetőség határán járunk (közel 50 rendszeresen használt keybinddal játszom, mit akartok még ehhez hozzáadni, szerintetek mi az a szám, amit még kontrollálható módon uralni lehet?). A Blizz nagyon jól látta, hogy ha új ability-ket hoz be, akkor azoknak "helyet kell csinálni".
-
Whysperer
addikt
válasz Janusz001 #63991 üzenetére
meg nem alád vágtak valamit hanem 1 hétig körcsöltél rajta,hogy meglegyen a valamid. Azért az Én shamanom még Totem questekből gyüjtötte be a totemeit. NE félj akkoriban senkinek nem votl 500 karaktere mert elég volt egyet is rendesen questeltetni meg gearezni. Ezen azért hiányoznak WOW-ból.
Most is " gyere gyorsan kezd el játszani mire vissza jövök 13.-án addigra jóbb geared lesz mint nekem"
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
Janusz001
őstag
válasz Whysperer #63986 üzenetére
Jó is volt bc -ben wotlk kijövetele előtt a 3*40 -es pvp raid az ellenséges fővárosokba a főmuftikat levadászni, 8 tank, sok sok heal, aztán a végén a maci reward Hajnal 3-4 kor volt kezdés, mert akkor kevésen voltak a fővárosokban, aztán sokszor lett wipe a vége, nekem is vagy 3-4 kör után lett meg az acsi... hát mindjárt elmorzsolok egy könnycseppet.
-
Zedz
addikt
válasz Cathfaern #63982 üzenetére
Teljesen egyet értek azzal, amit leírtál. Kicsit kaotikus az egész.
(#63984) K_mester: Mintha most megpróbálnák egyedibbé tenni a classokat, hogy a mage tényleg magenek érezze magát, a lock locknak ...stb. Bár erre már tettek ígéretet, jó szokásukhoz híven. Csak tudnám mi a fenére megy el annyi fejlesztési idő, ha nem erre. ( Arra a szaros Pepére, tudom. )
(#63985) Arnold2:
Elnézést ha félre érthető voltam, lehet rosszul fogalmaztam. Nekem a játék működésével, játémechanikával nincs problémám. Üdvözlöm az újításokat, nagyon sok minden egyszerűbbé tette az ember életét, a Legion újdonságait is szintúgy várom, ki szeretném próbálni. Szerintem a játék ilyen szempontból kiegészítőről kiegészítőre fejlődik, a WoD-os raidek nekem személy szerint nagyon tetszettek, megfelelő nehézségűnek találtam azt a párat amiben voltam (HM és kis Blackrock). Persze vannak akik szerint csak butul a játék, de nem tudom mennyi embernek lenne kedve mondjuk a dungeonig elsétálni, és szenvedni a csapattal. Nekem az "új" talent rendszer is bejön, fightonként cserélgetni a pontokat, megtalálni a saját játékstílust egy teljesen jó dolog. Én is mindig el tudom magam foglalni, sőt, elég ha csak leülök fishingelni közben a guilddel beszélgetek.
Amivel nekem problémám van, az a körítés. A pandák, az ismét előrángatott hype-olt nevek. Nekem is warlock a mainem, Gul'dan megjelenése és szerepeltetése nálam egy hatalmas piros pont, de megint ott vagyunk mint Garroshnál, hogy jójó, nem rossz, de legyen már vége és jöjjön valami új. E helyett átrángatják a következő kiegészítőbe, holott szerintem egy sima pre-eventtel le lehetne zárni ezt a részt.
Szóval nem rossz a játék. Alapvetően a sztori sem mondható rossznak, de én valamiért mégis többet várok az egésztől. Mindezektől függetlenül nálam még mindig kedvenc, és valószínűleg ennyi év után már az is marad.
-
Whysperer
addikt
válasz Cathfaern #63987 üzenetére
Köszönöm. mert mindenki azt közölte velem,hogy Shaman nem jó most és mindoig má shealer visznek helyette. Ezért kérdeztem. De akkro kitartok a jó öreg shaman mellett 8) ha már 9 éves
[ Szerkesztve ]
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
Whysperer
addikt
válasz Arnold2 #63985 üzenetére
Én annyit azért beletudnék extranak rakni,hog y 3 raides RAID.. 3 raid grp közöesen egy nagy raid-ben és együtt kelelne dolgoznia grpoknak ahhoz,hogy összetudjanak közösen hozni egy fightot a győzelemért. lehetne sima ami msot van ,hog y boldog boldogtalan beeshessen,de Jó volt egy igazán koncentrálós együttmüködös.
Mert amti Írsz 40 főseket ott azért volt ,hogy 4 hunter boss fight alatt kite-olt. miközbe 4 tank tankolt és stb... szóval azért nekem ezek hiányoznak.
[ Szerkesztve ]
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
Arnold2
őstag
Az egyik véleményemet (#63977)-ben Cathfaern szavakba öntötte már
Inkább visszanyúlnak 10 évvel ezelőtti dolgokhoz, hogy biztosabban megtetsszen a rajongóknak
Mert másról sem volt hangos a hivatalos fórum, mint hogy a Burning Legion, meg Illiden. S mikor megadják ezt a játékosoknak. :S
(Warlock-ként én speciel tapsikoltam örömömben )De akkor mit hiányolsz most? Régen minden jobb volt, de mi? Nagyjából Black Temple patch közepe óta játszom (kvázi BC vége). És nagyon nem éreztem úgy, hogy régen minden jobb volt. Sőőt! Más volt.
Ezért nem értem, hogy mire hivatkoznak ennyien a múltból? A 40 fős raidek, a csak buffolásra alkalmazott paladinok? Vag esetleg a PvP rendszer?!
Nem ironikusan kérdezem, kíváncsi vagyok. Mert egy és ugyan azt a játékot játsszuk, de mikor ide jövök a PH! WoW fórumára mást sem olvasok, csak negatív kritikákat. S lassan elgondolkodok azon, hogy mi baj van velem, mert nekem tetszik a játék. Ha csak 10 percem van, akkor arra is kapok megfelelő szórakozást, ha meg egy fél délutánom van, akkor arra is találok magamnak elfoglaltságot.Az utolsó bekezdés nem Neked szól, inkább általánosan. Csak néha besokkolok a sok negatív kritikától (ami nem baj ha van, csak az 50-ik után annyira már nem természetes a mosolyom ).
-
#57919488
törölt tag
válasz k.kristof #63969 üzenetére
A MoP egyik es talan legnagyobb negativuma, hogy tulsagosan leegyszerusitettek a Classokat.
Sajnos kiegrol kiegre ez tortenik Cata ota es meg Legion-ban is varhato tovabbi spell nyirbalas.
Nekem nem jott be a MoP de azt elismerem, hogy a WoD-rol sokkal de sokkal tobb problemat lehetne felsorolni mert ez a kiegeszito meg a Beta allapotot sem eri el(#63974) Arnold2:
Ha nem lenne a WoW Token meg merem kockaztatni, hogy nem lenne tobb mint 1M elofizeto.[ Szerkesztve ]
-
Whysperer
addikt
válasz Cathfaern #63982 üzenetére
Szaisztok .. Mindigvanilla óta healer és tank voltam. msot WoD-ba még 0 perces játék időm van ,de szeretnék vissza menni barátok miatt főként. Viszont Shaman healeremet szeretném folytatni. Csak nem tudom ,hogy mennyire hasznos egy shaman healer manapság.. vag yinkább tankoljak a warriorommal vagy palammal? Köszönöm kapok innen onnan infoókat csak szeretek több nézőpontot meghallgatni.
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
Cathfaern
nagyúr
1. Az egyik legunalmasabb questelési "metódus" időszakában implementálták: még nem volt olyan jó a sztorivezetés mint MoP és főleg WoD-ban, viszont már maguk mögött hagyták a hagyományos RPG-s questelést, azaz amikor nem csak végigmész egy útvonalon, hanem szépen felfedezgeted a dolgokat (tehát nem egyik hubról a másikra jársz).
2. Régi playereknek elveszett a nosztalgia faktor, új playereknek viszont ugyanúgy lapos és nyögvenyelős a questelés egy single player rpg-hez képest
3. Hatalmas logikai törést vezettek be a lore idővonalába, ami pont az új playereket zavarja meg a legjobban. Ugye most lvl1-60-ig: Cataclysm ideje, 60-70 BC, 70-80 WotlK, 80-85 megint Cataclysm. Látszólag az ég világon semmi se indokolja, hogy a playerek elmenjenek Outlandra lvl60 után. (ha már itt tartunk, nem ártana utólag betenni egy BC-WotLK és WotLK-Cataclysm átkötő questchaint is, mert oké annó voltak eventek, de újak ezekből már kimaradnak. Megjegyzem hasonlóan, aki nem tolta végig MoP-ot, annak halvány lila gőze se lehet arról miért is megyünk Draenorra)
4. Vanillában szépen fel volt építve a világ, minimálisan persze épített az RTS-ekre, de ha azokból semmit se ismertél, akkor is szépen megkaptad a bevezetést a lore-ba (én nem játszottam az RTS-ekkel, mégse volt olyan érzésem, hogy na most valamit nem értek miért történik). Viszont így hogy a Cataclysm sztorivonalára lett felépítve a lvl1-60, elég sok sötét folt lett (szerintem). Másként mondva Vanillában arról szóltak a questek, hogy ismerd meg a világot, míg most arról hogy ismerd meg a világot + a cataclysm sztoriját. Innentől kezdve az elsőre mindenképp kevesebb idő (quest) marad.
5. Személyes vélemény, de annyira zónákra és azon belül hubokra lett osztva a világ, hogy néha az ember úgy érzi, mint ha nem egy nagy világ lenne, hanem Super Marioban lépkedne egyik szintről a másikra, ahol nem igazán logikus miért jön egy havas pálya után egy tüzes. Igen, volt pár régi quest ami átesett a ló másik oldalára és szó szerint a kontinens tetejéről el kellett menni az aljára (Ungoro "Zeldás" quest chain ), de az jó volt, hogy néha a szomszéd zónába át kellett ugrani, illetve igazából 1-2 "epic" quest chainnél még az se gond ha nagy távokat át kell utazni (csak ezek számát ésszerű szinten kell tartani)
6. Összeségében iszonyat erőforrást beleöltek, miközben igazából így pár év távlatából semmit se adott hozzá a játékhoz, mivel összeségében régi játékosoknak rontottak a nosztalgiafaktoron, új játékosoknak meg nehezebb érthető lett a játék sztorija és unalmasabb lett a questelés. Miközben a cél az lett volna, hogy új játékosokat jobban megtartsák.Igazából a régi questelési rendszernek egy fő problémája volt: nem mindig volt egyértelmű hol is tudnál fejlődni. Ezt viszont egyszerűen meg lehetett volna oldani egy olyan táblával amit be is vezettek végül, ami elirányít a következő javasolt fejlődési helyre. Illetve pár plusz quest(chaint) kellett volna berakni, hogy a zónák jobban össze legyenek kötve (ez valahol nagyon jól megoldott volt, lásd elwynn-westfall-redrige-duskwood, de olyan 30-40 körül hirtelen eltűnt a talaj az ember lába alól és ugrált egyik zónáról a másikra).
Kicsit analóg a dolog az LFD / LFR problémájával. Iszonyat szívás volt amikor az ember 1 órán át vadászott groupot egy 5 fős dungeonre, 20 perc volt mire mindenki odaért az instához, és akkor derült ki hogy a healer már mentve van, vissza kell menni városba embert keresni, amit meg már a tank nem akart megvárni és leavelt. De erre nem az LFD lett volna a jó válasz, hanem a most bevezetett Looking for Group meg a cross-realm technológia. Ugyanez igaz LFR-re is.
Elindulhatnék abba a nagyon messzire vezető irányba, hogy ha LFD nem kerül be a mai formába (azaz marad a HC-kon a napi lockout), akkor sokkal lassabban lehetett volna megszerezni a dungeon geart, tehát több értelmes (!) kontentet adott volna a casualoknak, akik így nem unják halálra magukat, és nem kell bevezetni a mai formában az LFR-t. Akkor pedig lenne értelme sok dungeont csinálni, mert sok playernek adna contentet, tehát a raiderek is élvezhetnék a változatos dungeonokat, és nem lenne az mint most, hogy alig van dungeon egy kiegben. -
k.kristof
őstag
Sylvanas pont a Legionben fog nagyobb szerepet kapni, de szerintem ennek a fő oka az, hogy nem tudnák eladni a játékosoknak. Hiába lenne a sztori folytatása, a nagy részüknél ugyanúgy csapódna le, mint a Cataclysm: kaptak öt zónát, és kész, hiába újította fel a Blizzard szinte kompletten Kalimdort és Eastern Kingdomst.
-
Zedz
addikt
válasz Cathfaern #63977 üzenetére
Nem pont ilyenekre gondoltam.
Például más konfliktusokra. Miért nem eresztik Sylvanast a világra? Miért nem akarja az Alliance visszaszerezni Lordaeront, ha már Andorhallért egyszer megküzdöttek? Mi a helyzet Kul'Tirassal? Egy rakás dolgot elő lehetne húzni abból a kalapból. Pandák, BC 2.0... többre is képesek. -
Zedz
addikt
válasz Arnold2 #63974 üzenetére
Én úgy vettem észre, hogy amikor kijön egy kiegészítő, akkor fújnak rá, majd kijön még egy, és az előzőt már nem is tekintik annyira rossznak. MoP alatt a MoP is kapta a savat.
Én igenis szidom a pandákat, mert szerintem az stílus és úgy kompletten az egész körítés minden, csak nem Warcraft. Ahogy írtad, orkok, trollok, sárkányok, az RTS korszakban alkotott remek dolgokat kellene tovább vinni. Persze nem 2-3 kiegészítőn keresztül, de annyi minden történt, hogy nem értem, miért ezeket a hordótestű idióta pandákat kellett elővenni.
Játékmechanikailag tényleg jó volt, ezt írtam is, hogy alapjában véve a küldik jók voltak, a zónák meseszépek, a kivitelezés majdnem hogy 10/10. De a téma? Kérlek Blizzard, miért...
"Full olyan érzetem van, hogy bármit csinálhat a Blizz az szar lesz."
A szar egy erős kifejezés, de nem annyira megragadó már, mint régen volt. Miért nem mernek merőben más dolgokat bevállalni? Miért nem mernek meglépni komolyabb változtatásokat? Inkább visszanyúlnak 10 évvel ezelőtti dolgokhoz, hogy biztosabban megtetsszen a rajongóknak, és biztosabb pénzt hozzon a cím? Ez sem egy elhanyagolható tényező, de mivel már messze nem a WoW a fejős tehén a családban, és a játékos szám drasztikusan csökken, úgy gondolom nem is lehetne jobb alkalom kísérletezni.
Megjegyzem vannak nagyon jó elgondolások a Legionben, az új PvP és artifact rendszer miatt biztosan ki fogom próbálni, de ezt miért nem lehetett valami új köntösben tálalni?
-
nonsen5e
veterán
válasz Arnold2 #63974 üzenetére
Én csak leszögeztem, hogy kicsit nagyban eltértek az addig megszokottól, de ettől eltekintve nagyon is szerettem, és első naptól kezdve, nem csak az idő szépítette meg nekem a Pandát. Ugyanúgy ahogy Én pl. a Catát is szerettem, de Én a mostani kiegészítőtől kiborulok. Lehet, hogy szép BC, jó BC, de számomra ez a mostani akkor is gyenge.
Játszok, játszok még mindig, de ha nem lenne gold token, nem játszanék, így azt a heti 2 raidet ingyen játszhatom. A raid továbbra is tetszik, de azon kívül jelenleg más nem, és csak azért nem fizetnék. Ugyanúgy, mint, hogy jelenleg a raid az egyetlen egy dolog, amit jobbnak érzek WoWban mint máshol.
D4: hunPH, nonsense#2596
-
Arnold2
őstag
Jaj ne szidjuk annyira már a pandákat.
Mindenki elismeri, hogy egy faszán összerakott kiegészítő volt. Szinte mindenkinek tetszett. S most akkor nem mindegy, hogy panda, medve-disznó-ember, vagy elf?
Rendesen meg lett pakolva történettel, háttértörténettel, kerek volt az egész.
Nekem speciel inkább panda/csillámpóni mint mééég egy orc, még egy sárkányos, még egy trollos (miért követelik őket annyian, nem értem) kiegészítő.Legion meg dettó. Mindenki mondta hogy milyen király volt BC, azt kéne visszahozni. S erre mikor visszahozzák: haldoklik a wow, semmi eredeti nincs benne (főleg úgy szokott ez elhangzani, hogy kb 1/3-át láttuk az új kiegészítőnek), meg hogy Illidennél nem tudtak volna jobbat kitalálni..
Full olyan érzetem van, hogy bármit csinálhat a Blizz az szar lesz. De azért stikában játszunk vele, meg beloggolgatunk, meg nem találtam ennél jobb MMO-t.
Ha van rajta sapka az a baj, ha nincs akkor meg az.../ennyi volt mára a kifakadás. a fanboy visszakotródik fanboyulni
-
Zedz
addikt
válasz laceszgamer #63970 üzenetére
Na ez meg a másik. Egy komplett kiegészítőt húzni az amúgy easter eggként szereplő pandákra? W3-ban jópofa volt abban a pár bónusz küldetésben, meg online mint tavern hero kivehető volt. Aztán WoW-ban volt róluk pár említés 1-2 küldetésben, lehetett találni a földön hevert korsókat, amik tőlük származtak. De ennyi. Misztikumnak és poénnak jó, de egy egész kiegészítőnek? Azt mondjuk aláírom, hogy a zónák szépek voltak, a küldetések jópofák, játékmechanikailag nem volt rossz a dolog, de a miért pont a pandákkal kellett ezt eljátszani? Ennyire szigetet akartak csinálni, mehettünk volna Kul'Tirasba.
-
DrGonzo22
őstag
Én örülök, hogy nem sietik el a dolgot; a realmünkön (Silvermoon) kb. egy hete volt az első mythic Archimonde kill, mi 3/13-nál tartunk, szóval van még mit csinálni - legnehezebb 20 motivált embert összeszedni, de ez egy másik téma. Világviszonylatban 191 guildnek van meg a 13/13 Mythic, szóval még rengetegen vannak, akiknek HFC aktuális. A 6.2.3 patch viszont ijesztő, a +10 ilvl-lel tulajdonképpen pont a játékélményt vennék el tőlünk; az hogy a mythic dungeon-ből 725-ös loot is eshet engem teljesen hidegen hagy, de a +10 ilvl a HFC gearre totál hazavághatja a raidezni szeretők terveit. Ha a Blizz április/május előtt kijön ezzel a patch-csel, akkor lehet hogy én is beállok a károgók közé.
-
laceszgamer
addikt
válasz k.kristof #63969 üzenetére
A probléma csak anyni volt, hogy úgy illett a Warcraft világába a panda ( jó tudom W3-ban is poén kedvéért volt ) mintha a Gyűrük Ura világába tettünk volna pandákat... sehogy, komolytalan volt eléggé. Ettől független én is végig aktívan voltam MoP alatt is, de sose igazán tudtam emgbékélni ezzel a pandás-keleti világgal.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
k.kristof
őstag
válasz nonsen5e #63967 üzenetére
A MoP nagyon jól összerakott kiegészítő volt, soha nem fogom megérteni a pandák miatt fújolókat. Erős lore, amit jól megtámogattak a küldetésekkel, instákkal és scenariokkal. Ütemesen érkező content patch, ami ha mást nem, új küldetéseket és scenariokat hozott, hogy tovább vigye a lore-t. És egy olyan kontinens, ahol az elejétől tudtam repülni, ha elértem a max szintet, és ezért motiválva voltam, hogy kimászkáljak a világba, felfedezzem, és mindig volt valami, ami lekötött. Hol a pet battle, hol az archeology, hol mountfarm, valami mindig volt.
-
nonsen5e
veterán
Mi lesz a következő a Legion után?
Újabb alternatív tér-idő-mittudiménvégülmiaWoD-sík és "Icecrown Citadel was merely a setback"?Amúgy bár a végén a SoO-s résszel számomra eléggé elrontották, amikor belekeverték a sárkányokat, meg garrosh-sha cuccot meg miegyebet, de a Panda sztorija meglepően jó volt, ha attól eltekintünk, hogy "nem Warcraft".
De ott már eleve a küldetések is lekötöttek, mert értettem is, hogy most mit és miért, a WoD ebben is messze gyengébb (1-2 kivételes résztől eltekintve).
Remélem ilyen szempontból azért összehoznak valami jobbat Legionre.[ Szerkesztve ]
D4: hunPH, nonsense#2596
-
Zedz
addikt
válasz nonsen5e #63962 üzenetére
A WoD-os sztorit nem annyira ismerem, mostanában pótolom videókkal és írásokkal a lemaradásom. Én még mindig leginkább a WC3-as sztorit tartom etalonnak, az akkori időket, sztorikat, karaktereket ...stb. Én lassan már jobban szeretek karaktereket felhúzni, mint az end contenttel játszani. Bejárni a már jól ismert helyeket, a jól ismert zenék kíséretében, ezt eljátszom félévente egyszer, aztán sajnos ennyi számomra a WoW.
Mit nem adnék érte, ha a WoW-ot megelőző időkben történt eseményekkel lehetne fejlődni. Mondjuk visszamenni valahogy a Caverns of Time-on keresztül, végigvezetni azokat az eseményeket MMO nézetből, és úgy szerezni XP-t. Mint mondjuk Stratholme bukása, csak szintezésre kialakítva.
"Aztán a Legion-on is látszik az (hasonlóan a WoD előtti állapothoz), hogy előhoznak a süllyesztőből valami nagy régi nevet / neveket amiket vélhetően mindenki ismer, aztán arra építenek egy értelmetlen sztorit."
Nekem is teljesen ez az érzésem az új kiegészítővel kapcsolatban.
Sokszor ment a sírás a fórumokon és egyéb kommunikációs csatornákon, hogy a BC volt a legjobb, kérjük vissza Illidant és hasonlók, erre mit ad isten? The Legion. Vagy inkább The Kifogytunk az Értelmes Ötletekből és Visszahozzuk azt Amit Minél Többen Megvesznek Illidan Miatt.Lehet úgy is fogalmazhatnék, hogy régen "lelke" volt a játéknak, amit a pénz és modern játék trend időközben kiölt szeretett címünkből.
-
BoneDragon
veterán
válasz #57919488 #63956 üzenetére
Komolyan ennél lejjebb már nem adhat a blizzard. Először a szelfi, most meg a fejeden tojó madár... és csodálkoznak, hogy sírva menekülnek az emberek a játékból. Ráadásul ezeket úgy harangozzák be, mintha világ megváltó innovációk lennének. Nekem ciki amit ezek leművelnek a warcraft világgal. Bah, bocs ez így most kijött, régóta érett bennem.
[ Szerkesztve ]
-
nonsen5e
veterán
Szerintem viszont egyre gyengébb a WoW sztorija, amit ebben a kiegben is összehoztak azt nehezen nevezném még csak középszar sztorinak is.
Aztán a Legion-on is látszik az (hasonlóan a WoD előtti állapothoz), hogy előhoznak a süllyesztőből valami nagy régi nevet / neveket amiket vélhetően mindenki ismer, aztán arra építenek egy értelmetlen sztorit.A többivel nagyjából egyetértek.
D4: hunPH, nonsense#2596
-
Zedz
addikt
válasz Skyhunter #63959 üzenetére
Igen, sajnos velem is ez a baj, hogy rendszeresen visszatérek a játékhoz. Egyszerűen nincs jobb nála, annyira mély és érdekes a sztorija, a világ, hogy ezeket a hatalmas bakikat is elnézem a játéknak. Persze a fő bevétel forrás gondolom már a HS és HotS lett, de azért még mindig van 5.5 ( vagy már csak 2-3? ) millió játékos, akikkel azért törődniük kellene.
Más cím össze tenné a két kezét ennyi playerért, de sajnos a Blizz megteheti, hogy hébe-hóba kiszúrja a szemünk valamivel, és le tudják az évi jó cselekedetük.
-
Skyhunter
őstag
Sajna a Blizzardra egyre inkább igaz és jellemző a mega-gigacégek profitorientáltsága. Minél kevesebb befektetéssel a lehető legtöbb nyereséget termelni.... testközelből tudom, mert egy nagy multinak dolgozom én is.
Magasról tojnak a WoW-ra és a játékosok kívánalmaira... egymillió szorosát megkeresték már a beleölt pénznek, de ahelyett hogy legalább pár instát+scenáriót összedobnának, inkább újradolgozzák a régit, meg átfestenek egy-két mountot jó ójróért és dollárpapáért. [meg behozzák Pepét (omg) ] Szánalmas...
Sajnos még mindig nem találtam jobbat a wow-nál, rengeteg órát toltam bele, még mindig sok kiaknázatlan dolog és acsi maradt hátra, így a legnagyobb sírásom és egyet nem értésem ellenére tovább játszok vele..
-
k.kristof
őstag
Amivel SoO megjelenése és a WoD megjelenése között Nagyon bele kellene húzniuk, ha tavaszra ki akarják adni a Legiont, már mennie kellene a bétának és akkor is klasszisokkal jobbat kell produkálniuk, mint a WoD béta alatt. Még egyszer csúnya lenne elkövetni azt a fiaskót, ami a WoD megjelenése volt (az utolsó előtti béta build ment ki végül az éles szerverekre láthatóan). Én inkább nyár közepére tippelnék, de nem tartom elrugaszkodott ötletnek a szeptembert sem.
-
Arnold2
őstag
Attól függ. Fogjuk rá hogy igen.
Legjobb tudomásom szerint új story már nem jön ki a játékban és Gul'Dan-nal történik, ami történik.(#63952) Zedz: Hamarabb fog azért jönni a Legion. Nem merek becsülni mert megkapom, hogy milyen naiv vagyok, de ősznél azért hamarabb fog jönni
S hogy addig mivel akarják kihúzni? Pass, ezt csak is a Blizz tudhatja.[ Szerkesztve ]
-
k.kristof
őstag
Mondogattak olyanokat, hogy több raid ugyan nem lesz, de mesélni valójuk még akadna. Szóval a Legiont megelőző patch előtt is lehetne nagyobb content patch, ami egy kis új sztorit hoz be, de a Blizzardot ismerve ennek kicsi a valószínűsége, az annak idején belengetett Farahlon se fog már bekerülni soha.
-
Zedz
addikt
A WoD lorenak már vége van? Lezárult a sztori?
-
Arnold2
őstag
-
Viktor77
titán
Csak engem boldogít azzal a játék, hogy ha állítom a hangerőt játékban (mondjuk néha bekapcsolom a zenét), leokézom, akkor a grafikai beállítások ultrára ugranak (a raid is), állíthatom vissza mindig.
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
DrGonzo22
őstag
válasz Healbacsi #63940 üzenetére
igen, én is openraid-es csoportokkal próbálkoztam, de nem igazán váltak be, az egyik még maident sem tudta megölni; nekem szerda/csüt/vasárnap este guildraidjeim vannak, elsősorban péntek/szombat lenne jó.
Más: Ugye az új, hajós mythic cache-hez 8 mythic HFC bosskill kell?
-
kenwood
veterán
válasz Healbacsi #63940 üzenetére
Ez mar elekpesebb felallas,a sima group loot szerintem total buko.
a fogyatekosokat pedig ugy lehet kiszurni,ha nem csak ilvlt,de raidtapasztalatot is nez az ember.Ha BH-bol meg hc kill is max 1 van,es a 710 + ugy lett meg,hogy az elso 4-5 bosst farmolja hfc hcban az ipse,akkor kicsi az esely,hogy be fog valni mythicen.
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
Healbacsi
őstag
válasz k.kristof #63939 üzenetére
A kovi kieg megjelenesekor van ez, a 2 eset meroben eltero
DrGonzo22: Van egy haver aki szinten jonne, igy mar 3.
Openraiden szoktak lenni hasonlo kiirasok, ahol a leaderek jegyzik, ki volt a korabbi korokbol, es dkp rendszer szeruen, a legtobb pontot kapott ember(ek) kaphatja(k) a mountot. Igy ha van pl 10 fix ember, akkor a maradek 10 helyet siman fel lehet tolteni puggal.
[ Szerkesztve ]
-
warcat
veterán
válasz DrGonzo22 #63931 üzenetére
Ehhez kellene mythic blackhand kulcs,amivel egyből be lehet menni hozzá,különben ott van Furnace,Thogar,maidens ahol a csillió ilvl csak ennyit jelent,hogy pár mechanikát ki lehet hagyni,de 70%ot kb nem mert az ugyanúgy megöl.
A másik,hogy azért BH se lett faceroll.
A harmadik,hogy garantálom pár ember elninjázná/leszarná és nem jönne amint megszerezte.
Ez utóbbi ugyanazon realm esetén kiüszöbölhető lenne pl azzal hogy a mount 400k és szétosztjuk a résztvevők között.Sok itt a probléma.
[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
DrGonzo22
őstag
válasz nonsen5e #63935 üzenetére
Igen, erre pontatlanul emlékeztem: "The team likes challenge modes and wants to try and make them more accessible. They aren't guaranteed to be added to Legion." - szóval lehet, hogy nem lesz. MMO-championon pár ember készpénznek vette a dolgot, bennem meg az maradt meg.
Healbácsi: eddig akkor ketten vagyunk nem tudom reálisan megítélni mennyire gear-igényes a BH mythic. Egyszer próbáltam puggal, és 5-15% körül wipeoltunk párszor, aztán szétesett. Nem én szerveztem a teamet, pár karaktert megnéztem, voltak 700-705 közöttiek, de voltak bőven 720+ emberek is; sajnos puggal még most sem triviális a kill - sőt még a maidens sem, a többivel nem szokott gond lenni. A gyűrű azóta felszedett +10%-ot, szóval szerintem egyre kisebb gond a második fázison gyorsan átjutni.
-
DrGonzo22
őstag
válasz kenwood #63932 üzenetére
Nem garantálja semmi, de nekem az a tapasztalatom, hogy aki belép egy ilyen csoportba, az tartja magát az ígéretéhez azután is, hogy megkapta a jutalmat (mountot). WoD elején volt az a farkas, akkor is szerveztem egy hasonló teamet; ott volt egy lista, és a lista szerint kaptuk a mountot. Ha jött egy új ember, akkor az kilökte azt akinek a legrégebb óta megvolt a mount, szóval úgy általában 5-10 plusz killt kellett teljesíteni a mount után.Egy ember sem volt, aki rögtön lelépett volna, és voltak olyanok is, akik jóval tovább segítették a többieket, hiába váltotta már őket ki egy újonnan jövő. Ez a team kb. egy hétig futott (este 6-7 között voltunk ott egy órát, aztán ment mindenki a maga dolgára), az eredeti sorrendet pedig sorsoltuk, én 16. lettem, szóval vagy négy nap volt mire rám került a sor.
-
DrGonzo22
őstag
válasz nonsen5e #63929 üzenetére
Régen voltam már ott, még 630 alatti gearrel (2014 december), és eleve csak a silver volt a cél a mount miatt, de legkönnyebbnek Everbloom tűnt. UBRS-be túl sok trasht tettek, az valóban valami rettenetes (játékélmény szempontjából), de a legtöbbet Skyreach-csel szenvedtem. Mindet pug teammel csináltam, és a vége felé eléggé megutáltam az egész CM-et nem bánom, hogy Legion-ben nem lesz már. Szerencsére a fegyverek nem tetszenek, így a goldot kihagyhatom. Maga a CM nehézségű bossfight nagyon tetszett, de igazából ezek az időzített runok nem a bossokról, hanem a trashről/levágásokról szólnak, ami pedig egyáltalán nem jön be. Minden elismerésem azoknak, akik végigszenvedik a goldokat elég stresszes és nagyon monoton feladat. A hibázást is komolyan bünteti, szinte, mint egy mythic raid, de amíg az utóbbit teljes nyugalomban tudom élvezni, addig a CM alatt az egekben van a pulzusom, stb.
-
kenwood
veterán
válasz DrGonzo22 #63931 üzenetére
Es mi garantalja, hogy aki az elso heten megkapja a mountot,ott lesz jovoheten is?
20 het alatt meg egy guilden belul is jelentos atrendezodesek vannak,ugyis,hogy ott meg van looot,motivacio is.Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
DrGonzo22
őstag
Mythic BRF mount farmot tervez valaki? Szeretnék összerakni egy fix teamet, akikkel minden héten megölnénk BH-et, így 20 hét alatt minden résztvevő megkapná a mountot - group loot, de értelemszerűen a második héten, akinek már megvan lepasszolja. Ha feljebb megy a gear szintünk (most 719-en vagyok az új main karakteremen), akkor esetleg lehetne kevesebb fővel is indulni, így előbb meglenne mindenkinek a mount. Ha van 710-715 körüli második karakter is, akkor akár a heti 2 raid is összejöhetne.
A két WoD-os raid achievement mountot is letudhatnánk, a hfc-sek amúgy is elég könnyűek, nekem például már csak 2 hiányzik a farkashoz. Tudom, hogy messze még a WoD vége, és a BH mount még sokáig 100%-on lesz, de 20 hét az 5 hónap, ami nem kis idő. Állandóan változó összetételű teamekkel menni szerintem szinte értelmetlen, mert sok időt elvisz, de csak 5% esély van a mounthoz jutásra... annál szinte jobb az egy 1%-osat szólózni minden altról, 2 kieggel később.
-
Healbacsi
őstag
válasz nonsen5e #63929 üzenetére
Szerintem ketseget kizaroan grimrail a legnehezebb. De az meg heroicban is sokszor wipe. A masodik vagon elso packja a 2 langszoros mob miatt. Mondjuk nektek nem volt hunteretek aki ninja barrage-al behuzta volna a kozepso packot is.
Mi UBRS-ben a 2. boss utan toltunk invit az arenaba ugrasig, a lepcso tetejen levo packot leoltuk. Azon a reszen sokkal konnyeb elbaszni az esetleges fear pull, illetve ha valaki bebambulja az ogrekat.
Szamomra everbloom volt baromira idegesito a roviditesek miatt. (talan ott ment el grimrail utan a legtobb ido)
-
nonsen5e
veterán
Tegnap este végre meglett az összes challenge mode gold,
(fix csapattal) = blood dk, holy pala, destro/demo lock, encha shaman, windwalker monkTalálkoztunk pár érdekes buggal, pl. Skyreach első trash valahogy behúzta az utolsó boss előtt köröző lila madarat, nem látszódott a szél szintén Skyreach-ben és hasonló gyönyörűségek.
Perszonális listám nehézség szerint:
(legnehezebb ---> legkönnyebb)Auchindoun
Everbloom
Bloodmaul
Iron Docks
Skyreach
Shadowmoon
Grimrail
Upper BlackrockIgazából az első 7 közül egyik sem volt kivételesen nehéz,
Ubrs-ben viszont párszor már szabályosan örjöngtünk és azon tanakodtunk, mennyiért árulják csak azt az 1 goldot a profi csapatok.
Szóval amikor 2 utolsó boss előtt volt egy invisibility potion (= ha utána wipe, akkor vége), továbbá még egy öngyilkos futás soulstone / ankhhal a legutolsó előtt is, ahol ha utolsó pillanatban visszarántott a mob akkor már mehetett is a reset meg hasonlók.Szerintetek melyik a legegyszerűbb, a legnehezebb, legszivatósabb?
D4: hunPH, nonsense#2596
-
Tigerclaw
nagyúr
-
#57919488
törölt tag
válasz Tigerclaw #63902 üzenetére
Ha most jonne hirtelen egy W3 vagy D2 kieg meg azt is ugyanugy megvennek de nem ez a lenyeg
A WoW mar egy alternativ F2P rendszerben van de nem a hetkoznapi jatekosoknak mint a legtobb normal F2P jateknal hanem csak azoknak akik kepesek kitermelni bizonyos gold mennyiseget.
A Blizzard jelenlegi fejlodeset elnezve bizony a Shop-os Skin es egyeb dolgok tobb figyelmet kaptak mint a havidijas jatekuk (ami csak egy 1 evig van karbantartva es utana atlagosan 10-13 honapig csak szedik a bevetelt ).
En ugy latom, hogy a WoW havidij mintajara akanak alternativat letrehozni pl. HotS eseteben szinte sokan havonta fizetgetnek 10 Eurot az ujdonsagokert es ez lehet jobb mintha 2 evente jonne ki egy nagyobb kiegeszito "xy" jatekhoz. -
nonsen5e
veterán
válasz Xantor #63918 üzenetére
Azt a spectralt el akarod adni mégtöbb goldért, vagy különben miért a bankban van és nem rajta
lovagolsztigrisgelsz?off:
Nekem van 3 karakterem, kettő ebből teljesen gearetlen 100-as karakter, de az altoknál is lvl3 garrison + tavern, war mill az upgradekért, de semmi más.
Minden nap belogolok 2x mindhárommal (fixen raidektől függetlenül), plusz a mainnel hetente leölöm az összes catás raidet 25hc-ban, így pont pozitívan jövök ki minden hónapban a gc token vásárlása után. Nekem ennyi tökéletesen elég is.[ Szerkesztve ]
D4: hunPH, nonsense#2596
-
kenwood
veterán
válasz nonsen5e #63917 üzenetére
Persze,mindenki ugy jatszik,ahogy neki jo.
Az o valaszaban inkabb az volt a gond, hogy a lenyeget hagyta ki : ez jatek mellett napi 6-8 orat venne igenybe.Garisonnal azt is erdemes szamolni, hogyaz epuletek fejlesztese is sokba kerul,raadasul nem csak goldban,hanem resourceban is,ami egy altnal legalabb akkora problema,mint maga a gold.
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
Xantor
tag
válasz Viktor77 #63916 üzenetére
Én csak az alap koncepciót írtam le, bocsánat. Mindig van pár millióért beszerezhető TCG mount, Champion's Honor PVP gear-ért, stb. Azért nem csúnya dolog, amikor a bank-ban ott van pl. egy Swift Spectral.
A józan ész olyan ritka manapság, hogy lassan a "szuper erő" kategóriájába sorolható...
-
nonsen5e
veterán
válasz Viktor77 #63916 üzenetére
Ha ezt élvezi, akkor ezt élvezi. Ha neki tetszik, akkor semmivel sem több vagy kevesebb attól aki arénázik / raidel.
Olyan ember is megannyi van, akik gigabyte méretű excel lapokat vezetnek az aukciós házról, egyetlen célként a "minél több gold összeszedésével".Volt panda végén egy hónap amikor heti 1x raideltem 1-2 órát, azon kívül meg minden nap csak archeologizálni jártam fel órákat, mert épp olyan kedvem volt. Én élveztem és ez a lényeg.
[ Szerkesztve ]
D4: hunPH, nonsense#2596
-
Arnold2
őstag
Csak kiegészíteném azt amit a többiek mondtak:
Azt gondolom nem kell mondanom, hogy szinte teljesen más lesz a játékélmény egy eredeti szerveren mint egy törtön.
A battlechest-tel kapott játékidővel nem nagyon fogsz tudni magadnak kitermelni 60k goldot, hacsak nem 0-24-ban játszol. De az általad megadott napi óraszámmal tuti nem.
Ami mostanság a fő pénzt hozza (nagy általánosságban!!): 2* lvl 3-as garrison fejlesztett és treasur hunteres followerekkel. Ez két lvl 100-as karaktert jelent és némi pénzbefektetést, ugyanis a lvl 3-as garri, nem 10 gold (5000 tán? de nem emlékszem pontosan).
Régi raidek farmolás szintű ismeretét. Valamint minimális vagy vérmérséklettől függően csomó AHzást.
Naponta belogolsz 30-30 percre a lvl 3-as garrikba, begyűjtőd majd elküldöd a followereket és esetleg hétvégén két karival kipucolsz pár régi raidet (esetlegesen eladod a BoE cuccokat AHban).
De ehhez kell a WoD kiegészítő és két 100 karakter 1-1 lvl 3-as garrival, ami 30 nap alatt igen igen karcos (WoD mellé kapsz egy ingyen boostot lvl 1-ről lvl 90-re, így a második karakterrel már tudsz csak WoD-re fókuszálni).(#63916) Viktor77: ha neki ez okoz örömöt, akkor most miért ne? Szerintem inkább szeret farmolni, gyűjtögetős kis mókus, (csiga ), s az hogy ebből még token is lesz az csak pozitív járulék.
[ Szerkesztve ]
-
Xantor
tag
válasz kenwood #63913 üzenetére
Ez így van, de ha az ember token miatt farmol, akkor jobb esetben igyekszik az adott beleölt időben kihozni a maximumot a dologból, ezért ő is képes ilyen szinten goldot farmolni, ezért írtam le.
A józan ész olyan ritka manapság, hogy lassan a "szuper erő" kategóriájába sorolható...
-
kenwood
veterán
válasz Xantor #63909 üzenetére
Ok,viszont igy az, hogy te mennyi goldot szedsz ossze,nem hasznos info,mivel nem ok olyan ember van a foldon,aki csak farmolni logol be. (kiveve a farmereket).
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
kenwood
veterán
válasz Cathfaern #63911 üzenetére
de van trukk.
meg kell csinalni a bonus objectiveket 99% -ra,beinni minden xp novelot,majd gyorsan koreberepulsz,es befejezed oket.[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
Cathfaern
nagyúr
Ha már itt tartunk, lvl90->100-nak mi a leggyorsabb módja? (sokadik karakter már, láttam már mindent) Vagy nincs "trükk", csak tolni a questeket?
-
Xantor
tag
válasz kenwood #63908 üzenetére
Én csak farmolni szoktam, nem raid-elek, nem AH-zok, én csak emiatt szeretem a WoW-ot. Kb. 3-7k/h goldot tudok szedni, szóval nem is kell sok időt beleölni, viszont annál monotonabb az egész.
A józan ész olyan ritka manapság, hogy lassan a "szuper erő" kategóriájába sorolható...
-
kenwood
veterán
válasz Xantor #63901 üzenetére
Es az a napi nehany ora fixen farmolasra megy?
Csak garrisonbol kb. 3 level 100 kell, hogy meglegyen egy honap alatt a token.
A 10k-s upgrade cucc vagy 2-3 het mire megvan,es 6-7k elmegy az alapanyagra.
Az osszes tobbi bevetel parszat gold max.El nem tudom kepzelni,hogy marad idod a jatekra a farmolas/ah mellett,ha napi par ora jatekkal heti 60k-t szerezel.
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
orc88
őstag
válasz Tigerclaw #63904 üzenetére
5x szorzós WotLk, és Panda törtön játszottam elég sokat, szóval volt részem már szinte mindenben, viszont 1x szorzót sose vállaltam be, mert tört, ezért nem lenne olyan nagy élmény. Horda oldalon ismerem a küldetések nagy részét, szóval ha elkezdeném, akkor a könnyebb úton mennék szerintem.
[ Szerkesztve ]
"Life's simple: You make choices and you don't look back."
-
Tigerclaw
nagyúr
Igen, de ha még nem játszottál a WoW-al, akkor javaslom, hogy ne a könnyebb utat válaszd, hanem az élvezetesebbet. Szóval lehetőleg questeléssel fejlődj, ne instázással. A story a questek, a területek felfedezése adja a legtöbb élményt. Persze instázz, ha épp odaérsz a történetben. A powerleveling annak való, akik már oda-vissza végigjátszották már a játékok párszor, csak kell nekik egy új karakter.
Ha városban vagy fogadóban loggolsz ki, akkor kapsz rested XP bónuszt, ami segít kicsit.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
orc88
őstag
Sspot & Xantor: Köszi a gyors válaszokat! Battlechesthez kapott 30 nap alatt 2 karaktert ki lehet húzni 90-re, vagy legalább 1et 90re a másikat meg 70-80szintre? (Napi 2-5 óra game, ez változó)
"Life's simple: You make choices and you don't look back."
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz #57919488 #63896 üzenetére
A WC 4-et megvennék a játékosok ugyanúgy mint a WC3-at, vagy az SC szériát...sőt ha jönni fog valamikor WC 4 könnyen lehet hogy szét lesz darabolva, mint az SC2. A WoW-nak is több előfizetője van "elméletileg", hogy azon gondolkozzanak, hogy F2P-re váltsanak. Sőt a F2P talán túl nagy teher is lenne a Blizzardnak, mert nem szeretnek fejleszteni, márpedig a F2P modellből csak akkor jön folyamatosan elég pénz ha van miért fizetni.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Xantor
tag
Szerintem a token árának változásában nem a Blizzard keze van benne elsődlegesen, hanem szimplán így alakul a "piaca" (lehetne tárgyalni az okokat, de ez már kicsit közgazdasági dolog...).
Én kényelmes tempó mellett egyetlen 100-as karakterrel napi néhány óra játékkal kb. 1 hét alatt szedek össze egy tokenre való aranyat, de ez természetesen személy függő, hogy kinek hogy megy, illetve mennyire bírja a monotonítást, stb.
A józan ész olyan ritka manapság, hogy lassan a "szuper erő" kategóriájába sorolható...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Tört (tehát nem hivatalos Blizzard) szerverekkel nem foglalkozunk! Ne is próbálkozz!
● Ha új játékos vagy mindenképp ajánljuk, hogy egyszer fusd át a téma összefoglalót.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest