Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
Onderon
senior tag
válasz
kabelmania27 #128298 üzenetére
Rendben, köszönöm!
Jelenleg mosmtár lassan egy órája semmi megint. Teljesen halott a hálózat. Érdekes mit tud okozni egy pár órás áramszünet.
-
-
Onderon
senior tag
Sziasztok
Hétfőn volt egy több órás áramkimaradás a környéken, az EON-nak volt egy tervezett karbantartása. Miután visszajött az áram, Vodafone internet/tv sehol. Többekkel egyetemben hívtam a Vodát, már az automata bemondta, hogy tudnak róla, dolgoznak rajta, előreláthatólag másnap 15:00-ra (!) készen lesz. Készen lett, épp csak kb óránként eldobta magát, de nem csak az internetet, se tv se semmi (médiakártyám van, nem box). Szomszédokat kérdeztem, ugyanez a helyzet. Hívtam őket megint, ekkor már szerda volt, vették, majd jelentkeznek. Csütörtökön hívnak hogy pénteken kijönne egy szerelő, mondtam nekik hogy oké, de nem csak nálam van a gond, az egész épületben, de a hölgy csak az előre beprogramozott válaszokat mondta, így hagytam, gondoltam majd megdumálom a szerelővel. Kb. egy óra múlva hívott a szerelő, hogy látja ki lett neki adva hogy jöjjön holnap, de egész nap itt volt a környéken az utcában, meg egy keresztutcában, mindenhol ugyanez a helyzet, ő továbbadja mert itt más a baj, lehet node csere lesz, szerinte max szombatig kész. Pénteken egész jó volt a hálózat, reggel ment el egyszer, utána nem érzékeltem kimaradást, lehet volt. Szombaton este kezdte megint, hívtam őket ismét, mondta a srác, hogy ő nem is látja hogy kimaradásom volt, neki azt jelzi a rendszer hogy 2 napja leállás nélkül megy, de tegnap látja leállt, nem érti akkor mi van, beírja/felírja/jelenti mittomén mit kell nekik ilyenkor csinálni. Mondta kiküld valakit, kedden tud legkorábban, mondtam jó, mindegy, jöjjön. Ma reggel nagyjából félóránkként újraindult, hívtam őket megint, most mar mondtam, hogy kezdem unni, igényt tartanék valamiféle kompenzációra meg jó lenne nem szórakoznának hanem megcsinálnák végre. Látja/vette/írta/továbbítja, meg mondta látja szombaton lezárták a hibát, mert nem jelentkezett a gond, most itt tartunk. IPV6 be van kapcsolva a routeren, elvileg modem mode-ban kellene lennie (azt hol látom, hogy abban van?), egy Asus router van utána kötve.
Lementettem a délelőtti log-ot, nem sok, de ez mond valakinek valamit?
[ Szerkesztve ]
-
HollywoodBoy
tag
válasz
mani8106 #128285 üzenetére
Lehet, hogy nem látszik a különbség a legtöbb TV-n, de nem értem az összefüggést, hogy a legtöbb TV-nek és az én TV-mnek - amin a lehető legjobb minőségben szeretném élvezni a 100Mbps feletti tartalmakat - mi köze van egymáshoz?
Ha már a TV-m képes megjeleníteni a 4K HDR/DV tartalmat magas bitrátával, (még ha én mondjuk nem is látom a különbséget, mert kicsi hozzá a 75-ös kijelző, vagy mert egyszerűen nincs jó érzékem ehhez) akkor már szeretném a lehető legjobb módon kihasználni az eszközt. És ebbe beletartozik, hogy nem szeretném ha a sávszélesség lenne a szűk keresztmetszet egy nagyobb tartalomnál.
A hang az egy másik kérdés, és kétségtelenül igaz amit írsz, hogy milyen áron mennek a komoly rendszerek. Sajnos nincs ilyenem, de ettől még a kép részét szeretném élvezni amennyire lehetséges. -
pjen
félisten
válasz
zzola #128287 üzenetére
Sok embernek nem azért volt fontos az analóg, mert ingyen volt. A max 3 végpont a kevés. Nekem is azért lett DIGI előfizum is, mert több végpont kellett. Nejem viszont ragaszkodott a voda interaktív dolgaihoz. Analógot nézni eszembe se jutott. Remélem ha ONE lesz, marad legalább 5 végpont.
-
mani8106
junior tag
Ezzel nekem több bajom is van. A legtöbb TV nem fogja neked megmutatni azt a brutális bitráta különbséget. (Főleg nem 102-150 centin) Fel millió forint alatt nem is érdemes Tv-vel vesződni de az igazán komoly darabok bőven efelett vannak és még így sem kapod meg a mozis élményt. Ráadásul az audio részére még rá sem tértem. Egy tényleg jó NAD erősítő másfél milla és ebben még egy darab hangfal nincs. Hosszasan lehetne ertekezni erről de ez total offtopic itt szóval maradjunk annyiban h lehet bitrátákkal dobálózni de ahhoz h valóban teljes egészében elvezhesd milliós tetelu hardverek kellenek. Vagy pedig kompromisszum és olyan bitráta amit elbír a saját rendszered.
-
pjen
félisten
válasz
HollywoodBoy #128271 üzenetére
Nem igazán értek hozzá, de az előbb mértem CB WIFI. Samsung A72 240 mega lefelé.Philips droid Tv közvetlen mellette 45mega letöltés.
-
mani8106
junior tag
válasz
HollywoodBoy #128271 üzenetére
Mihez nem elég 100 Mb/s TV-n?
feleslegesen hívod őket mert nem tudják ők sem beállítani. Egyetlen megoldás a saját router ilyen esetben
-
g0dl
addikt
Megint azt tapasztalom, hogy a vodafone - digi közti sebesség igen gyatra. A mókás benne az, hogy most már majdnem egy cég.
Mérne valaki egy speedtest-et a digi szervert kiválasztva? Én digi -> voda irányban kb. 20-50Mbps-t érek el.
-
pjen
félisten
válasz
Nagus #128273 üzenetére
A határozott idejű szerződést hívják konyha nyelven hűségnek. Te válalod, hogy X idejig Y összegért igénybe veszed a szolgáltatás. A szolg. szintén válalja, hogy X ideig Y összegért szolgáltat. Ez a határozott idejű szerződés, esetedben a hűség. Ennek lejártával a szerződés határozatlan idejűvé válik. Mindkét fél következmények nélkül bármikor felmondhatja.
-
Nagus
senior tag
De nem. Az előző mobilnetemnél amikor lejárt a hűség ment tovább. Mivel ez 3G volt és lekapcsolták a hálózatot ezért szűnt meg ez az előfizetésem. A kábelnetem is már vagy 5 éve túl van a hűségidőn. A TV előfizum azért szűnt meg sok-sok évvel a hűség után, mert már nincs SD szolgáltatás (nem is nézek TV adást sok éve). A hűség nem egyenlő a határozott idővel.
[ Szerkesztve ]
-
HollywoodBoy
tag
válasz
mani8106 #128270 üzenetére
A TV nem látja az 5Ghz-es hálózatot és azt mondják a topicjában, hogy ezt úgy lehet megoldani, ha a 40 alá teszem a csatornát. Kábelre nem teszem a TV-t, mert nincs már szabad port a routeren és amúgyis csak 10/100-as a TV csatlakozója. Most a 2,4Ghz-es WIFI-n, max. 100mbit/s a sebesség de szeretném ha stabil ~300 körül lenne. Felhívom a Vodafone-t hétfőn, és megkérdezem, hogy átálítják-e kérésre. Egy kérdést megér.
-
mani8106
junior tag
válasz
HollywoodBoy #128268 üzenetére
Az 5ghzt es a 2.4-et szét tudod szedni Arrison is csak a csatornakat nem tudod váltogatni. csak emiatt felesleges saját router. Utóbbit csak akkor erdemes ha sok eszközt használsz és/vagy nagyobb a lakás, tömörek vastagok a falak, bonyolultabb az otthoni hálózatod.
-
Steve2006
csendes tag
válasz
Voice24 #128236 üzenetére
Eddig semmi gondom nem volt. Alapból csak IP4 címem van vele. Sokat torrentezem, a kapcsolat aktív. Elég sok beállítási lehetősége van. Wi-Fi 5-ös, a VoWiFi-t nem tudja. A szomszédba kb. 1 hónapja kötöttek be telekomos optikai netet, ahhoz Technicolor FGA2233 routert adtak. Az már Wi-Fi 6-os és tudja a VoWiFi-t. Mivel nincs olyan eszközöm, ami a WiFi 6-ot kihasználná, így tökéletesen megfelel ez is.
[kép] [kép] -
HollywoodBoy
tag
válasz
mani8106 #128257 üzenetére
Köszi! Persze nem is úgy értettem, de jogos.
Van itthon okos eszköz egy rakat.. még a párásítóink is a WIFI-re akarnak csatlakozni.
Egyébként a Vodafone kérésre átállítja a channel-t, vagy itt csak a privát router segíthet? (A TV miatt kérdezem, mert át kéne hozzá állítanom, hogy láthassa az 5Ghz-es hálózatot és nagyobb legyen a sebessége). -
Tomi_78
aktív tag
-
kabelmania27
félisten
válasz
mbalint987 #128265 üzenetére
Üdv!
Ez az osztó jófajta.
Értékek elfogadhatók, feltöltés lehetne 50 alatt, de így is még a szolgáltató által elfogadható tartományban van mert 52 alatt vannak az értékek.
Nézd meg, hogy a modemnél és az osztónál nem lazultak-e ki az F csatlakozók illetve az osztó in bemenetére van-e kötve a bejövő kábel, ezt úgy tudod ellenőrizni, hogy letekered és ha a tévé adás is elmegy akkor jól van bekötve az osztó.
Ha nem találod a modem oldalán a modem üzemmódot 1270-es számon kapcsoltasd ki az ipv6-ot. -
pjen
félisten
válasz
Adams84 #128258 üzenetére
Ez a korlátozás szerintem inkább a hőskorból maradt. Például még a betárcsázós netet is megosztották. Egy AM mikró antenmát 20 felé ágaztatták. Szerintem attól félnek , hogy az enyém is ikerház és ha adnak 6 boxot azt elosztjuk az ikerrel. Érdekes a DIGI nél ez sosem volt probléma.
-
Nagus
senior tag
Mióta van határozott idejű szerződés mobilnetnél vagy bárminél? Nem ilyet kötöttem -igaz online fizetés sem szerepelt a rendelésemnél 10 hónapja mégis úgy kell fizetni- 1 év hűség volt simán írva. Eddig a hűség lejárta után maradt a szolgáltatás. Mi ez az új szar?
-
kezo0
addikt
válasz
Adams84 #128258 üzenetére
A szóban forgó esetben nincs többfelé osztva a koax. Van 2 db box, meg 1 db tévé, ez ugye összesen 3 osztás. Viszont a tévé dupla tuneres, és 2 db kártya is mehet bele. (Így tud műsort rögzíteni egy másik műsor nézése közben, vagy egyszerre két műsort rögzíteni, amíg mondjuk a boxszal lehet egy harmadik műsort nézni.)
-
Adams84
aktív tag
válasz
kezo0 #128255 üzenetére
És ha az 1 db bejövő koax kábel 4-5-6 felé van elosztva lakáson belül, az nem ront jelentősen a minőségen?
(Amit írtál, az inkább arra az esetre vonatkozik, amikor valaki nem szeretne "normál" kábeltévé havidíjat fizetni, és "kölcsönkéri" a szomszéd/rokon/ismerős kártyáját vagy box-át, így 500-1000 Ft/hó díjon lesz neki TV szolgáltatása.)[ Szerkesztve ]
-
mani8106
junior tag
válasz
HollywoodBoy #128238 üzenetére
Arrison nem tudod beállítani csak compalokon vagy regebbieken. Az uj firmware letiltotta központilag vezerelt a dolog. Ez nem haszonállat hogy fent kelljen tartani nem kerül neked többe
ha van okoseszközöd akkor erdemes amúgy halál mindegy
-
mani8106
junior tag
Semmit nem ér nem ettől fog életre kelni a ci. A modulnak jogosultságfrissites kell amit ketfele módon tud kikuldeni egy kezelő. Az atallasnal bevezetett uj rendszerukbol ami annyira megbízható mint pl a forint árfolyama (1perc-1 nap intervallumban majd vmikor atér) vagy egy prov rendszerből ami jó viszont a kezelők 95%-nak fingja nincs hogyan is kellene használni. Pech
-
kezo0
addikt
válasz
Adams84 #128254 üzenetére
Pl. ha az ember egy közeli hozzátartozójának, aki a közelben lakik, és szintén előfizető, valójában nincs szüksége 3 db eszközre, mégis bérel plusz 1 db-ot, amit aztán te használsz. A havidíját meg kifizeted neki.
(Ez természetesen nem a saját megoldásom, hanem csak egy haveromtól hallottam, hogy hallotta valakitől!)
-
ztibor
senior tag
válasz
kabelmania27 #128248 üzenetére
Köszi, már minden ok, rendszerszintű gond volt. Reggel felhivtam őket de már kapcsolásnál mondta az automata hogy országos probléma van a hálózattal, így nem is erőltettem, mire délután melóbol hazaértem már nem volt gond.
-
Adams84
aktív tag
válasz
cocka #128245 üzenetére
Lehet, hogy majd lesz az is, HA mindenhol megszüntették az analógot
Még néhány hét és az egész szolgáltatási területen búcsút mondhatunk az analógnak, utána pedig meglátjuk, hogy mi fog történni a fejlesztések terén. (Félve hozzátenném, hogy a tulajdonosváltás miatt felmerülhet a kérdés, hogy tényleg van-e szándék az érdemi fejlesztésre vagy sem.... )
[ Szerkesztve ]
-
Toth_Jani
őstag
-
Adams84
aktív tag
Ez várható volt ... A szolgáltatási terület nagy részén már évek óta nincs analóg TV adás.
Budapest állta a sarat a legtovább, de most itt is elkezdődött a fizikai lekapcsolás. (Az eddigi információk alapján Budapesten "szakaszosan" haladnak a megszüntetéssel, tehát pár hetente lekapcsolnak néhány kerületet.)
Mit szeretnél "helyette" kapni? -
pjen
félisten
Üdv. Jött üzi 05;02 lekapcsolják az analógot, de semmit nem adnak helyette.
-
#54625216
törölt tag
válasz
ballazol #128240 üzenetére
Homeoffice-ban vagyok, állítólag 9-re elhárították a hibát, de nálam du1-ig nem volt semmi. Utána beindult, de még beszivattak kétszer modem újraindítással.
Szép kis 12 órás kimaradás.
Úgyhogy holnap már kötik be a telekomos optikát, a kettő talán csak nem rohad le egyidőben. -
HollywoodBoy
tag
Sziasztok!
Ha jól vettem ki kicsit visszaolvasgatva az a javaslat, hogy legyen 2 felé bontva a 2,4-es és az 5Ghz-es WI-FI kapcsolat. Ha jól láttam a Vodafone-os routerben betudom állítani, hogy letiltom a "Band Steering"-et és engedélyezem a "Split SSID"-t. Viszont az előbb rápróbáltam és a "Settings" opció alatt a "Channel" és a "Bandwith" opciók továbbra is szürkék, szóval azoknak nem tudok megadni saját értéket akkor sem ha szétosztom a hálózatot? Ahhoz csak a Vodafone-nak van joga?
Egyébként ha szétválasztom, akkor pl. a telefonokat és a laptopokat amiket van hogy a routerhez közel, vagy hogy a routertől távol használunk érdemesebb a 2,4-esre csatlakoztatni? Mert igazából ebbe az esetben egyedül a TV ami fixen közel van a routerhez és kaphatná 5Ghz-en a WI-FI-t, de azért meg nem tudom érdemesebb-e két külön SSID-t fenntartanom...
Egyébként eléggé nyitott a házunk. Galériás a tetőtér beépítés és könnyűszerkezetes a ház. Szóval lehet az 5Ghz is tökéletes lenne minden eszköznek. -
Tomi_78
aktív tag
Sziasztok!
Mindenekelőtt köszönet a hozzászólásaitokért a Vodafone médiakártyával kapcsolatban!
Csak azt furcsállom, hogy tavaly lett lecserélve nálunk egy elromlott LG 43UK6300MLB típusú TV egy Orion 40SA19FHD-re, s ez utóbbi simán átvette a médiakártyát. No jó, ezt is kellett ki-bedugogatnom 4-5-ször, de nem kellett semmi külön kódot beírni vagy bármi más dolgot csinálni, végül csak felismerte és a mai napig használom vele.
Ami most a Strong TV helyén van előzőként, az egy Sharp 32BG2E típusú LED TV, és az sem szerepel a Vodafone listáján, mint a kártyát kezelni képes készülék, és mégis tudja kezelni.
Szóval, maradt még lehetőségként, hogy a UPC-t választom a menüből, mint szolgáltatót és hangolásnál megadom kézzel az értékeket, a MHz-t, meg a többit.
Csak azt nem tudom, hogy a TV-nek nem kellene egyből kiírnia, hogy médiakártyát helyeztek bele, függetlenül attól, hogy tudja-e már kezelni? -
LouiS22
veterán
válasz
cocka #128231 üzenetére
10ből 9 user a HGW-t használja routerként is, nem bíbelődik beállításokkal, boldog, hogy van otthon internet. A maradék 1 user meg itt panaszkodik folyton.
Ne abból vonj le messzemenő következtetést, amit itt olvasol, mert itt tényleg csak a panaszokat (vélt és valós egyaránt) látod. Az előfizetők döntő többsége meg "elvan" azzal,amit kapott/nem érdekli/nem ért hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
Azt tudja valaki, hogy miért kell ezeket a HGW-ket állandóan távolról update-elgetni? A modem elsődleges célja nem az, hogy "üljön a seggén" és biztosítsa a netet? Minden más csak parasztvakítás: wifi, routing meg az egyéb funkciók, IPv6 stb..
Nekem így olvasgatva az elmúlt pár év hsz.-eit a modemek (ja bocsánat HGW-k) firmware frissítése kapcsán az jut eszembe, hogy egyre megbízhatatlanabb működést eredményeznek és egyre kevesebb beállítási lehetőséget adnak a usereknek. De ez utóbbi csak abban az esetben lenne elfogadható, ha ezek a HGW-k kizárólag modemként funkcionálnának mindenkinél, mert annak csak egy funkciója van: legyen net azt pont. A többit oldja meg a user maga. Ez miért olyan bonyolult forgatókönyv?
Azon csodálkozom, hogy a vezetékes telefonokra nem küldenek "távupdate-eket" vagy hogy nem határozzák meg milyen vezetékes telefont használj.
Kb. a TV boxoknál van egyedül értelme ezeknek az FW update-eknek, mert ugye lehet csatornanév-változás, új csatornák megjelenése, eltűnése, új funkciók megjelenése stb..
-
ztibor
senior tag
Csepelen, kertváros részen kb. 90 perce gond van a nettel, a modemet már többször újra indítottam (fekete CB), a routert is. Van net, de olyan lassú hogy kb 5-10 perc egy oldal megnyitása, vagy meg se nyílik (pl speedtest).
Tapasztalt valaki hasonlót?
1270-et hívom de 20 perce nem érek el ügyintézőt. -
jovás
aktív tag
válasz
blakey #128225 üzenetére
"Az teljesen természetes, hogy egy új készülék esetében, ha hangolni szeretnénk, akkor végig kell menni a folyamaton."
Mivel a kérdező új TV-t említett, ezért írtam neki le a folyamatot a kóddal meg a hálózati azonosítóval, erre Te leírtad ugyanezt más szavakkal, meg hogy a készülékeket csere beréled, de nincs semmire szükség, szerintem elbeszélünk egymás mellett, de legyen neked igazad.
Peace. -
Voice24
őstag
Erre esetleg valaki?
-
blakey
titán
válasz
jovás #128224 üzenetére
Az teljesen természetes, hogy egy új készülék esetében, ha hangolni szeretnénk, akkor végig kell menni a folyamaton. Abban az esetben, ha két készülék között cserélnéd a kártyát, és mindkét eszköz már előtte be volt hangolva, akkor csak pár perc, míg aktiválódik a kártya.
-
jovás
aktív tag
válasz
blakey #128220 üzenetére
Nálunk tavaly júniusban volt a bekötés, a szerelő berakta a TV-be a kártyát, bár mondtam neki hogy én egy Technisat beltériben használnám – de mivel nem ismerte a cuccot – nem vállata a beállítását, majd miután elment, átraktam a kártyát a beltéribe, ugyanazt végig kellett csinálnom mint neki a TV-vel, lehet azok máshogy működnek mint a TV-k, nem tudom.
Az biztos, sokkal lassabban ment végig a hangolás, mint a TV-n.
[ Szerkesztve ]
-
Toth_Jani
őstag
A területi kódot kell megadni az abban segít hogy, nem keresi a TV a csatornákat, hanem tudja hogy hol van.
Az én kártyám is már a 3. készülékben van, semmit nem kell csinálni csak várni türelmesen, majdnem kidobtam a Sony TV-t mire kiírt valami olyat, hogy az eszköz regisztrálása megtörtént, volt vagy 15-20 perc. -
blakey
titán
válasz
jovás #128219 üzenetére
Saját tapasztalatot írtam - Én is. Nem szoktam mások írásaival "hencegni". Így működik, ráadásul néhány héttel ezelőtt volt a kártya problémám, nem tudták aktiválni, szerelőt küldtek, mindez vasárnap történt, neki 2 perc alatt aktiválták, 3 hétre rá TV-t cseréltem, semmilyen kódot nem kellett beírni. És ez évek óta így van, most vagy én csinálok valamit rosszul, vagy te.
Erről írtam én is. - kódot írtál (Meg ha új készülékbe rakja az ember, akkor valami kódot kell bírni, ezért inkább úgy is fel kellhívnod az ügyfél szolgálatot), ami miatt fel kell hívni az üfsz-t, de emiatt nem kell felhívni, nyilvános és a kártyával együtt a kódokat is elküldtél. Neten is megtalálható a táblázat. -
jovás
aktív tag
válasz
blakey #128217 üzenetére
Saját tapasztalatot írtam, hetekig nem kapcsoltam be a boxot amibe a kártya volt, bekapcsoláskor nem működött, felhívtam az ügyfélszolgálatot, amíg kapcsolták az ügyintézőt pont akkor kezdett működni, mondtam neki miért hívtam, de közben megjavult, akkor mondta hogy kb. 2 hét tétlenség, bekapcsolás nélkül nem működik, várni kell akár 1 órát is, hogy újra észhez térjen.
Erről írtam én is. Új készülékbe helyezéskor először a kezdőfrekit kell megadni, meg a hálózati azonosítót, ami településenként változó lehet, a szerelő mondta aki kihozta a kártyát nekem, hogy írjam fel ezeket az adatokat, ha másik TV-ben használom lehet újra meg kell ismételnem folyamatot. -
Voice24
őstag
Hali!
Telekomos optikai területen gigabites netre milyen típusú modemet ad mostanában a Voda? -
blakey
titán
válasz
jovás #128216 üzenetére
Ha a kártyát előtte sokáig nem használták, akkor bekapcsolás után nem használható 1 darabig, kell 10 perc, esetleg 1 óra amíg kommunikál a központtal, és működni kezd. - vagy egyáltalán nem fog működni és szerelőt kell hívni, mert a központban nem sikerül ráküldeni a frissítést.
Meg ha új készülékbe rakja az ember, akkor valami kódot kell bírni, ezért inkább úgy is fel kellhívnod az ügyfél szolgálatot, ott tudnak neked ebben segíteni. - csak a hangoláshoz szükséges kódokat kell megadni, semmi másra nincs szükség, már vagy 6 készüléket is cseréltem, kártya maradt, másra nem volt szükség. -
jovás
aktív tag
válasz
Tomi_78 #128214 üzenetére
Ha a kártyát előtte sokáig nem használták, akkor bekapcsolás után nem használható 1 darabig, kell 10 perc, esetleg 1 óra amíg kommunikál a központtal, és működni kezd. Meg ha új készülékbe rakja az ember, akkor valami kódot kell bírni, ezért inkább úgy is fel kellhívnod az ügyfél szolgálatot, ott tudnak neked ebben segíteni.
-
Toth_Jani
őstag
válasz
Tomi_78 #128214 üzenetére
Először kártya nélkül hangold be az összes csatornát, majd dugd be a kártyát és várj akár 90 percig türelmesen. (A kártya a Koax kábelen keresztül regisztrálja az új készüléket a központban, de ez sok időbe is telhet.)
Ha addig sem regisztrálja magát a kártya a készülékhez akkor lehet hogy nem kezeli, bár arra ma már egy új készüléknél elég kicsi az esély. -
Tomi_78
aktív tag
Sziasztok!
Nem tudom, jó helyre írom-e, de az a gondom, hogy van egy új Strong SRT 43FC5433 típusú androidos LED TV-nk, amely sehogysem akarja elfogadni a Vodafone médiakártyát: mindig azt írja ki, hogy nincs behelyezve semmilyen előfizetői kártya és így dekódolni sem tudja az előfizetéses csatornákat. Kihúzom-visszadugom a kártyát, kikapcsolom-bekapcsolom a TV-t, de ugyanaz a helyzet.
Kábel TV hangolásnál felkínálja az UPC-t vagy egyéb lehetőséget, de ha UPC-vel hangolom, akkor nem talál semmit, csak az egyéb szolgáltatóval találja meg a csatornákat. A régi TV-nk is egyébként UPC mediacard néven ismeri fel a kártyát.
Az "LCN" lehetőséget is ki-bekapcsolom hangolásnál, amit ugyan nem tudom, hogy mit jelent, de segíteni nem segített az sem.
Mit lehet tenni? Lehet, hogy nem működik a TV CI-kártya foglalata? -
válasz
cocka #128208 üzenetére
Azt, hogy mi látszik, nem tudom, de simán el tudom képzelni, hogy nem egyértelmű a felületük.
Az ügyfélszolgálatosok felkészültsége viszont elég nagy szórást mutat. A jelen esetben nagyon úgy tűnik, hogy többen nem voltak tisztában a 192.168.xxx cím jelentőségével.
Magánál a szerződéshosszabbításnál viszont egy érezhetően nagyon felkészült munkatársuk ült a vonal túlvégén, akiről menet közben ki is derült, hogy éppen a doktoriját írja hálózatos témából!
MaCS
-
cocka
veterán
Na most megint kavartak a felvételeknél valamit adatbázis szinten.
Ominózus sorozat Spektrumon heti egyszer vasárnap megy, leadnak két részt egymás után. Papíron 8. évad 9. rész és 10. rész következett volna. Azért vicces, mert a 9. rész lejátszásakor még a műsor megkezdése előtt kiírják, hogy 9-kor lesz a páratlanadik rész és 10-kor adják a rákövetkező részt. Na ehhez képest a felvételeimből hiányzik a 10. rész, de megjelent a 9. évadnál csak úgy random egy 8. rész, holott még csak most indították újra a 9. évadot. Franc se érti ezt.
-
válasz
cocka #128201 üzenetére
Uraim, köszönöm a segítséget!
A helyzetet én sem értettem, mivel a negyedik körben már ott tartottunk, hogy kivettek a NAT mögül, IPv4-ez kapok és bridge-ben van az eszköz -- és mégis 192.168.0.148...
Végül kiböjtöltem még egy hívást, és mivel ezúttal 40 perc után felvették, volt időnk cseverészni az egyébként nagyon kedves ügyintéző hölggyel. A helyzetet rekonstruálva az történhetett, hogy a harmadik vagy negyedik hívás során resetelve bridge-ből routerüzemmódba tették a HGW-t, csak erről nem szóltak - vagy nem is tudta az illető, hogy ez történt. Egyébként ő is azzal kezdte, hogy bridge-ben vagyok, és csak második nekifutásra derült ki, hogy routerként oszt címet az egység, amit aztán gyorsan olrvosolt is.
Köszönettel: MaCS
-
-
Voice24
őstag
Megrendeltem a vodás netet és tévét (telekomos optikán), több, mint 6 ezerrel lesz kevesebb a havi fizetendőm, annyit megér az esetleges zenehallgatás (bár lekopogom, ma kétszer hívtam az ügyfélszolgálatot, 2-3 perc után már beszéltem az ügyintézővel).
Ha beüzemelik a dolgokat (ami igazából csak az eszközök cseréjét fogja jelenti a vezetékek végein), majd beszámolok róla, másnak érzem-e, mint a Telekomot.
Aktív témák
- AliExpress tapasztalatok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Autós topik
- Monitor hiba topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- ASUS routerek
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Honor X8c - nem csap nagy cécót
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP Elite Dragonfly - i5-8G I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
- Alienware AW3423DWF Ívelt Gamer Monitor!34"/QD-OLED/165hz/0,1ms/10BIT/Freesync-G-sync/Alien FX
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s Gen3 - i5-1245U I 16GB I 256SSD I 14" WUXGA I W11 I NBD Gar!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s Gen2 - i5-1145G7 I 16GB I 256SSD I 14" FHD Touch I W11 I NBD Gar!
- Steelseries Apex Pro
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest