Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    válasz cyberkind #26224 üzenetére

    Azért a DLSS FG már egy erősen kompromisszumos dolog, nem olyan, mint a sima DLSS Quality, ami szinte natív hatás minimális artifact-el, az FG már tele van artifact-el.

    De nem is ez a bajom, mert én megvagyok RT nélkül hanem hogy azonos beállításokkal, tehát RF=OFF is közel fele olyan fps-el fut a TW3 DX12 módja, mint a DX11, amit abszolút semmi nem indokol, hisz nem szebb a látvány, maga a DX12 API viszont elvileg hatékonyabb, mint a DX11 (tehát akár még gyorsabb is lehetne azonos látvány mellett, ha jól használnák).

    Vannak, akiknél picit több fps-t produkál pár DX11-es játék, ha a DXVK wrapper-en át Vulkan API-n keresztül futtatják a DX11-es játékot. Én is játszogattam már azzal a DLL-el, és nálam kb 100% ugyan azt a teljesítményt adja, pedig az csak egy egyszerű GitHub hobby projekt. Tehát ha normálisan átültetnek egy játékot DX11-ről DX12-re, akkor ez lenne az abszolút minimum, amit el lehetne várni, hogy ne legyen lassabb. Még 10%-al se, nem hogy 50%-al. Ha pedig becsületesen ültetik át, még inkább 10% pluszt lehetne várni.

    Ami engem zavar ebben, az nem az RT, hanem a HDR10, mert azt nem tették bele a DX11 verzióba. Ez önmagában egy minimális teljesítményt igénylő funkció (max 1%-ot lassul tőle egy játék, ha bekapcsolod), és ez is szépen meg tudja dobni a látványt egy jó HDR kijelzőn. De "ezek" azt akarják, hogy vegyek egy 2x gyorsabb kártyát, csak hogy legyen HDR-em azonos fps-el, ami iszonyat pofátlanság!

    [ Szerkesztve ]

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés