Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Anonymus23

    veterán

    válasz vvega30 #9683 üzenetére

    De azt azért ugye vágjátok, hogy mik vannak hatással a sebzésre?

    Egy fegyvernek van egy alap sebzése, ami abból fakad, hogy éppen mi esik ki az adott lootbol, pl ennél a Black Market M60 E6-nél ez 16405 - 20050 között mozoghat.

    Maga a kiírt dmg az a felszorzott alapsebzés, amit az alábbiakkal lehet növelni:
    * All weapon damage (AWD)
    * Weapon damage (WD) fegyver specifikus sebzés
    * Offensive system mod (AWD+WD+WD) (2+5+?%)
    * Offensive protocol mod (AWD) 2-2,5%
    * Generic mod fegvverosztály plusz sebzéssel (WD)
    * Brand tálent, (AWD vagy WD) (pl LMG-nél a Petrov 1 szettes tálentje a +10% LMG WD)
    * Devastating, Compensated gear talent (AWD)
    * Speciális fegyver tálent (pl mint az Unhinged tálent az LMG-nél)
    * Specializáció tálentek. (WD)

    Mellény: AWD maximum 18%
    Tok: Devastating talent (5% AWD)
    Táska: AWD maximum 18%
    Kesztyű: WD maximum 12% fegyverosztály specifikusan, Devastating 5% AWD, Compensated 15% AWD de ennél ugye csak 3 piros attribútumod lehet.

    Illetve az összes olyan gear, ahova lehet rakni elsősorban OFFENSIVE SYSTEM modot (ezek jóval magasabb sebzést adnak) és Offensive Protocol modot (jellemzően a 2-2,5% AWD már jónak mondható.

    Erre a sebzésre rakódik még rá az összes olyan tálent sebzés, ami változó feltételhez van kötve, pl mint a Berserk vagy az On The Rope. De ezek ugye harc közben vagy a feltételek teljesülése és fenállása idején működnek csak, persze nem is a BoO-n van szükség rájuk, de nem írja ki a játék a dmg-nél.

    A fenti összest nem lehet igazából összerakni, mivel ez így nem fog kiesni neked a játékban, jól össze kell válogatni a megfelelő brandeket, hogy tálentben és slotokban olyan legyen amivel a kívánt build összerakható, és azután csak várni kell, hogy kiessen, vagy ha esik valami jó cuccos, akkor módosítani kell az elképzelésen.

    Visszatérve Snip3r LMG-jére:
    A jelen gearrel 36956 a DMG-e, amit ha visszaosztunk az összes 92,5% plusz sebzéssel kijön, hogy maga az adott LMG alapsebzése 19198, azaz olyan 77%-os, mert hiányzik a lehetséges sebzésből 852 DMG.
    Egy fullos LMG-nél neki a kiírt sebzés 38596 lenne.
    Nekem van olyan LMG, ami 97%-os azaz az alapsebzése 19959, és ugyanúgy rajta van az Unhinged tálent, de én nem nagyon építek LMG buildet. De nekem az én (elsősorban AR) buildjeimnél az LMG kiírt értéke 24-28k között szokott lenni, pedig majdnem fullos a base dmg-e.

    ;) - The Power of the Light Side

Új hozzászólás Aktív témák