- Ravenswatch - Előrendelői előzetesen a Switch kiadás
- Half-Life - A G-Mant megszólaltató színész rejtélyes bejegyzéssel zárta az évet
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 15. nap: Hell Let Loose
- PlayStation Plus 2025 Essential - A januári lista
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 14. nap: Kingdom Come Deliverance
Új hozzászólás Aktív témák
-
h1mpi
félisten
Rövidesen sok-sok szerviz lesz, mert a 11.000 autóra kell bőven, főleg, hogy azért van velük ez az.
Fully electric lifestyle!
-
-
mazsi
senior tag
válasz seller007 #1049 üzenetére
Dehogy! Oda mész ahová akarsz. Miért mennél egy kis hibával is olyan helyre, ahol 5-10 nap alatt tudják kezelni a megkeresést, hónappal későbbi időpontot adni, vagy több alkalommal teljesen mást cserélni garanciában mint amiért oda kerül az autó?
Sokkal jobb szervizekbe is mehetsz, akár már aznap is.Egy bontatlan, és egy extrával megpakolt DJI Tello drón eladó.
-
seller007
tag
Helló Topik, Kérlek szépen edukálnátok még?
2019-es M3 AWD-t veszek kövi hetekben, lehet már hétfőn, olyat amiben a alapgarancia (4 évig vagy 80 000 kilométerig) már lejárt, de az akkumulátorra és meghajtóegységre vonatkozó korlátozott garancia (8 év vagy 192 000 km) még él.
Ez esetben, ha futómű, karosszéria, stb. azaz nem akkumulátor/meghajtó egység baja van, akkor is Tesla márka szervizbe kell vinni, hogy a garancia érvényes maradjon 192k km-ig?
Habár ha karosszéria baja lenne azt a CASCO fizetné, de gumishoz, fütőműveshez kellene vinni saját költségen teslába akkor lehet hagyom a fenébe :D
-
cOxeR
Ármester
válasz Shadowbull #1047 üzenetére
Simán rákérdezek, megírom ha kapok értelmes választ. (februárban)
-
nagyúr
válasz Shadowbull #1045 üzenetére
2 külön darab, de lehet gyári előírás, hogy párban cserélik, sok más termék esetében is az egyik darab cseréje hozza magával másikét is, akár hibás, akár nem.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
WiZARD
addikt
válasz Balázzs #1040 üzenetére
Nem perf specifikus az a motor, ugyanaz volt mindenben ha jól rémlik.
SR-ben meg LR-ben is.Aztán SR kapott gyengébbet 2022-től. (hogy LR változott-e azt nem tudom)
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
cOxeR
Ármester
válasz Shadowbull #1038 üzenetére
Igazából semmi “valós” jel nincs, jön-megy hibaüzenet nincs, ráadásul dragy-val mértük is az autót szeptemberben, azt hozza amit kell, megneszeltem egy halk kattogó csapágy hangot, mikor le van hajtva a hátsó ülés, meg ki volt szedve a csomagtartóból is az alsó rekesz fedél, most kihallom felcsukva is néha - de ugye ráállt már a fülem, kerékre gyanakodtam, de nem tudtam beazonosítani, hogy melyik oldal, túl középről jött, meg pont akkor volt tél előtt gumicsere, akkor azért nézegettem amit lehet, így bíztam benne nem motor, de nem lepődtem meg, főleg mivel letekert ablaknál nem volt jobban hallható. Kb 15-30 km/h között van, alatta/felette nem , mondjuk ez logikus, miért csak ott.
Lebontották a borítást a csomagtérben - látom mert bénán van visszatéve, meghallgatták nem is kerestek tovább semmit. Annyi, hogy ez közel 7-8e km óta megvan (nem változott a hang, nem lett hangosabb, másabb), ugye egy márkaszerviz se a gyorsaságról híres… ennyit mentem mióta adott a hibajegy. Augusztus elején volt más garis hiba tipikus model3 nyűg, töltőkábel kontakt gond, ez elment decemberig míg alkatrész érkezett, akkor voltam fizikailag a szervizbe, most meg várok a motorra, február 2. hete mire lesz (ha nem tologatják mint az előzőt). Közben első futóművet még betoltam, azt megcsinálták (nem is ugyanolyan szilent került be mint ami volt eredetileg), ez kevésbé izgat, garancia után úgy se marad a gyári sokáig, de most határozottan jobb mint volt.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Megkaptam a költségbecslést érdekességként beteszem, garis persze 0 Ft lesz a vége:
-
Danex
addikt
Assistance szolgáltatót talált amúgy valaki jót? Vidékre (Miskolc) tervezek venni egy M3-at és mivel körülményes lehet a vontatás ezért elgondolkodtam, hogy nem-e érhetné meg egy Assistance-ra előfizetni, főleg ha esetleg van valami töltőhöz vontatás, ha véletlen lemerülne a reptéren fantomdrain miatt.
-
Shadowbull
addikt
"mégiscsak volt egy kis árlenyomó hatása a HL megjelenésének a használtautó piacon is?"
Persze hogy volt, hogy ne lett volna. Ez minden autónál így van, az autóipari törvényszerűségek meg a Teslára is pont ugyanúgy vonatkoznak mint bármi másra.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
WiZARD
addikt
11,7-12 körül hirdetnek hasonlókat mint enyém. Vettem 3 éve 13,5-ért, belement 75k km.
Nem vagyok annyira kétségbe esve. Mondjuk még nincs tervben a csere, van még 2 év a lízingből... (néha gondoltam cserére, de hülye lennék a 0.5% kamatos lízinget eldobni)[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
F-ECT$
titán
Nem lehet, hogy mégiscsak volt egy kis árlenyomó hatása a HL megjelenésének a használtautó piacon is?
Egyébként nekem az is kicsit furcsa (illetve mivel keresgélek, ezért jó), hogy az újonnan 21M Ft-os MY LR 2 évesen 25-50k km-rel már van 14.5M körültől.
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-
WiZARD
addikt
Én mondjuk még mindig nem látom a sokat hajtogatott zuhanó árakat.
Persze lettek az 1-2-3 éves 40-80ezret futott itthoni 10+ milliós autók mellé 5 éves 200k-t futott hollandok 7essel kezdődő áron, és sokan szeretik belemagyarázni hogy nézd már 1 év alatt lettek a 10milliós teslákból 7 milliósok, pedig nem.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
dannyl
addikt
válasz seller007 #1022 üzenetére
Mindenki azt csinál a pénzével, amit szeretne. De egy dolog, ami nagyon fontos. Sose szabad érzelmi alapon autót venni.
Én beszélgettem és e-mailezgettem is Zambelly Gyurival ezekről.Az oldalán volt enyhe húzás, simán alig látszott, ha nagyon kell, keresek képet, én úgy voltam, hogy eljárok vele így. Meg látszott ennél is hátul, hogy javítva volt. Ezt írta Gyuri:
"Egy ilyen sérülés, ha már járt Tesla szervizben, de ugye azt ott nem javíttatták meg, akár unsupported státuszt is eredményezhet.Amúgy vannak javítók, akik mindent megjavítanának ezen az autón, persze akkor jó gittes lenne. A szakszerű javításhoz elem cserék szükségesek. Az első ajtót, és a hátsó vészhárítót mindenképpen cserélném.Nem tudom ezt beárazni, nézzen körül a neten, hogy mit kap hozzá.Ha nem járatos sérült jármű vásárlásában, vagy nem rendelkezik olyan baráttal, ismerőssel, aki ebben otthon van, akkor szerintem ez olyan kockázatokkal jár, ami egy laikusnak nem belátható.Ha ezt az autót szakszervízben próbálná helyreállíttatni, már rögtön nem is lenne olyan jó az ára.Csodák nincsenek!"
Ha téged nem zavar, lehet így is járni vele, csak kalkuláld bele, hogy nyomott áron tudod majd eladni. Amúgy is zuhan az áruk, tehát 2 éven belül 200+k km-rel ilyen sérüléssel 5-össel fog kezdődni kb. Ha megjavíttatod, akkor bőven 1M fölött lesz a jav. költség.
-
seller007
tag
8.3 forgalomba helyezéssel, 160k km, 2019 vége.
Többi autójuk is korrekt árú, eredetileg nem is ezért mentem oda, hanem szürke külső / fekete belső ért. Ilyen 160k körüli 7.99M-ért ért. Csak megtetszett a fehér belső nagyooonn. A nem megfelelően párosított trunk tesla logó és dual felirat javítást megpróbálom belealkudni, nem mintha nagy összeg lenne.
Talán 8.9 a második legolcsóbb fehér belső-külsős ami van HAHU-n, habár most nem is látom hirtelen. -
seller007
tag
Köszi a kommenteket a hülye elem és kókány trunkra.
My 2 cents:
Ijesztő, hogy itt mindenki dobja a kukába az optiont. Én úgy gondolom, hogy ha az ár (ha sikerül alkudni még 100-at akkor is at szerintem kb.) megéri akkor miért nem venném meg. Meg fogja nézni autóvizsgálat.hu-s tesla specialista. Az csak megvéd a nagy hülyeségektől.
Sajnos, beleszerettem a fehér belsőbe, nem olyan bezárt nekem (és a fehér külsőbe + van vonóhorog is) és magasan ez a legolcsóbb ilyen állapotú gép. Nincs kedvem 900k-val többet adni a 2. legolcsóbb hasonló géphez.Az idióta trunk elemen kívül én nem találtam semmi kivetnivalót. Most lehet csak valaki belekoccant, azt a szaki összehányta hollandiában, tuti nem a kereskedő a telepen, mert az elég profi. Többi elemet nem vették le csak ezt. Első elektromos autónak tesztelni jó e ez nekem jó lehet. Úgy is Y lenne az igazi, ez a sedan csomagtartó baromi zavaró nekem.
Ha nem érdekelne a szín belül-kívül akkor tény, hogy ennyi pénzért lenne kevésbé problémás autó. Korábban is vettem már, nem karcmentes lökhárítós autót, pesten úgy is kerül rá még eladom 1-2 éven belül. Nekem ez annyira nem prioritás mivel egy használati tárgy.
Köszi még1x. -
cOxeR
Ármester
Enyém meg performance, aztán elől meg hátul se az van rajta mint gyárilag, én szedtem le és cseréltem ki, mert ronda a gyári ezüst nem csak szerintem. Most akkor mi van? Az csak “badge”, nincs jelentősége, ízlés kérdése inkább.
Illesztés az inkább gond, mert nagyon csálé.
Ez az enyém, elől meg nincs rajta semmi logó.[ Szerkesztve ]
-
dannyl
addikt
válasz seller007 #1011 üzenetére
Engedd el. Annyi eladó tesla van. Erről ordít, hogy ha nem is volt komoly baja, akkor is kókányul van javítva "gyorsba'eladásra", ha meg komoly baja volt, akkor meg azért engedd el.
Aztán azt mondod, hogy nem performance, akkor miért van performance vonal rajta? Fuss, amíg lehet. -
seller007
tag
Sziasztok,
Meg szeretnék vásárolni egy baleset mentesnek hirdetett 2019 M3 AWD (nem performance)-t, miközben a trunk csavarjain is látszik hogy volt már levéve.
A karosszéria elemek illesztése elég gyengusz a Teslákon, de ez már 20 méterről kiveri a szememet. Ez még egy Teslánál se normális "quality" ugye?
A trunk többi illesztése normális. A badge is fekete és a dual motor felirat se a gyári.
Tekintve, hogy az ára is azt indokolja (kb.), hogy baleset mentes legyen, ez mennyire botrányos?
(Autóvizsgáló is megfogja nézni vásárlás előtt, mielőtt csinálok valami hülyeséget.)
Köszönöm szépen! -
addikt
De ez már több mint a szokásos "jóljárós" simliskedés, amihez sajnos szépen mindenki hozzászokott, és a mindennapjaink része lett. Ezek hatalmas összegek a teljes autóállományra nézve, azt csodálom, hogy az EU szemét nem csípi. Gyakorlatilag 2db autón 1-1 karc kijavítása belecsúszna a nagyobb értékű kár/csalás/vagyoni hátrány kategóriába a BTK-ban, ami azért még itt felénk is elismerése méltó teljesítmény. Ráadásul ez sok esetben multik képviseletei között zajló történés.
No mindegy, nem itt fogjuk ezt megváltoztatni, csak kidühöngtem magam
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Ez amúgy egy elképesztő jelenség, és érthetetlen számomra, hogy a hatóságok miért nem avatkoznak be. Gyakorlatilag a szervizek a biztosítókkal összekacsintva intézményesítik a lopást, és ez senkit nem zavar, senkit nem érdekel (mármint döntéshozói szinten). Volt tavaly egy kisebb károm (nem a Teslával), ha koszos volt a kocsi, keresni kellett rajta a 10cm-es horzsolást (volt versenyező, aki meg se találta). Márkaszervizben a javítás cascora: 470kHUF, önrész: 70eFt. Biztosítás nélkül, jó nevű fényezőműhely, számlával, garival: 70eFt. Biztos véletlen egybeesés a 70eFt
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest