- War Thunder - MMO Combat Game
- Battlefield 2042
- Dark Souls sorozat
- Xbox Series X|S
- Megjelenési dátumot kapott végre a Men of War II (PC)
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Le Mans Ultimate
- Escape from Tarkov
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balázzs
senior tag
válasz Shadowbull #128 üzenetére
-
Balázzs
senior tag
válasz Shadowbull #143 üzenetére
Te láttad, mi a topik címe?
Egyáltalán ültél már tesla-ba? Vezetted?
Nem hiba mentes autó, melyik is az, de hogy az egyik legjobb villanyautó amit most lehet venni, az is biztos.
-
Balázzs
senior tag
válasz Shadowbull #146 üzenetére
Azt azért tudod ugye, hogy az szokott írni fórumba/facebook-ra, akinek gondja van? Ha nincsen gond, nincs post se.
Én is olvasom a külföldi fórumokat is, vezettem majd 1000km-et egy model 3-at, ültem az összes típusban, kivéve a roadstert. Nekem bejön, remélem egyszer megtehetem majd, hogy veszek egyet.
-
Balázzs
senior tag
válasz Shadowbull #150 üzenetére
Ez jó, elfogadod végre, ha más másféleképpen gondol valamit, örülök. Én is elfogadom természetesen, hogy te mit gondolsz a tesla-ról, ennyi. Viszont ne általánosíts kérlek és ne
nyomd az anti tesla propagandát. Leírtad, Neked nem jön be, bye -
Balázzs
senior tag
válasz Shadowbull #160 üzenetére
Tesla Model 3 6 radaros hátsó lökhárító 1083983-00 2017-től 108398300
70.000 HUF[ Szerkesztve ]
-
Balázzs
senior tag
válasz Shadowbull #164 üzenetére
Persze és így hirdeti számmal, címmel, mi bajod ember?
Ha a számoknak sem hiszel, ne írj ide kérlek.
-
Balázzs
senior tag
Úgy tudom a bluetooth pont azért van, hogy ha nincsen internet elérés, akkor is menjen applikációból a nyitás. Szerencsétlen eset, hogy közel volt a teló az autóhoz, key card szerintem RFID elven működik és csak közelről, tavasszal használtam, úgy emlékszem közel kellett rakni a B oszlophoz, hogy nyissa az autót.
-
Balázzs
senior tag
-
Balázzs
senior tag
Sikerült már az átvétel?
Én ma mentem az autóért, M3 (korábbi standard range+), fehér külső, fekete belső, alap 18-as kerekek, egyetlen exta az EAP, 60-as akku, ryzen alapú központi számítógép, 5 ülés és kormány fűtés + ablaktörlő lapátok parkoló állásban fűthetőek. Öröm van, ha ez a járgány is bírja legalább addig, mint az előző (325.xxx km) akkor rendben leszünk
-
Balázzs
senior tag
Keszulj fel, ma 101ev-sek egy rakas autot vettek at, de amugy is ket alairas, megkapod a kulcskartyakat es mehetsz az ut masik felere a telepre. En elobb talaltam meg az autot, mint aki atadta Igaz forgalmi fenn van par napja account-ban es tudtam pontosan mit keresek. A kocsi teljesen retkes volt, akku 20%-on, de legalabb a rendelt cuccok mar a kocsiban voltak. Sajna kicsi a hely, kevesen vannak es ebben meg erosen fejlodnie kell a cegnek. Nalam rendben ment minden, de facen es mashol is olvasni huzos sztorikat. Akkut erosen javasolt 100%-ra tolteni amint lehet otthoni toltovel.
Duna autonal melozol?
[ Szerkesztve ]
-
Balázzs
senior tag
Pedig sokkal halkabb, mint a korábbi model 3 sr+, tegnap mentük több, mint 600km-ert és alig érezni, hogy mennyivel megy az autó. Gyorsulás tényleg szuper, pedig ez a leglomhább tesla
Kerékközép: Tesland, Pécel, próbált ott, igaz már csak szerdán. Az aero "dísztárcsa" élőben nagyon jól néz ki, képen viccesnek tűnik.Gyári kupak miért nem jó?
[ Szerkesztve ]
-
Balázzs
senior tag
válasz DuDieHUN #281 üzenetére
Szia, remélem nem késő a válasz: 2020-as SR+ és a 2022-es model 3, mindkettő MIC és utóbbi halkabb. Van aki még utólag hangszigetelést csináltatott, de 3-4 DB-ért szerintem felesleges.
Kinek hogy muzsikál az új járgánya? Első tapasztalatok? Vagy mindenki Face-n kommunikál?
Gamepad-ot ha használtok az autóban, akkor milyet és honnan vettétek?
[ Szerkesztve ]
-
Balázzs
senior tag
Igazából szerintem lényegtelen, anno a bérel 2020-as és a mostani 2021-es között van különbség menethangban, utóbbi javára.
h1mpi: szárny tesland? fóliát hol csináltattad? hátsó szélvédőn is van? Ha nem titok mennyibe került? Nekem előző autómon volt körbe, kivéve első szélvédőn és nagyon hiányzik.
Ha nem publikus az ár és vagy a hely, jöhet priviben is.
köszi -
Balázzs
senior tag
Szia!
A képen nem látom jól, de ez a karbon szárny? Itthon 50k környéke az ára, ha tudnál adni beszerzési forrást az jó lenne. Hogyan raktad fel? Netes videókon simán kétoldali ragasztóval rakják fel, de szerintem az nem egy tartós dolog.
Fólia gyártmányát elárulod? Nekem 3M volt fenn, 18 év alatt nem volt vele gond. Ha ismerősöd vállal másik M3-at is, érdekelne az ára, persze ha kialakul a hátsó szélvédőnek a fóliázása is.köszi
B.
-
Balázzs
senior tag
-
Balázzs
senior tag
válasz Kapanyél #311 üzenetére
Amire tudok válaszolok:
- teslafi-hez kell egy regisztráció - bankkártyás - és annyi, onnantól rengeteg plusz adatot fogsz látni mindenről is,
- csak az sr-ben van gyengébb hifi, szóval Neked is jó hifid van,
- fényszórókat ne babráld, van menüben kalibrálás, volt aki hozzányúlt és mehetett a szervízbe beállítani,
- tetőablak nem sötétedik és nem világosodik, az olyan (gondolom gyári),
- menetközben nézni bármit is veszélyes lehet, ezért nem engedélyezik, ha nagyon kell vehetsz 300+ ezerét hátsó mini kijelzőt (tesland.hu), de kicsi és drága, én nem vennék, beszélgessetek
- profilok minden egyedi beállítást megjegyeznek (ülés, tükör stb.), rádiót nem tudom,Tuning: nincs, de egy led-es belső világításon gondolkodom (sr belül elég sötét)
-
Balázzs
senior tag
válasz Shadowbull #331 üzenetére
Ezt még Elon sem tudja, majd kiderül.
-
Balázzs
senior tag
válasz Shadowbull #340 üzenetére
Lehet, de akkor miért hivatkoznak minden egyes tesztnél pl. AP sávváltásnál az EU-s szabályozás miatti körülményesebb végrehajtásra, ami az USA-ban egyszerűen csinál meg magától az autó?
-
Balázzs
senior tag
válasz Shadowbull #343 üzenetére
Ezt nem tudtam, köszi, így még inkább agyrém.
-
Balázzs
senior tag
válasz Shadowbull #347 üzenetére
Nem rossz, alakul ez az önvezetés. Köszi a linket.
-
Balázzs
senior tag
Voltam ma a Tesla budapesti szervízében és a szalonban is.
Az újonnan vásárolt, kb. egy hete beüzemelt 3 fázisú fali töltő (Tesla gen3 wall connector)
nem működött rendesen, visszavittem (se telefonra, se e-mail-re nem reagáltak, csak arra amikor az applikációban a szerviz menüben egyéb hibaként felvettem) és szó nélkül cserélték. Nem láttak még ilyet Ők sem, ilyen az én formám, kifogtam egy gyári rossz készüléket.Vann benn a szalonban model Y quicksilver és új fehér X is, jól néznek ki és az X az hatalmas, pláne a model 3-hoz képest.
-
Balázzs
senior tag
válasz werszomjas #363 üzenetére
Láttam, én simán vállalnék heti 1-2 napot, de főállásban nem csinálnám, part-time job pedig nincsen náluk sajna. Pedig akár az átadásoknál az alap dolgokat, vagy a papírozást lehetne így gyorsítani, könnyíteni, az úgysincs minden nap.
-
Balázzs
senior tag
Fali töltő gyárilag hibás volt, 3 fázis bekötése ellenére nem érzékelt csak egyet és alapjáraton is zúgott. Külföldi fórumokon olvastam, hogy a zúgás még normális is lehet, majd szoftverfrissítéssel megoldják, de villanyszerelő szerint ez inkább hiba. Bevittem, csere, azóta
az újjal nincsen gond, tölt szépen ahogy kell.Bekötési papíron inkább az lehet zavaró, hogy honnan akarod bevezetni a kábelt, de a papírkája szerintem szépen mutatja, mit hogyan és hova kell kötni.
-
Balázzs
senior tag
Napelem, otthoni töltés.
Jövő héten lesz egy éve, hogy megvan az autó, otthon 4,178.78 kWh bruttó ment bele teslafi szerint, egyéb helyen töltöttem még 100 kWh-t, supercharger netto 611.49 kWh.
Ha hosszú útra mész, úgyis kell valahol tölteni, remélem 200 HUF/kWh körül lesz az SC árazás, mert akkor az teljesen elfogadható véleményem szerint.
-
Balázzs
senior tag
válasz public NMY #378 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen routert?
- War Thunder - MMO Combat Game
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Energiaital topic
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kerékpárosok, bringások ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...