Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #45902 üzenetére
Tetszik a logikád és van racionalitás alapja, ritkán forgat az ember egy szívóbenzinest 4000 fölé, pedig ugye a kW arra van megadva...
1,4T motor 1500-tól 200Nm a nyomatéka (swift sportban erősebb 10%-al) és ez egészen tart a piros tartományig.
Ha már LE/kg arányok: Vitara (nem hibrid) 140LE/1140kg
Utána járok az Astra esetében... nem tudok számokat fejből.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
szivacs1987
aktív tag
válasz ncc1701 #45902 üzenetére
Szia,
Ez egy Baleno 1.0 boosterjet fékpadi mérése. Ránézésre, kb jónak is mondható.
Látszik rajta, hogy olyan 1600-as fordulat körül már van 140NM. Az 1.2-esnek 120NM van 4400-as fordulatnál.
Ami hátrány az a kb. 0,8-1mp-es turbólyuk.
Én általában 1800-as fordulat fölött használom, átlagos gyorsításoknál, olyan 3000-3500-as fordulatig forgatva.[ Szerkesztve ]
Gigabyte B450 Aorus Pro ● R5 3600 allcore 4,2GHz 1,31V ● Asus ROG Strix RTX 3080 V2 White OC Edition
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #45906 üzenetére
[link] Ilyen Opel volt, és elnézést az elírásért, nem 1literes hanem 1,2-es turbó motor...
Vezetési érzetre dinamukisabb és nyomatékosabb az 1,4T Vitara.... Meg egy Ford Focus-t próbáltam még (1L EcoBoost 125LE), de az sem volt meggyőző az 5 ajtós mivolta ellenére, jah és bő 2 millával a keret fölött volt... hát még a kombi...
Az 5ajtós autóknál (nem mindegyiknél) még a Vitarában üllve is a hideg futkos a hátamon, amikor látom a hátsó ülésen a gyereküléseket, köztük anyuka és utaznak 5centivel a csomagtérajtó mögött... Akkor gondolj bele milyen érzés amikor a céges duplaüléssoros nyújtott platós Ducato-val követek egy ilyet, egy bebamulás rakottan és átmegyek rajtuk...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #45940 üzenetére
Csak nagyon szór... az 1,4T Vitara pl 5,55-8,7-ig van minden, az átlag 6,5, az a legtöbb, de azt nekem csak autópályán 6-ban óra szerint 127-129-nél tudja... A 8,7 az tömény város (BP vacakul beállított lámpákkal). De szerintem ennek kb az utolsó szempontnak kellene lennie egy új autónál...
@Zsolt_72: Azért ennyit nem fejlődött, a legtöbb fogyi adat csak papíron létezik az EU elhallgattatására... Még várom a rönós HSZ-t, de ha megnézed az sem fogyaszt mérvadóan többet. Az ilyen 3-4 lityis fogyasztás az nagyon ideális körülmények között mérhető csak.
Az egyik kollégámnak Prius Mk2-je van, ha hazafelé a BP-i dugózásban lemerül neki az akku, akkor a nagykovácsi emelkedőn csak az 1,5-ös benyás motor (77LE) viszi fel a majd' 2 tonnás bódét, de ott már nem 4-5 litert eszik...
A píszí jegyében maradjunk annyiban, hogy nem lett jobb a fogyasztásuk, csak dinamikusabbak lettek...
Az ilyen 3-4 literes fogyasztást csak szeretnénk, de sok múlik a vezetési stíluson is, meg azon is hogy mennyire bejárt út.
Másik példa: Igen, a SS-al kevesebbet ennem nekem is a Vitara, csak a turbó is hamarabb dobja be a törölközőt, kérdem én melyik éri meg jobban: 1-2 decivel többet fogyasztani 100-on vagy néhány évente turbót cseréltetni? Mellesleg a szívóbenzines sem szereti ha a meghajtott blokktól egyik pillanatról a másikra elveszem a kenést és a hűtést...Zárszóként: Ha 2-4 deci fogyasztáson rugózunk, akkor nem engedhetjük meg magunknak hogy autózzunk...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #45948 üzenetére
Az lehetséges, mivel általában azok szoktak az adac teszten dobogósok lenni, amik tapadnak is, tehát a gördülési ellenállásuk is jóval magasabb... (a választásra adok egy like-ot, csak itt nem tudok) A téliknél ez hatványozottabb a lamellák miatt, amik növelik a felületet azzal hogy szétnyílnak, így viszont nő a gördülési ellenállásuk, ami nedves/havas úton jó (jobban tapad minél több van belőle), viszont szárazon nehezebben forgatja a motor.
Azért szerelik gyárilag eco gumival a kocsikat, mert azzal kell eladni, amivel a hivatalos mérésen részt vett és azoknak kicsi a gördülési ellenállásuk (pl. EcoContact5), viszont cserébe nem tapadnak... ha megnézed nem a tesztgyőztesek a "legüzemanyagtakarékosabbak" (bocs, nem tudok rá jobb szót mondani).
Szerintem a gyári Yokohamával is többet enne, mint a szintén gyári szerelésű nyárival, ezért is adták el nekem is nyárigumival novemberben az autót.Bár kíváncsi leszek mennyire lesz így "eco" az EcoContact5 a fedkomp szerint...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #45950 üzenetére
Majd kiderül őszre hogy a fedkomp igazolja e a mérési ciklust (csak BP), vagy ez is csak VW-teszt volt.
Hogy nem tapad, az már most is meg van, nyúlósabb érezhetően... de még szines, szőrös és csipked vele a kocsi ha kiszállok... (ősszel 6-7km ment bele mielőtt a pincébe került)"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #45966 üzenetére
Sokat tudnék én is márkaszervízről mesélni, az i30-at 3 hónaposan vittem vissza először, azóta olyan vagyok nekik mint az influenza, adott időközönként előkerülök és javíthatják azt a fostaligát... tuti mi fogtunk ki egy vacakot, mert abban a hónapban vettek még 3 ilyet, azoknak nincsen baja, de ez... a 7 év garit kihasználja rendesen...
Ugye van amit a lízing cég fizet, ha összetöröm azt nem, de azon kívül kb mindent, ami nem karbantartás, ők veszik rá a téli-nyári szettet, a cserét is ők állják. Elég jó a konstrukció, mondjuk azóta sincs ilyen, de évi majd 1 millió a lízing díja és nyíltvégű... már ott is fogják a fejüket, nem hivatalosan de elmondták h ez egy rossz vétel volt részükről, mert eléggé deficites. Van benne km rendesen, de már a harmadik garnitúra injektor fogy el belőle, negyedik magasnyomású és 2016 végi aszem... de a turbó még nem volt műsoron, már várjuk.
A legnagyob király a szervízes csávó volt, aki szólt hogy zörög a generátorcsapágy a 2! éves kocsin, visszamentem 3 nap múlva és kicserélték, azóta tényleg nem zörög. De mostmár ott tartanak hogy legutóbb felajánlották a lízing cégnek hogy ingyen adnak egy vadiújat helyette, de elutasították...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #45970 üzenetére
A páratartalom gumira gyakorolt hatására tipplesz?
@dethroner: Kezdjük előről, a télikerékkel nem csinálta? (mert akkor nem szilent) Próbaként lefújhatnád a szilenteket vmi gumiápolóval, meg lassan mentetek vele 40km-t, illene utánahúzni a csavaroknak. Véletlenül sem szélesebb a nyári felni mint a téli, ugye?
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz ncc1701 #45970 üzenetére
Tudsz egy ilyen szilent hangot mutatni? Mert túrom a youtube-ot hogy össze tudjam hasonlítani az enyémmel, de nem találok silent hangot.
Találtam két olyan hangot, ami nagyon hasonló az enyémhez. Nekem csak menet közben, csak tempósabb kanyarban és főleg szar úton csinálja és én megesküdnék hogy hátulról jön. De az álló autót hiába rángatom, mozgatnám a kereket, nem volt hangja tegnap se, csak menet közben. Szóval ilyesmi [link] [link]A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #45975 üzenetére
Akkor mégis én vagyok a b**i, mert én utánahúzok, igaz nem nyomatékra húzom, hanem érzésre kézzel... így le tudom venni defektnél az út szélén is és feldobni a pótkereket.
Sajnos a gumisok úgy ráhúzzák hogy a gyári kerékkulcson a majd 90kg-ommal ugrálnom kell h lelazuljon, ha sikerül, de volt már h nem jött össze és egy kamionostól kellett vonórudat kölcsönkérnem toldásnak...
Az első nekem inkább lengéscsillapítónak tűnik...@dethroner: Csáposon elő kellene tudnod idézni a hangot (pajszer nem árt hozzá). A kerékméret azért izgi, mert a szélesebb felni bele tud érni ide-oda ha nem gyári, de mivel ez a gyárija...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz ncc1701 #45975 üzenetére
Ha rajtam múlik, ezeket többé légkulccsal nem piszkálják. A régi autóm mindig magamnak cseréltem, de ősszel nem voltam túl jól, gondoltam kifizetem és csinálják meg. Most alig bírtam leszedni a keresztkulccsal, szidtam az összes anyját a baromállatnak.
A swiften egy másik gumis cserélte a kereket decemberben, most amikor szedtem le nem volt durván ráhúzva, de olyan vinnyogás közepette lazult meg az összes csavar, tőlem volt hangos az egész parkoló.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #45978 üzenetére
A zsírozás alap, én még a kerékagyra is kenek picit körben, hogy ne szoruljon fel, mert a "vérprofigumis" simán szárazon hagyta amikor a télit rakta fel... lefelé meg nekifutásból rugdostam le szó szerint... Oda sem mentem többet. Vettem annó egy doboz gépzsírt ( [MOL EP2] ), ezzel kenem és semmi baja évek óta, alig fogy belőle, egy ilyen kiszolgál egy életet kb...
@dethroner: Jah, az már volt nekem is műsoron, azért gondolhatod hogy ráhúzta, ha a 3m-es vonóruddal tudtam csak lelazítani... Azóta nem járok gumishoz, csak ha szerelni kell a felnire vagy defekt van.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
válasz ncc1701 #45999 üzenetére
Ha már tankolás a téma. Scorssba ha felvillan a szégyenlámpa, akkor onnantól csak annyit ír ki, hogy 'mennyé tankolni paraszt, megtehető km-t azt nem.
Kérdés: Ezt nem lehet beállítani, hogy mutassa a hátralévő km-t még ilyenkor is?!„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #45999 üzenetére
Egyes típusoknál meg ki tud esni a skálából a mutató, az sem jobb.
Adok tippet mi hogyan csináljuk a faterral: Amikor kiírja hogy keress benzinkutat, akkor átváltasz a B számlálóra (ha tudsz és utána csak azt nézed, így az A-s számolásod nem fuserálódik el) és lenullázod, olyan 50-70km-t elmehetsz még, lábfüggő.@beef: Hiába a 2020, (előre elnézést kérek, de muszáj vagyok filozofálni) egy program csak annyira tökéletes amennyire annak írója... Lehetne jobban megírni és pontosabban, cska jön a gazdász és beleszól, h annyi pénz nincsen. Ez úgy működik, hogy egy analóg jelet kap az úszótól a motorECU, ami számként jelenik a programban, de lienáris. Viszont a tank meg vmi amorf elcseszett forma, tehát a kettő közötti megfeleltető függvényhez vagy 50 tábla, hogy kb a realitást mutassa és a kijelzésed is lineáris maradjon. Sheldon Cooper sem tudná megírni azt a függvényt (és bődületesen sok pénzbe kerülne), de ha mégis sikerülne, mire a motorECU kiszámolja, lefüstölne az alaplapról. Nem éri meg, vagy terveznek téglatestszerű tankot, de akkor a hatótáv csökkene drasztikusan, ezért sem fémből vannak már...
@PeterPH: Ugrál pedig, a Vitarát megtankolom, akkor egy darabig --.-- a fogyasztásom nullázás után és akkor elkezd visszaszámolni. A nejem szokta kérdezni mennyi benzin van még a kocsiban, én meg mindig a megtehető távot mondom. Voltak már nézések, hogy felment a megtehető távolság, elmentem ide-oda és többet mondtam mint előző este, ő meg csak nézett, hogy biztosan elmentem csajozni és tankoltam h ne tűnjön fel neki.
Pedig nem, csak elindult az átlagfogyi 10,3-ról és megállt 7,45-nél, így a megtehető táv felment. Úgyhogy változik rendes fel-le, a mutatósok csinálnak olyat is, h leparkolod és mire bevásárolsz és visszamész addigra feljebb van az úszó és többet mutat mint amennyivel otthagytad. Nincsen igazán jó megoldás erre szerintem, főleg mert esztimálja az értéket.@dethroner: Még keresgélek jó szelepet, de ha van egy döglött, amiben lemerült a telep, akkor megkísérelném kicserélni és a végeredmény fényében eldönteni mi legyen, max volt egy "nemnyert".
@SyMbioTe: Nem, sajna, neked is azt tudom tanácsolni mint ncc1701-nek, válts át a másik számlálóra és nullázd, akkor az fogja mutatni. Amúgy jobban jársz ha mindig féltankra tankolsz rá egy kicsit, mert nem szedi össze a "retket" a tank aljáról...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #46012 üzenetére
A forgalom javult itt is, most hogy fent a nyári szett (EC5) meg nem kapcsolom ki mindig a start-stop-ot (néha elfelejtem) leküzdöttem 6,94-re az E10-el, a 100-as prémiummal elvileg még lejjebb tud menni, bár nekem ilyen 7-7,5L körül már okés, a régi is kb. ennyit evett...
Plusz ez egy SUV, a régi meg egy lapos sedan volt...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #46045 üzenetére
Motorkódot tudsz mondani? Valszeg ugyanaz volt velük, mint a 4ZZ-nél, 10w40 mehet bele 5w30/5w40 helyett... Gondolták az "okosak", aztán kiderült h mégsem...
Aztán cserélhették fűzöttblokkra gariban mindenkinek...A Suzuki 5w30-al tölti gyárilag fel elsőre, utána már azt öntesz bele amit te akarsz...
@sike!: Kezelésit üsd fel és nézd meg mi való bele, ha az előző tulaj elb***ta a garidat, akkor viheted máshova is és még olcsóbb is lesz...
Apropó, karosszériást találtál már? Ha törve volt akkor vitték a lököst meg a sárvédőt is meg a lámpát, szóval az már feltűnő (ki tudod mérni amúgy) és ki kellene javítatni gyorsan, mielőtt terjedni kezdene...
Mellesleg a márka- és szakszervizek egyöntetűen azt vallják, hogyha teherviselő elem nem sérült és minden törött elemet gyárira csréltek, akkor törésmentes a kocsi...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #46233 üzenetére
Kaptam a kocsihoz a nyárigumival...
Igen, a lemez/acélfelnihez nem kell, mert nem lopják le...
Gondoltam pár ezrest megér, mielőtt valamelyik GL tulaj úgy dönt hogy GL+-t csinál a sajátjából...
Gyárit találtam még Sumo-nál: [link]"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #46302 üzenetére
Én évente tankolok el 100-150k között...
A kiszamolot hagyjuk, mert ott bukik a faszi elmélete h ha autó kell, akkor arra koltom a pénzem és nem állampapírra.
Én a 20-30at nagysagrendileg mondtam, h ennyivel forgalomban lehet tartani és még havi 5k tankolás, itt nem allagmegovasrol van szó, vagy ilyesmi, ennyi ahhoz kell h hasznalhasd közúton.
Ebben csak két garnitúra budget kategórias gumi, évente egy Olaj csere szurokkel, kgfb meg teljesítményado van, kétévente egy műszaki.
Kopóalkatreszek az más kotta, ehhez hozzateszel egy havi 5k tankolást és máris 30k körül jársz egy nem túl beteges típussal. Ha ehhez ertekvesztes meg szervizelést is hozzateszel, mondjuk turbó generál, kuplungcsere, futómű, fékek akkor igen, 100 még karcsú is...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #46376 üzenetére
Hőtűrést és a sebesség is számít, az autóban -20-+60C fokig ingadozik a hőmérséklet, állítólag minimum Class10 kell bele és érdemes minimum 32Gb-osat venni, ha támogatja a kamera és vmi normális márkát, nem noname-t...
Idáig jutottam én is a kutatással."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
eami
addikt
válasz ncc1701 #46376 üzenetére
Sandisk-nél pl High Endurance széria.
-
numera007
tag
válasz ncc1701 #46376 üzenetére
Sajnos én is megjártam. Az új 70mai 1s kamera már nagyon finnyás, amivel megy a 70mai azzal nem megy az 1s. A youtubon vannak videók, ahol kínaik elmondják, tesztelik, melyiket érdemes megvenni. Nekem is úton van egy Samsung Micro SD 32 GB Pro Endurance U1-es. Szóval youtube a barátod.
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #46488 üzenetére
És működjön a wazze is és ne kelljen szívni vele...
Amúgy ha csak navigáció kell és nem vágysz up-to-date online útinfókra, akkor a guglimapsz tökéletesen működik és emlékeim szerint a gyári navi is pont annyit tud, amennyit sugall, elnavigál A-ból B-be és még frissíteni sem lehet egyszerűen, míg a maps/wazze feldobja a play áruházban h "légyszike tegyél fel wifire mert frissíteném magam meg a térképet", akkor minek is a gyári navigáció a plusz macerával és fele annyi szolgáltatással!?Software Developing: A magyarok (és még sok más alulfizetett nép) nem ad pénzt szoftverért, mert ha a zenéket meg filmeket le lehet tölteni, akkor mindent, úgyhogy oldjuk meg lehetőleg ingyen, aztán a kocsmában nagypofával elmondja h milyen hülye aki fizetett érte, mert neki ingyen van... közben azzal nem foglalkozik h embertársainak mennyi ideje/munkája/egy-két házassága van benne néhány komolyabb szoftverben h a pénzügyi részétől most tekinstünk el uriasan, a lényeg h ő "okos" mert talált rá megoldást ingyen. (mellesleg a waze fejlesztőit is lehet ám támogatni anyagilag )
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #46491 üzenetére
Igen, ezt én is hallottam, de nekem azzal a kártya slot-al más terveim vannak, navigációt meg nem használok a 7-es vagy 8-as iGo óta, "nyálazósGPS"-t használtam évekig és Spanyolországból is hazataláltam, pedig csehül beszélek spanyolul...
A lényeg h már amikor bejöttek ezek a gyári navigációk (még CD-t kellett tenni a csomagtartóba) akkor is azt mondtam h jobb lenne ha lehetne tükrözni a telómat és akkor a kihangosító is meg van oldva egy huszárvágással, ha már ott az a bazinagy képernyő... imáim meghallgatásra találtak potom 15 évvel később..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #46602 üzenetére
Nos, tudod hogy utálok politizálni, de kikívánkozik belőlem mint a kommersz szilva:
Ha a mélyen tisztelt pártunk és kormányunk nem csak a nagycsaládosok hátsóját nyalná öles csapásokkal konstans, hanem esetleg a kétgyerekeseknek legalább segítenének autóhoz jutni, főleg ott ahol a tömegközlekedés csak vmi sznob dolognak tűnik, talán a Vitara 5M-s alapára sem ba***á földhöz a kedves átlagmagyart... vagy egy Swift... főleg olyan településeken ahol amúgy iskola/óvoda sincsen a kevés gyerek miatt és napi 40km-t kell furikázni a kölkökkel, mert financiális okok miatt bezárták azt is ami volt.
Befejeztem, elhatárolódom önmagamtól... (ne vegye senki sem magára, nem bántó szándék vezérelt, inkább "szemfelnyitás")Igen, 10M egy Suzukiért erős, bár nézőpont kérdése, máig hallgatom hogy milyen ökör vagyok hogy 5M-t adtam egy Suzukiért, vagy a barátom akinek az 1,6 GLX Vitarája majdnem 8M-ra rúgott a végére... mert annyiért van "rendes" autó is. Kitalálod mi szokott lenni a példa?
Na azok a "rendes autók" szoktak a példái lenni annak hogy az olcsó autó hogyan lesz a végén drága...Amikor vettem körbenéztem, és igen, más gyártók plusz félköbmétert habosított műanyagért milliókkal többet kérnek, jah és el ne higyjétek a neten olvasott zöldségeket, az új autó árából a konkurenciánál (Ford, Opel, Dacia, Toyota) sem lehet alkudni a kiírt árból, engednek valamennyit, de milliókról ne is álmodjatok, bele lehet alkudni egy télikerékszettet ha ügyes vagy, vagy csomagtérrendezőt, esetleg más apróságot.
A legkedvesebb mondatot elmondom (Ford értékesítő, megérezte a cigiszagot rajtam):
Uram, amikor a dohányboltban a cigit veszi, ott is megkérdezi hogy nem lehetne olcsóbb?Volt aki közölte hogy akkor arra van az ajtó és vegyem ott ahol annyiért odaadják... (5,4 helyett 5,2-t szerettem volna fizetni egy elfekvő Kugáért)
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #46726 üzenetére
Különben is, nem fékezünk senkinek...
Amúgy személyiség függő is, van kollégám aki után rémálom menni, mert folyton fékezget, én inkább először elveszem a gázt, hagyom gurulni és ha kevés akkor rafekezek picit, de van aki rögtön belefekez..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #46732 üzenetére
Igen, ő mondjuk ajándékba kapta de szvsz pénzt adni érte nem érdemes az AA mellett, főleg ha a wazze rendesen működik, bár most a GPS lockerrel nálam is navigált az utóbbi 3 napban... Újra telepítettem az AA-t is, mert kellett neki egy frissítés már...
Amúgy XA2-vel szépen működik..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz ncc1701 #46821 üzenetére
Akkor még jó hogy a BoosterJet-re meg a Hybrid-ekre van 3+7év Pro gari... jah várj...
@gyenesmartin: Ez újdonság volt? Majd nézd meg 10 évesen a színét... kifakult Ignis-t meg WagonR-t láttál már? (olyan 15 évesen kezdtek látványosan mattulni amiket egész életében csak vert az eső az utcán, a garázsban tárolt és wax-ozott/viaszozott/kerámiázott autók érdekes módon régi fényükben tündökölnek) Tudod, amit hajdanán pirosnak adtak el... a piros meg a sárga az a két szín amin nagyon látszik, ha el tudod érni h legalább lakozzák újra (nem fogják) utána elvinném a helyedben kerámiáztatni, az 1-1,5 év ha jó technikával mosod állítólag.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
csaba1203
addikt
válasz ncc1701 #46841 üzenetére
Mosás előtt mindig kap áztatást és azzal a por nagyja is lemegy utána szoktam szivaccsal rámenni amúgy meg nem akarom megvárni vele a 10 év átrozsdásodás elleni garanciát sem
Max 10 év után cserélni fogom egy újra. Többet életemben nem lesz 10 évnél idősebb pénznyelő automatám...[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz ncc1701 #47037 üzenetére
Van is igazság benne és nem is. Nekem és a feleségemnek is van nyugdijbiztosítása. Nagyon jó kondiciókkal. Ha ne adj Isten nem erjük meg, mindent azonnal örököl belőle a gyerek. Mindent. A kamatot , az évi 20% Állami támogatást stb. LTP is van kettő. Havi 40e. Amin jövőre "keresek" 720e Ft-t amikor lejár. A kocsi rongy rázás az meg nálunk a külvilágnak élő Mo-n nagyon fontos. Mondom engem is hülyének néznek amikor egy olyan autóval járok már több mint 6 éve ami annyit ér mint egy havi nettóm. De ha októberben elviszi a kollégam az autót akkor vigye és akkor előtte szeptemberben megveszem az Sx4-t. Feleségemnek már akkor nagyon tetszett külsőre az Sx4, mielött mondtam neki ezt a lehetőséget.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000