Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Moleman #51375 üzenetére
Mivel a gyári légszűrő 7ezer, így pár év alatt csak visszajönne. csak kissé túlárazottnak érzem a 37k+8k+posta díjat.
Nagyon átalakítani nem szeretném, mivel valószínűleg nem óvodásokkal tervezteték meg a levegő útját. nem mondom h egy mérnök sosem hibázik, noha valljuk be már közel sem kezelik olyan radikálisan mint annó, azért általában nagyon nem szokták elfuserálni.
Nem aggódok h a 140LE-ből 190 lesz, de ha kicsit morcosabb lesz a hangja és az autó hátralévő életében csak pucolni kell, nem fogok megsértődni."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Moleman #51392 üzenetére
[link] olyan 4ezer+posta költségtől vannak felfelé a normálisak...
Mod.: lejjebb ment, már csak 32k+posta a K&N, ahhoz kell még a két folyadék... (nem, nincsen benne, megkérdeztem )
Direktszűrőből nagyobb a választék: [link] csak ezek ugye beszerelő készlet nélkül, plusz mit kezdek a gyári légszűrőházzal és a légtömegmérővel...A garancia nem hoz lázba, valószínűleg a 2 évesre már nem viszem be, mert a javításokat csak leszámláznák, de el nem végeznék, mivel jelenleg 2700km körül van a kocsiban...
Szerintem ősszel aláfekszek, és válogatott káromkodások közepette lebuherálom az alsó motorbukolatot (12db Philips csavar tartja, már alig várom... ) és kap egy olajcserét itt a parkolóban. (4L olaj, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő) Még nem tudom hogyan fogok aláférni, de még van pár hónapom kitervelni.
A váltóolaj, hűtővíz és fékfolyadékkal majd 4-5 évesen vacakolok, addig nem szeretném bántani. Addig azt is meg kellene fejtenem h milyen hűtőfolyadék kell bele...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Moleman #51395 üzenetére
Nekem a 45ezer se most lesz. 2019 novemberi az autó és 2700km körül van benne, nem a napi számlálóban... ezért sem szeretném bevinni 24 hónapos szervizre, mert ki fognak számlázni mindent de nem fogják cserélni... a 12hónapos szerviznél kijött a munkafelvevő megnézni a km óra állást, mert nem hitte el... és úgy folytatta h "levegőszűrőt nem cserélünk, az már most biztos..."
A kereskedők rögtön elkaptak hogyha ráfizetek néhány százast akkor holnapra elintézik a papírokat és vihetek egy új Hybrid Vitarát ugyanebben a színben ugyanezzel a felszereltséggel... mondtam h lóf...Amúgy az SX4 faceliftje óta nem jellemző az ABS kirohadása... Haveromnak volt egy 2005-ös Swiftje, abban szerintem 12 éves koráig ha kétszer cseréltek fékfolyadékot, akkor sokat mondok, mégsem rohadt ki az ABS belőle...
Még keresgélek, mert hát na, ha 1,6-oshoz kellene akkor 20k a K&N... Lehet még pár év és olcsóbb lesz.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
AMD Power
titán
válasz Moleman #51420 üzenetére
Nagyon brutális. És ne értésetek félre. Ebben a listában főleg 3 hengeres 70-80Le autókról van szó, fűnyíró motorokkal amik 4-5 millióba kerűlnek.
Chereiose Tavaly ilyenkor még 3.2 millió volt egy alap GL Swift.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Moleman #51550 üzenetére
Nekem nem volt vele bajom, az 5w40 (na most lehet fújogni ) 7800forint volt a 4L-es kanna, az mellé simán befért a 890forintos olajszűrő meg az utángyári légszűrő a 10-esbe, sőt ha nem vettem légszűrőt (2600km-t futott légszűrő úgy nézett ki mint amit a dobozból vettem ki), akkor még fagyizni is megálltunk a gyerekkel.
Simán beleöntöttem az olajra közhírűen kényes 4ZZ-be, határozottan kérte, a Castrol Magnatec megégett benne egy év és 9000km alatt, a Motul-ból is valamelyik koromfeketén jött le 4000km után, a Total-ba egyszer belenyomtam 12k km-t egy év alatt és még akkor is olajnak nézett ki...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Moleman #51558 üzenetére
Az i30-ban is zörög a kalaptartó mióta hozzányúltak a márkaszervizben...
A Vitarán el sem kezdem mondani, az Astra se pite, ott konkrétan a gyári váltózár zörög kihúzott állapotban...
Az Auris Mk1 (írok róla mert még nem volt műsoron, de már most tudom h fel fog...khm, hagyjuk )... hát hol is kezdjem, talán a legidegesítőbb az övvezető, betettek egy műanyag xart egy szövetburkolatú belsőpanelba amin átvezették az övet, szerinted? Létrehoztak egy trimetált metál nélkül, ha hideg van azért, ha meleg van azért, ősszel és tavasszal meg a pára miatt vagy a tököm tudja, de ha nem áll az autó az zörög a bal fülem mellett 10 centire, így 13 év távlatából nem kicsit, hanem nagyon. Zörög a CD-s gyári autórádió bástya, az milyen!? Pohártartó a légbefúvók alatt!? Szuicid BM alkalmazottra is kiugrik a helyéről, hát 13 év alatt az idő vasfoga az összes rögzítést megette (már mint azt a két hangya szerszámnyi műanyagfülecskét ami a helyén tartotta kihúzott állapotban), amit nem azt meg anyámék eltörték... Nyekereg a napellenző amikor kihajtod, de még a piperetükör elhúzható fedele is tud flippert játszani menetközben, mert kikopott az évek során a sín. A duda ropog a multikormányon ha tekergeted a kormányt.
Na, ennyit a Toyota minőségről... megyek ebédelek meg beveszek egy vérnyomás csökkentőt."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
simonjoe
senior tag
válasz Moleman #51689 üzenetére
....nem azt írtam, h rossz, csak szokni kell. Ez olyan mint amikor a felnifékes után vettem egy brutál négydugattyús tárcsafékes bringát. Az első fékezésnél hajszálon múlt, h nem estem át rajta.
Majd hosszú tárcsás bringázás után ismét felnifékes, ott meg átszáguldoztam egy körforgalmon mert nem fékezett, csak egy hangyaf@...nyit. Még jó, h nem jött akkor senki. Megúsztam. Mindezek után már odafigyeltem ha váltottam. Az autóknál is valami hasonló van.
Egyébként szerethető, én majdnem meg vagyok vele elégedve, számomra egy nagyon gyenge pontja van, az ülések rohadt kényelmetlenek, valamit ki kell erre találnom, vagy egy kárpitossal átszabatom, vagy csere. Bár az utóbbi a légzsákok miatt nem lesz 1xű.Joe
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Moleman #51721 üzenetére
Fogyasztásban csak a szélesség számít, minél szélesebbet teszel fel, annál jobban kosztol, cserébe annál jobb az egyenesfutás, viszont ezzel arányosan romlik a nedves tapadás és nő az aquaplanning-re való hajlama. Ilyen kicsi autón elhanyagolható a változás mértéke, ha lenne egy picit komolyabb vasad, akkor értenéd, itt inkább a nedves tapadást veszed észre, mivel eleve könnyű, ezért minél nagyobb a felület, annál kisebb erő szorítja ki a vizet alóla. (talaj-nyomás) Egy olyan autó ami fogyaszt alapból 10-12L-t 100-on, arra felteszel egy mérettel szélesebbet lesz belőle 11-13L. A sebességmérőt mihez nézted? Hitelesített mérőberendezéshez vagy GPS-hez? Utóbbi nem annyira tuti módszer, csak olyan szó-szó, viszont ezesetben eddig nem volt jól beállítva a sebességmérőd. Kevesen tudják, de manapság nem direktben van kötve a km-óra spirál a műszerre, így ha abroncsméretet váltasz, akkor érdemes újrakalibráltatni a szakszervizben.
@TommyY2: Mert az egy szükség mankókerék, nem arra van hogy túrázál vele, hanem arra hogy a legközelebbi gumisig elevickélj rajta valahogyan (az autó önerőből helyváltoztatásra képes legyen, mindegy mennyivel csak mozogni tudjon), nem az olcsóbbikig, nem haza, nem a szimpatikusig vagy ahol van olyan méretű abroncs ami neked kell, hanem az elsőig, az lakott területen 1-2km, országúton lehet 30-40 is, de azokkal nem mehetsz 100-al sem. Ammenyiben ez kevés, javaslom a teljesértékű pótkerék használatát, azzal mehetsz nyugodtan annyival amennyit bír az abroncs, csak ésszel kell menni, mert az egyik kerék nem ugyanúgy tapad mert más a minta...
A WLTP mérésben hivatalosan azzal az abronccsal kell résztvennie a járműnek, amivel értékesíteni fogják, egyszerűbben: ha veszel egy új autót azon mindig a felszerelhető legkeskenyebb abroncs lesz, mert az az olcsóbb, így a mérés is a 165/70R14-et tükrözi és nem a 185/60R15-t (tapasztalat). Az S-Cross esetében nincsen nagy kaland mert arra csak 215 széleset rakhatsz, de Splash-re már szerelhető más méret is, így az ökölszabály egyszerű (2L szívóbenzinig érvényes): Minden felfelé tett lépés szélességben 0.1L-t ad a fogyasztáshoz, lefelé pedig fordítva. A kérdező kérdésére válaszolva: Attól függ. Ha ugyanolyan abroncsot tesz fel 165 széles helyett 185 méretben, akkor 0.2L-el fog nőni a fogyasztása a mostanihoz képest kb.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Moleman #51724 üzenetére
Ezért is emeltem ki hogy ugyanolyan abroncsot, mert ha felteszel egy eco abroncs helyére egy szélesebb nem eco-t, akkor ez az elmélet borul.
A Yokohama egy határ... hagyjuk, nem akarok snekit sem megbántani, a Mihcelin PS meg egy prémium abroncs, nem ugyanaz a célközönsége. Az X5-nél már megint más a helyzet, ott tipikusan az jön elő, hogy annyival nem nagyobb a tömege mint amennyivel szélesebb az abroncs alatta, ha kiszámolod mennyi a difi a 285-ös és a 185-ös gumi tapadófelülete között, akkor rájössz hogy annyival nem nagyobb százalékosan a BMW tömege a Swift-hez képest, ezért is szoktam mondani amikor esőben rámelőznek, hogy "csak a gyávák kanyarodnak, a bátrak mennek tovább egyenesen..."
Alapvetően ez a fogyasztás dolog annak izgalmas aki megy évi 40-50ezret, bár még ott sem jelentős a növekedés, ugyanígy a csökkenés sem.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz Moleman #51752 üzenetére
15 hónappal ezelőtt 4,2 milliót adtam egy swiftért, de ebből csak 1,2 millió volt a saját pénzem, a többit más tette bele. Különben nem adtam volna sose érte annyit, szerintem nincs az az autó, ami ér annyit, mint egy olcsóbb családi ház értékének a fele. Nem az inflációt nézem, hanem azt, ezek csak egy nagy vasdarabok, némi üveg+műanyag. Annyi a dolga hogy elvigyen egyik helyről a másikra. Miért jobb 6 milliós autóval elmenni dolgozni vagy boltba, mint egy másfél millióssal? Tudom hogy új autót nem nagyon lehet ennél olcsóbban venni, de a véleményem ettől függetlenül akkor is, hogy egy új autó ára egy családi házért nagyon nem normális.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
válasz Moleman #51756 üzenetére
Most a 6 milliós családi házra tényleg pestet hozod fel ellenpéldának?
Mindenhol meg vannak veszve az emberek, irreális árakat adnak meg használt vga áraknál, frekventált helyen lévő házaknál és használtautók esetében is.
Mindenkiből előbújt a zsidó vér, olcsón venni és drágán eladni.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
AMD Power
titán
válasz Moleman #51756 üzenetére
Mi az egyik 1 szobás panel lakásunkat 31nm (felújítva,de semmi extra) 15 emeletes , 40 éves panel házban III. kerületben 22.2 milláért adtuk el. Úgy,hogy a vevő a telefonban rá licitált a 22 millás írányárra.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz Moleman #51831 üzenetére
Tök ügyes vagy és Megértelek! De én mondjuk semmi ilyesminek nem állok neki. Se affinitásom, se kedvem nincsen hozzá.
Újabb fogyasztási eredményem van. 348km-re (26.65liter benzin) ez nagyon vegyesen jött össze. Budapesten sok rövid táv, de volt benne 2x40km M2 autópálya is.
7.6 liter 100km-re, Auchan 95 benzinből.Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Moleman #52066 üzenetére
Azért ez kicsit overkill egy S-Cross-hoz, de ha cserélsz 3-4 autón kereket minden szezonban, akkor visszajön az ára.
Én tekergetem a trapézt, mert ingyen volt és nem kell cipelnem, mindig a kocsiban van."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Moleman #52264 üzenetére
Nekem egy HB4 csatit kellett volna cserélni annó a corollán, mondtak rá majd' 10k-t, "hát persze, rögtön kettőt kérek" gondotlam magamban, elmentem a Homasitába, vettem egy csatit és a parkolóban megoldottam egy krimpelővel a problémát kb 600forintból meg 15 perc szereléssel. (ki kellett venni az akksit)
De látok ám néha olyan Laokon szoborcsoportokat ismerősök autóiban, hogy nocsak... inkább fizették volna ki a szakmókust, mert ohne poroltó, de egy biztosítékon 5-6 kínai aliexpress-es kütyü szivargyújtóról... meg olyan helyeken vitt kihangosítók hogy sírok... Aztán én vagyok a bunkó ha szólni merek hogy az Airbag felirat ott ám nem dizájn elem... motortartóbakhoz műanyag kötegelőzött erősítő tápkábel direktben az akkusarura szemessaruval, hogy a kezelésiben ezek a biztosíték tábla részig sem tudnak ellapozni az már szánalmas... De leterhelnek egy 15-ös biztit 14A-el tartósan szó nélkül... utána meg hívogat hogy menjek már bebikázni a Vitarával, egy frászt.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Moleman #52464 üzenetére
Akkor a gombóc Swift volt CVT-s a facelift után. Állítólag azok a váltók nem sikerültek jól.
Nekem bejott, csak volt pár szitu amikor kiakasztott. Spanyolországban jártam és 3 és fél napig kénytelen voltam egy olyan Vitaraval járni, amire elcserelnem az enyémet: GLX Allgrip Panoráma Automata és sötétkék a K14D motorral. Mentem vele több mint 1000km-t és fájó szívvel adtam vissza. Kétszer az előzés megkezdésekor beleállt a fékbe... Emelkedőn segíteni kellett a tempomaton, mert vissza tette 4-esbe majd rögtön fel 5-be és néhány másodperc után vissza 6-ba...
Ezen kívül imádtam, sajnos nagyon is..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Moleman #53040 üzenetére
Mint korábban is írtam, nem ez volt a lényeg abban a hozzászólásban, hanem az hogy annyira nem bírja jól a gyűrődést mint a cikkben írták, bár lehetséges hogyha fizetnének érte én is más véleményen lennék. ("van az a pénz amiért korpás a hajam" mondta egy híres színésznő)
Az megint egy extrém helyzet amit Te írsz, amit én csinálok meg a másik véglet, az is extrém csak máshogyan. Sokszor megkaptam már hogy mekkora hülye vagyok hogy ekkora futásra új autót vettem, csak az a bibi hogy nem veszít az értékéből és a használati értékről még nem beszéltünk... (üzembiztosság, komfort, utas biztonság, stb.) Nekem ezek számítanak, nem az mi van a kormány közepén vagy hogy mások mit gondolnak. Ár érték arányban akkor ennél nem igazán volt jobb ajánlat a piacon 10M alatt. (S-Cross nem tetszik, ez van, plusz akkor csak drágábbak voltak és rendelni sem lehetett)
Száz szónak is egy a vége, minőségi ugrás volt a 18 éves alapfelszereltségű Corollahoz képest és inkább vettem egy új Suzukit, minthogy más lerugott szemetével szívjak..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Moleman #53414 üzenetére
A Corollába én is 5w30 helyett Total Quartz 9000 5w40-et használtam, a gépkönyv megengedte az 5w40-et is ha 30fok feletti környezeti hőmérséklet várható (BP-en? Gyakorlartilag ha nem esik akkor 30fok felett van ), ennek ellenére minden szerviz bőszen öntöttek ezekbe a 4ZZ motorokba a Valvoline 5w30-as olajat, ami minősítésben sem felelt meg, abba az olajra egyáltalán nem érzékeny motorba... Voltak is belőle problémák, főleg amikor elkezdték a hordós 10w40et töltögetni bele pénzügyi megfontolásból.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
AMD Power
titán
válasz Moleman #53450 üzenetére
Persze. Amúgy is szerintük a 4évszakos gumi szentségtőrés. Vicc amiket mondanak néha. Persze ők tudják. Csak védik a zsebüket.
Én ettől függetlenül lazán elmennék ezzel. Pótkereked nézted már?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
DIEGO15
őstag
válasz Moleman #53457 üzenetére
Persze, tudom. Nem tudom, hogy az S-cross milyen egy jó nyári gumival, szóval nincs mihez hasonlítani. Egyébként is a swift-hez képest kanyarban olyan, mint ha egy hajó akarna megfordulni
Ha csak a bordákon lenne revülés nyoma, akkor tojnék rá, max megcserélném a gumikat. Mivel a bordák között is már van repedés, inkább nem vállalok be velük egy "világjáró" túrát.
Ugyanitt alig használt Kleber 4évszakos gumi eladó
-
Gyöször
senior tag
válasz Moleman #53489 üzenetére
Nemtom ki írta ezt, nem néztem.
Kérdezek. Valaha mértél kompressziót benzinmotorban? Azt elvi síkon tudod hogyan kell csinálni? Úgy, hogy egyrészt üzemmelegen, de az most mindegy, másrészt tőgáznál. Azért tőgáznál mert akkor lesz levegő amit összesűrít és nagyobb lesz a végnyomás. Sokkal. Ezt az értéket adják meg a szervízkönyvben. Namost nekem egy 800cc 1 hengeres motorom van, aminek a felhasználói kézikönyvében le van írva, hogy csak zárt gázzal lehet indítani. Azért mert tögázzal indítózva (pld komp méréskor) nem szereti átforgatni az önindító. Tehát a cikked szerint pont csukott gázzal lenne nehezebb dolga. De nyugi nem így van.
A vákum egyébként nagy úr. De az nem a szívócsőben képződik, hanem inkább a dugattyú felett zárt szelepeknél. Ami szintén motorfék, mert ugye a terjeszkedési ütem elmaradásakor kérül oda. Szintén 4T berugós motort tudnám példának hozni, amin nincs auto dekompresszor. FHPból alig akar elindulni a dugattyú lefelé.
A szívócsőben létrejövő vákum megoszlik a több henger közt, illetve van szelepösszenyitás ahol kipufogógázzal tud töltődni a henger. A szívócsővákum annyit tud, hogy egy 20 -30centi átmérőjű membránon keresztül határozottabban meghúzza a fékpedálod.
Mondok mást. Ott bubikol két szerencsétlen pillangószelep a zsiguliban. Egyik az esetek nagy részében csukva van, kivéve ha leparkettázom és nagyobb fordulátnál kinyitja egy membrán. A másik egy kisebb. Azt én sarkantyúzom direkbe egy rudazattal. Mindkettő egy kb 6os átmérőjű tengelyen csücsül 2db kb 3as vagy 4es sülyifeji csavarral odamókolva. Maga a pillangó lehet 1es lemezből? Kb. Ha ezek megfogják a zsigulit 2x olyan gyorsan mint a suzukit akkor leszerelem a fékeket :-)
Nameg ezeket nem szokták fullra bezárni. Ezt hívják alapjáratnak. Szivató pillangókon pld szokott lenni furat is.Vagy teljesen hülyeségeket beszélek, ne foglalkozzatok velem, nemtudom :-))))
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
blakey
titán
válasz Moleman #53523 üzenetére
A probléma forrása manapság az, hogy sokan segítőkkel tanulják meg a vezetés, aztán amikor már egyedül indulnak útnak akkor előjönnek olyan amatőr hibák, hogy csak lesek. Volt olyan esetem, hogy mentem az utcán, odajött egy nő, hogy segítsek parkolni az autójával, mert nem tud beállni, mondom oké, persze előtte csak lestem. Beültem az autóba és mindenhol érzékelő volt, tehát vakon is beparkolhatott volna, de nem mert, mert nem érezte az autót (Yaris), kicsinek érezte a helyet. Nem azt írtam, hogy nem jó, de nem azzal tanuljanak vezetni, parkolni. Tehát mindenféle segítő nélkül kéne tudni vezetni. 20 év múlva önvezető Teslával szerzik meg a jogsit? Egyébként addig amíg nem szokom meg az új autót eléggé óvatos vagyok az első 1-2 hétben, hogy megszokjam a viselkedését, a méreteit, utána már úgy használom ahogy tanultam, mivel a jogsi megszerzése után rögtön Transportert vezettem így ott tanultam meg a tükörből való tolatást, így ismertem meg, hogy milyen a tükörből való parkolás, stb. Most is úgy parkolók és mivel van tolatókamera így többnyire akkor nézek rá, amikor már kicentizem a helyet.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Tomeeka28
aktív tag
válasz Moleman #53527 üzenetére
Fiat Ducato Maxi volt a tanuló. . Nekem egy Puntóm volt előtte, ami kisebb autó, ennek ellenére a Vitarát be rakom olyan helyekre is amit a Puntóval feladtam, hála a kamerának. Előre is jó lenne, de így egy év után már azért elég jól érzem a határait.
HTC 8X / Lumia 1020 / Lumia 930 / HTC One M8 / Lumia 950 / iPhone 6 / LG G4 / iPhone 7 / MacBook Air / iPhone Xs Silver / iPhone Xs Space Gray / iPhone 13 Mini
-
tboldi
nagyúr
válasz Moleman #53705 üzenetére
Nekem is sima műanyag van/volt, de Gyirmóton bebőröztettem a gyári Sport mintájára (perforált és sima bőr váltakozik körben), tökéletes lett.
Eleinte a váltógombot is be akartam, de inkább a gyári, opcionálisan rendelhető fémet választottam. Nyáron forró, télen meg qrva hideg, de olyan menci.
[ Szerkesztve ]
-
racerx
őstag
válasz Moleman #53739 üzenetére
Elméletben. Nekem jött régebben bírság , a közig. bírság alattiról (mittomén 58 ról, 50 nél), a szokásos nyilatkozzak ki vezette az autót, stb stb. És ugy e itt még működik a régi jó bevált ,nem vagyok köteles családtagra stb stb.. . Meg is léptem, így semmi. Nem is értem minek is próbálkoztak be. Rádásul még céges autó volt, ugyhogy ott is kiegészítettem, hogy családtag is vezetheti az autót .
-
Gyöször
senior tag
válasz Moleman #54137 üzenetére
Ezt mondom, ha van köztetek békés megyei priviben leírom melyik kúton szeretek a kettesre beállni :-) szerintem többet ád mint "kéne". Úgyseigaz, hogy ha ott tankolok akkor eddig 6/6 esetben ugyan annyit vagy többet mutat fogyira a fedcomp mint amit kiszámolok. Máshol meg mindenhol 3 -4 decivel többet számolok.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
AMD Power
titán
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W