Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz eami #52269 üzenetére

    A szokásos választ tudom adni: Attól függ...
    Nekem ezért vannak külön felnin, a család mindegyik autójához volt/van két szett felni, a téli jellemzően lemezfelnin, a nyári meg azon amivel vettük őket, így 6 évente megyek gumishoz egyszer, igaz akkor cseréltetem mindet, kap mindegyik új gumit, szelepet és friss centrírt (igény szerint "gergőzést" (Gergőnek hívják a srácot :D ), peremcsiszolást), de ennyi, ha nem rombolsz bele 120-al egy tankcsapdába, akkor kb semmi baja nem lesz.
    Itt hoznám fel a sztorit, hogy nekem a régi autón a gyári acélfelni deformálódott el egy későn észrevett kátyútól bocsánat, útfolytonossági hibától (mondjuk ehhez nem ártana egy jól körülhatárolható terület amit útnak nevezünk ;] ) , de a súlyok a helyükön maradtak, képzeld el mekkora ütést kaphatott és ennek ellenére semmi sem ment el.
    Ha nem tapasztalsz semmi rendelleneset (határhelyzetben!) akkor futóművet is felesleges állítani, ha gond lenne vele akkor műszakin előjönne, mert minden kettőnél több agysejttel rendelkező szerelő az előműszaki során ellenőrzi, az inspekció alkalmával pedig amelyik nem ellenőrzi, annak jár a körmös... de zártszelvénnyel. :DDD

    Ha bemész, a gumis azzal fogja kezdeni hogy az összes súlyt letépi a felnikről (meg sem fogja nézni hogy most jó e) és ha peched van akkor rádsóz 4 új TPMS szelepet is meg ugye a centrírozás ára, majd jó esetben közli hogy minden rendben volt, 20ezer lesz. Így is lehet mulatni, de én a helyedben másra költeném azt a Deákot. ;)

    [ Szerkesztve ]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

  • Siriusb

    veterán

    válasz eami #52269 üzenetére

    Érdemes néha ránézni az abroncsokra, s ha azt látod, hogy pl. az egyik szélén jobban kopik (nem egyenletesen használódik a futófelület), az is a futóműbeállítás szükségét jelzi.

Új hozzászólás Aktív témák