Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Moleman #59040 üzenetére
Hát akkor a tiéd még lassú. A swiftemben egyszerűen nem tudok olyan gyorsan elindulni, hogy már ne járjon a motor. Ahogy benyomom a kuplungot, már jár a motor. Mire váltok, már pontosan az az érzés mint ha nem is lenne.Semmiféle késlekedést nem érzékelek. Az indulás, meg olyan finom, hogy gyakorlatilag észrevehetetlen.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
dethroner
veterán
válasz Moleman #59047 üzenetére
És ha tényleg vérdurván használni akarja az ember a starstopot és spórolni vele, akkor a rendszer jellegéből fakadóan valóban veszít az ember az indulások dinamikájából:
Automatikusan leállított motor esetén a tengelykapcsoló-pedál benyomására a motor újraindul és üzemanyagot fogyaszt. Ebből következően, üzemanyag-takarékossági megfontolásból ajánlott a tengelykapcsoló-pedált csak közvetlenül a jármű elindulását megelőzően benyomni.
Tehát nem tudsz egyesbe rakott váltóval a kuplungon és féken állva várni a pillanatot hogy kilőhess, mert akkor nem áll le.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
bigdigit
addikt
válasz Moleman #59047 üzenetére
A végén az igazság. Én aztán tényleg elég fillér.. ó vagyok mennyit fogyaszt az autó. Lassú gyorsítás, kigurulás minden játszik. Szóval eleve finoman kezelek minden pedált. De ha nekem nem sikerül az AT-val finoman megállni startstop nélkül másnak se fog menni ne nyekkenjen be a végén. Vagy az illető nem tudja mi az hogy finom megállás.
-
addikt
-
nagyúr
-
addikt
válasz Moleman #59458 üzenetére
Máskor az egyik leg olcsóbb ENVI kúton tankolok.....
Ép ésszel ennyit nem jelenthet.
Mint mondtam, nem őrülök meg, csak soknak tartom a diferenciát.
A gumik gyakolratilag új (talán 2000 Km) gyári cuccok, keményre fújva. Minden flottul működik (így is kell lennie, nincs 7000 Km az autóban)Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
-
blakey
titán
válasz Moleman #59725 üzenetére
Amikor az ismerős aki gondos és "autóbuzi", hazaviszi a vadiúj Mazdát majd egy hónap múlva viszi vissza, mert hólyagosodik a két első ajtó alja valamint több Mazda tulajtól is azt hallom akkor nem feltétlenül az jön le, hogy nem általános. Sajnos a Mazdák hirhedtek a gyenge minőségű fényezésükről és a rozsdásodásról, és mint mindig, a kivétel erősíti a szabályt.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
addikt
-
addikt
-
Cunaja
addikt
válasz Moleman #59903 üzenetére
A kötelező szervíz már a Suzuki Ház-ban lesz.
Elhozom majd a Suzut és engem többé nem látnak ott.
Ha valaki tud Pesten tökéletes márkaszervizt, ne tartsa magába.Szerk. Nincs autó, azt csinálnak amit akarnak.
[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
slett27
addikt
válasz Moleman #60255 üzenetére
Jah igen, azt elfelejtettem írni hogy olyan 1.2-1.5M lenne a keret. Feleségemén most 7.25" felnik vannak eléggé szépen fogja a kanyarokban nagyobb sebességnél is. Gondolom ezekkel a trükkökkel azért lehet stabilizálni mint a virsli 145/155-ös gumikkal.
Ő lenne az.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz Moleman #60257 üzenetére
Az az igazság hogy valami élhető autó kell. Itt nagyon elszaladtak "mindnennel". 4-5 éves VAG-os kocsiknál eléggé gyakori a 500e-1M szervizösszeg. Ezt én nem tudom bevállalni. Nem tudom hogy ez alább adásnak minősül-e de más álmaink is vannak mint autó javításra gyűjteni egész évben. Mert lassan oda jutunk. Óradíjak az egekben, lehúzás az egekben (nem autószerelés hanem autó alkatrész cserélgetés aztán egyszer jó lesz) persze ha valaki magának csinálja illetve ha van ismerős az más tészta.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
AMD Power
titán
válasz Moleman #60259 üzenetére
VAG szekerekkel sok jó tapasztalatom nekem sincsen. Az Astra mondjuk jó volt. De az is csak azért mert full fapad volt, utolsó évjárat , és alig volt benne 130e km amikor megvettem.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Qtya123
őstag
válasz Moleman #60259 üzenetére
Nálam is az a terv, hogy a most vásárolttal megleszek úgy 2030-31-ig, addigra már úgyis kikristályosodik, hogy tartható-e a 2035, vagy majd elodázzák. Továbbá meglátjuk akkor mennyi lesz a benzin és hogy áll az egész elektromos mizéria töltőhálózattal és töltési idővel.
Ha továbbra is olyan szintű lesz, mint manapság, de e mellé mégis az lesz, hogy marad a 2035 ha törik-ha szakad, akkor meg fogok venni egy új vagy nagyon fiatal autót, ezzel ha úgy adódik még az is lehet, hogy felrúgva az autóra maximum 6-7 havi bevételemet költöm elvemet. Mivel akkor az lesz az utolsó otto-motor és minél tovább akarom használni.
Aztán lehet 2040-45-re meg olyan költségeket akasztanak a robbanómotoros tulajok nyakába, hogy nem éri meg azzal közlekedni, cserébe eladni sem lehet már.
Ki tudja, nagyon képlékeny.[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
senior tag
válasz Moleman #60259 üzenetére
"A VAG nekem sose volt szimpatikus...."
Nem ellened szól, csak ezekre a megjegyzésekre mindig tolok egy aprócska mosolyt. Majd felteszem a kérdést, h ha lenne rá lehetősége bárkinek(is) betennie a seggét mondjuk egy RS7-es Audi-ba, biztos, h a Suzuki lenne a befutó?? Ne legyünk már álszentek!!
Senki sem mondta, h a Suzuki xar, szeretem, mert nem akar más lenni, tudja azt amit tudnia kell és valóban nem magas a fenntartási költsége. Bár szeretném azt is hozzátenni, h ha itt is ragaszkodsz a gyári alkatrészekhez, elemekhez akkor már árnyaltabb a kép!!
Passat CC van a Splash mellett, és valóban ára van a különbségnek, minden tekintetben. A CC az az autó amit ha bezárok a parkolóban pár lépés után visszanézek rá. Nekem szerelem, az volt első látásra is és az is még ma is. Ha racionális döntést kellett volna hoznom, akkor nem lenne, viszont ha megtehetném szó nélkül átülnék egy RS7-esbe.Joe
-
Qtya123
őstag
válasz Moleman #60267 üzenetére
Én is sok VAG autót vezettem, de nem kapott el a szerelem annak ellenére, hogy egy új Q7-nek a belseje tényleg szép.
Viszont vittem már szervizbe nem egy VAG konszernes autót 70-80ezer km-el, pár évesen ilyen-olyan hibákkal. És nem kulcsos autók voltak, hanem 1 emberes.
Legutóbb egy 3 éves Octaviát, elkezdett folyni a főfékhenger. Be az utastérbe. Utoljára Zsigulival volt ilyen.Én gondolkodás nélkül egy új GS vagy LS Lexusba ülnék. Ha már a kívánságlistánál járunk, ez lenne az utazóautó. Mellette lenne egy Ford F-150 telekre járósnak. Élményautónak pedig egy Dodge Challenger SRT Hellcat. Ha ez a 3 itt állna több autóra rá sem néznék úgy ötszázezer évig. E három érdekel, a többi másodlagos lenne.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Moleman #60425 üzenetére
Nálam sincs villasreggeli az autóban! Az asszony heppje, hogy mozgó autóban nem is isznak a srácok, vagy is most már igen, de amíg kisebbek voltak nem. A vigyázban ülésről még annyit, hogy amelyik gyereket erre rá lehet venni az beteg.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
addikt
válasz Moleman #60436 üzenetére
Igen, én is néztem, hogy csak a pro verzióval érdemes foglalkozni, ahhoz viszont kell az a 25 ezres kütyü. Mondjuk engem aztán nem érdekel ki mit kezd a GPS adatainak de egyenlőre nem veszek olyan bizbaszt. Pedig nem tűnik rossznak, pl a hibakódokat is kiolvassa és érthető formában közli.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
bod101
aktív tag
-
Moleman
addikt
válasz Moleman #66272 üzenetére
Na, akit zavar a pittyegés és soha nem akar rádiót hallgatni, az antenna kihúzása bevált.
Ez alapján szedtem szét, a rádió két oldalán is van 2-2 patent, alkalmazni kellett némi erőszakot. -
szilrobi
aktív tag
válasz Moleman #66381 üzenetére
Engem a nyitott ajtónál pittyegés zavar, mikor nem jár a motor és szól a rádió. Annak a kiiktatására van valami okosság 2017 utáni Swiftnél? A 2002-esben egy kábelt kellett kihúzni a pittyegő csatlakozójából az utas oldali lábtérben. De ez mintha az óracsoportból csipogna.
-
TommyY2
tag
válasz Moleman #66464 üzenetére
Úgy olvastam (bár, ahány hely, annyi felé képpen írják), hogy a reflektorral se mehet együtt a menetfény.
Amennyiben a reflektort használnám 50%-on menetfénynek, ez a probléma le lenne tudva.
Mivel csináltál feszültség csökkentést? Folyni fog 50%-on is max. 3A kétszer, az 5-6A. Gondolom, hogy mindkét oldal külön biztiről megy, így illene két nagy áramú diódán keresztül megtáplálni őket.
TommyY
-
TommyY2
tag
válasz Moleman #66469 üzenetére
Igen, ez így teljesen logikus, csak sajnos a reflektor használata DRL esetében ezt nem lehet megoldani, legalábbis nem szeretném szétszabdalni a gyári kábelezést.
Esetleg lenne valakinek valami más ötlete a reflektor 50%-on történő meghajtására (pl. sok dióda sorba, step-down konverter, esetleg van olyan DRL vezérlő, ami ezt tudhatja)?
Köszönöm előre is mindenkinek.
TommyY
-
simonjoe
senior tag
válasz Moleman #66504 üzenetére
Óriási a kettő között a különbség, természetesen a LED javára. Semmi faxni, be a xenon helyére, csati rá, minden stimmel és még a vetítési kép is határozottab. Egy a baj, h ez egy projektoros lámpa, és sajnos a lencse sokat elvesz belőle. De ha olyan helyen autózom este-éjszaka ahol senkit nem zavarok, akkor a ködlámpával együtt több mint parádés.
Joe
-
AMD Power
titán
válasz Moleman #66527 üzenetére
Ok. De nekünk egy autó van és annyi is kell. Szóval nekem ez a dízel sztory abszolút kiesik. Én az élet minden területén racionálisan döntök. Eddig bejött.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Qtya123
őstag
válasz Moleman #66527 üzenetére
200SX-et, IS200-at (vagy bármi más régebbi autót) más szemszögből is lehet nézni. Nekem az utóbbi volt, szerettem is, de valahogy nem tudta átütni a racionalitást. Legalábbis teljesen. Részben sikerült máskülönben nyilván nem vettem volna meg anno.
Annyira viszont nem tudta átütni, hogy ne lássam meg a hátrányokat is. Mégpedig azt, hogy akármilyen jó autó, az időt nem lehet megerőszakolni. Ahogy belép a 20+ éves korba, úgy csodák nincsenek, kezdenek fáradni az általános kopó alkatrészeken kívüli dolgok is. És itt jön a baj. Féket, tömítéseket, miegymást könnyen kapni hozzá. De pl egy központi zárat már nem. Ha meg bontottat keresel, az lutri, mert az is közel 20, vagy már több éves. Aztán azon kaptam magam, hogy egy két alkatrészt, ami a mindennapi használatban ugyan nem gátol, de cserélni ildomos, azt az ebayen és mindenféle külföldi oldalon kezdtem el keresni.
A típus facebook csoportjában is egyre több olyan bejegyzés született, hogy ezt keresek, azt keresek, ahogy öregedtek az autók és kellettek a nem általános alkatrészekből is.
Na nálam ez az a kategória, hogy függetlenül attól, hogy mennyi banánom van, nekem nem hiányzik az internet mély bugyrainak túrása, ha kell egy kis bizbasz, amit ildomos cserélni. Szóval eladtam. Persze, ha valaki annyira szeretni, hogy ez ne zavarja, azt is megértem, de nekem ez már nem pálya. Gondolom öregszem.ncc1701: "Nő addig jár az autóval, míg beindul."
Ez mennyire igaz![ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
válasz Moleman #66548 üzenetére
Megérteném, ha 195W lenne a generátor mint a motoromon, ott össze kell ledezni egy kis hátsó világítást, hogy 2 hulladék 235Ft os 6ledes kínai lámpát elvigyen, mertkülönben nem látok a közelbe az elsökerék elé éjszaka terepen.
Meg a gps és a fejkamera töltése se égesse el a drótot az olajban.De ehhez a színhőmérsékletes, beltéri fényerő lumen és dizájnos dologhoz nekem még nagyon fel kell nőnőm, mert még tudok élni másmilyen kelvin alatti fényben is. Omg 😳
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz Moleman #66550 üzenetére
Nagyon betegek tudtok lenni ezekkel a ledjeitekkel Jó, én is szerelek műszaki előtt mindenen, mert a jigulin van 2 valami h1es ködlámpa, rohadt jó "széleset" világít, mikor jövök fel a kertből éjszaka permetezésből, látok nyomni egy Y fordulót a vízpart meg a kertkapu közt. Ha elnézem, bluggy van. A traktorok ki vannak díszítve mindenféle munkalámpával azokat is le kell gallyalnom, a motoron meg ha nem törik le idő előtt akkor arról is le kell venni a két akármit, meg a futóra is operáltam egy kispolszki ilyen téglalap tolatólámpát, éjjel jövünk haza jobb vele betolatni. Mondjuk nem az 1x21Wattos kistorszki csodalámpával, már lejött róla a szentelt víz, azon lesz valami rettenet led. 2 éve megvettem, de a lustaság fél egészség. Dehogy még a szuzkóból is szedegessem a ledeket műszaki előtt... Hát azt nem ;-) nyilván a csomagtartó gondolom nem bukta, de látom az előző hszekből itt nem álltál meg
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz Moleman #66554 üzenetére
Volt idő amikor 2 fekete zoknival mentem műszakira a szovjettel a ködlámpák miatt ;-) aztán ez megszűnt, le kellett venni. Kapott egy pótféklámpát is önvédelemből, ilyeneket kérdeztek, hogy műbizonylat, átalakítási engedély? Elröhögtem magam, hogy "szerinted?", De átment úgy ahogy volt.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
bigdigit
addikt
válasz Moleman #66685 üzenetére
Teljesen igazad van. Asszony kölke most van itthon 3 hétig mert németbe van kint 3 éve. Hát be van táblázva rendesen. Fogászat allergiológia és a szemét is itt lézerezi. Ezenkívül mást se hallok ezt is veszek még azt is mert csak sorolja kint mi épp a xar. Ettől függetlenül mást se hallok mint kint mennyivel jobb. Ha az én kölköm is lenne ezzel a dumával nem jönne haza ide az biztos. Nagyon uncsi már a szöveg. Offoltam is magam gyorsan.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen