Új hozzászólás Aktív témák
-
blakey
titán
Na látod, milyen jó, hogy nem vagyunk egyformák, 4M-ért én semmilyen Fordot, Opelt nem vennék, amit vennék az sajnos jóval drágább lenne. Egyébként 4M nincsenek csodák és pl. a Suzuki is azért ennyi nálunk, mert itt gyártják, Némeo.-ba sokkal több lett volna. Elégedett vagyok azzal amit ennyi pénzért kaptam, egyelőre nincs semmilyen zörgés, felesleges zavaró hang.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
A fiesta is jobb sokkal - szerencsére mást tapasztaltam, sehol nincs a fiesta, több fordon láttam a fényezés minőségét, pl. csak úgy hámlik a fólia.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
Valamit nagyon félrenézel. Ha olcsó autót akarsz venni akkor Dacia. 3.2M-ért te nem kapod meg Fordnál ugyanazt a felszereltséget mint a Suzukinál. Nem kapsz jobbat 4,5M-ért, nagyon nem vagy képben, akkor itt mind hülyék vagyunk, hogy annyi pénzért Suzukit vettünk, ja nem…
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Kornel
veterán
84 LE 1100+ kg, komoly menetteljesítmény lehet euro6-os szívó motorral...
Ültél már benne?
Az extra benne a kormánykerék, vagy a 4 kerék ami rajta van?(a swift <900 kg az 1.2 négyhengeres szívóhoz, próbáld ki, megy rendesen, ez nem. az kisebb, de sokkal jobban felszerelt ennyiért)
Komolyan ezt hasonlítod össze egy mind méretben, mind teljesítményben, mind extrákban többet adó Vitara-val, vagy Scross-al?
Szerintem vagy vak vagy, vagy szimplán egy troll, és akkor nem mondok csúnya jelzőket inkább.
Krisztián: mesélj már, újan mit veszel ennyiért?
mod: ezek szerint felesleges minden extra, oké köszönjük.
javaslok egy lada-t, abba tényleg nem volt sok minden, vagy egy 1.0 GA régi swiftet.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Ha mégegyszer ilyen stílusban írsz, kérlek inkább ne is tedd, mert egyszerűen ignorálni foglak. Nem vagyok se a kutyád se a macskád, se a játszópajtásod, világos?
A szövegértés valószínűleg neked nem megy, mivel ár érték arányban még mindig a Swift jobb, mert alapból is felszereltebb, jobban megy és megbízhatóbb is.
Ha vezettél már 1.1-es euro 6-os fiesta-t, és nem érezted a különbséget a Swift javára, akkor vagy nem történt meg a teszt, vagy nem állítasz igazat.Méretben a Swift-nel nagyobb a Fiesta, semmi más nem szól mellette.
Mod:
Egyébként meg nincs 4M-ert Focus, menj be a kereskedésbe, és hozz el egyet, akkor elhiszem.
Én voltam bent sok helyen, köztük a Ford-nal is.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
Te valószínűleg gyözködöd magad, hogy a következő autód Ford lesz, legyen úgy, de az én Vitarám felszereltségét semmilyen Focusban vagy Astrában nem kapod meg 6M alatt, erről ennyit. Körbejártam mindent amikor vettem az autót, azóta sem bánom. Ami még fontos, nem hitelre.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Tibko8
senior tag
Nálam szintén ez a helyzet a régi swift 1.0 motorral G10A 39 kW-os.
6 000 km után egy jó ideig hallani a szelepeket. De ha bemelegedet rendesen semmi hangja. De csere után megint minden jó nincsen hangja - 10 fokban sem. 10W-40 Mannol Defender[ Szerkesztve ]
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
Tomics
addikt
igen, új kora óta. kivéve kb 8000 km-t amikor a szervíz a megkérdezésem nélkül valami 10W-30at rakott bele most van benne 95 ezer.
tboldi: K12B (2013-as Swift)
Lehet ma gyártok róla videót
Ja, egyébként megy a kicsike szervízbe, ajtócserére
Már másodszor kap új vezetőoldali ajtót. 4 éve beletolattak:Most egy vaddisznó gondolta úgy, hogy meg kell kicsit törni:
Még jó, hogy van cascom. 50k az önrész, de legalább újat kap.
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
zsolti1
csendes tag
Amikor az autómat gyártották
akkor a mobil1 volt a gyári, majd
lett az eneos, majd most az ecstar
Az ecstart is az gyártja aki az eneost
csak olcsóbban szálít a gyárnak
valami ilyesmit olvastam de lehet ,hogy
nem ."Már annyi mindent olvastam evvel
kapcsolatban hogy nem is tudom" -
blakey
titán
Mentél vele 170e km-t és nem hiszed el? Akkor mit lehet mondani egy 40e km-t fitott autó esetében? Sokmindentől függ és ebbe bele tartózik a vezetési stíéólus is.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
domojko
senior tag
Először cseréltem én is, nem tudtam mire számítsak.
Először kivettem a kesztyűtartót, de nem tudtam hogy mit keressek és pontosan hol helyezkedik el.
Szűkös a hely, egyszerre a kezem és a fejem nem fért oda, így nem láttam semmit, csak vakon tapogatóztam.
Kivettem a magnót is, és kivettem az egész fűtéskonzolt.
Mégegyszer nem venném ki. Szopóroller volt a két bowdent visszarakni a helyére úgy hogy az tökéletes legyen. Kellett volna vagy 3-4 kéz akkor egyszerűbb.
Le kell pattintani a konzol elejét, ehez előtte ki kell szedni a szabályzó gombokat.
Óvatosan érzéssel mert pattintva kapcsolódnak a szélvédőfűtés, klíma-stb gombok a nyákra forrasztott kapcsolójukkal. Nehogy leszakadjon valamelyik, vagy sérüljön a lap.
Hátul két csatlakozó van azokat le kell szedni, a nyák elején kivenni a csavarokat és így kijön az egész nyák.Én azért vettem ki mert láttam korróziót a forrasztási pontoknál.
Megtakarítva raktam vissza.Ha nem akarod kivenni és elég ügyes kezed van, akkor hátulról meg lehet fogni a foglalatot.
Bajonett záras, tehát csak el kell forgatni és hátrafelé kijön az izzó foglalattal együtt.Nem tudom hogy van a 2010 utáni swifteknél de gyanítom h hasonló képpen.
Én majdnem megvettem a gyári izzókat (piros, fehér) 2000xx ft/db áron.
De nem kell, mert sima rizsszem izzó van benne.
Tehát a foglalatból ki lehet húzni az izzót és kicserélni.
Persze ezt is érzéssel, ne roppanjon össze az izzó, mert akkor foglalattal együtt kell cserélni.Fehér izzót 80ft-ért, pirosat pedig 170ft-ért tudtam venni hirtelen.
-
domojko
senior tag
Ha a magnót kiveszed, akkor már bevilágítva sztem látni lehet az izzókat.
Ha kicsi és ügyes kezed van akkor ki lehet cserélni így.A magnót sem túl bonyolult kivenni.
A kormány felől és a kesztyűtartó felől fogja 1-1 csavar + 4-6 patent.
Ha a csavarokat kivetted akkor hátulról magad felé jó erőssen ki kell nyomni.
Ha kint van akkor már csak az iso csatlakozót meg az antennát kell kihúzni a magnóból.Szoval nem egy istentől elrugaszkodott cselekedet
Legalábbis a 2010 előtti swiftekben így van.
-
olta
aktív tag
-
2ozzmexy
aktív tag
Én úgy tudom hogy ami teljesíti az EURO6-ot, abban minden van. A Vitaraban van, az Sx4 S-crossban is ami 6os. Ha nem hiszel nekem akkor a Vitara műszerfalát majd lefotozom...
@laca891: hát nincsen... Agip, shell, omv, MOL, egyiken sincsen a jó öreg 95os super benzin... E5 jelet kapott a régi 95os minden pisztolyon.
@ncc1701: a vvti nem szereti, próbálja a gyújtásvezérlő beállítani, de nem igazán megy neki...
@dethroner: én is így voltam vele anno... Mivel nincs más a kútnál ezt kapod felkiáltással belenyomtam 35litert...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
És EURO6-os? Úgy tudom hogy csak az teljesíti amiben van részecskeszűrő, de lehet tévedek.
Ha nincsen az tök jó, akkor az egy "tiszta" motor, bár a BoosterJet-be se kellene...@eami: Ennyi legyen a legtöbb probléma ami az E5 és E10 tankolásából adódik, főleg a mai downsized, DPF-es, változógeometriásturbós, Start-Stop rendszeres autók mellett...
Milyen érdekes hogy az olajszállító tanker kéményén nincsen részecskeszűrő és nem bioetanollal megy... Jah, hogy a delfinek nem szavazhatnak!?[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
A VVT-i corolla is közvetlen befecskendezéses, de sosem kormolt, mondjuk az csak EURO4...
Jah meg szívó és nem töltött motor, ami azért is érdekes, mert a turbós benzinesekbe raknak DPF-et, de a régi Transitunk még tavaly előtt is leműszakizott, pedig annak ha odaléptél, az felért egy esőerdő tűzzel...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
Nekem az 1,4T Vitara 2019 második feléből származik és abban már van GPF, ha másik színt választok akkor megúsztam volna, de azok nekünk nem tetsző színek voltak...
Piros nem volt, rendelni nem tudtak, volt még sárga, türkiz meg grafit..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
blakey
titán
Ha bekapcsolod a Front-ot akkor a légkondi is bekapcsol, ezt bátran kikapcsolhatod illetve olyan hőfokra állítod amire csak szeretnéd. Nyilván úgy kell irányítani a lapátokat, hogy jó legyen. 2,5 éve így használom, 1X sem kapcsolt le az SS viszont van akinek ez a módszer nem jön be. Nálam bevállt.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
2ozzmexy
aktív tag
Olyan VFTS Zsiga hangja van? Az lehet csapágy ami idő előtt elfáradt, van h selejtes alkatrész kerül bele, tudod nagy számok törvénye alapján.
Nekem a kettest veszi kicsit nehezen a Vitara, de csak hidegen felváltásnál, vagy ha fékezek és közben visszaváltok... A szerelő szerint azért mert még járatni kell a váltót,majd elmúlik 2-3000km alatt, addig nem érdekli a szervizt."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
őstag
A katalizátorral való egybeépítés nem feltétlenül pozitívum, bár ez ugye erősen függ az alkatrészártól. De persze nyugodtan lehet az a változat is hogy benzinesben ez nem gond, maga a részecskeszűrő is egyszerűbb és nem jellemző az végleges eltömődés (ha meg igen ez megvan 200 ezerből és aztán autó életének végéig jó). Szokás szerint majd a tapasztalat megadja a választ (bár hozzátenném hogy azért most már van egy ideje benzines részecskeszűrő és egy horror sztorit sem hallottam, dízelből már KIA részről is hallottam ilyet pl. több mint egy milla mert együtt kell cserélni a ...-al).
-
Szajo
őstag
Differenciálmű búg így 1500-2000 között....
Enyémben 17ezer km van új korától kezdve van hangja és a régi swiftemnek is volt...
Szerintem ez nem hiba mivel elég sok kocsinál van ez.
Lehet valami olyan a fogazása a diffinek.
Egyébként váltó olaj cserén én is gondolkozok habár nem a hang miatt...
Igaz nincs elő írva és nem is törvényszerű, hogy ha nem csinálod meg akkor tönkre megy a váltód de az tény, hogy a bekopó váltónak a fémreszeléke ott lesz a leeresztő csavar magnesén... -
-
dethroner
veterán
Próbáld másik szervizbe vinni. Az a tapasztalat, hogy valahol elhajtanak a picsába mindennel és azt mondják ez ilyen. Más helyen meg normálisak és tényleg akarnak segíteni.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
nagyúr
-
dethroner
veterán
Én nem kínlódok a pár ezer forintos évenkénti kiadásokon, pl a szűrőkön. Háztáji szerelőm, akihez az öreg rönót hordom sose akar légszűrőt cserélni, azt mondja ne költsek rá, kifújja kompresszorral és jó lesz az úgy. Na pont a 2 ezer forintos légszűrő fog földhöz vágni. Nem cseréli, de én itthon kicserélem magamnak, ez afféle kis harc közöttünk
Viszont most a szerviz is összezavart. Ismerős ott dolgozik, eddig mindig bent lehettem, most a lepra miatt nem mehettem be, ezért előtte telefonon megkértem hogy figyeljen oda hogy minden jól menjen, minden belekerüljön aminek kell. Szóval odamentem, mondtam hogy az előíráson felül szeretnék légszűrőt és pollenszűröt is cseréltetni, meg a drágább olajból menjen bele. Raktáros faszi kérdezte is hogy a Robival (haverom) csináltassa? Mondtam persze Amikor hazajöttem átnéztem alaposan a számlát, pollenszűr nem fizettem, a szervizkönyben szerepel a csere, haver eamilben megerősítette hogy kicserélte. Nincs okom megkérdőjelezni a szavát, de azért ha hétvégén jó idő lesz, lemegyek és belenézek a pollenszűrőházbaA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
simonjoe
senior tag
OK, akkor feleslegesen nem locsolom rá a pénzt. Szűrőket MANN-t kap, minden autómnál bejött ezidáig, remélem ez most sem lesz másként. 1L ENEOS-t már vettem esetleges utántöltésnek, remélem felesleges lesz............egy darabig. Várható 1ébként, h valamikor majd elkezdi csipegetni az olajat??
Joe
-
2ozzmexy
aktív tag
Igen, természetesen mibe mit, az 1,4Ecotec-be GM olajat használunk, mert az a gyárija, a Corollába használtam Castrol Magnatec-et, Total Quartz 9000-et és egyszer Motult kapott (mert nem volt más raktáron megfelelő minősítéssel). A mercibe és a Poloba Castrolt öntögettem bőszen, előbbi a nagy lökettérfogat miatt, utóbbi a kopottság miatt ette. Sajnos az M12-es MB motor hajlamos kosztolni az olajat városban ha van már benne centi... plusz a szintet sem könnyű belőni benne, mert nagyon kacskaringós a nivópálca útja és folyton összemaszatolódik... A Polonak olyan beteg volt a motorja, hogy 5ezrenként megevett egy lityi olajat, az Óbudai Autójavító szerint ez normális... A Toyoták meg Valvoline-al jártak évekig, sosem fogyott, szerették, de sokat romlott a minősége, ma már senkinek sem ajánlom. Ami most 5w40-ben a 4ZZ-s motorkódhoz best-buy az a Total Quartz 9000, én BP-en forralom bennük a dugóban, vagy pályán a sz**t is kitaposva belőlük és 10ezer km után sem fekete amikor leengedem...
Most kipróbálom az Ecstar termékeit, mert fejlődő lélek vagyok. Majd pár év múlva tudok nyilatkozni róluk. Mivel kaptam ajándékba pár tisztítószert is, így azoknak is adok egy esélyt, legalább biológiailag lebomlóak, szóval nem tudnak a szomszédok sem beugatni és az én "ökobuzi" kis lelkem is nyugodtabb... (Legszivesebben fejszével téríteném jobb belátásra azt a parasztot amelyik a fáradt olajat olajcsere után leönti az utcai csatornába... de ezt tudják padlopon-al és csemperagasztóval is )
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000