Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz zsolti1 #37425 üzenetére
Akkor mehet bele nyugodtan a 0W20 is, ha sok hidegindítás van, meg rövid, pár km-es etapok, akkor inkább ez menjen bele. Viszont abból a szempontból, hogy jóideje 5W30-as Sustina megy bele, és "ehhez van szokva" a motor, talán érdemesebb lenne maradni.
Apum WagonR-énél én is ezen mosolyogtam, hogy gyakorlatilag mindegy, mit öntesz bele, csak ne fusson szárazon. Még az ACEA-besorolás sincs meghatározva a Suzuki részéről.
Esetleg még megkérdezheted az olajos topikban is, ha nem bírsz dűlőre jutni.
Amúgy a váltóolajat elég lenne 60k km-enként/5 évente is cserélni, az nincs olyan nagy igénybevételnek kitéve, mint a motorolaj. Felesleges évente cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
a_tesz
Korrektor
válasz zsolti1 #43271 üzenetére
A fordítás elég gyengén sikerült, ez a hibakód a kormányszög-szenzor kalibrációjának a hiányát jelenti. Így hogy gyújtás ráadásakor jelenik meg, erősen gyanakodnék egy gyengélkedni kezdő akkumulátorra. Nem indít mostanában nehezebben? Volt már cserélve tudomásod szerint, vagy még a gyári akku van benne? De az is lehet, hogy valami testhiba, vagy akár valami biztosíték ment ki, ami miatt áram nélkül elfelejti a kormányszög-szenzor a kalibrációs értéket.
Az meg, hogy elindulás után eltűnik, azt jelenti, hogy sikerül magát kalibrálnia, így is van a szervizkönyvben is leírva a kalibrálás menete. De mindenesetre érdemes lenne hozzáértővel megnézetni.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz zsolti1 #43274 üzenetére
Akkor egy nyolc éves akkuhoz gratulálok, és még a tél beállta előtt javaslok egy cserét, mert az első hidegebb napon csak egy kattanás lesz az indítás helyett, és ez általában pont akkor történik meg, amikor a legfontosabb lenne kocsival menni.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz zsolti1 #43566 üzenetére
Nipparta és Japanparts gyári minőségű alkatrész (toyota, Mitsubishi és Kawasaki beszállitok, mint a Conti vagy a ZF) , én jakoparts-ot rendeltem anno a corollaba mindig és sosem volt vele gond.
@dethroner: Aha, így már értem mire gondoltál, magyarul az élettartama a teleptől függ csak? Tehát újrahasznosítható, csak elemet kell benne cserélni?
Majdnem, a Vitarahoz és az Scross hoz olyan emelő kell aminek 350mm a max emelése, a swifthez a kisebb is elég talán 330mm.@eami: Szerintem igen, mivel centírozva vettem és lobogtattak vmi számlát a gumistól két nappal korábbról, nem is értettem... Évek óta olyan kerékkel járunk amit egyszer centiroztak és kész, ezt csak a gumisok hangoztatják hogy minden szezon előtt kell centirozni... Ha azzal gond van akkor egy rutinos sofőrnek aki napi szinte vezet feltűnő h másképpen reagál a kocsi.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
laca891
aktív tag
válasz zsolti1 #43577 üzenetére
https://www.suzukialkatresz.com/Suzuki-Swift-03990-2003-lengokar-lengo-kar-bal-els
Ez jó lehet.
Szerintem a Delphi. Nipparts. Japanparts. MGP közül mindegyik jó.[ Szerkesztve ]
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz zsolti1 #43577 üzenetére
Magánvélemény és eléggé szubjektív, mivel még sosem szereltem be ilyet (méretpontosság végett mondom):
Egy 2002-es Swiftbe én is tuti a Delphi-t vagy az MGP-t venném, már ha ennyire fanatikusan ragaszkodsz a gyári minőséghez. Ha inkább állapotmegőrzés a célod, akkor a laca891 által linkelt oldalon az ajánlásban alul látható 6ezer körüli darab is tökéletes. A döntés rajtad és a pénztárcádon múlik
Nem szeretnék a zsebedben turkálni, de szerintem felesleges 13k-ért venni egy Delphi-t egy ennyi idős autóba, mivel annak az árából mindkét oldali utángyártott kijönne és soha senki nem fogja megmondani hogy milyen feliratú zacskóból vetted ki. Ismétlem, magán vélemény, a döntés a tiéd.[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
-
tboldi
nagyúr
válasz zsolti1 #49979 üzenetére
Tudom, jelen esetben nem túl releváns, de nekem "csak" ~200k-be került a villanyoszloppal való találkozásom. Casco nincs, önerőből finanszíroztam, mivel én voltam figyelmetlen, és nem volt más résztvevő.
kiindulás -> ideiglenes ezüst ajtó 50-ért -> jobb állapotú piros ajtó 70-ért -> lökhárító meghegesztése, az ajtó tetejének átfényezése és az ezüstről a spoiler átszerelése 85-értszerk.: Ja, meg még kb. 40k Ft, mert mindkét ajtó üvegét le kellett fóliáztatnom.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Jogász topic
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Frissíthető a TikTok
- Anime filmek és sorozatok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Path of Exile (ARPG)
- Sorozatok
- További aktív témák...