-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petester
senior tag
Ez az ülés: [link]
És erre jönnek még a kiegészítők, legalább a fejtámlák, a hordozó és a futár.
Nagy találmány (nekem legalább is nagyon tetszik, mert így a nagyobb kölök is 5 pontos övvel köthető be, ami nekem szimpatikusabb) és ritka használtan, ami nem Angliában van. Az angolokat meg nem értem, képesek felverni az árat 1400-1500 fontra, amikor újonnan meg 1800-ból kijön.Qru: ezt most kell elhozni, nem várhatok vele. Így is izgulok, hogy meglegyen még a hétvégéig.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #8952 üzenetére
Jaja, elég jó vételnek tűnik, csapj le rá.
Közben nézegettem szélvédőt. Találtam 31k-ért utángyártottat vagy van 35k-ért gyári beszállítótól... Sajnos márkát nem ír egyiknél sem. Pilkington-nál nincs raktáron rendelni kellene emiatt árat sem tudtak így csípőből mondani.
Na most van fűthető meg nem fűthető. Ha fűthetőt veszek azt éltre lehet kelteni egy nem fűthetős kivitelnél vagy felesleges olyat vennem? Minimum kéne egy kapcsoló hozzá... Mondjuk nem hiányzik csak kb 800 huf az árdifi ezért megakadt rajta a szemem.
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Én abban a hitben voltam, hogy mindegyik Subarunak fűthető az első szélvédője...
Szerintem a kábel benne van, csak a kapcsoló kell hozzá. Bár kérdés, hogy az usában mennyire elterjedt a fűthetőség. Ha igen, akkor szerintem nem gyártottak külön kábel korbácsot, csak nem kötötték rá az extrát. Nézd meg a kapcsoló helye mögött, hogy van e szabad csati. Sokat szerintem nem kell bontanod hozzá, max a műszerfal alsó héját.Én is gondolkodok a cserén, mert karcos az üveg (még gyári a szélvédőm), szembe napban már töri a fényt. Polírozni még nem próbáltam, még adok neki egy esélyt, állítólag fogkrém csodákra képes , ha nem jön be, tavasszal lehet cserélek én is.
(ó\_!_/ó)
-
Gub4cs_1
újonc
Nálam is voltak történések a múlt héten; lassúdefekt bal elsőben.
Lett alkalom felfügét fotózni:
-
Petester
senior tag
Vicces a kockás tető, meg fura a kerék is alatta, de elfogadnám családi csapatszállítónak: [link]
Jorus:
Igen, arra a lapát alattira gondoltam én is.(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
Jah a Passatban is olyan van, utálom is, engem zavar a kilátásban.
Subiban nem is volt gyárilag csak ablaktörlőfűtés.
mod:
Gub4cs_1: Betennélek az összefoglalóba, van egy nagyobb felbontású képed a kocsiról? Ha ide feltöltöd az tök jó és akkor azt betenném. Vagy tegyem be a féknyergeset? Mondjuk nekem tetszik a színe...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
CB
senior tag
Esetleg lesz olyan, akivel szombaton össze lehet futni egy kézfogásra, kávéra, autó nézésre, rövid beszélgetésre a Subaru találkozón, vagy Siófok környékén?
Szombaton portyáznék egyet arra, hátha látok szép autókat.40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Gub4cs_1 #8974 üzenetére
Simán WRX STI-ként hivatkozza a gyár is, ugyan a 4 ajtós sedan WRX karosszéria kódja VA de azt csak a sima WRX-nél tüntetik fel, pedig a kasztni azonos tehát VA kódos lenne elvileg az STI is. Szóval akkor megszavazom az STI karosszéria kódjának is a VA-t.
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Na úgy néz ki sikerült megalkudnom a gyerekülésre, szombaton nagy túrám lesz, meghajtom kicsit a PDF-et az Autobahnon.
Így viszont nekem ugrott a Subaru talis találka, piszok későn fogok vissza érni, meg valószínű rottyon is leszek.
Azt még nem tudtam eldönteni, hogy merre megyek. Mivel korán indulok, talán mindegy is. A cseh szakasz lassabb, de rövidebb, a német meg pörgősebb, bár majdnem 200 km-rel hosszabb egy irányba... Visszafelé mindenképpen osztrákok felé jövök, mert megállok barátoknál. Ti merre mennétek?Carr:
Talán könnyebben eladható lenne, ha indíthatóvá tudnád tenni, nem?
Vagy azért engeded el, mert már belefáradtál?[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
CB
senior tag
-
Petester
senior tag
A Waze nem is tervez csak az osztrák, német vonalon, 8,5 órás menetidővel, nyilván mostani, csúcsidőben induláskor.
Ha a Google térképen tervezek, akkor meg magától nem is tervez csak Prága érintéssel, ha Passau felé behúzom a köztes pontot, akkor mutatja, hogy szerinte mennyi idő és km...
Feleségem nagybátyja kamionozik, őt kérdeztem, a cseheknél rengetek felújítás van. Ő se tudta egyértelműen megmondani merre menjek. Totál tanácstalan vagyok. Kb ugyan annyi lenne időben mindkettő.CB:
Köszi! Mindenképp írok beszámolót, valszeg a FB-ra is kiteszem, lehet nem csak engem érint, hogy kicsi 3 gyerekkel a hátsó sor.
A ki-be szerelés biztos macerás, mégiscsak egy bazi nagy ülés. A keret nélküli ablaknak viszont lehet hasznát veszem majd, nem lesz annyira útban az ajtó.
A hordozóra leszek leginkább kíváncsi, hogy mennyire fog szűkösen elférni, feleségemmel mindketten magasak vagyunk, koppra hátratolt első üléssel utazunk, a hátsó lábterünk meg nem a legnagyobb. Ebből a szempontból sokkal jobb Acheronnak.(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #8983 üzenetére
Nem rizikóznám be a cseheket, beáll a pálya és ott araszolsz 1-2 órát az elég killer. Az a baj, hogy ez a német/osztrák szakaszon is előfordulhat (akár egy baleset miatt) de mivel úgyis veszel osztrák matricát nem vennék még cseh matricát is pluszban, mert minimum nem nyersz vele semmit de lehet csúnyán rajta vesztesz a felújítások miatti dugóban.
mod:
Acheronnak azért nem csak a lábtér miatt jobb... 3.6R!!444!!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
"Acheronnak azért nem csak a lábtér miatt jobb... 3.6R!!444!! "
Cöö, 600 ccm-rel több van benne, csak több a meghibásodási lehetősége... Meg hol a sportos kombi forma és a keret nélküli ablak?Én is erősen hajlok Passau irányába menni. De kb. 8 körül lennék Prága közelében, akkor még nem hiszem hogy van dugó, pláne szombat reggel. Viszont ha lehet nyerni vele, akkor az 1 óra legalább. Ami azért nem elhanyagolható (persze dugó nélkül számolva).
De szerintem az lesz, hogy a magyar határ előtt tervezek egyet és abból a távolságból majd hátha okosabbat tud a Waze mondani.(ó\_!_/ó)
-
Acheron
őstag
válasz Petester #8985 üzenetére
Az a 600 ccm szerintem sem nagy különbség, emlékszem arra, amikor Parci megküldte a sajátját, most is kiül a vigyor az arcomra, ha rágondolok Megy az 3000 ccm -el úgy, ahogy kell.
A beltér viszont tény, hogy sokkal nagyobb, elöl hátul nagyon jól elférni, hátul az elődmodell bizony jóval szűkebb. A forma relatív, nekem is jobban tetszik a korábbi, de azért ennek modellnek is van kiállása - emellett én kifejezetten szeretem, hogy semmi hivalkodó nincs benne. Egyszerűen csak jó beleülni, és menni (és mekkora sleeper ).
Remélem lesz rá alkalom, hogy valahol kipróbáld
Hamarosan 150k szerviz (természetesen a helyi képviseletnél), Motul 5w30 8100 eco-nergy 8 liter berendelve. Cirka 6,5 kell bele, de a maradék másfelet azért megeszi egy év alatt (télen kevesebbet, nyáron többet)
A kb 2 hónapja berendelt légzsák még mindig nem érkezett meg, remélem a szervizig megjön. Így kb két napot nélkülözni fogom a nagyvasat, szerviz + utasoldali légzsák + elektromos kézifék + tompított xenonok + ami még jön. Fura lesz addig visszatérni a manuális 1.4 Aurisra -
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #8987 üzenetére
Az enyem pont 600 ccm-el sovanyabb mint a 3.0i, szamottevo erotobbletet ad, foleg nyomatekban az a 600 ccm.
A Takata visszahivasos legzsak ugylet? Ne hulyeskedj, nekem 2 het alatt itt volt az usa-bol... mit tokolnek ennyit?
A Motul 8100 Eco-Nergy az pont nem jo a tiedhez (enyemhez sem), mert az API SL olaj, neked meg legalabb API SM vagy jobb (SN) kell.
Ha megnezed a Motul olajvalasztot nem hozza ezt az olajat a 3.6i-hez. A manual-ban is benne van, hogy legalabb API SM kell bele.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Nem véletlen, hogy időnként beszúrok egy-egy hirdetést róluk...
Váltottam ojrót. Azért bármelyik vezető politikus nemesebbik szervét odatartanám a vacogós cápa szájába ezért az árfolyamért...
Acheron:
Azért az a 600 nagyon sokat jelent. Mennyi Neked a 0-100? 7 mp körül? És még Neked a méret növekedéssel a tömeg se lett nagyobb.
A Tribeca esetében is sokat számított a 600 ccm, fogyasztásban és a gyorsulásban is jelentős mértékben javított a FL.(ó\_!_/ó)
-
Acheron
őstag
OK, ezen nem fogunk összeveszni, a nagy köbcentiből adódó nyomaték az nyilván elég dízeles, ahogy a fordulatszámok is mutatják.
Nem viccelek, a márkaszerviz hintáztat a légzsákkal két hónapja, megbiztattak, hogy volt, akinek fél év alatt ért ide Az elektromos kézifék egység itt van már egy hónapja, de a légzsák miatt várni kellett - nem akarom több ütemben elvégeztetni a munkát (bár sanszos, hogy így, hogy összejött a 150k -s szervizzel, az egyébként ingyenes kézifék és légzsák cserébe is belepótolok )
No ez az olaj kérdés fejlődik, legutóbb ebben maradtunk.
(#8989) Petester: Sosem mértem (sohasem érdekelt), de kb ott körül van a valós, néhány tizeddel lehet több. De őszintén ennél az autónál, nem ez számít. Néha jó odalépni, megnevelni néhány csintalan RS Octaviát, BMW -t, vagy hasonlót, de alapvetően a legjobb kényelmesen utazni benne, nyugisan, nem taposva, de a plusz lóerők tudatában Nehéz elvonatkoztatnom a hét év Volvozástól az S60 -al, de ha meg kellene mondanom, melyiket a jobb, ma már nagy bajban lenék - ezt a Subarut nagyon lehet szeretni[ Szerkesztve ]
-
Petester
senior tag
válasz Acheron #8990 üzenetére
"a márkaszerviz hintáztat a légzsákkal két hónapja"
Ha jól rémlik, akkor a klub fórumon is írták, hogy alkatrész hiány van, nem a márkaszervíz tehet róla,hogy nem ér ide. Én 2017. szeptemberében cseréltettem, akkor 2 hétre kaptam időpontot és meg is jött addigra."De őszintén ennél az autónál, nem ez számít. Néha jó odalépni, megnevelni néhány csintalan RS Octaviát, BMW -t, vagy hasonlót"
Na nekem pont ezek nem ellenfelek, az RS Octavia esetemben csak meglepődik, de pont nem tudok semmi előnyt felmutatni.(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #8990 üzenetére
Főleg a CVT-vel alacsony, ahol mindig ideális a fordulat nem kell szívni a fix áttételes váltóval.
Fura, nekem kb 3 hetet ígértek első körben de 2 hét alatt itt volt a 4 cserealkatrész végül.
Olaj: Az a baj, hogy az EU (ACEA) és az USA (API) szabványok eltérőek és nem tudom neked USA vagy EU szabvány szerinti kell bele. Utóbbira tippelnék, mert nem UDM-ed van, szóval az ACEA A3/A5 olajnak jónak kellene lennie bele. De nézd meg a manual mit ír róla, milyen való bele.
Az UDM-be API SM/SN és/vagy ILSAC GF-4 / GF-5
Az EDM-be meg ACEA A3/B3 vagy A5/B5Amúgy nincs nagy difi a két szabvány között, nekem is volt benne Eco-Nergy. Annyi, hogy csökkentett habzási tulajdonság jellemzi az újabb szabványt, alacsonyabb a magas hőmérsékleti lerakódások képződésének hajlama, csökkentett az üledékképződési hajlama. Na most ha rendszeresen cseréled az olajat és nem versenyzel vele orrba-szájba akkor ezek nem okoznak gondot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
blasko92
őstag
válasz Petester #8993 üzenetére
Amikor mi mentünk Prágába a t.köm kivolt a sok hülye kamionossal a cseh pályán, hogy egyfolytában előzgettek. És szó szerint az egyik 85-tel, a másik 90-nel ment.
Azóta se produkáltam az a jó fogyasztást, mint akkor hazafeléViszont mióta megvan a programozás, 10,5 fölé nem ment a fogyasztás, akárhogy is rúgom neki Azelőtt a hasonló stílusú vezetéssel simán volt hogy megitta a 12 litert is.
Kellett volna vezetnem nekem is ilyen online fogyasztásos táblázatot. Bár attól csak sírva fakadnék, hogy mennyit ellocsoltam már az alig több mint 1 év alatt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz blasko92 #8994 üzenetére
Az nagyon baráti! Akkor ezzel a remap-al nekem már úgy enne mint egy dízel (jelenleg 8,39 a nagy átlagom).
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
A Te felhasználási szokásaiddal szerintem H6-tal is 9 körül ellennél.
Nekem 11,68 a nagy átlag, de ebben benne van a váltó csúszás miatti nagyobb fogyi (kb 10%) és hogy többet használjuk városban. Még csak most töltögetem fel a spritmonitort, az igo-ba történő rögzítést abbahagyom, a dátum és idő pontos rögzítést buktam emiatt. De nem is baj, a sprit sokkal jobb.Kíváncsi vagyok hogy most mi lesz a hétvégén, kb 3 tankolással számolok, abból 2 német vagy osztrák üzemanyaggal, de ha kibírom a cseheket tankolás nélkül, akkor 3. Bár ha Ausztriában még megtankolok, akkor tuti kibírom a cseheket tankolás nélkül.
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #8996 üzenetére
Ha ezt előbb tudom, azt vettem volna... Ugyanis 10 liter a fájdalomküszöböm.
Mondjuk Kormival alig vagyok Bubi alatt a 8,04-el (bár könyveléssel kicsit elmaradtam most).
mod:
Számít mennyire nyomod. Alvó módban én hoztam ki már 7,06-os fogyit német benzinnel hazafelé.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR