-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #9504 üzenetére
Az a fura, este is 2 gomb nem működött rajta a harmadik igen... Aztán 2 perc múlva újra próbáltam akkor meg az összes működött.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #9506 üzenetére
Havernak van autóvillamosságis ismerőse azt megkérdezzük.
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
válasz outsiders #9500 üzenetére
Nagy veretés nem volt, azért csak cél volt, hogy a legkisebbek aludjanak, de por annál inkább. Régóta nem esett eső sajnos.
Az ülés meg tényleg jó, szereti mindkét fiú, a kiscsajnak meg talán a harmadik útja benne. Sírdogál, mikor betesszük, de elhallgat és elalszik, ha beindul a 6 henger.
Qru:
Én meg az óra átállásig nem jutottam el. Teljesen kiment a fejemből.
A kulcsot meg elemcsere után nekem mintha "tanítani" kellett volna, ha jól rémlik, 4x nyitni és zárni kellett csere után.
Neked van visszajelző led a kulcson? Nekem nincs(ó\_!_/ó)
-
outsiders
aktív tag
Nálam egy időben játszotta el ezt a kulcs, leginkább az Aldi parkolóban Mintha blokkolta/zavarta volna valami. Azóta hibátlanul üzemel. Elemcserém volt már, semmilyen tanítás nem kellett hozzá.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #9510 üzenetére
Szétszedem és megnézem jobban. Ahol vettem az elemet ott ki is cserélték benne rögtön.
outsiders: A fotocellás ajtó is hasonló ferkin sugároz, az tud bezavarni. A trafiblokolót is meg tudja zavarni.
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
[link] ez nem rossz vétel szerintem így első blikkre, végre nincs teljesen elszállva valaki az árral.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Nekem ilyen van, ebből az olcsóbb verziós: [link] Karcol az összes, ez legalább jó masszív, nem fújta le a szél soha. Tavasszal szoktam rátenni, amikor extra sok gedva hullik a fákról a parkolóban.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
Egyelőre nem bántuk meg és úgy tűnik a gyerekeknek is tetszik.
Én nem dunsztolnám be ponyva alá. A Bogárhoz vettem olcsót is és drágát is, de nem szerettem. Körülményes, karcol, ha vizes szar vele bánni és sose tudtam úgy hova tenni. A drágább néhány hónapot volt napon, elporladt, nem bírta az uv-t.
Inkább vennék valami olcsóbb tetőt: [link](ó\_!_/ó)
-
nagyúr
válasz Petester #9518 üzenetére
Pedig jól nézett ki az outsiders által linkelt darab. Az a baj, hogy a kocsibeállón a ház fala és a kerítés között 3 méter van, oda nem lehet építeni - elvileg - semmit.
Tavasszal meg lesz csinálva a másik utca felőli bejárat is, oda meg mehet bármilyen tető/beálló/garázs, szal addigra megoldódik.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
outsiders
aktív tag
Kényszermegoldás minden ponyva igazából, ebben igaza van Petinek. Nem showcar a Tiéd sem, azért akad rajta karc a veretés miatt emlékeim szerint. Ideiglenesen szerintem jó megoldás tud lenni, száraz kocsira lehet tenni csak, ennyi a hátulütője. Még mindig jobb, mind ha mondjuk két hétig esik rá a fanedv meg a gedva, amit a nap jól ráéget és le se lehet kaparni adott esetben fényezésről.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
Eledjen a topik!
Most tankoltam (agusztus ota eloszor): 8.7
Keves varos keves palya, foleg orszagut.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
mmcc02
tag
Nekem 8.72-n van az elmúlt kb. 1 év és 17k km átlaga, túlnyomórészt országút (dinamikusan), valamennyi pálya, kevés város, viszont akkor max. 5 km-es etapok. [Spritmonitor link]
A BC 8-8.2-t szokott mutatni. Nem kiemelkedő, pici odafigyeléssel/türelemmel bemenne valós 8 alá.
Autópályázni más autót vennék, az biztos 140-nél 10 körül fogyaszt.
180-nál olyan 4250-et pörög a motor percenként, a 6500-as tiltás ezek szerint olyan 270+ km/h lenne
A megadott végsebessége a vasnak 187 km/h, érzésre menne többet is (180-nál gyorsult, akkor van picivel nyomatékcsúcs fölött) tehát szerintem software-es a limit. Egyszer majd ki kell próbáljam.
Felkerültek pár hete a téli gumik, háááát, a Pilot Sportok után khm.. vissza kell venni a tempóból* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
nagyúr
Gondolom még azért a téli gumi ilyen "melegben" nem igazán van a toppon. Mert azért elmelegszik főleg ha 20+ fokban is használtad.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
mmcc02
tag
válasz Sub-ZeRo #9527 üzenetére
Errefelé nincs annyira meleg, reggel -7 volt. Ilyenkor is el lehet melegíteni De inkább ez, mint a nyári.
Persze 20 fokban csak nyugisan lehet vele, használtam akkor is.
Ezért sem értem a nyáron téli gumin közlekedőket. 40 fokos aszfalton egy 100-ról állóra fékezés után szegény gumi már csak sírni fog. És még a szerkezete/anyaga is sérül, ha jól tudom.* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
MasterMark
titán
Valami nem stimmel a bal első ajtó kilincsével. Valahogy furán nyitja, csak a legvégén teljesen felemelve a kilincset nyílik az ajtó, olyan fura érzés is.
Valaki ötlet? Szétszedem megnézem majd, csak hátha volt valakinek hasonló.
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
Nagyon jó fogyi, az enyém földszintes a tiédhez képest (bár nem burkolt az alja szóval lehet légellenállásban nem is rosszabb a tiéd) és 8,41 a nagyátlagom. Viszont kezd eltűnni a 100-as benzin adta fogyi előny a 95-höz képest. A kezdeti 3-4 deciről így 4k km után már csak 1,4 dl a 100-as előnye. Mindegy marad, egyrészt most két havonta belefér egy tank 100-as, másrészt alul érezhetően erősebb, jobban terhelhető.
Az elektronikus Vmax könnyen kiderül, mert egy ponton egyszerűen nem gyorsul tovább, mintha falnak mennél. Én ugyan nem próbáltam ki a végét az enyémnek (még) de felesleges is, mer tudom, hogy van elektronikus Vmax.
Nálam a Michlenek már öregek de a jövő nyarat még biztos lefutja, mert a profilméylságe még bőven jó csak már nem úgy tapad mint újkorában.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Nagyon úgy néz ki, hogy az első fékem problémája a fos fékbetét.
Milyen betétet ajánlotok? Ate fékhatásra nagyon jó volt, de hamar (27k km után) elkopott és nagyon koszolt. Most ferodo van bent, nem koszol, de nem is fog és nagyon hamar túlmelegedik. Agyalok a gyárin, azzal tuti nem lövök mellé, ami talán nem koszol annyira és jobban is fog, mint az utángyártottak. Vélemény?(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
-
Petester
senior tag
Most látom, hogy szerkesztetted. Nem tudom, hogy a Passatot hogy hajtjátok, de nekem a Ferodoval addig nincs gondom, amíg nem kell autópályán hirtelen nagyot lassítani. Amíg "normál" használatban van, addig nem veszem észre a gyengeségét, de egy kb 50 km/h-s sebesség különbség hirtelen leküzdése olyan szinten hazavágja, hogy elkezd búgni, darálni és amíg vissza nem hűl, szinte használhatatlan. Nem csak azért mert alig fog, hanem mert rázza is a kormányt és hangos is. Ugyan ilyen volt a már kopott Ate is, de az legalább még fogott valamennyit melegen is.
(#9537) Qru
Igen, rendszeresen ezt tapasztalom. De ha meg személyesen megyek be, mindig ráérnek...
Majd megírom, ha megtudom a gyári árát, meg kíváncsiságból nyektetem a Seibikot is, de ők se veszik.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
-
Petester
senior tag
Úgy néz ki maradok az ATE betétnél.
EF-jel nem sikerült előrébb jutni, Nyírővel viszont sikerült beszélni. Ő lebeszélt a gyári betétről, azt mondta, hogy Jurid betétek, nem leszek velük sokkal előrébb. Az EBC-ről is lebeszélt, hogy azt csak akkor tegyük bele, ha a tárcsa is az, mert az utángyártott tárcsákkal nem lesz megfelelő fékhatás. Állítólag nem tud úgy megedződni (vagy mi) az EBC betét csak a saját tárcsájával és nem fog soha jól fogni. Ha majd elkopik az Ate tárcsa, majd akkor lehet kipróbálom az EBC-t. De az, amennyit mostanában használva van, lehet 2+ év.(ó\_!_/ó)
-
-
MasterMark
titán
-
nagyúr
Az akksit érdemes kivenni és beltérben tárolni? Olajcsere után, amíg nem lesz hó és/vagy nem megyünk dagonyázni, nem nagyon lesz használatban az autó.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Petester
senior tag
Én a Bogárból nem szoktam kivenni, csak a sarukat húzom le az akkurol télre. 9 éves volt idén. És az utóbbi 5 évben csak száraz helyen áll, tető alatt. Nem hiszem hogy sokat nyernél vele, ellenben több meló betenni, miközben szakad a hó a nyakadba és zsibbadnak az ujjaid a hidegben és még a hideg villás kulcsot is fognod kell.
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
Akkor sincs gáz ha esetleg lemerül, mert ha nincs minusz fok akkor okostöltővel nyílt terepen is rá lehet tölteni (hópihe ikon jelzi az enyémen). Ha nincs okostöltőd bármikor szívesen kölcsönadom az enyémet.
Mondjuk nem egy Ctek de ez az Aldis okos töltő jó bevált sokunknál. Ha meg nem elég, ott van nagyfater orosz töltője, az mindent feltölt mindenállapotból.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Jártam már így, mondjuk az csak akku csere volt, de elég rosszul érintett.
Dagonyával kapcsolatban kérdezném, hogy Te ki szoktad kapcsolni a VDC-t ilyenkor? Egyszer volt egy elég sikamlós rész, ahol majdnem bent ragadtam, mert a VDC nem engedett 3000 fordulat fölé. Akkor indult csak meg, amikor valami oknál fogva elengedte és rendesen tudott pörögni minden kerék.
(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
válasz Petester #9548 üzenetére
VDC sodrós/csúszós/nagysebis kanyarokban hasznos, síkosabb úton való elindulásnál, meredek poros/köves/sziklás/gyökeres emelkedőn, ahol jól jön, hogy beavatkozik, ahol úgy gondolja, de ha dagonya, nagy sár vagy nagy hó, akkor VDC OFF és akkor minden kerék együtt kapar, leszámítva, hogy elöl le tud differálni.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
- Parkside szerszám kibeszélő
- Toyota topik
- Építő/felújító topik
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Suzuki topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- EA Sports WRC '23
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.