-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mmcc02
tag
válasz Sub-ZeRo #838 üzenetére
Itt Romániában februártól eltörölték (többek közt) a beiratási/környezetszennyezési illetéket, ez régi és környezetszennyező autóknál elég durva volt (pl. 2002-es, euro 3-as dízelmotoros autóra kb 900 Euro, ami durván a fele is lehet autó árának!). Most, hogy ez nincs, rengeteg autót hoznak be külföldről.
Ezt az illetéket minden 2007 utáni autóra ki kellett fizetni egyszer, vagy vásárláskor (új autóra is!), vagy az első tulajdonosváltáskor. Emiatt most nagy a gyúródás a hivatalokban, mindenki most veszi nevére a régebben vásárolt autóját. Nekem sem lesz rendes rendszámom vagy 2 hónapig, csak ez az export-, vagy ideiglenes, azelőtt ugyanis nincs szabad időpont.
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
Qru
MODERÁTOR
-
nagyúr
válasz Sub-ZeRo #887 üzenetére
A 165, 173 lovas EJ253-akról nem olvastam hasonlót. Korábban volt ugyan probléma a hengerfejjel, ha jól emlékszem az EJ251-ekkel, 1996-2002 között, de azt később javították. Az EJ255-öknél szokott előjönni a problem de ott is főleg az STI-k teljesítményéhez szokott kevés lenni a kialakítás.
Persze nem vagyok autószerelő, szal mindez csak a netes búvárkodás eredménye, amikor Subarut kerestem tavaly.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
outsiders
aktív tag
válasz Sub-ZeRo #1116 üzenetére
Nem parázik itt senki a literektől, én azért írtam be mert eddig nem mértem még mennyit eszik kb Dús gáznál szinte hallom, ahogy glugy-glugy issza a benzint Nincs ezzel semmi baj, ha az lenne nem ilyen autót veszek. Itt senki nem fillérszexuáló a fórumon
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
filatis1
újonc
válasz Sub-ZeRo #1116 üzenetére
igazad van. de szerintem félre érted
magamból tudok kiindulni.... én csak csodálkozom, hogy ennyi a városit azért nem is említettem... mert nem valós adat és felesleges.
Amúgy nem rég tettem szert erre az autóra. és hidd el, ha zavarna a fogyi, akkor nem vettem volna meg
úgy hogy előtte 17 évig egy nissan primerat hajtottam és úgy gondoltam 20 évesen már mehet valaki máshoz.
Amennyivel többet nyújt ez az autó, még keveset is kér. szerintem.mondok egy másik oldalt is...
Az exemet zavarja mondta is, hogy miért nem megyek az autópályán csak 100-al, akkor keveset eszik
Erre gyorsan elmagyaráztam és megér-tettettem vele, hogy 100 as tempónál a 247 lóból valaki még éhen hal nekem. és azt ugye nem szeretném[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Sub-ZeRo #1512 üzenetére
Itthon nem nagyon van létjogosultsága ennek a polgári Imprezának de máshol keresett. Kanadában és Svájcban láttam nagyon sokat belőlük de ott ugye vannak telek meg hegyek... itthon meg se tél se domborzat nincs.
Próbálj meg egy combosabb téli hegymenetet végiginyomni egy haldexes 4wd-s autóval... Pár km után letilt a francba mert túlmelegszik a kuplungja.
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
válasz Sub-ZeRo #1877 üzenetére
röhej egyébként, biztos ismeritek az a mindkét irányból völgybe lejtő részt várpalota veszprém felőli végén. ezer éve kaszálnak ott, mert teljesen logikátlan dolog mind az 50 km/óra, mint a város vége tábla (hogy olyan kint van), ösztönösen 70-80 km/órával megy az ember.
ez a jogsi elvétel meg... a kint hagyott 30 km/órás tábla egy amúgy városon kívüli szakasznál, ahol mindenki 90-nel megy meg gondolom börtön öt évre.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz Sub-ZeRo #1881 üzenetére
természetesen a "szabály az szabály" örökbecsű kádárista adu engem is tromfol. azért vagyok mérges, mert betartom a sebességkorlátozásokat, gyakorlatilag mindig. itt egész egyszerűen egy pillanatra nem hivatásosan rettegtem az úton és a km órát figyeltem (ami mellesleg qrvára balesetveszélyes szerintem...), hanem csak dumáltam az asszonnyal, és élveztük, hogy utazunk, a kocsi meg ment a természetes sebességgel. na mindegy, ilyenkor még lehet reménykedni, hátha nem jön a posta stb.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Sub-ZeRo #2135 üzenetére
Nem túl jó minőségűek a képek a beltérről de elég patika belül (bár ezek a szövetbelsős Legák nem öregednek csúnyán amúgy sem). Nem túl erős ez a motor de normális közlekedésre elég (főleg, hogy van felező is benne). Autópályán azért nem leszel a belső sáv réme vele. Szóval ha nem baj, hogy alapfelszereltségű akkor egy megnézést megér.
Mondjuk az automatikusan sötétedő klsőtükröt megnézném (sztem nincs benne), meg az állítható-tologatható hátsó ülést is. De ugye az elírás/tévedés jogát fenntartják.
mod:
Smooth: Fegyverszürke sedan. Nekem nagyon tetszik. Szvsz a legszebb japán autó a Mazda 6 meg a Mitsu Galant mellett.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
válasz Sub-ZeRo #2145 üzenetére
nem arról van szó, hogy 400e km után ne lehetne tök használható. de azért ennyi km alatt kipúzzák az ülést, a futóművet, mindent. a motortól félnék a legkevésbé. nem lenne semmi gond, ha 1m ft-ért adná: az képviselné azt, hogy sokat ment, de amúgy jó gép, és aki ennyit tud csak rászánni, beleülhet egy ilyenbe, ha vállalja a kiliket.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
HÁZIGAZDA
válasz Sub-ZeRo #2147 üzenetére
a kocsi drága. itthon sokan ráülnek arra, hogy van egy rajongótábora a subarunak, és hülye árakat adnak. azért mielőtt én vettem, időről-időre voltak jó gépek. törésmentes, 160 ezret futott 2,5-ös 2006-os outback, gyönyörű színben kívül-belül, 1,65m ft-ért hirdetve. de 3.0r-ek is voltak (jorusé, enyém , meg még vagy két hasonló).
de most is vannak korrekt vételek, amiket belinkelgettünk a topikba a napokban, jobbak, mint ez a szétfutott izé 2m ft-ért. én elhiszem, hogy hibátlan és még sokáig az lesz, de akkor sem ér ennyit ez a példány.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Sub-ZeRo #2142 üzenetére
Ha normálisan használták a motor élettartama 2/3-nál jár kb, ehhez képest szvsz túlárazott de hát ez ritka példány (STi váltós 3.0i)... Várja a madarat aki rá kattan és elviszi ennyiért. Nem véletlenül van fent elég rég óta. Volt fent egy másik is korábban hasonló futással, szintén 2Mkörül, végül ha jól tudom 1,4M-ért kelt el hosszú hónapok után.
mod:
Amúgy nem a motorral lesz baj első körben, hanem az sti fék k. drága ha cserés meg a Spec B.-ben gyárilag Bilstein futómű van, na most ha felújításra szorul az nem két fillér...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
válasz Sub-ZeRo #2589 üzenetére
Értem én a szerelmet első látásra meg minden, de közel 4 milliót kiadni egy autóért úgy, hogy át se nézeti sehol.... Főleg egy ilyen tipikusan nem kímélt járgányt. Saját kárán tanulta meg szegény márkatárs.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
válasz Sub-ZeRo #2822 üzenetére
Ha mindenképp dízel játszik, akkor ilyet vagy ilyet keress. Vagy olyat, ami kizárólag márkaszervizben tartottak karban és nem nyúltak a motorvezérlőhöz (tuning vagy DPF szűrő kiiktatás miatt). De hogy még most egy tízen éves autóra egyáltalán megy e a garanciás motorcsere, talán az EF vagy valamelyik más márkaszerviz tudna mondani valamit.
De a jók dízelből se olcsóak, a 2m Ft alattiakat és nagy ívben kerülném. Azok biztos, hogy időzített pénztemetők.(ó\_!_/ó)
-
carr
őstag
válasz Sub-ZeRo #3352 üzenetére
Ne offoljunk itt, kérem!!
Tudtommal nincs, mi elvetemült subaru fanok vagyunk, és felér egy öngyilkossággal a 3 gyémánt nevét emlegetni. (viccelek ofkoz)Qru:
Igazad lehet, gyakrabban kéne járnom.
:ugyanitt Opel astra dobozos j eladó!360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
Lenry
félisten
válasz Sub-ZeRo #3438 üzenetére
mert új autónak számít, új autót pedig csak akkor hozhatsz forgalomba, ha megfelel a hatályos környezetvédelmi előírásoknak (az EU-ban legalábbis)
itt egy cikk, amiben hasonló sorsra jutott egy tucat Rover
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Sub-ZeRo #3735 üzenetére
Itthon mindenki a MOL Szászhalombattai finomítójából veszi a benzint (kivétel az OMW prémium benyó). Csak az adalékolásban van különbség. Szóval ott tankolok ahol olcsó.
Az Auchan is a MOL-tól veszik a benzint. Amúgy az egyetlen szolgáltató aki havonta beméreti egy független laborban a benzinjüket.
Shell-t nem nagyon szereti az enyém, pedig az elején azt nyomtam bele. Nagyon hektikusan evett belőle, hol jól hol rosszul. Ennek elvileg az a magyarázata, hogy a Shell nem bízik a MOL-ban és nem a finomítóban keverik hozzá az adalékot hanem utólag, ami miatt nem konstans a benzinük adalékanyag koncentrációja.
Mondjuk ez 3 éve volt. Lehet azóta fejlődtek ezen a téren. Majd lehet újra rápróbálok, itt az egyik legolcsóbb kút a környéken.mod:
Petester: Jó még nem aktuális annyira de jó előre készülni az ilyesmire azért kérdeztem. Sajnos már van némi mattulás nyom az enyémen is...
Az enyémnek már a 95 is prémium mert 91 az előírt minimum oktánszám. Sztem a 98-ast nem is ismeri.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
válasz Sub-ZeRo #3867 üzenetére
Megnézem lehet következő tankolásnál, az a helyzet 98as Auchan annyiba kerül, mint a 95 a sima kutakon. MOL-t szoktam gyakrabban 95-öst, multipontos bankkártya miatt Most lehet tesztelgetem majd kicsit professzionálisabban a nyálakat, melyikkel hogyan viselkedik.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
válasz Sub-ZeRo #4053 üzenetére
A motorteret időnként én is megtakarítom, egyszerűen csak azért, mert jobb érzés így felnyitni az elejét. De lehet nem is vettem volna olyan hamar észre most azt, hogy vízpermetes a motortér a hengerfej probléma miatt, ha koszos belül minden.
Persze mikor megvettem, jobban esett, hogy poros volt minden és száraz.(ó\_!_/ó)
-
blasko92
őstag
válasz Sub-ZeRo #5084 üzenetére
Azért evo8 és subaru között mind árban, mind élményben van különbség. Ugye sima blob wrx-ek mennek 3-3.5 körül. Bugok 2.5-3. Hawk wrx 3.7-től indul, de a 2.5 motor miatt necces. Arra költhetsz. Az, hogy kifogj egy jó példányt bármiből.... Szerencse. Evo-ból nagyon szűk a piac, aki eladja, miért adja el? Az evo ugye megfelel az én 2.0 szívó hawkom STI-ének Lancer= Impreza, de nem a fullos.
22B.... Még mindig.... Ha találsz, szólj, rád licitálok Én cserélném ezt GC8 turbósra is, Bugra is.
(#5085) Qru most gondolkoztam én is. Parci utód
mod2.: szép szín. de ezen nem lemezfelni van
mod3.: ja.... Mo-n a legális tuning is illegális.
[ Szerkesztve ]
-
blasko92
őstag
válasz Sub-ZeRo #5091 üzenetére
Egy megnézést megérne élőben. Igen, régóta fent van már, év elején nézelődtem, már akkor is fent volt. Jó, sti-t nem sokan vesznek. Mondjuk Evo-t se
Csak szerintem tényleg nagy különbség van Evo és WRX/sti között. Árban és élményben is.
Először azt hittem neked sima pályás csapatós verdát akarsz
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...