-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Petester #9551 üzenetére
Szituja válogatja, itt van két vidi különböző útviszonyokkal, az elsőnél az OFF oldja meg a helyzetet, a másodiknál az ON. Én úgy szoktam, hogy ha nem jön ki VDC-vel, akkor OFF.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #9553 üzenetére
A WRX kipuff rendszert lefelejtetted. Az is ott van a garázsban már vagy 5 éve. Fater lomtalanításkor ki akarta dobni de mondtam, hogy ne mert kb 100k az ára, még így használtan is.
Nem költök rá, csak használom így aztán kész. Szeretnék egy V60 Phev-et majd vagy egy XV/Forestert de abból se lesz semmi.
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
van fent megint egy 2014-es fori, igaz, nem turbós, hanem sima, nem 98e km-es, hanem 159e és nem 3,5m ft, hanem 3,95m. és sajnos még ez sem rossz ár. rohattélet, hogy a múltkori turbósra nem volt pénzem, azt nagyon szerettem volna
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Petester
senior tag
Na tessék, még az is! Használni lehet ezekkel együtt is, sőt akkor még jobban fog esni, tessék őket a helyükre tenni, nem jó, ha porosodnak!
XV-vel nem lennétek előrébb, az is kicsi, nem? A múltkor nézegettem azt az SH Forit, amivel elvitték a Fori XT felniket. Nem adnám oda érte az OBK-et, méretben visszalépés lenne. Mondjuk a hátsó sor kényelmét elfogadnám, de attól meg nem lesz több hely benne.
A V60 se egy hangár, ott is kicsi a csomagtartó méret, nem? Mondjuk én már más szemüvegen át nézem a méretet, még jó pár évig fontos szempont nálunk.Parci:
Ez? [link][ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #9557 üzenetére
Így is jól esik használni. Am az a kidörgő nem jó az enyémhez, mint utólag kiderült. Talán a végdob átmenthető...
Nagyobb a csomija mint a mostanié az XV-nek is. 350 liter elég lenne (a Jazz-é 350 és elég) De egyelőre nincs napirenden az autócsere. Mire oda jutunk meg már nem lesz csak villany. Egyelőre a céhes eGolf-okkal barátkozom.
#nincsbennetarcsi
-
CB
senior tag
Igazán nem szeretném a topklakók idegeit hergelni, de akkor én is elárulom, hogy az autóm átlépte a 10000 km-t, és a teljes átlagom e távolság megtétele alatt 7,2 liter/100 km.
Ez itten pedig a legutoljára megtett Veszprém-Paks útnak az átlagfogyasztása:
Azért nem rossz, egy ekkora vastól.
Ezt Parci által említett szívó Forester margójára......40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
CB
senior tag
RNaná, hogy semmi!
Dugóban, városban tizenplusz lenne.
De a teljes átlagban azért van vidéki város bőven, és van néhany BP. is.
Én úgy gondolom, ha az Ignis nem lenne, akkor a teljes átlagom olyan 8,5 lenne itt vidéken. Mindennapos boltbajárással. Annyi volt a CR-V átlaga is egyedüli autóként.[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Petester
senior tag
Azért számold hozzá, hogy kisebb tömeg, kisebb motor, kevesebb ménes, kisebb dinamika. A lineatronik meg arra törekszik, hogy minden körülmény között a legoptimálisabb motorfordulat legyen. Én azon döbbentem le a múltkor, hogy CB Forija benzines létére olyan fordulaton tartja az autópálya tempót, mint egy dízel a hosszú áttételes 6. fokozatban. Pedig se turbó, se 300+ nyomaték nincs benne.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
CB
senior tag
Én ezt már mondtam neked egyszer, hogy hideg időben van, hogy 100 l/100 km-es fogyasztásig ugrik a kijelző, vissza se akar menni. Szerintem csak városban enne ez a motor-váltó páros bőven. Ha meg sok a lámpa, ácsorogni kellene, akkor méginkább. A start-stop gombot meg sűrűn nyomkodom, mert útálom, ha folyton megáll a motor.
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Gub4cs_1 #9573 üzenetére
Foriból már van hibrid igaz még elég kezdetleges, érdemes megvárni a következőt belőle.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Nem, a PZEV az nem villanyos.
Nagyobb katalizátor, finomabban porlasztó injektorok, dupla légszűrőbetét, és egy kibcsátási értékre optimalizált ECU (eltolja az előgyújtást, hogy a kipuff gáz melegebb legyen, így a kati hamarabb eléri az optimális hőfokot, ahol már hatákonyan szűr).#nincsbennetarcsi
-
Acheron
őstag
Azért ezzel a formával tudnék együtt élni, kíváncsi leszek az árazására, ha egyszer megjelenik. A hibrid teljesítménye sem tűnik rossznak.
-
Qru
MODERÁTOR
Nem az hogy nem lehet, nem érdemes. Társtulajdonos, közös fejlesztésük is van már (BRZ/GT86). Inkább az a fura, hogy a HSD rendszert még nem vették át... (pedig a Toyota ingyen odaadná nekik is).
mod:
Amúgy baromi jó ár a felnikért, 50k volt nekem a felújítandó 16"-os felni és akkor nem vettem bele az utiköltséget... Most megnéztem gyáriméret az enyémre is a 18" (245/40R18). Mondjuk ebben a méretben már a gumi árak is szépek, duplája a 16-os papucsénak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
CB
senior tag
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
nagyúr
Én azt mondom, hogy a blob eye-ig bezárólag van jó hangja a subarunak.
A hawk eye lámpásnak már átdolgozták a kipuf rendszerét...
Már nem olyan szép. Amúgy meg a legkomolyabb hangja az A csoportos imprezának van...
Szerintem!"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
CB
senior tag
válasz Sub-ZeRo #9582 üzenetére
Hát, én ennyire (semennyire) nem ismerem a különbségeket, de azt tudom, hogy ha nagy ritkán élőben van szerencsém egy ilyen kocsi hangját hallani, libabőrös leszek......és ez a lényeg.
Bár én akkor is libabőrös leszek, ha a forimat látom.40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
nagyúr
TANNISTEST 2019: SUBARU FORESTER
Már csak motor kellene bele.[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
Igen, és az AWD is kezd felpuhulni, szvsz a Rav4 4wd rendszere már semmivel sem rosszabb mint a Subaru rendszere. Így viszont semmi sem billenti a Subaru felé a mérleg nyelvét a márkaszereteten kívül... Sőt egy Rav4 olcsóbban fenntartható mint egy Forester szvsz.
#nincsbennetarcsi
-
CB
senior tag
-
Petester
senior tag
"Már csak motor kellene bele. "
Én még bízok abban, hogy bele tudok ülni egy 2015 utáni H6-ba, más már nem mozgat meg a Subarutól. A 2,4-es turbós motorról nincs hír, hogy eljutna az EU-ba. Ha a mentedinamikát nézem, még egy fullos Corolla hibrid is nagyobb élmény ad. És méretben még ez is elég lenne nekünk, nem vágyok 7 személyesbe.Pl. ezt nagyon élném: [link] Mondjuk pár évig nincs betervezve autócsere, de mire oda kerülünk, remélem lesz majd hasonló.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
gyeniko
őstag
Írtam is a szerzőnek egy emailt, felhívtam a figyelmét néhány ténybeli tévedésre, illetve ajánlottam figyelmébe a YT Autogefühl csatornáját, ahol alapos és legkevésbé sem szubjektív teszteket lehet látni. Az új Forester a saját célközönségének készül, ha valaki nem tartozik ebbe a körbe, akkor nem is fogja érteni ezt az autót, ezért totál felesleges - és számomra visszatetsző - "megköpködnie" azt. Én sem köpködöm meg pl. a Renault Capture-t, vagy Dacia Duster-t, mert egyikük sem "nekem szól". Sok-sok százezer user viszont elégedett velük. El kellene már engedni ezt a "Subaru = turbó motor, sportosság, stb." vonalat, meg kellene érteni, hogy a mai Subaruk teljesen másról szólnak. Nálunk soha nem lesz bestseller, de ettől ők még nyugodtan alszanak. Akinek ez nem jön be, az vegyen mást (pl. 2 m Ft-ért "sorhatos" BMW-t egymillió km-rel), oszt tolja neki, amíg egy tereptárgy meg nem állítja.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
Petester
senior tag
Egyik barátom mondta mindig, hogy pénz legyen és egészség, a többit megvesszük.
Jó lesz az néhány év múlva is, mire oda jutunk, megy még ennek lejjebb is az ára addig. Meg biztos hoznak be még többet és lesz még miből válogatnunk. Bár kevés lesz az olyan mint ez, amiből alig vehető észre, hogy UDM, a BC, klíma és a műszerfal is Celsiusban és km-ben számol. Ilyenekért adnék felárat.Amúgy nekem az a fura, hogy eddig egy FL-es 4. generációs OBK-et sem láttam H6 motorral hirdetve. Csak 2010-2013 közöttiek vannak.
(ó\_!_/ó)
-
outsiders
aktív tag
Mai sztori: téli szettet terveztem feltenni végre, pakolom elő a gumikat. Mondom jó laposak, na mindegy majd felfújom a kompresszorral. Nekiállok az első kereket lecserélni, felfújom a télit közben rá. Leveszem róla a pumpát és ereszt. Van ilyen szelepállítóm, meghúzom kicsit, továbbra is. Sőt ki Lehet húzni az egész szelepet.... Valószínű az előző tulaj a gyári felniben sose cseréltetett szelepet, mind a négy egyszerre megadta magát. Na ma nem lesz kerékcsere... Régi már az abroncs de elég jó állapotú, utolsó szezont terveztem vele, de így ugye mind a négy gumit le a felniről, szelepcsere, gumik vissza, centír. Na az nem két fillér, jövőre meg amúgy is vettem volna újat. Szerintetek is jobban járok, ha akkor már veszek új gumikat is? Tipp valami 215/60 r16 méretben? Barum és Hankook is van 25 alatt is, egyelőre azokat néztem, most falken mindkét szettem.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad topik
- Filmgyűjtés
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Ford topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Horgász topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...