-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petester
senior tag
válasz blasko92 #9752 üzenetére
Én altatás után terveztem kimenni kicsit, de elaludtam én is benne, mikor meg magamhoz tértem, már nem volt kedvem menni sehova.
De sebaj, jön még hó, nem ez volt az egyetlen, majd bepótoljuk, a nagyobbik fiam is igényli. Bár lehet a kicsi is élvezné, de vele még nem merem. Mindenesetre a lendületesebb kigyorsításokra felnevet mindig, lehet a csúszkálás is tetszene neki.(ó\_!_/ó)
-
Acheron
őstag
Nekem sem sikerült kiautóznom az első havat, sikerült ugyan pár jó előzés, kihasználva a hajtás előnyeit, de nagyon rossz ütemű forgalmat kaptam ki aznap, az alap hangulat sem volt játszós, így kimaradtak a körforgós menetek pl, pedig az igen mókás tud lenni. De sebaj, a következőnél adok időt a játéknak is Este hazafelé viszont gyalázat volt, öt méteres látótávolság, ködlámpa ide vagy oda, örültem, hogy az útról nem mentem le (szerencse, hogy közel húsz éve járom ugyanazt az utat, néhol emlékezetből kanyarodtam), fehéredésig markoltam a kormányt - ritka ronda hazaút volt
-
HÁZIGAZDA
hát nekem egyelőre nem tetszik, hogy a 4 éves nyárikon be sem tudunk állni az újdonsült kocsibeállónkba x-trailen lockolom a hajtást, úgy pörög egy helyben
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Petester
senior tag
-
Petester
senior tag
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #9762 üzenetére
Nekem mikor a kerékcsapágyam elkopott, akkor esett egybe a téli/nyári kerékcsere is és egy időre elhallgatott a csapágy. Nem biztos, hogy Neked is ez, de gyanús, hogy az amúgy hangosabb téli gumi hallgatott el Nálad.
(ó\_!_/ó)
-
MasterMark
titán
válasz Petester #9763 üzenetére
Van egy kis hangja a csapágynak amúgy, de azért nem hiszem, hogy csak ez lehet, mert van olyan útfelület aminél a nyári gumi is elhallgatott. Pl. rámegyek valami javított foltra, ott tök csöndes, aztán utána az úton megint hangos.
Arra gondoltam esetleg a gyári felni jobban átviszi a hangot vagy ilyesmi.
Vagy tényleg simán a gumi szar. Majd ha a télit átszereltetem a gyári felnire, akkor kiderül.
Switch Tax
-
blasko92
őstag
válasz Petester #9753 üzenetére
Én hajnalban felébredtem, és indultam is egyből még a forgalom előtt. Egyrészt még nem volt letakarítva, másrészt rendes forgalomban nem akartam bohóckodni Plusz leteszteltem az új téli gumikat is. Eszméletlen, hogy hogy meg lehet vele indulni a csúszós úton. Amíg mások egyhelyben kaparásznak én már látótávon kívül vagyok.
Utána este haverral kimentünk az üres parkolóba, addigra már jól lefagyott, aztán ott bohóckodtunk egy picit. Plusz oltottunk egy 3.2-es Audi TT kupét is, ami kigyulladt egy picitSajnos az átlagfogyim így most 13.56 lett, de az öröm megfizethetetlen
Qru ilyenkor kellene elővenned az Imprezát
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #9764 üzenetére
A nem gyári ET max arra hat ki, hogy előbb lerúgod a csapágyat (nem pont 90 fokban éri a terhelés így előbb elkopik a csapágy). A hangot nem befolyásolja érdemben elvileg. Sztem a gumi lesz a ludas, ha megkeményedik akkor hangos lesz.
blasko92: Áá, az csak dísznek van. De hétvégén lehet felugrok a telekre azért.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #9767 üzenetére
Nem para, a csapágy kopóalkatrész, úgyis. Most hogy 100 ezret bír vagy csak 90-et kb tökmindegy...
#nincsbennetarcsi
-
MasterMark
titán
Ebben a hidegben nem indul a radio kijelzoje. Nem tudom kerdeztem-e mar elozo telen, de erre tud valaki mondani valamit?
A klima resz mukodik hidegben is.
Varni kell amig bemelegszik a belso ter, es utana ha kikapcsolom es ujra be, akkor mar bejon.
Nem nagy dolog, csak nem tudom mi faj neki. Maga a kijelzo lehet gond, vagy kondik faradtak el? Van valakinek valami tapasztalata ezzel?
Switch Tax
-
Acheron
őstag
A lustaság mindig elnyeri a büntetését: egy darabig hanyagoltam a fogyasztás táblázat vezetését, így ma néhány hónapot kellett visszakutatnom és rögzítenem, ráment némi idő. Egy számla el is keveredett, de szerencsére a megtett út és a fizetett összeg megvolt, így jó közelítéssel kalkulálható volt az az egy tankolás.
Az eddigi mérleg 2019.11.29 -ig: 603 nap és kereken 28000 együtt töltött km, 3148,05 liter elégetett üzemanyag (1223646 HUF értékben ), 11,24 l/100 km átlagfogyasztás, napi 46,43 km átlagos menetteljesítmény (ami napi kb 5,22 liter üzemanyag fogyasztást generál). Eközben a tankolások időpontjában a tankban (átlagosan) még 11,64 l üzemanyag kotyog, igaz, ez utóbbi csalóka, mert a nem "üres" tankos tankolások erősen torzítják, szerintem kb a fele lehet igaz. Mindeközben a fogyasztás jelző átlagban 0,45 literrel mér a valós érték alá.Szerviz helyzetjelentés: A kézifék egységem még mindig nem érkezett meg, hétről hétre tologatjuk a szerviz időpontot - ezt most inkább nem kommentálom .
Kis Off topic: nosztalgikus érzéseim támadtak, ismét Volvo állt a házhoz (a párom céges verdája) Érdekes, mert bár ég és föld az S60 és az S90, de ugyanolyan otthonos az új, mint a régi volt - kicsit rákívántam erre az újdonságra. De azért a H6 még mindig nagyobbat harap, és a hangja... na azt nem szívesen adnám -
Acheron
őstag
Nem nem, nem is volt benne panaszhang. Az autó teljesítményéhez képest (majd 260 Le, állandó összkerék) ez szerintem teljesen korrekt. Néha ugyan elgondolkodom, hogy hétköznapi használatra kell -e ez nekem, (egy Priussal alighanem jobban járnék anyagilag), no de a móka faktor - az megfizethetetlen Főleg, amikor valaki benézi a lomha, vánszorgásra hivatott böszme kombit
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz blasko92 #9777 üzenetére
8.41 egész pontosan. A vezetési tréningen nekem is 14 körül evett, ilyen szituban ez tök normál fogyi.
Jah és erősödött az autóm 3 lovat. Rájöttem, hogy nem metrikusan van megadva a 170 ló gyárilag (imperial), ami átszámolva európai lovakra már 173 (igazából csak 172,36).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
blasko92
őstag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz blasko92 #9779 üzenetére
Jó de én szinte sosem használom városban. Városon kívül, tatásan vezetve (ahogy én nyomom) neked is bőven 8 körül lenne a fogyid.
Innen Bögrének volt még a keskeny karosszériás stinkeye WRX-e (230/320), az már elég baba. Városban normálisan használva 13 liter, ha rugdosod akkor meg kb a csillagos ég a határ. Ha picit bevállalósabb lennék akkor simán megvettem volna tőle.
#nincsbennetarcsi
-
szeraj
csendes tag
Sziasztok!
A Legacymban (V. 2011) kormánymű lett javítva. Visszaszerelés után viszont egy vezető oldali légzsák hiba jelent meg. Igaz csak egy fél nappal később, mint ahogy a visszaszerelés megtörtént. Elvileg a steering wheel angle sensor kalibrálva lett.
Sajnos a hibajel nem tűnik el és nem is törölhető a rendszerből.
Esetleg tudtok valami okossagot erre?Köszi élőre is.
-
Acheron
őstag
Jelentem, megjött a kézifék egység, így most cirka 170 lóval kevesebből kell gazdálkodnom két napig Slusszpoénként, most, hogy x hónap után ennek a vévére értem, a héten levelet kaptam a Toyotától, hogy a kis Aurist is visszahívják...
Petester: Ha ez kész, a lámpa csere marad projektnek, az izzócsere jót tett ugyan, de csak cserélni kellene a komplett szerkezetet. A múltkor nagyon biztatót találtam a neten, de csak fél oldal volt meg, a koma pedig nem válaszolt a leveleimre, így kútba esett az üzlet. Jah, és a minap kaptam egy csúnya kavicsot is a szélvédőre, hamarosan az is csereérett lesz.[ Szerkesztve ]
-
Petester
senior tag
válasz Acheron #9783 üzenetére
Haha, most én is Toyotazok. Nosztalgiázok kicsit. Azért az jól esik, hogy dec. 4-én tankoltam meg, azóta már 500 km-t mentem vele és még mindig félig van a tank... Ja és igencsak hiányzik az összkerék, elég gyakran keresi a tapadást még a 90 le is.
A Corollára mi is megkaptuk - még talán ez év elején - a visszahívásra a levelet, azt fater intézte a miskolci Toyotasoknál, ő megvárta a szerelést. De elég felületesek voltak, én pakoltam vissza egy csomó mindent. A felső kesztyűtartóban van egy Dension modul, nem ragasztották vissza, a riasztó és a vonóhorog visszajelzőit nem tették vissza az A oszlop tövéhez, úgy kellett megkeresnem, vissza kellett kicsit bontani az oldalát a műszerfalnak...Repedt is a szélvédő? Ha nem, akkor ragassz a sérülésre celluxot, hogy ne menjen kosz a sérülésbe és szinte láthatatlanul meg tudják javítani.
Nemrég valamelyik FB csoportban voltak balos xenonos lámpák, fekete is, meg a krómos is. Azt mondod?
Szerk: Nem FB csopi, jófogáson volt/van: [link]
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
-
Acheron
őstag
válasz Petester #9784 üzenetére
Nem repedt, szerencsére, egy szép napos hétvégén megcsináltatom, bár annak mostanában híján vagyunk, sajnos.
Nem ez volt, egy bontott, talán 2010 -es OBK maradékaként hirdették. Azokat is néztem, amit linkeltél, de nekem csak az ezüst jó, az meg pont olyan matt, mint a jelenlegiek (no meg párban lenne jó megfogni) Most kértem a szervizt, adjanak ajánlatot új, és foncsorozott használt lámpákra (ámbár az biztosan nem egy huszas )
Két balossal nem tudom, mit kezdenék, még ha a másik oldalra lenne kettő, abból egyet eltennék jobb időkre... -
Petester
senior tag
válasz Acheron #9787 üzenetére
Ne várj a szélvédővel sokat, nehogy berepedjen a következő fagyos napon!
A lámpákat párban szerencse kell megcsípni, de az állapot meg mindegy, csak ne legyen repedt, törött. Ha matt, azt így is, úgy is meg kell csináltatni, mert szépet ha találsz is, lehet hogy csak szépre polírozták eladásra, védelem nélkül meg fél év múlva megint csúnya lesz. Az a biztos, amit Te csináltatsz. Nekem a Corolla és az OBK lámpája is túl van egy ilyen beavatkozáson. A Toyotaé 3 éve kész és még most is szép a lakk a lámpán.(ó\_!_/ó)
-
szeraj
csendes tag
válasz Petester #9782 üzenetére
A kormánymű nem szakszervizben lett javitva, csak a feszítődugattyút (ha azt annak hívjak, ami rászorítja a fogaslécre a fogaskereket) cserélték. Jó is lett.
A futóművet utána egy másik műhely állította.
Nekem az fura, hogy a hiba jelentkezése és a szerelés között fél nap eltelt és akkor nem jelzett hibát. -
Acheron
őstag
válasz Petester #9788 üzenetére
Javíttatom, ahogy tudom - azért némi nap jól jönne, a ragasztó szereti
A vas egyébként elkészült, nagy nehezen el is tudtam hozni (elmentem érte, miután megbeszéltük, hogy a portán marad a kulcs, a kocsiban meg a szervizkönyv és a forgalmi).
A poén az volt, hogy a portán mit sem tudtak a kulcsról, így fél óra telefonálás és keresgélés után lett meg a kulcs és a szervizkönyv (a forgalmi a kocsiban volt)... Imígyen bő fél órát késtem a céges vacsoráról De a legszebb,. hogy a navigációs DVD -t hiányolja a központi egység, így semmilyen információt nem lehet előhívni a középkonzolon, és ráadásul a tolatókamera sem kapcsol át. Jó esetben csak kivették a DVD -t, amit nem raktak vissza, így mehetek érte vissza, hogy ideadják, rosszabb esetben nincs rendesen visszakötve a központi navi és szórakoztató központ, így mehetek vissza, hogy újra szétszedjék Kezdek besokallni... -
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #9790 üzenetére
Márkaszerviz, mit is várna az ember. Van az a teória , miszerint ott a leghülyébbek dolgoznak, mert aki kicsit is jó az saját bizniszbe fog.
Az év utolsó kiruccanását letudtuk Burgenlandba. Ilyenkor azért mindig rácsodálkozom, hogy-hogy mi még mindig itthon vagyunk?!
#nincsbennetarcsi
-
Acheron
őstag
Ehh, nem csak velük van a baj. Úgy tűnik, a gépben egy írott DVD volt a központi egységben (az eredeti talán az első tulajnál maradt?), de most, hogy újra kellene telepíteni róla a rendszert (az áramtalanítás miatt), nem ismeri és nem fogadja el a központi egység. Az eredeti pedig nincs meg... Vagy veszek egy vadi újat (még nem tudom mennyi, a szerviz majd kideríti), vagy kerítek egy írható formátumot, amit DVD -re írva meg tudok etetni a géppel. Addig nincs se navi, se rádió, se telefon, se tolatókamera...
-
Petester
senior tag
Neked nem szabvány 2 dines helyed van? Mert akkor bármit veszel, jobb lesz, mint a gyári. Én most a Corollaba várok egy droidos fejet, hogy megjöjjön, mert a jobb oldalra már alig szól a gyári. Ha bent lesz, majd beszámolok milyen.
Ugyan ez lenne a terv az OBK-be is, csak ott a BC adataival nem tudom mi legyen. Van egy jdm cucc, amivel a hamu tálca helyére lehetne betenni, de nem tudom honnan lehetne beszerezni: [link](ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #9794 üzenetére
Végül vissza írt, hogy már eladta. Sztem szabvány 2din de az ilyen kínai vackokhoz nincs bizodalmam, a Kenwood meg k. drága. [kép]
Manual annyit írt, hogy hideg motornál max és min között legyen a szint a tágulásiban, Auchanban vettem többszörösen dessztilállt vizet (teszkóban nem volt csak ioncserélt víz) és azzal utántölttem. Alig kellett bele, de majd jó lesz a vasalóba a maradék.
Jah és legyen kép a kis kirándulásról is. #helloburgenland
#nincsbennetarcsi
-
Acheron
őstag
Beszéltem ma a szervizzel, aki a forgalmazótól (gondolom EF) kért ajánlatot a lemezre: 90k, egy hónapos szállítási határidővel. Azt hiszem, megvizsgálok pár alternatív megoldást
Végső soron csak pár percre kell az eredeti lemez, míg újraindul a rendszer, utána már teljesen jól elvan a jelenlegi írottal is. Idestova két éve van nálam az autó, eddig jóformán a lemez létezéséről sem tudtam, de a jelentőségéről biztosan nem. Számomra vicc kategória, hogy az akku levétel után lemezről újra kell telepíteni egy autó rendszerét, mert anélkül semmi sem üzemel -
MasterMark
titán
válasz Acheron #9796 üzenetére
Szerintem nem kell újrarakni, csak az eredetiség miatt kéri. Nekem is úgy van, hogy az eredetivel bebootoltadod, akkor ki lehet cserélni az írt lemezre, a térképet már tudja onnan tölteni.
Az elején kellett ezzel trükköznöm. Azóta volt lent az akksi, aggódtam is miatta, de nekem nem felejtette el.
(Mondjuk nekünk a navi az tök külön van, nem függ a rádiótól meg ezektől.)
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Acheron
őstag
Nyomozgatok majd a környéken. De első körben ráírok az előző tulajra, hátha megvan még neki valahol az eredeti. FB -ot nem használok (tudom, kőkorszaki vagyok )
(#9798) MasterMark:
Értem én, de az eredmény szempontjából ugyanaz. Ha csak a navigávciót tiltaná ez alapján, nem is érdekelne egy percig sem, sohasem használtam az eligazodáshoz, arra ott a Waze. De hogy egy lemez eredetiség ellenőrzés miatt ne legyen tolatókamerám, kihangosítóm, rádióm, az nonszensz. (bocs, a rádió működik, csak nem látom, milyen csatornák vannak, kb egy régi tekerős - hangolós megoldással egyenértékű jelenleg - bár azt még ott is láttam, hol áll a mechanikus állomás kijelző)