-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyeniko
őstag
Subaru XV teszt. Így is lehet.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
outsiders
aktív tag
A választott egy szett Hankook 215/60 R16 WINTER I*CEPT EVO 2 W320 [99] H XL lett, 100k szállítva. Kellett ez most nagyon.... Így már tuti maradok 16os felniken egy jó ideig, nyári 2 éves szett, téli új.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #9610 üzenetére
Pedig az egyik itteni fórumos srác árulta a WRX-ét de nyuszi voltam beleugrani. Igaz még a keskenybódés stinkeye verzió de végig H&S saválló rendszer volt alatta, STI rugók, rendes Kenwood fejegység navival... Mai fejjel megvenném, amit megspórolok a benzinen abból kijönne egy nagy generál.
MasterMark: Az már döfi! Ez a WRX 12-13-ból elvolt ha nem nyomtad neki.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Gub4cs_1
újonc
válasz MasterMark #9611 üzenetére
Jaaaj ha leesik a hó mennyi lesz (nálam tuti rengeteg)
[ Szerkesztve ]
-
Petester
senior tag
Én addig gondolkodtam csak, hogy H4 vagy H6 legyen, amíg nem találkoztam Jorussal és nem vitt el az övével. Azóta se bánom. A váltó már más kérdés, de ahhoz már hozzá szoktam. Pedig akkor árultak akkor egy képeken egész jól kinéző specb-t is. Na én azt bánom kicsit, hogy akkor sajnáltam érte a +1500 €-t... A nagyobb hasmagasság vigasztal azért, kicsit kinyílt a világ, mióta nem gond, hogy ha el kell hagyni a mű utat.
(ó\_!_/ó)
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gyeniko #9623 üzenetére
Bár úgy lenne. Használatban hozza vissza nekem az már elég.
MasterMark:
- Vezérléscsere
- 4 új gumi
- tpms likvidálás
- fékolaj csere
- szervóolaj csere
- pár kavicsnyom eltüntetése
- műszaki vizsga
cca. 400k- 4 alufelni felújítása (opcionális)
- fóliázás (opcionális)
- alvázvédelem (opcionális)
- rádiófejegység (opcionális)
- fényre sötétedő tükör (opcionális)[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Fori és OBK is azzal jön ki gyárilag, sőt a múltkor a villanyszerelőnk vett egy új Dustert és Conti 4 évszakkal kapta meg.
Parci, amúgy annyira nem rosszak már a 4 évszakosak, a prémium gyártók termékei már jobb, mint vállalható. A téli gumik csak jégen tudnak jelentősen nagyobb tapadást felmutatni. A többi tulajdonság meg alig marad el a szezonális gumiktól. Anyámnak pl tökéletes, 3 év alatt eddig ment 16k km-t. Ha meg havazást mondanak, nemhogy kocsiba nem ül, de még a házat se hagyja el.
Mastermark, nekem csak az a bajom ezzel a váltóval, hogy teszetosza, lassúcska, ha esemény van, többet gondolkodik a kelleténél és mire magához tér, már majdnem késő. Városba és sokszor manuális módban használom, már csak a motorfék miatt is. Ha krúzolgatunk, akkor tök jó, sőt, észre sem lehet venni, olyan finoman vált, ha 2000 körül jár a fordulat, szinte cvt-sen vált, alig esik a fordulat felváltáskor, olyan finoman csúsztat.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
gyeniko
őstag
válasz Petester #9632 üzenetére
Ez egy elég friss teszt, szinte meglepő végeredménnyel. Érdemes a cikkben lévő osztrák linket is elolvasni, benne van a részletes táblázat. Eszerint a legjobb 4 évszakos gumik télen abszolút versenyképesek.
Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!
-
HÁZIGAZDA
válasz Petester #9632 üzenetére
attól függ, hogy az adott 4 évszakos alapja egy téli vagy egy nyári gumi volt. akkor jó télen, ha az előbbi, de akkor nyáron nem jó. és én nem hiszek ebben a jég dologban, télen sokszor csúszik az út, ha nem síkon használod a kocsit, megnőnek a különbségek. sőt, ami igazán jó, az a vadi új téligumi. az mindent visz.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #9632 üzenetére
Itthon is? Ezt nem tudtam. Egy új Forester-hez volt szerencsém még 2014-ben azon Geolandar volt a gyári szerelés ami nem 4évszakos csak félterep (M+S), nincs 3hegycsúcs hópehely minősítés (csak ez utóbbit fogadják el téliguminak is).
Mondjuk a vezetési tréningen esett-kelt vele a srác de hát ezek nem aszfaltra való papucsok.mod:
Jorus: +1, őrületbe tud kergetni a DSG. Amíg nem sietsz nincs baj váltogat szépen de ha haladnál akkor annyira teszetosza hogy a falat kaparom kb, máskor meg csak kicsit jobban rálépek a gázra és máris 2-t visszagangol és megindul mint vmi őrült.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
[link]
Nem ismerem az orosz piacra szánt modelleket, de ez onnan jöhet? Az óracsoport csak km/h-t mutat és nem a 2,5-es modellé, mert annak talán csak 240-ig van skálázva. Meg Celsiusban mutatja a hőmérsékletet is a középkonzolon. De UDM jellegű, mert nagy első ködlámpa és nagy tetőkorlát van. Meg utólagos a hátsó ködlámpa is. Vagy mivel H6 már csak az USA-ban van, így a külső jellemzők megmaradnak, de metrikus az információ megjelenítés?
Viszont ha orosz piacról jött, akkor nehezebb is az előéletét megtudni. Hiába írja, hogy unfallfrei, az első lököst minimum fújták, azon látszik a csúnya maszkolás. Meg miért "Nicht fahrtauglich"? A videó alapján működik, hibaüzenet mentes a műszerfal...[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
HÁZIGAZDA
válasz Petester #9641 üzenetére
amikor anno nézegettem a litván (amerikából behozott) gépeket, azokban is európai óracsoport volt. kicserélik. azért közepes összegben fogadni mernék rá, hogy ha alvázszám alapján megveszed az előtörténetét, látsz majd amerikai kilépős képeket, amin a kocsi három darabban van...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Petester
senior tag
De nem volt 260-as óracsoport EU modellben. Sőt, most láttam ilyet először, eddig mindegyiken megvolt a mph skálázás is. Ezért gyanítom, hogy orosz piacról hozták be, így meg nem lesz alvázszám találat kártörténet lekérdezéskor, nem? Van egyáltalán orosz biztosítási nyilvántartás?
(#9642) gyeniko
Nem célom tőlük autót venni, sőt nem célom most a PDF-et lecserélni, csak követem a piacot. De nem lennék meglepődve, hogy a németeknél megvehető UDM modellek közül is a legtöbb nem litván kezeken ment volna keresztül. Csak az állapota lehet csalódás mentes.(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
Ha majd kiöregedett alólad az RX400 akkor itt egy lehetséges méltó utód: 300 lóerős RAV4 HSD
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Egy ilyen hibridet illene a Subarunak is beletenni a kínálatába egy eléggé záros határidőn belül és a talán lenne esélye akár szélesíteni a vásárlóinak a körét, illetve a régi vevőit megtartani. Amit most a Foriban e-boxer néven nyújtanak, az egy őszi lepkefing...
(ó\_!_/ó)
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- DIGI Mobil
- Digitális detox a Nokiától
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- bitpork: Balatoni autós tali 2024
- Villanyszerelés
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...