-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
outsiders
aktív tag
PiciPeti fórumtárs fogja beszerelni a hangcuccokat, lényegében mindent megrendeltem már hozzá, az ajtókat 5 darab CTK STANDARD lappal fogja beborogatni szépen, Kicx ICQ 6.2 komponens szett lesz bedobva a Pioneer mvh-280fd fejegység mellé Többi szigetelőanyagot később veszem majd meg a csomitérben a kerékjáratokra meg a pótkerék alá, nekem valahogy onnan jön a zaj nagy része, teljesen mindegy, hgy a kalaptartót ráhúzom vagy nem.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
-
outsiders
aktív tag
Nem olyan sok, egy m2 kb 2-5-3 kg. Amit meg akarok csinálni az autón, összesen lesz max 4 m2. Gumiszőnyegen gondolkodtam még a csomitérbe, az is lehet fog valamennyit. A csomagtér ajtaját is fogom valószínűleg szigetelni.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
nagyúr
Tegnap volt szerencsém kipróbálni egy 2017-es Outbacket a 2.5-ös H4-es 175 lovas motorral, és hát brutális, hogy mennyire nem megy. Sehol, soha, semmi, de tényleg. Belül gyönyörű, kényelmes, illatos, kézreálló, nagyon jó a kormány, a színek, a műszerek, az ergonómia, de sikítva arckaparó érzés közlekedni vele... Gyári adat szerint valami 10.5-10.8 alatt van százon. Asszony 170 lovas dízel Passatja vezetési élmény szempontjából ehhez képest egy fékevesztett vadállat.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Most épp asszonyéból ültem át, mivel az elmúlt hetekben szinte csak azzal közlekedtem. Sokat pályáztunk Érd-Orfű-Érd útvonalon, oda meg jobb a dízel és az 5 lityis fogyi, meg az éves matrica is azon van. Szal ahhoz képest írtam a gyengét természetesen, mert oké, hogy az dizli, de 170 ló az is - bár nyilván nyomatékosabb.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
carr
őstag
voltam htévégén otthon, szüleimnél Bodonyban oldtimer autóversenyen.(Parádi idnulás ~2km pályahossz) voltak motorok is.
Valami fekete öreg motoron ült egy mikulás forma faaszi. (eskü, még a szakálla is fehér volt) ....
az olyan nyomatékkal ment, hogy besz.rsz.
másodpercenként cca 2-t robbant. és hajtotta kifelé az öreget rendesen. xD[ Szerkesztve ]
360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
outsiders
aktív tag
Pár kép a tegnapi és mai napból, lightos hat óra meló volt a kettő ajtó szigetelése, hangszórók berakása egyedi MDF-ből gyártott kerettel és az új fejegység. Jól szól az autó, végre valahára, pedig még be se járatódtak a hangszórók. Utolsó képen a gyári és az új hangszóró, kicsit nagyobb a mágnes....
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
nagyúr
válasz outsiders #1019 üzenetére
Autóhifivel az a baj, hogy sose lesz semmilyensenem, mivel az autó alapvetően nem alkalmas zenehallgatásra még nagyon alacsony igényszinten sem. A károkat persze lehet enyhíteni, de sok minden nem sül ki belőle. Persze mindenkinek kell valami hobbi, és nem egyformák az igények, az is tény. Én speciel kazettát hallgatok a kopogós gyári hangszórókon, az teljesen okés oda.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
outsiders
aktív tag
Egyáltalán nem szól rosszul így már végre a kocsi hidd el, aki szerelte srác is azt mondta, én is hallgattam már pár kocsit előtte és bőven elfogadható lett a végeredmény. Szigetelni kell még egy kicsit itt-ott ha már a gyárban azt elfelejtették kompletten (tényleg, semmi nem volt az ajtókban sem) és lehet javítani a dolgokon. Nem lesz sosem az a tipikus csendes az autó, de lehet jópár decibelt lefaragni a menetkomfort érdekében. Egy darab 70x50 centis lap 2800 forint, olyan sokba nem kerül és hoz javulást. Oké, munkaóra igényes a dolog, azt elismerem.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Kicx ICQ 6.2 komponens szett van benne, CTK standard a szigetelés alatta. Csipogók a gyári helyre nem fértek, így kívül vannak a tükörháromszögre fúrva. Jól szól, menet közben hátulról a zaj még ugyan hallatszik, de szeptember végén ha lesz időm ott komoly zaj és rezgéscsillapítás következik még Álló helyben eszméletlen jól szól a gyári állapothoz képest.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
HÁZIGAZDA
sejtem, hogy bármire azt mondanád, hogy gagyi (és értem is, hogy miért), de akkor inkább úgy mondom, hogy az én igénytelen szintemen a lexus ls400 hifije elég jól szólt. a subarué szóra sem érdemes, ráadásul mindegy is, mert a lexusszal ellentétben pályatempónál nem csönd van, hanem viszont a hangomat sem hallom...
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
outsiders
aktív tag
Ehh, sajnálom 😀 Nem lett, teljesen gyári kinézet van. Van egy alátétje a magassugárzónak, azon három kis lyuk, kettő csavarnak, egy a vezetékeknek. Ki van ez találva... Ajtókban amúgy elég komoly merevítések vannak, nem gyakori elvileg a hifis srác szerint.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #1027 üzenetére
Azert ezekben van anyag. Az elsodleges piac nekik az amerikai ahol sokkal szigorubbak a torestesztek mint itt az eu-ban.
Nincs leutve nagyon de azert latszik a 10 ev hasznalat. A dragabb jobb allapotban volt de azzal is kellett volna foglalkozni...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Nem, nem, sosem mondanám semmire, hogy gagyi, pláne, ha az adott felhasználónak, és az adott igényeknek megfelel. Autóban nekem pl. tökéletesen megfelel mondjuk a Highline Passatok gyári hifije. A Subaru mondjuk tényleg gyász, de nekem ez is megteszi, kopogósan.
Mindössze arra utaltam, hogy autóban sosem lesz jó a hangzás, pusztán azért, mert millió alkatrészből és anyagból áll, mind izeg-mozog, rezgésük van magukban és együtt, és még ott a motor, a kerekek, az út, a környezet, és ezek folyamatosan változó egymásrahatásai, szal hát na.
Egy zenehallgatásra berendezett szobában is rengeteg mindenen lehet javítani, már eleve a láncon, az elhelyezésükön (elcsatolások, hangsugárzók helyzete), az összekötésükön (kábelek), a szoba akusztikáján (panelek, basszuscsapdák, berendezési tárgyak, felületek, stb.), és ott ugye azért sok minden fix.Persze simán lehet azt mondani, hogy adott körülmények között ez vagy az a rendszer jól szól, megfelelően szól, és eszemben sem volt leszólni outsiders készüléő rendszerét - nagyon remélem, ő sem vette annak.
Annak idején az első Passatomnál estem át a ló másik oldalára autó hifiben (105 lovas volt, még csipszelni se lett volna értelme, hát hifit tuningoltam ). Kb. egy éven át alakult folyamatosan, rendszerek jöttek-mentek, az autó hangstúdióról hangstúdióra járt, hangsugárzó készletek, ajtópanelek, dobozok, szigetelések, kábelek, erősítők, DSP-k, fejegységek, tápkondik cseréje folyamatosan, konzultáció a szakma ismert arcaival, high-end show-kon megfigyelés, hallgatózás, és aztán közel 1 misi ellocsolása után be kellett látnom, hogy ebből sosem lesz olyan, amilyet én szeretnék, a fenti okok miatt, vagyis amiatt, hogy mindez egy autóban van elhelyezve.
Persze az említett folyamatnak rengeteg olyan stációja volt, ami valakinek teljesen megfelt volna, ettől még nem volt gagyi, és akinek az megfelelt volna, az sem volt igénytelen, semmi ilyesmire nem utaltam, elnézést, ha félreérthető lett volna. Aztán arra jutottam, hogy mivel olyan úgyse lehet, amilyet a fejemben elképzeltem, így jó lesz nekem az adott autó gyári hifije.''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
outsiders
aktív tag
Ez teljesen elfogadható érvelés Nem profi hangrendszer a célom, mindössze annyi, hogy a hulladék minőségből és a kb nulla zajcsillapításból valami hallgathatóbbat összehozzak. A röhej az, hogy a 2003-as majdnem fapad Corollámban jobb a gyári zajcsillapítás (lehet azért mert abba legalább raktak valamit), mint ebben a Subaruban Pár tízest locsolok még csillapításra és kb elérem annak a szintjét, az úgy már megfelelő lesz nekem.
Váltó áttétel módosítás mennyire nagyon macerás és költséges amúgy? Egy hosszabb ötödik jól jönne.Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
Passatoké rendben van eléggé autós fronton, nálunk ugye csak B6 highline van de abban már elég jó szól (persze nem úgy szól mint haver Lexusában a M&L hifi de nem is egy ligában játszanak), hozzá képest a Subaru gyárija egy dobozhangú Sokol.
mod:
outsiders: Egy hosszabb ötödik nekem is jól jönne, 150-nél már elég sokat forog pályán és eléggé zabizik. Amúgy ez is az amerikai piac hozomány, ott ugye autópályán se lehet 110-120-nál többel menni tehát felesleges lenne bele hosszú ötödik fokozat.
Manuálisban még viszonylag egyszerűbb, kvázi csak egy fogaskereket kell(ene) cserélni (haver cserélte a swiftjében 5. fokozatot hosszabbra). A baj az, hogy honnan szerez ilyet az ember?
Nem tudom az sti 6. fokozata milyen hosszú de azt olvastam, hogy az is elég rövid... Esetleg a dízelesből vadászni egy 5. vagy 6. fokozatot?[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
A röhej, hogy az 1.4-es Corollám ugyanannyit forog pályán óra szerint 140-nél, 4000rpm mind a kettő Pedig ez azért erősebb motor, elbírná a hosszabb fokozatot és nem menne a dinamika rovására sem. Ez legyen a legnagyobb baj vele... Sokat nem pályázok, havi 100km maximum, többi nagyrészt országút és nullás, ott nem gáz.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #1033 üzenetére
Akkor a tiédben még rövidebb mint az enyémben, nálam 5.-ben a 4000 az már alulról súrolja a 150-et. (GPS szerint 150 az 4200 rpm ha jól emlékszem).
Tegnap a zuhogó esőben a Subival mentem ma délelőtt meg Passat-al (ugyanúgy M3-M0). Háát, azért ég és föld a különbség, mennyivel stabilabban fut ilyen körülmények között a Subaru.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
[link] ez egész szép darab szerintem, nagyjából piaci árában is van de azért kicsit sok talán
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #1037 üzenetére
Akkor még nem pont azért akarja eladni most. Használattól függően olyan 120-150k km környékén szokott beütni a krach az összes EJ255-nél. Az áttervezett verzióját az EJ257-et kell venni, azokkal nincs ilyen gond de ugye azt itt nem árulták csak Amerikában.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #1039 üzenetére
Kíváncsi vagyok! Múlt hétvégén én is toltam egy 500 km-es karikát (már a friss olajjal és szűrőkkel). Volt benne minden ami városon kívüli használat: M7-en araszolás a Balcsi felé, M3-on egy kis kikormolás meg egy kis mátrai szerpentines tekergés némi klímíázással megfejelve és nem ette le a hajam.
#nincsbennetarcsi
-
mmcc02
tag
Qru!
Kitöltöttem az rpm táblázatot
Picit furcsállom, hogy az XVben (és Imprezában, mert feltételezem, hogy ugyanolyan a sebességváltó) hosszabb a 6. sebesség, mint a tiedben, amiben a motor is erősebb . De lehet, hogy a végáttétel hosszabb, kettesben 100+ km/h fölött tilt
Igaz, BC szerint az átlagom 7.4 l/100km, kevés várossal, autópályán 120-130as átlagsebességgel és országúton dinamikusan (értsd engem nem igazán szoktak megelőzni, én szoktam másokat) közlekedve, szóval annyira nem bánom a hosszabb váltóáttételeket.
* Gondolkodom, tehát vagyok, ez a kérdés, válasszatok! Avagy röviden: Gondolkodom, tehát válasszatok! * Búbos páka *
-
-
outsiders
aktív tag
Szeptember végén még 30 rugót elköltök a kocsi hangszigetelésére, hátsó kettő ajtó, csomagtér ajtaja, plusz az egész csomagtér. Csomagtérben a kerékjárati íven a szokásos bitumenes kezelésen kívül még filc is lesz feldobva, remélhetőleg sokat fog csillapítani a dolgokon. Az ablakokhoz rendeltem már ilyen vékony kis cuccot, ezt fogom majd a kéderbe berakni a jobb zárás elérése érdekében, állítólag működik a dolog, plusz a tükörháromszög környékén kell még mókolni kicsit és a gumit összébb nyomni, hogy jobban szigeteljen. Pár decibelt le lehet faragni így annak érdekében, hogy hosszabb távon ne legyen zavaró a menetzaj.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
filatis1
újonc
Sziazstok!
Pár napja vettem egy 2004- es Outback 3.0 R -t.
És azt szeretném tőletek kérdezni, hogy a csomagtér ajtónál hiányzik az a “lemez” , ami eltakarja becsukott állapotban azt a 15 cm-es rést, hogy belássanak hátra. Na olyat honnan lehet rendelni?
Átnyálaztam már minden subaru alkatrész oldalt, de még utalást sem találok rá. Nem hogy még robbantott ábrán megleljem.
Tudtok nekem ebben segíteni? Köszönöm -
outsiders
aktív tag
Én is, reménykedek a jó eredményben, főleg úgy, hogy gyárilag semmit nem rakott a Subaru a kocsiba zaj és rezgéscsillapítót a motorháztető belsején lévő anyagon kívül.
Filatis1: Parci és Jorus lehet tud majd segíteni Neked, ők ilyen gépsárkányt hajtanak szintén.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.