-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Petester #8699 üzenetére
HF felújítás alapból kapcsolódik a vezérléscseréhez? Mondjuk logikusnak tűnik, ja, ha már szét van borítva minden, akkor csináljanak meg mindent, de akkor nemtom mi indokolja a közel kétszeres árat a Seibiko és a Hacecar között - 3-400k vs 6-700k. Majd, ha eljön az idő, kérek mindkettőjüktől pontos árajánlatot, és akkor összevetem. Illetve köszi outsiders, beszélek majd akkor Viktorral is, ő milyen árat mond.
Jajja, Háriék cserélték a tárcsákat, pofákat, folyadékot, bár az a "nemrég" az november elején volt. A fékcsőnek akkor még gondolom nem volt baja, merthogy ez most jött elő, kb. fél évvel a fékcsere után, amikor asszony járt vele, bár azt nemtom, hogy nem volt-e ennek a cserekor valami előzetes jele. Hétfőn hozom majd el.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
A hegytetőn: [kép]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Ahogy Qru is írta, nincs összefüggés a kettő között, állapot függő. Nekem azért is lett a vezérlés cserélve HF felújításkor, mert kézben volt minden és akkor már új alkatrészekkel legyen összerakva. De még most is megkérdőjelezem a jelentőségét a vezérlés cserének. Nem bántanám, ha nem muszáj. De ha neked is kézben van, akkor azt a 140-150k-t érdemes rááldozni. Csak a wandlerhez ne engedj hozzá nyúlni!
A Hace 6-700-as árában benne van a vezérlés is? Korábban ezt írtad: "Háriék mindennel együtt 600k+-t mondtak rá, igaz, ebben benne van minden alkatrész, láncok, HF síkolás, dugattyúk, csapágyak, hajtókar ellenőrzése, munkadíj, stb."
Ha láncot cserélnek, akkor az a vezérlés, nem? A Nyírő 3-400-as árában nincs benne a vezérlés.(#8703) Qru
Ez akár az alföldön is lehetne egy erdő szélén.
De tényleg, akkora helyen minek behajtani a tükröt?Tegnap este megint szerelnem kellett. Nem bírom én már ezt... Kiégett a rendszám világításom...
Ja és fent vannak a nyári gurulók. Azért hiába, hogy csak 2 éves gumik voltak a "régiek", mégis sokkal csendesebb az új. A Conti nem jól öregszik.
A téli kerekeket meg el kell vinnem homokolni, elkezdett hámlani a festék, a só dolgozik alatta. De fényeztetni fogom ugyan úgy, mint a nyárit, mert a kupakok is elkoptak, az meg műanyag, szinter nem tapadna rá.
Ha esetleg van bevált téli, amit ajánlanátok, azt elfogadom. A gumis a Hankookot ajánlotta, ami ár-érték arányban a legjobb szerinte. Már van is nekik raktáron, megtapogattam, nyomkodtam, nekem szimpinek tűnt.(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
válasz Petester #8706 üzenetére
Pontosítom a leírtakat.
Amikor anno Nyírővel beszéltem (amikor még Seibikoba jártam), mondta, hogy majd 200k futás környékén javasolt vezérlést cserélni, ennek költsége 3-400k. Ez gondolom a láncok, feszítők, görgők, vízpumpa, stb. cseréjét és a munkadíjat jelenti.
Aztán elkezdtem Háriékat preferálni, aki szintén mondta, hogy 200k futás környékén javasolt vezérlést cserélni. Mondtam, hogy igen-igen, tudom, az 3-400k-s mutatvány. Erre mondta Hári, hogy inkább 6-700k, mert ha már szét van borítva, akkor a vezérlés cseréjével együtt leszedik a HF-et, síkolják, cserélik a tömítést nyilván, meg megmérik a dugattyúkat, hajtókar csapágyakat, stb.
Fentiekből vezettem le azt, hogy Nyírőéknél csak a vezérlés cseréje van benne, HF-fel, egyebekkel nem foglalkoznak.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz MasterMark #8709 üzenetére
Novemberben. Az 1 misi azért kemény.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #8711 üzenetére
Ez irreális ár! Lassan gazdasági totálkár ez az egész! Vagy nem akar vele foglalkozni és ezért mond magas árat? Ha meg valaki mégis beáldozza, boldogan megcsinálja neki?
Most már kíváncsi vagyok mi a helyzet Viktoréknál. Majd írjátok meg mit mondott.(#8708) Jorus
Ja, így értem. Akkor a difi kb 100-150k Ft lehet a két szerviz között. Ismerve a Hace árazását, az alkatrész is drágább náluk, ha ők szerzik be, így nem csak a munkadíjban van a különbség.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
Magyarul akkor a Hace nagy generált csinál ennyiért, a Seibiko meg csak egy vezérléscserét.
mod:
Petester: Igen, Hace-ben kicsit drágán mérik az anyagokat. Igaz drágább a rezsióradíj ha magad viszed az anyagot de még úgy is vastagon jobban jársz ha magad viszed. Csak egy példa: 3k náluk a gyári olajszűrő, én 1,6k-ért vettem a Mann-t, ami semmivel sem rosszabb szvsz...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Itt nyeltem egy nagyot... "Igaz drágább a rezsióradíj ha magad viszed az anyagot"
Az olajszűrőt 3500-ért vettem legutóbb az EF-nél, azt jó áron adják. De valóban, semmivel sem rosszabb egy MANN. Én is minden szűrőt tőlük veszem, minden autóba. Most csak lustaságból vettem a gyárit, mert alátétért voltam az EF-nél és úgy voltam vele, hogy kipróbálom a gyári szűrőt.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
válasz Petester #8712 üzenetére
Nekem majd ősszel lesz aktuális, akkor lépem át a 200k-t kb. aztán akkor majd körüljárom a témát meg a szervizeket, ha nem muszáj, nem költenék 1 misit. Összesen szánok rá ennyit lengéscsillapítókkal együtt, szal mondjuk vezérlés 5-600k, lengéscsillapítók 4-500k.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #8716 üzenetére
Mert önszintezős és nincs is utángyártott csak gyári.
mod:
Petester: Igen, picit drágább úgy ha te viszed az anyagot. De legalább beteszik, van ahol nem teszik be a hozott anyagot. Mondjuk a gyári szűrő szvsz pont nem ér dupla árat a Mann-hoz képest. De pl a keréktőcsavarból én is gyárit vettem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz MasterMark #8716 üzenetére
Legában nem tudom milyen van hátul, de OBK-ban ilyen önbeállós, szintezős izé (majd Peti leírja pontosan ). Előre 80-90k darabja, hátulra meg 180k körül.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Petester
senior tag
Újra fent van az UDM 3,6-os OBK a hahun: [link]
Tavaly is fent volt, de akkor sokkal drágábban.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Nagyjából ezen az áron mennek kint is, amik jók. A litvánok adják olcsóbban a friss importosokat. Acheronnak mákja volt a sajátjával.
Hátsó gátló a Tribecának is normál, amikor terítéken volt, akkor kérdeztem Nyírőtől. Pedig ott is indokolt lenne, ha tele a harmadik sor is utassal, akkor ott már ülhet a segge. Bár az is igaz, hogy a Tribeca inkább egy nagyra nőtt egyterű, mint offroad masina, így kevésbé számít a hasmagasság csökkenésének a veszélye.
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
Szvsz itthon nehéz lesz eladnia 5.15M-ért akkor is. Mondjuk 3-3,5M-ért még akár én is rámennék...
Amúgy mi van a topik grillezéssel? Vagy ezt idénre elengedtük?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Ezért az árért még jó 2,5-est is nehéz találni, nemhogy H6-ost.
Grillezésre azt hiszem augusztus végét ígértem, de nem tudom még, hogy mi lesz, mert a garázzsal csehül haladunk. Augusztusra lesz meg a faanyagom, amivel a lambériát és a csúszdát is szeretném csinálni és még a grill sütő sincs kész. Még a donor Golfot se vágtam szét. Bár egy grill sütőt így is vennem kell, amit majd belefaragok a Golf orrába. Szóval ez a rész nem para. 1 hét szabit szánok a fa megmunkálásra, remélem rendesen tudok haladni vele.
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
De 3M-ért elviheted a Pdf-et. Na jó, van kedvezményed, 2,99-ért is a Tiéd lehet. Jó váltó, új vezérlés, HF rendbetéve, új nyári gumi, felújított felnin. Még lehet olcsón is mérem.
De vitcet félretéve, a H6-osok mennek 2 millió fölött. 10+ éves autók. Hihetetlen. És nem esik az áruk évek óta. Majdnem olyan jó befektetés, mint az arany. Főnököm 2010-es Insigniájára mondott múlt héten 1,5 milliós árat, hogy kb annyiért tudná eladni.Amúgy ha már 2,5-es, egész jó most a hazai felhozatal. Szigorúan az árat figyelmen kívül hagyva.
Pl ez is tetszik: [link]
Meg ez is: [link]
Mindkettőt garanciával árulják. Ha nem bizományos értékesítés, akkor még igaz is lehet.(#8724) Jorus
Valahogy csak összehozzuk. Vagy lehozzuk hozzánk a grilleteket.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #8726 üzenetére
Komolyan meg kéne hirdetnem a gépem, lehet jönne egy veréb és elvinné az enyémet is 4-5M körül, ami azt jelentené, hogy nem hogy buknék rajta de még nyernék is a bizniszen. El vannak szállva az árak, ennyiért vagy kicsit többért inkább új autót vennék már magamnak.
mod:
A Paskálos OBK az UDM csak mondom...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Tudom, hogy UDM, nem zavar, csak tudjam, hogy nem romjaiból talpra állított.Amúgy képek alapján szerintem fújt az első és a hátsó lökös is, így nem vízkáros. Ha nagyon nem volt sérült, érhet ennyit, pláne, hogy az árban benne van egy nagyszerviz, ami nem 2 fillér.
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
Jah amúgy pont ezen gondolkoztam, hogy mennyire kevés lehet egy ilyen OBK kasztniba a 2.5i motor. Mert lehet szépíteni de még az enyémben sem alakít nagyot, pedig jóval kisebb homlokfelület meg vagy 2 mázsával könnyebb is...
mod:
Petester: Kb 180k ezeknél a vezérléscsere. Vegyük hozzá a gyertyákat meg új hűtőfolyadékot is és akkor talán feltornázható 200k-ra. Az nem sok azért, abban megállapodhatunk.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #8732 üzenetére
Jó hosszú az anya. Nem fog kilógni a felniből? Gyári felnid van vagy az a felni van nyárinak is, mint ami az összefoglalóban is van?
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
MasterMark
titán
válasz Petester #8734 üzenetére
De igen, de ez is a lényege ezeknek, hogy kilógjon.
Egyelőre a gyári felnin van a nyári, majd ha veszek gumit, akkor az összefoglalós képen lévő felnire veszek, és akkor csere. Ez a szezon már ezzel megy le.
[régi csavaranya] [új 1] [új 2]
Amúgy a másik felnihez, majd a méghosszabb anyát, és más színben tervezem.
Ja igen, és erről a szar felnikupakról leesett jobb oldalt a fém teteje amin a logó van. Nem tudom, honnan lehetne normálisat szerezni.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #8735 üzenetére
Nekem nagyon tetszik ennek a gyári felnije. Még azon is elgondolkoztam anno, hogy ilyet veszek az enyémre.
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Szerintetek ez vagy a Fori XT felni lenne jobb a PDF alatt?
Most szinte mindegy lenne, melyiket újítanám fel, de lehet hogy a hirdetésben szereplő felni jobban mutatna...(ó\_!_/ó)
-
outsiders
aktív tag
válasz Petester #8737 üzenetére
Egy jó szett OZ superleggera vagy ultraleggera inkább Nekem az a nagy vágy, koromfeketében vagy gunmetalban. Egyelőre úgy érzem idénre elég nagy költség volt a vezérlés és a kuplung, majd talán jövőre belevágok.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
Én nem tudok dönteni.
Ha ezt megvenném, akkor ez menne fel nyárinak. Kicsit szürkésebb árnyalattal fújatnám meg, a küllők pofáját meg felpolíroztatnám. Ez is Fori felni amúgy, ahogy néztem a képeket, csak az SH-nak a gurulója.Outsiders:
OBK alá akkor tennék OZ-t, ha le is csüccsenteném. Akkor viszont tuti elgurulna a gyógyszer és nem állnék meg a lejtőn, aminek válás lenne a vége... Szóval marad gyári a kiállás.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
outsiders
aktív tag
válasz Petester #8740 üzenetére
Megértem Jó elgondolás szerintem amúgy ez a másik felni, az XT Fori felni inkább kicsit szögletes, az OBK-nak szerintem ez jobban állna.
Jól áll a Forinak egyébként a sűrű küllős sötét felni, sok amcsi használja ilyennel, igaz 18-ban. Na azt már nem vállalnám be, komfortot megölné.Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
MasterMark
titán
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR