-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
outsiders
aktív tag
Nagyjából, jól el van látva melóval, ritkán jut gépközelbe. Jobban jársz esetleg ha nem akarsz telefonálni, ha rendesen ráírsz és nem az oldalra (Huber Viktor). Nagyon szimpatikus figura, engem megvett az eddigiek után. Vezérlést csináltasd nála szerintem, jó kezekben lenne és nem is drága.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Acheron
őstag
válasz Petester #8479 üzenetére
Tegnap már nagyon későn értem, haza, hogy megnézzem, no meg a vihar is kivette kicsit a zsírom (cirka 60 - 70 kilométert olyan viharban kellett levezetnem a pályán, hogy alig láttam ki az autóból, sokszor lépésben, vészvillogóval haladtunk a többiekkel együtt )
Ma megnéztem a hátsó traktust, de nem találtam olyan helyet, ahol egy ilyet rögzíteni lehetne A forma sem igazán ismerős, nem úgy tűnik, hogy az enyémben illeszkedne a tetőkárpithoz. Így elsőre azt mondanám, nem a 2009 utáni típushoz való, de azért még utánaolvasok.
Nem mintha én tudnék ilyesmivel mit kezdeni, kutya nincs, a csomagtér roló magasság fölé pedig sosem pakolok
(#8496) Qru: Az nagyon korrekt fogyasztás Sosem lovagolok az autó étvágyán, de azért ilyenkor legördül egy könnycsepp, én tegnap 10,6 óra szerinti (az kb 11 valós) fogyasztással jártam meg Budapestet, igaz, inkább 140 - 150 közötti óraállással (néha több (gyors előzéseknél), néha kevesebb. lásd fentebb, a viharban)[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #8510 üzenetére
Minta van rajta inkabb a tapadas a kerdes. Most meg jo (bar nem olyan mint ujkent) szoval ezt a nyarat tuti kibirja.
TPMS mellett nem szol semmi csak kene egy epkezlab modszer a likvidalasara, mert a sarga tpms jelet nem szivesen neznem eletem hatralevo reszeben.Acheron: Mi megusztuk a vihart de a tavolban durva villamlasokat lattunk mi is.
Kisauto keveset eszik, igy konnyu.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Acheron
őstag
válasz Petester #8513 üzenetére
Nézegettem a neten, de eddig nem találtam semmi hasonlót, a csomagtér - utastér elválasztásra többnyire fém hálót használnak (bár azt sem tudom, azt hova rögzítik).
Ez nem valami csomagtér ketté-választó lehet? Bár ahhoz meg minek a merev keret
(#8512) Qru: Jah, egy darabig mi is csak a durva villámokat láttuk - azután aláértünk. Miskolc előtt pár kilométerrel értünk ki belőle, akkor fejtegettem le az ujjaim a kormányról - kb ott vettem észre, hogy kézfehéredésig szorítottam Igaz, ahol kicsit is jobban láttam, én elmentem a vészvillogós sor mellett - de bizony sokszor inkább visszasoroltam. Volt egy pár hely, ahol ezt a böszme jószágot úgy lökdöste a szél, hogy alig bírtam a sávban tartani... Leginkább attól féltem, ha nagyon lelassulok, hátulról belémtrafál valaki, úgyhogy minden létező fényt felnyomtam az autón, és próbáltam haladni az "árral" Őszintén, ilyen durva időben még sohasem vezettem korábban - hazaérve gyorsan toltam egy Whisky -t (pedig ez nem is volt tervben) - mert megérdemeltem[ Szerkesztve ]
-
Petester
senior tag
Mostanában zömmel Anya hajtja a PDF-et, sajnos meg is látszik rajta. Hétvégén szörnyülködtem, hogy milyen morzsás belül. Erre ma még felhív, sírva, hogy beletolatott egy árokba. Reméli, hogy megnyugszok mire hazáérek...
Sajnos gumi cserés és mivel már kopott, mindet cserélni kell. Jól gondolom? Nem szeretném a központi difit haza vágni.
Így néz ki: [kép]
Viszont elmondása szerint ha nem a Bubuval van, akkor kijönni se tudott volna. Meg valszeg a Golf vagy a Bogár annyira beesik, hogy a futómű és a bódé is sérül. Nem hiába, tank kell a nők feneke alá![ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz outsiders #8516 üzenetére
Nincs fent egészen 2 éve, de már mentem vele kb. 25k km-t.
Családi autónak vettük, így használja csak, azért van, na meg a Golf és a Bogár is 3 ajtós, így egyszerűbb az élet a Bubuval a fikások miatt.Jorus: Ha jól rémlik, Neked 225-ös gummád van fent. Van képed róla, hogy mennyire ballonosabb?
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
A ct200h-t néztem anno de akkor még horror ára volt használtan is, arról nem is beszélve, hogy nekem a hibrid nem jó. Eleve csak városon kívül használom (max néha keresztül megyek rajta ha másik irányba kell menni) és télen sokszor áll a garázsban akár 4-6 hetet is. Meg amúgy sem megyek rövid távokat, ha elindulunk akkor 100 km legalább belemegy egyhuzamban. Erre igazából egy dízel kéne de azokat nem szeretem...
Petester: Kilátszik a textil réteg, ez nem csak felületi sérülés. Mehet a kukába. A lényeg, hogy nem lett nagyobb baj.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Esetleg mivel 2 éves gumi csak, érdemes lenne körbekérdezni gumisoknál, nincs-e ugyanez a minta egy pár nekik. Nálam hasonló volt, durrdefekt az előző tulajnál 2017-ben, cserélte a tengelyen újra mind a 2 gumit. Másik kettőt meg én cseréltem 2018 tavasszal, ráadásul sikerült ugyanolyan DOT számút is vennem.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
Mi a tűrése a központi difinek? Most társítok egy kb 5 mm-es profilú gumipárhoz egy 8 mm-est, az már tűrés határon kívüli, határeset vagy tűrésen belüli?
Jorus: Köszi! Ahogy számolom, még tűrés határon belül van az eltérés, viszont komfortosabbnak tűnik és a kiállása is jó! Lehet meglépem.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
-
Petester
senior tag
válasz outsiders #8526 üzenetére
5-ös.
Érdi gumis azt mondta, hogy javítható. Bizonytalan voltam, felhívtam a gumisom, elküldtem neki is a képeket. Ő már határesetnek mondta, mivel látszik a szövet, nem javasolta a javítást. Ha meg cserélek, cserélem mind a négyet. A 2 használhatót pénzzé teszem, a hátsó balos megy pótkeréknek. A gyári már 10+ éves, ha még csak pótkerék, akkor is jobb neki a csere.Viszont lehet nem variálok a méreten, a pótkerekem is 215-ös, maradok a gyári guruló méretnél.
Qru: Eddig nekem mind a 4 gumi egyenletesen kopott, akár téli, akár nyári. Cserekor mindig sublerrel körbe mérem és nincs számottevő különbség tengelyenként.
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #8527 üzenetére
Nálam azért látszik a különbség szemre is (mérni nem mértem), így kb 30k km után ezért is cseréltem meg őket először. Valószínűleg az enyém akkor orrnehezebb (ami reális, nálam nincs hátul semmi súly). Bár ettől függetlenül nálad is fékezéskor illetve kanyarban is előreterhel.
mod:
Pont ezt írtam én is, hogy ha a szövet kilátszik az kuka.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Egy őrült FL Tribeca minden áron le akart tolni az imént M7 kivezetőn, méterre jött a lökhárítómon, ami 140-nél, tömött belső sávban annyira nem vicces, voltak előttem is nyilván. Aztán amikor már nem voltak előttem, akkor meg már nem akart annyira menni. Méé ilyen agresszívek az emberek ebben a melegben?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Petester
senior tag
Új lesz mindenképp, sőt a felniket is végre felújíttatom! Így tudom Anyára fogni, hogy miatta kell ez az egész.
Qru: Szezonálisan cserélem, így tudom egyenletesen koptatni. Jó az a felnire szerelt csere szett. Most is haza megyek, átcserélem a télire, tudunk vele gurulni óvatosban, amíg el nem készülnek a nyári felnik.
Agyaltam most megint, hogy legyen e négy évszakos gummám, de ahogy számoltam a futásomat, meg hogy télit akkor is tartanék mellette, nem éri meg a felár. Saras tapadása miatt választottam volna a négy évszakosat, de annyit meg nem játszok sárban, hogy fizessek érte 10-15/db felárat.Jorus: Most nézem, hogy neked van fent sárfogó a kerekek mögött. Nem is tűnt fel eddig, jól elbújt.
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #8531 üzenetére
Igen, ez a 4évszakos hátránya, hogy nincs évenkénti csere, így a rotálás is hajlamos elmaradni.
Neked nem éri meg 4évszakosat venni, az csak a magamfajta hobbiautósoknak való. Télen eleve alig megyek és amennyi hó van arra meg az awd+4évszakos bőven elég.
Pont ezen agyalok, hogy maradjak a nyárias Michelin CC+-nál vagy bevállaljam a még nyáriasabb Bridgestone A005-öt...
Alternatíva még a Continental AllSeasonContact ami árban is jó és az a legkiegyensúlyozottabb teljesítményű, viszont szárazon sz@r én meg 90%-ban szárazon megyek... A GoodYear Vector Gen2 vizes teljesítményben nagyon jó de az meg alapvetően télies, az nekem pont nem kell.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Tegnap elmentünk Anyával megnézni a tett helyszínét. Hát jó nagy mazsola volt! És a legnagyobb baj az, hogy ki se szállt megnézni, mekkora a baj, hanem R-ből D-be rakta, tekert a kormányon (merthogy Y-ban forduláskor keveredett az árokba) és nagy gázzal kijött. Ha egyenesen, abban az irányba megy ki, mint ahogy belement, csak horzsolásokkal, de megússza. A lengőkarok alja bánta, meg a kipuff csöve horzsolódott még meg, de igazából semmi vész. A lengőkarokat hétvégén lepucolom és lefestem, csak mert úgy tetszik, de ha úgy hagynám, akkor se lenne semmi.
Egyszerűen felfogni nem tudom, hogy lehetett ennyire szőke (amúgy tényleg az ), de soha nagyobb bajt.(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Mini oltár!
Amúgy ez is szép, pedig már 200+k km-t futott: [link]
A 19-es kerekekkel külön tetszik. Anya ezt már biztos nem árkozná meg![ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
CB
senior tag
válasz blasko92 #8545 üzenetére
Valószínűleg ezért lesz ez a motor örök darab.
Hamarabb fog a karosszéria rohadni, mint hogy a motorhoz kelljen nyúlni.
Azért a tisztán városi fogyasztásommal nem szeretnék dicsekedni, bár ilyen még nem is igen volt.A hét végén elkezdtem lemosni azt a zöld trutyit, amit a gyárban fröcsköltek a motorra.
Kell még egy-két mosás, mire teljesen tiszta lesz tőle a motortér. De már annyi bogár volt beleragadva, hogy undorító volt.40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Qru
MODERÁTOR
Városban nekem 10,5-11,3 között eszik normál üzemben, forgalomtól függően ami jó, mert a gyári érték 11,5 városi fogyira.
Amúgy kész lett a kocsi, kicserélve a törött keréktőcsavar. Még jó, hogy kettőt vettem az EF-ben, mert keréklevételkor elköszönt egy másik is.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- OLED TV topic
- Digitális detox a Nokiától
- Gothic Remake - Ilyen lesz a gyűjtői kiadás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Politika
- Linux - haladóknak
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000