Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
outsiders
aktív tag
Nem, ez szar... Rendszámtábla tartóját kell odaragasztani úgy, hogy mögötte valami szivacsos dolgot beraksz, plusz le kell rezgéscsillapítózni azt a csomagtérajtót, hogy ne olyan hangja legyen, mint amikor bevágod a pottyantós ajtaját.....
PiciPeti Corolláját néztem már ami fullra le volt szigetelve mindenhol, összehasonlítva a saját e12-esemmel ég és föld mindennek a hangja ha becsukod, mély puffanás csak, semmi rezgés meg hullámzás.Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Ha úgy megtetszik a végén még majd Te is nekiállsz leszigetelni a kocsit is..... Várom már, hogy meglegyen az egész kocsin nekem, kíváncsi vagyok az eredményre. Rezgéscsillapítás komplett hiánya ott is látszik a Foresteren például, hogy ha becsukod a hátsó ajtót akkor a csomagtérig megy a lemez hullámzása, konkrétan zörög a rendszámtábla....
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
HÁZIGAZDA
válasz outsiders #1193 üzenetére
felrakom jövő nyáron akkor, szóval ráér
kínomban amúgy is lekentem bitugéllel és a végén belekentem egy sima alu szalagot. jó gány munka lett, de működik egyelőre. volt már ilyen kétoldalú csodacuccom korábban, azért ismerem ennyire, de azt csak úgy kaptam, nem tudtam róla semmit.
thx!
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
outsiders
aktív tag
Ami kimarad elhozom majd, másra úgysem tudom használni, ha Neked is ráér októberig a dolog.... Annyi, hogy ha nincsen elég meleg akkor hőlégfúvózni kell felrakás előtt hogy meglágyuljon és tapadjon mint az atom.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
HÁZIGAZDA
válasz outsiders #1191 üzenetére
illesztésre lehet tenni, szóval ilyen 5x20 cm-es darabbal már egy kipipálható. de egy teljes "tábla" sem vészes ahhoz képest, hogy azzal kb. a teljes javítását meg tudod csinálni egy óra alatt az egész háznak. köszi, ha marad, de már így is rengeteget segítettél, mert egyszerűen fogalmam sem volt, hogy honnan lehet beszerezni.
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
outsiders
aktív tag
Mekkora darab kell? Ami marad elhozom majd Neked szívesen az egyik Subarus összeröffre, legkésőbb október elején lesz megcsinálva a kocsi majd. Simán vágható amúgy egy jobb minőségű schnitzerrel a lap méretre, formára. 50x70 centis darab 2800 HUF belőle amúgy, nem olcsó cucc, autóhifis anyag Maradékot hozom szívesen tényleg majd.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
HÁZIGAZDA
válasz outsiders #1188 üzenetére
fú, abból az anyagból (egyik oldala kátrány, másik oldala alu) nem lesz esetleg egy pici maradékod? vagy tudod, hogy hol lehet beszerezni belőle kis mennyiséget.
ugyanis: ha ereszt az ereszcsatornád az illesztéseknél, akkor sziló, alu-heggesztés és egyéb szarságok helyett ezt ráteszed belül, és örökre jó
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bambano #1186 üzenetére
Úgy értem, hogy nem 2011-es a rendszáma, tehát használtan behozott. Nem az van, hogy vki úri huncutságból behozatott magának egy ilyet újként mert itthon nincs, hanem 2 éves korában (2013-as a rendszáma). Na most amerikából általában jég vagy vízkáros autókat hoznak be azt kapják meg kint olcsón. Vízkáros autót szigorúan tilos venni a jégkárost helyre lehet pofozni.
Gondolj csak a behozatal 1 millióba kerül (ebben a vám is benne van) és akkor még forgalomba kell helyezni és még nem köhögted ki a vételárat...Jorusnak a 3.0R bekér 12-14 litert ha visszaolvasol, akkor egy a 3.6R simán bekér 13-15 litert.
mod:
carr: Jó tipp köszi. Mi a 24-esről Galya felé szoktunk felkanyarodni mert ott nem sóznak és ilyen szép úton lehet veretni:
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
CTK Standard a neve ennek az alumínium és ilyen kátrányos ragadós kétoldalú anyagnak ami fogja a zajt és a rezgést, ajtóra ezt kell mert ez tapad meg ott, padlóra meg majd Hanno 830 nevű anyag megy, plusz ilyen vékony filcet is fogunk használni a csomagtérben a műanyag elemek alatt további csillapításra. Szélzajra rendeltem már ilyen gumiszalagot amit a kéderbe fogok benyomkodni a jobb zárás érdekében, igen onnan jön a zaj, nálam főleg a tükörháromszögből, plusz ugye a nem kicsi menetzaj a szigetelés hiánya miatt. A hangszóró szett Kicx ICQ 6.2 ami beszerelésre került, ehhez van sok sok méter kábel és vezetgetheted a magasat kedvedre az utastérben
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
nagyúr
válasz bambano #1186 üzenetére
A gyártó által megadott érték városra 18 MPG, országútra 25 MPG, ez 15.7 l/100 km és 11.3 l/100 km. Az amcsi felhasználók vegyesben 21.15 MPG-vel járnak el, ami 13.5 liter.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
carr
őstag
válasz outsiders #1183 üzenetére
Mit tettél bele, hogy ennyibe kerül?
Valami blogot, vagy logoutot tolhatnál róla?
Illetve a hangszórók honnan szerezted be, nekem nem felelt meg egyik sem. vagy az ár, vagy a minőség amibe belekötöttem, mint al capone barátainak cipőjébe a beton...
Tipp esetleg? Olyat keresnék, amiben a csipogó külön utakon járhat, pl. hogy fel tudjam tenni mondjuk a szélvédő alá, a műszerfalra. Onnan szebben szólna, mint alulról, lábtól....
Illetve mi nem szállni megyünk a gombához jellemzően, hanem "repülni"... = )
uh... még vmit akartam....
ja, a gumit nem kéne "kitömni" hogy jobban tömítsen az ablakoknál?
pl 0.5cm-el kintebb áll, és jobban ráfeszül az ablak, akkor nem hatékonyabb a szigetelés? vagy az ajtó miatt van szélzaj?360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
outsiders
aktív tag
Igen segít a cucc, de van még munka vele. Ez csak az első kettő ajtó, édeskevés magában Igazából konkrétan semmi zajszigetelés nincs a legtöbb relatíve régebbi Subaruban (2008 előttiek kb). A zene az én fülemnek szépen szól már végre kisebb tempónál is, 110 felett már nem az igazi a menetzaj miatt. Hátra van még a két hátsó ajtó, a csomagtér ajtaja, plusz a teljes hátsó része az ülések mögött szét lesz kapva és szigetelve, mivel a zaj nagy része onnan jön,csomagtér és kerékjárati ívek. A szigetelés eddig 12k volt, hátra van még majd 30k anyag beépítése Ezután csere lesz még a hátsó kipufogó dob kompletten, mert a gyári elég hülye hangokat ad ki bizonyos fordulatszámokon és zavar.
Voltam már azon a részen amit linkeltél mapson ott abban a szállodában wellnesselniAz interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
carr
őstag
válasz outsiders #1147 üzenetére
maps.google
mi itt szoktunk gyűlni. A hely neve a környékbelieknek "gomba" néven ismert.
De ez távol van mindentől. gyöngyös is legalább 20 perc. jó tempóval....
De ha elkezd szakadni a hó, minden "enthusiasm" ott van, ha elsőkerekes, ha hátsókerekes, ha négykerekes. Ha "tiszta", ha "nem tiszta" akkor is.360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
carr
őstag
válasz outsiders #1019 üzenetére
ez engem is érdekel, ahogy emlékszem nagyságrendekkel szarabb ha gyorsan mész az autóval.
zajos, mint a dög. segített valamit?360+Mindenkit szeress,ne sokban bízz,Ne bánts senkit,ellenséged inkább féljen,Minthogy legyőzd,barátodat szívedre rejtsd,Szidjanak hallgatásért,ne beszédért.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bambano #1174 üzenetére
2011-es de friss rendszámos amerikai modellhez képest meglehetősen drága. Ez csak 256 lóerős nem 260 és a 8-12 literes fogyasztás hazugság a 12-16 már reálisabb mert a 3.0R sem nagyon jár el ennyiből nem, hogy a 3,6R... Sokan nem szeretik a cvt váltót ez is szempont lehet.
A motor maga nem problémás (se a váltó), a hűtésre kell odafigyelni (vékony a hengerek fala a nagy ccm miatt). Amúgy nem betegágy.
Én is rákívántam bevallom de ennyiért nem éri meg megvenni az tutifix.
mod:
stickermajom: Nyisd le az összefoglalót ott vannak az ajánlott szervizek.
Seibiko is jó meg a Hace is én eddig hozzájuk jártam, noha egyikkel sem vagyok maradéktalanul elégedett. Így ki fogom próbálni a Szépvölgyi-t.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
bambano
titán
a zseniálisba azt is beleérted, hogy megbízható? és az autó többi része?
kicsit sokallom érte a 6.5 gurigát, még akkor is, ha alkudok előle.
azt írja, hogy tiptronic váltós. az a hagyományos váltó robotizált vezérléssel, vagy a fokozatmentes? mennyire megbízható?
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Üdv!
Ez az outback beindította a nyálelválasztásomat. Légyszi írjátok meg a véleményeteket, hogy érdemes agyalni rajta vagy inkább mellőzzem?
kösz
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Qru
MODERÁTOR
Igen az idősebbek sokszor nem értik mi van, nem is szoktam köszönni nekik meg a nem magyar rendszámosoknak sem (nálunk északon sok az SK rendszámos Bubu is).
Meglepődtem, mikor tesztkörre vittem az enyémet anno vétel előtt pont jött szembe egy obk és villantott. Mondom, ennek mi baja? Akkor mondta az eladó, hogy ez szokás, mint az Alfásoknál vagy a Miatásoknál. Azóta én is tolom.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Alapvetően szoktam, de típus-függő, mert a sok újabb Outback és Forester tulajdonos nagyjából mind nyugdíjas néni vagy bácsi, és nem értik, hogy mi van.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
40k/év a kötelező, cascora az kb nekem is ennyi lenne.
Nem tudom szoktál-e de én szoktam köszönni a többi Subarusnak meg más Subisok is szoktak. Hétfőn nézett rám furán egy Levorgos... Köszöntem neki szokás szerint ő meg csak nézett, hogy mit akarok. Aztán esett le, hogy Kormival vagyok...
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz stickermajom #1168 üzenetére
Kötelező nem vészes, nekem most B6-ban 51k az éves, ellenben Casco-ra csak ilyen 3-400k/éves ajánlatokat kaptam.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #1168 üzenetére
Jaa ha nem állandóra kell akkor nem para. Kötelezőre az nem is drága, én is kb annyit fizetek.
Ez a 2 literes az egyik legjobb és legstrapabíróbb motor a turbósok közül. De azért nézzél a körmére, egyik sem elpusztíthatatlan.
#nincsbennetarcsi
-
stickermajom
addikt
Pont számoltam egy kötelezőt Netrisken, és 42 ezret dobott egy jobbos, 2004-es WRX-re. A 150 lovas BMW-re most épp 63. Vastagon fog a parasztbmw-s szorzó.
Amúgy hétvégi mókára kéne, ott annyira nem hátrány talán a jobbos. Meglátjuk, egyelőre a technikai infót szívom magamba. -
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #1166 üzenetére
Fura ballal váltani de megszokható. Előzésnél nehezebben látsz ki, meg mondjuk a jegykiadós sorompóknál is bajban leszel...
mod:
Ja meg drágább a biztosítás is ezekre a kocsikra.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #1163 üzenetére
Nekem meg pont az volt a bajom, hogy fulladt most. De nyilván a gyújtáskimaradás miatt.
A fékolaj külön körben lesz, egy gyertyacseréhez nem kell típusismeret. Az egyik legjobb haverom szerelő (Mercikkel meg VW-el foglalkoznak) kicseréljük pikk-pakk.
stickermajom: "Rossz" oldalon van a kormány és a belsejéről egy kép sincs...
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz stickermajom #1162 üzenetére
Jobbkormányos autók mindig olcsóbbak alapból.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
outsiders
aktív tag
Hmm, lehet csak megilletődőtt a drága Alapjáratom nekem is fura amúgy, ha sokáig állt a kocsi akkor elég magasan, 1500 körül kezdi az első 20 méter megtételéig, utána visszaáll rendesen. Kösd össze akkor már a látogatást a gyertyacserére a fékolajjal, asszem azt emlegetted korábban.
stickermajom: Hívd fel, faggasd ki és kiderül mi a baja.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
stickermajom
addikt
Hello!
Ennek az autónak vajon mi baja? Két hete 1,6 volt, már akkor is a legolcsóbb a kínálatban.. Lemegy még kicsit az ára, akkor lassan megkívánom.. Aztán a különbözet a normális árú társaihoz képest mehet a generálra.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #1158 üzenetére
Használtan vettem és nem rizikóztam be egy szíjszakadást így cseréltettem a vezérlés idő előtt (szíj és a feszítőgörgők). A vízpumpa is maradt meg a gyertyák is mert azoknak nem volt bajuk. De közben eltelt pár év...
Háát igazából mielőtt észre vettem volna bármit is elkezdett világítani a chcengine. Persze besz@rtam egyből félre álltam és rádugtam a hibakód olvasót, megnéztem majd töröltem a hibát.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Akkor az lesz az, minden vezérléscserénél ildomos a gyertyát is cserélni, enyémben legalábbis így van. Csináltasd minél előbb, amíg komolyabb tünet nem lesz szerintem. Dadogott a kocsi gyorsításnál vagy mit csinált?
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #1156 üzenetére
Igen, az obd-s hibakód olvasó nálam volt így gyorsan rádugtam és misfire hibát írt. Arra gyanakszom hogy a gyertya a ludas. Vezérléscserekor nem volt cserélve (pedig kellett volna tudom ) így még a gyári első szett van benne és hát azért nem mai csibe a járgány...
Ha ez nem akkor marad a gyújtáskábel meg a trafó mint hibaforrás. De reméljük eddig nem kell elmenni.#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Pályán én GPS szerinti 145öt szoktam javasolni mindenkinek, ott baj nincs még Nekem bicajjal volt a legröhejesebb, első lámpám lemerült indulás után, hátsó ment, bicajúton megyek szürkületben kertvárosban Szolnokon, belterület. Rendőr levillog és helyszíni bírság erre a komoly szabálysértésre 5k ... Inkább betartok mindent, mert mindig megvágnak...
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #1151 üzenetére
Ne is mondd. 150-nel szoktam menni a pályán ugye mert 150-ig nem jön csekk. Vagy 10 évig ezzel a tempóval mentem mindig. Ehhez képest most télen a trafi 149-el mért be (gps szerint 150-el mentem, tehát elég pontos), az M35-ön... hát nem utánam jött az elfogó autó?
20k-ra megvágtak ott helyben.
Ugye helyszíni bírság már 147-től kiszabható 130-as táblánál...A parkolóban meg arra hivatkoztak, hogy az nem magán terület (jogosan), így ott is érvényesek a kresz szabályok és én szabálytalanul kanyarodtam. Szóval mehetünk csúszkálni csak ne a Pólus mögötti részre mert ott nem szabad.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz outsiders #1143 üzenetére
Össze lehetne vonni vmeik Autós topic talival is akár, merthogy szentem max hárman-négyen lennénk - Te, Qru, talán filatis1 és én. Carr és mmcc02 messze lakik, Parci meg nem jön soha sehova.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
outsiders
aktív tag
A gépállatok Szeptember végén október elején egy Subaru topiktali? Jogi szakvizsgámra készülök, addig nagyon nem érek rá, de jó lenne már márkatársakkal osztozni az örömökben és a bánatban....
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
nagyúr
-
-
Qru
MODERÁTOR
Tengelyhatalmak: [kép]
Bal elöl Jorus a 3.0R-el, mögötte én, a másik oldalon meg egy Leon FR és egy G7 GTI.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Azt nemtom hogy egyforma-e a felfogatás az enyémmel, de nekem H354-es Bosch van fent, könnyen fel tudtam tenni.
Qru: a hazaúton 14 körül volt a fogyi M7-en, túlnyomó részt 160-170-es utazóval, meg volt néhány gyorsabb szakasz. 40 perc kaputól kapuig.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
-
HÁZIGAZDA
urak, megvettem a bosoko ablaktörlőket, de szomorúan látom (így utólag, persze), hogy a hátsó ablaktörlő valamilyen alternatív befogású az amúgy tipikus karokkal szemben. nem is jó rá a törlő. hátulra mit használtok?
ne csüggedj, ha egy kapu bezáródik: máshol nyílik egy új. sérvkapu.
-
nagyúr
válasz filatis1 #1130 üzenetére
Igen, 2004-2005 között nem volt változás, szal ha olyan oldalt találsz, ahol nincsenek 2005 előtti modellek, akkor az is jó lesz simán.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz filatis1 #1128 üzenetére
VIN-nel még nem próbálkoztam A tiéd és az enyém is 3rd gen. Outback, csak az enyém 2006-os. Ezt a modellt 2003-2009 között gyártották, 2008-ban kapott faceliftet, olyan van Parcinak. A H6-os 245 lovas kivitel R néven fut, a furcsa kétszínű, amcsi kivitel, jellemzően az LL Bean. Az XT az a 2.5-ös turbós verzió. (A korábbi OBK-t 1999-2004 között gyártották, persze ott is volt FL, de ott a H6-osok 158 kW-osak voltak a 3rd gen 180 kW-os erőforrásával szemben.)
Ez a 2nd gen FL OBK
Ez meg belőle az US kivitel
Ha beírod a keresőbe, hogy Subaru Outback 2004 3.0 R, akkor ezeket adja a gugli.
[ Szerkesztve ]
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
filatis1
újonc
Sziasztok
Lenne egy kérdésem
ha bármelyik subaru parts-os oldalba, legyen az amerikai vagy europai, beírom a keresőbe “vin” sorszámot ,gondolom ez az alváz szám, sehol se tudja azonosítani az autót...
olyan furi ez nekem
és azért érdekelne, mert ha az évszám szerint keresek az auutóra 2004, akkor a régebbi kasznisat dobja. de ha 2005 -öt írok be akkor már jó. és ott is annyi változtat van hogy csak na L.L Beem, XT, Limited, R, stb
melyik lehet az enyém?
ok, lehet, hogy ez csak az én heppem -
-
outsiders
aktív tag
Ezek a szerelők kategorikusan anyázták... Befecsi rendszer sem örökéletű, minden klasszikus dízel betegség megvan bennük (ráadásul rohadt drágán cserélhető cuccok) a motor ismert konstrukciós hibája mellett... A film milyen amúgy?
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
filatis1
újonc
válasz Sub-ZeRo #1116 üzenetére
igazad van. de szerintem félre érted
magamból tudok kiindulni.... én csak csodálkozom, hogy ennyi a városit azért nem is említettem... mert nem valós adat és felesleges.
Amúgy nem rég tettem szert erre az autóra. és hidd el, ha zavarna a fogyi, akkor nem vettem volna meg
úgy hogy előtte 17 évig egy nissan primerat hajtottam és úgy gondoltam 20 évesen már mehet valaki máshoz.
Amennyivel többet nyújt ez az autó, még keveset is kér. szerintem.mondok egy másik oldalt is...
Az exemet zavarja mondta is, hogy miért nem megyek az autópályán csak 100-al, akkor keveset eszik
Erre gyorsan elmagyaráztam és megér-tettettem vele, hogy 100 as tempónál a 247 lóból valaki még éhen hal nekem. és azt ugye nem szeretném[ Szerkesztve ]
-
outsiders
aktív tag
válasz Sub-ZeRo #1116 üzenetére
Nem parázik itt senki a literektől, én azért írtam be mert eddig nem mértem még mennyit eszik kb Dús gáznál szinte hallom, ahogy glugy-glugy issza a benzint Nincs ezzel semmi baj, ha az lenne nem ilyen autót veszek. Itt senki nem fillérszexuáló a fórumon
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
nagyúr
válasz filatis1 #1113 üzenetére
(Nem neked szól konkrétan, általánosságban írom ezeket! )
Srácok, nem akarok troll lenni, de komolyan, de úgy oda vagytok a fogyásztással, hogy nem bírom hogy ne írjak ide. Remélem nem lesz harag belőle.
Ezeknél az autóknál, sok a 12-13 literes fogyasztás?! Meg folyamatosan azon lovagoltok?!
Mennyi ló van benne? 150 körül, 130?! Még nem is zabál sokat, ahhoz képest, amit írtok.
Nekem egy MK1-es fóka kombim van, ha úgy használnám, ahogy a gyári könyvben meg van írva 10 litert enne. Eszik is, ha úgy tolom neki. meg pályáznék vele 150-el. Sőt még többet mint 10-et...
A motor 1.6 101 lóerő talán. De lehet 99, mindegy, így van.
Ne csináljátok már, hogy ezen kell kiakadni.
A legjobb fogyim a kocsival 7 liter... Higyjétek el, ki is kellett utána kormolni, mert nem akart menni szerencsétlen autó mert spóroltam...
De mondok mást, az 1.3-as 8 szelepes sedán suzukival, ami 2000-es gyártású volt 14 litert etettem meg vele csak úgy, hogy egy utánfutóval felugrottam vele pestre 4+1személlyel... Utánfutó üres volt...
Gyerekek ezeknek nem sok ez a fogyasztás. Ha meg nem tudjátok fenntartani, akkor lapát neki. (bocsi ezért)
Ott a 2005-ös wrx sti bubu. Mennyi a fogyija, 17 liter. Szerintem az, ahhoz motorhoz sem sok. 260-280 lóerő. 2 liter turbóval... Ha ilyen autóm lenne, mindent néznék kivéve a fogyasztást. A fordnál is úgy van. Meg megtanultam hogy nem fogyasztásra kell menni, mert a motor el lustul mint a lajhár...
Ennyit eszik kész.
Hozzáteszem, hogy második autónak imprezát szeretnék, mert imádom. Hétvégi kocsinak, élvezni az életet. Meg nem a fogyasztást számolni vele...
Remélem nem bántottam meg senkit amit leírtam. Örüljetek neki, hogy ilyen autóitok van és sz@rjatok bele a fogyasztásba. Élvezzétek amíg lehet! (írigykedek is hogy milyen Outback-ek vannak némelyikőtöknek )
Remélem én is egyszer csatlakozhatok ide hozzátok!Ha nem tetszik, amit írtam, nyugodtan töröljétek!
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
-
outsiders
aktív tag
Igen, ez épp shell volt, MOL-t szeretem inkább most az ment bele. Meglátom a következő mennyi lesz, ott sokkal több országút lesz arányaiban. Ennek azért a légellenállása meg a súlya is nagyobb egy Legacyhoz képest pl, de szerintem az Outbackhez képest is, a te Imprezád meg még kisebb
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
480km ebből 300 országút 180 város sok rövid távval, végig klímázva 9.2 liter lett a fogyasztás, annyira nem is rossz szerintem, tiszta országúttal lesz ez 9 alatt is.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
filatis1
újonc
igen, elég zavaró sajnos. épp ezért átgondoltam a lehetőségeket ( igaz nem a legolcsóbb) de arra jutottam, hogy ami most van fent szettet, azt szépen eladom úgy ahogy van. 3 éves gumik vannak rajta enzo felnivel. remélem elmennek jó pénzér, és helyette veszek télire lemezfelnit 16”-at téli gumival. ahogy néztem kb 200K-ből kijönne. Ami van téli gumi gyári felnin... (most jobban megnéztem... az se jó méretű) 225/50 R17-s azt ledobom róla. az már 7 éves gumi. bár jó állapotú. helyette veszek majd jövőre nyári gumit eredeti méretben. (215/55 R17). És így remélhetőleg helyre áll a rend
Az ajtókeretben két fajta gumi méret szerepel. A= 215/60 R16, B=215/55 R17 -
outsiders
aktív tag
5 éven belül kiköltözök végre már majd a hegyekbe, akkor végre élvezkedhetek minden nap :
Olyan 500 kilométert mentem a Foresterrel, pénteken tankolom majd, addig pihenget. Ebből volt kb 300 országút és 200 város, kíváncsi leszek mennyire volt szomjasAz interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Okos Otthon / Smart Home
- Asztalra is jöhet a Windows és az ARM duója
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Xbox Series X|S
- Modding és elektronikai kérdések
- Digitális Állampolgárság Program
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest