-
GAMEPOD.hu
Ez a topik a S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl játék két ingyenes módjával (StalkerSoup és Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2) és honosításával foglalkozik.
FIGYELEM!
A StalkerSoup fejlesztés alatt álló játék, ezért hibák adódhatnak!
A végleges verzióra még várni kell
(TALÁN SOHA NEM JÖN EL AZ A NAP!).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2336 üzenetére
Visszatöltéskor crashelt mindig, aztán nekem akkor volt nagy gond, amikor a professzort kimentettem és kijövet kitör a háború. Annyi volt az ellenség és a hulla, hogy a játék már nem bírta. Utána pedig amikor a végén Lightniget meg kell menteni a tornateremnél. Itt valami átlátszó alakok jelentek meg és ekkor mindig crash volt. De ez még a 3-as verzióban volt, azóta szerintem javították.
Érdekesség a Solyankában: LeHavre itt is megszívat rendesen, viszont amikor kirabolnak a pénzedet nem veszik el, mint a Soupban. De elvették a mutánsverő kalapácsomat . Ezt ha egyszer felvetted nem lehet letenni többé, és itt elvették és nem kaptam vissza a többi cuccal. Ugyanúgy, ahogy a dekódert is, amit Pripjátyban szedsz fel, ha már/még nálad van ekkor. A Soupban még becsalod a spawn menüvel, de a Solyankában nincs olyasmi, és ha elvesztetted a dekódert, nem tudsz a titkos laborba behatolni, illetve kijönni onnan, ha a fordított úton haladsz.
[ Szerkesztve ]
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Gery D. #2338 üzenetére
Van egy elméletem. ATP-n keresztül vissza kell menni a Halott Városba, majd ott beszélni kell pár emberrel, ezután vissza kell menni Agroprom-ba és akkor lehet, hogy aktiválódik a Teleport. Az Üzenetekben mondja is Norman, hogy első használattal Limansk-ba teleportált a barátja és ott hagyta a cuccokat. És azt is megemlíti, hogy lehetséges a következő Teleportálás is oda. Egyenlőre ennyi. Holnap meglátom, mi történik.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Aarpok
őstag
válasz Gery D. #2336 üzenetére
Hozzám akkor nem jött oda miután megtaláltam Lightning jegyzetét,dokumentumát amiben le van írva a teleport koordinátái (ami ott van ahol Duda is volt cssak az épület előtt) amivel lekerülünk egy csatornába aminek a végén egyszer csak elkezd tölteni és indul a Collector (a csatornában lehet találni fegyvert,páncélt,bioradart).A crash halmaz ahogy Sensut is mondta a védelem kikapcsolása után a nagy harc közepette indult szinte volt,hogy léptem 3-at és crash.Valószínű a sok ellenfél és azok a láthatatlan emberkék miatt lehet.
Аарпок
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2338 üzenetére
Limanszkban, az antennáknál fent ki lehet szökni a pályáról oda, ahol a teleportot mutatja, de az benne van egy épületben, amit nem lehet bejárni, csak körbejárni. Azok a lövöldöző valamik apró tornyok és bujkálni kell előlük. Valami elgondolás volt itt, de hiba van benne az biztos. Ha jól emlékszem, még rejtekhelyet is találtam odakint.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2344 üzenetére
Ezekre a dolgokra vagyok kíváncsi a Solyankában, hogy hogyan vannak ott megoldva, mert az már biztos, hogy a Soupos alap után sokat változtattak ebben a játékban is. Amíg jön a Soup javítás ezzel foglalkozom. Egyetlen gond csak az, hogy mostanában nem nagyon van időm vele játszani. A napi 1-2 óra játék túl kevés ahhoz, hogy jól haladjak benne. Annyira nehéz, hogy szinte képtelenség átjutni egyik feladatból a másikba. A tegnap 3x jártam végig a Zónát egy doboz cigiért, mert ennyi hiányzott a 10-ből, amit Gariknak kell adni, hogy elárulja a termoszok helyét. De közben kaptam 5 Vodkát, ami szintén egy kincs a NS-ban . És ha csak sétálni kellene az rendben volna, de folyton támadnak vagy a mutánsok, vagy a banditák, zsoldosok stb. De nem adom fel! Mióta lekapcsoltam a perzselőt, egyre több új "életforma" ront rám a bokrokból. Ilyenek ne:
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2347 üzenetére
Szerintem nem tartalmazza a collectort, legalábbis nem úgy, azokkal a randa maszek pályákkal. Azok nincsenek benne.
Emlékszel olyasmire, hogy amikor egy adott ponton Cordonon a katonák elkezdenek lőni rád, de nem mindegyik, az előtt Kuznekov küld egy SMS-t és figyelmeztet? Nem emlékszem ilyesmire a Soupban, csak hogy elkezdenek rád lőni. Itt a NS-ban az van, hogy kapsz egy SMS-t, kettőt is, hogy a fejesek kiküldtek egy csapatot erősítésnek a hídhoz, de inkább megfigyelők azok, és a katonák semmit se tudnak miattuk csinálni. És megkér a tiszt, hogy "foglalkozz" velük. Vagyis nyírd ki őket, mert ők nem tehetik, és ez mindenkinek közös érdeke. Csak azokat kell kinyírni, akik rád lőnek. Sorra leszedtem őket, és a többiek csak forgolódtak, nem avatkoztak be. A Soupban mikor rálőttem egy ilyenre, ott fent a hídon, az összes katona vissza kezdett lőni. A végén mindenkit ki kellett nyírjak, még a tisztet is. Még vissza is töltöttem és újra próbáltam, de nem sikerült a tisztet jobb belátásra bírnom, és az üzletelésnek annyi lett. nem értettem mi történik, csak itt a Solyankában értettem meg mi a helyzet.
Nem tudom mi lehet a skat modullal, mert nem tudok tovább menni Cat miatt. És azért nem ír senki a 7-esről, mert senki nem tud továbbmenni ott. Kellene az a qurva javítás, de csak a jövő hétre ígérik, szokás szerint. Mindig a jövő hétre A NS-ban nincs benne ez a Skat rész. Se a Lélekkocka, se Syslov a Mocsár bázisán. Most már tovább jutottam Ghoston, Fangon, Cat-en, de még nem voltam a szarkofában. Úgy akarom, hogy hátulról lepjem meg ott a monolitot amikor Ghost az X-10-en keresztül eljuttat a szarkofágba. Ez tetszett a Soupban először és kár hogy kivették a 7-esből. Túl lineáris lett ettől a Soup ezen a részen. Ez a hátbatámadás annyit csinál, hogy valójában észre se veszed, hogy ez az alapjáték vége, mivel teljesen más helyzet áll elő.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2349 üzenetére
Nem, nem. Azt tudom, hogy nem szabad átmenni, csak Vodkával. ezzel kezdődik a játék is De itt még a híd közelébe se értem, s már lőttek rám, de jóval később. Azelőtt még üzleteltem is velük. A Soupban, persze. A NS-ban kaptam az SMS-t és nem is lőttek rám, csak az újak. De most már tiszta, hogy mi van ott, csak ezt is kihagyták a Soupból valamiért.
A Soupban át lehet menni Jupiterre és Zatonra is. Csak a collector módban.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2352 üzenetére
Már pedig ezek a képek azokon a pályákon készültek a NS CP2-ben, mégpedig elég különös szereplőkkel:
És nem néz ki collectornak
Forrás: taringa.net
Már nem tudom ki az a Sherstyuk
[ Szerkesztve ]
-
kekeeci
senior tag
válasz Gery D. #2356 üzenetére
Nekem még egyszer se halt meg, pedig a bázist kipucoltam - a solyankában éppen most.
Sensut:
A #2346 kérdésemen nem tudsz segíteni?
[ Szerkesztve ]
kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2361 üzenetére
Ott ki is vágták Ghost dialógusát a Soup 7-ben. Addig nem küld Freemanhez az átjáró térképéért, amíg az alapsztorit be nem fejeztük. De ez sajnos és ettől lett túl lineáris a Soup ezen a ponton, mert most a Solyankában még az előtt átmentem CNPP2-re az agyakért, hogy a Monolitnál jártam volna. És mókás. Sőt, itt ki is van vágva a sok alapsztorihoz tartozó videó, meg játékvége credit. Amint eléred az utolsó teleportot CNPP2-n, szimplán áttesz Pripjátyba, mintha semmi se történt volna. Ha pedig kívánsz valamit a monolitnál, akkor Agropromban kötsz ki és kész. A Soupban itt egymást érik a videók, meg a búcsúzók, ahány lehetőség, annyi. Ebben a fordított vég elérése sorrendben a dekóder a kulcs. Ha az nincs meg Pripjátyból, akkor úgysem tudsz bemenni a monolit bunkerbe se elölről, se hátulról. Kötelező megtalálni a dekódert, és akkor már lényegében vége a játéknak, csak a bunyó marad az erőműnél. Ha a dekóder már megvan, akkor tök mindegy hogy melyik oldalról jutsz el a bunkerbe, mert a vége ugyanaz a pont. Ha meg csak kívánsz, akkor Agropromból folytatod. És itt nem lehet a titkos labor ajtaját feltörni, mint az alapjátékban.
Ja, mellesleg a Soupban úgy megvágták ezt a részt, hogy az alapjáték szerint se tudsz sorsot választani. Hiába van meg a dekóder, a titkos labor ajtaját nem tudod kinyitni, csak miután a másik kívánós véget teljesítetted, és Agropromba teleportálódsz. Én innen visszamentem kíváncsiságból, és akkor kinyílt a labor ajtaja és jöhetett a másik alapvég. Ezt a húzást végképp nem értettem. Persze minden tökig vidóval teletömve.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2365 üzenetére
Biztosan nem találtam ilyesmit, mert nem kaptam utat Zatonba a collectoron kívül.
Emlékeztek olyasmire a Soupban, hogy Zahar átküld Kelet-Pripjátyba megtalálni egy rejtekhelyet, amiben van egy valamiféle embrió. Ezzel lehet létrehozni valamit, amivel ki lehet nyírni a Shadow Monolitot a labirintusban. Én nem emlékszem ilyenre. Ez viszont azt jelenti, hogy lesz út K-Pripjátyba a NS-ban is. A Soupban a Lélekkocka vitt oda, de itt nincs benne az a szál.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2370 üzenetére
Várj várj. Azóta javították a Halott Várost, hál' istennek! Ez nekem még a 3-as patch elején volt, vagyis amikor oda értem, még csak akkor jött ki a 3-as patch.
Na itt kezd eltérni a NS a Souptól. Vagyis sokkal csavarosabb lett. Amikor a Labirintusban beépülünk a Monolithoz és a halhatatlan górétól megtudjuk a kódot és el kell lopnunk a széfet, akkor nem olyan egyszerű már a dolog, mint a Soupban. Itt amikor minden megvan és le szeretnénk lépni, a góré tetten ér és a széfet elveszi. Csak akkor adja vissza, ha Chernobyl 2-n megkeresem a testvérét és dolgozom neki egy keveset, természetesen monolitként Ezt már nem lehet lepasszolni. A kérdés csak az, hogy jutok el monolitként oda? Szerencsére már megvan Strelok 5 monolit teleportja, ami oda visz és a CNPP2-ről az átjáró is az ATP-re, amit antizombinért vásároltam. Ezekkel talán sikerül a dolog. Csak még nem tudom mi ott a meló? Most már muszáj addig mennem, amíg befejezem a NS-t, mert ha abbahagyom, sose fogom tudni mit kell csináljak, annyira kezdett bonyolódni a játékmenet.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2374 üzenetére
E-mailben lehet kérni a javítást tőle, vagy mi, nem tudom. Most dolgozik az automata frissítésen. Engem nem érdekel a Soup most, mert rájöttem, hogy ennek a sztorinak a mibenléte a NS-ban kerekedik ki igazán. Lehet, hogy te is jobban jársz, ha átváltasz rá a fordítással. A Soup-anyag eddig mind beletalál, kivéve a lélekkockát és a skat-15 exot, de sokkal több benne a szöveganyag. Csak annyi a baj ezzel a játékkal, hogy nagyon, de nagyon nehéz, és emiatt nincs/nem lesz neki nagy tábora, na meg az angol fordítás szintén katasztrofális.
Közben én megtaláltam benne a monolit góré tesóját a CNPP2-n - nevezzük Shadow 2-nek -, és ő most igazán feladta a leckét basszus. Az a dolgom, hogy MONOLITKÉNT, monolitos ruhát viselve, gyűjtsek össze 5 tárgyat neki a Zóna 5 különböző részéről úgy, hogy közben nem ölhetek meg senkit, különben nem kapom vissza a széfet, amit Minernek kell elvinnem. Az első ilyen hely a Bárnál az Aréna teteje. Erre varrj gombot, hogy jutok be oda monolitként, hogy ne öljek meg senkit, mint első számú közellenség Nos lényegében, itt kapnak értelmet a különböző teleportok, amiknek a Soupban nem sok értelmük volt. A teleportokkal elég könnyen be lehet jutni ezekre a helyekre, bár kell bujkálni akkor is. És ha nincsenek meg a teleportok, akkor nagyon kell ismerni azokat a "lyukakat" a pályák körül, amiket a készítők felejtettek ott, de nem tartoznak a játéktérhez. Én szerencsére ismerem ezeket a ST2 meg a Fotográfból, mert azok nagyon kihasználták ezeket a kitérőket, és most biza jól jönnek, mert a teleportokkal eddig én sem foglalkoztam komolyabban a NS-ban. Aki viszont nem ismeri ezeket a lyukakat, az biza vakarhatja a fejét a bejutáshoz
Ami a Soupot illeti, azt mondják, hogy az új frissítés aztán nagyon stabillá teszi a játékot. Ezt hogy értik nem tudom, de reméljük a legjobbakat, mert biza ráfér a stabilitás is. Gondoltam kérek egy frissítést én is e-mailben, de aztán lemondtam róla, mert ha ennyire féltik, hogy nem teszik közzé, akkor tartsák meg maguknak. Majd csak kijön előbb-utóbb.[ Szerkesztve ]
-
Aarpok
őstag
válasz Gery D. #2376 üzenetére
Tegnap letöltöttem az NS repackot.Kicsit játszottam vele és tényleg elég kemény (mindegy milyen nehézség 1-2 lövés kampó).Van ami egyezik a SOUP-al,de vannak pluszok is benne.Mentem Tolik-ot menteni valaki fejbedurrantot aztán Miner is adott valami melót a barlangban (azt nem tudom ott kell e keresni neki vagy máshol).Szido éjcsillagja sincs sehol.A katonák között volt egy 5 fős csapat amiből 2 láthatatlan.Nincs késem így a mutánsrészek kilőve.Most hirtelen ennyi jutott eszembe róla.
[ Szerkesztve ]
Аарпок
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2393 üzenetére
A NS CP2 alapja az AMK és a modod készítette Arhara és Adrenalin A fegyverarzenál ezért más, de állíthatom, hogy legalább 4x annyi fegyver van, mint a Soupban Mindig megtartok magamnak egy példányt a fegyverekből, mindig a legjobb állapotban levőt. Nos, itt vannak az általam eddig összegyűjtöttek, most ott tartok a játékban, hogy először voltam lent a Varlabban és találkoznom kell Fanggal a farmnál. Szóval, eddig ennyi féle fegyver fordult meg a Solyankában, ami mellett a Soupban eddigre negyede ha összegyűlt.
A ruhákkal ugyanígy, majd felteszem azokat is.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2396 üzenetére
Hát nem tudom hol láttad ezeket a fegyvereket az SS-ben, mert én gyűjtöm ott is, de alig néhány egyezik. Vannak azonos típusok, de a modell mindig eltér. Innen hiányoznak pld. az FN-ek, csak egyet találtam belőlük most utóbb. És rengeteg más tárgy is eltér az SS-től. A DMX-et ráhúzták az AMK-ra és szerintem ez tett be a Soupnak, hogy folyton crashel. Volt egy NS verzió DMX-el, amit próbáltam és ami totál behalt volt az agyperzselő után. Viszont itt utólag rengeteg tárgy még bekerült a NS-ba.
Már belefutottam egy Zatonos feladatba is, meg lehet szerezni az átjárót is egész Jupiterig és K-Pripjátyig, csak passzoltam egyelőre, mert nem kötődik a főszálhoz. Gondolom, egyelőre, de ha muszáj, akkor belevágok. Vannak eltérések a Souphoz képest a fő feladatokban, de nem sok. Inkább javítások és kikerekítések azok. Most már lassan túl vagyok benne a Varlabon, eddig minden tökéletesen működik, ami jó is, mert a csalás itt kizárt Ha csak kimásolsz egy kulcsfájlt a db-ből, a játék nem indul el, olyan komoly fájlvédelem van rajta . De ha sikerül befejezni a játékot, akkor nekifogok egy patchnek és gyengítek kicsit a nehézségi szintjén, mert megéri az tuti. Az árakon és a sebzésen kellene csak módosítani, mert azokat kicsit eltúlozták. Most sem értem TB miért akar egy új NS-t csinálni, amikor itt van ugyanaz és már kész is van. Ez valami bosszú lehet köztük, mert régebben együtt dolgoztak TB-vel a Solyankások, de valami balul ütött ki közöttük. -
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2399 üzenetére
Ezt mondom én is, hogy nem értem miért csinálja ugyanazt mégegyszer TB. Az NS CP2 egy az egyben tartalmazza a Soupot, csak kibővítve és kijavítva. Csak a Lélelkkocka szál hiányzik, de annak se láttam sok értelmét, mert azt a tárgyat, miután megtaláltam, semmire se tudtam használni azon kívül, hogy babráltam vele. Mellesleg, ha jól látom - de lehet, hogy tévedek -, az NS CP2 2012-es kiadás, vagyis már elég rég befejezték, holott a Soup még mindig félúton van. mellesleg a Collector az ovodásoknak való, abban semmi kihívás nincsen Na de mindegy, csak azért orroltam meg a Soupra, mert itt állok leblokkolva egy banális hibával már hetek óta, a javítás megvan már rég, de nem akarják közzé tenni még azért sem. Pedig én jeleztem volt elsőnek és még hűségesen küldtem a mentést is, mintha számítana. Most már egyáltalán nem fogom addig folytatni a Soupot, amíg a NS-t ki nem beleztem. Ha nekik ráér, hát nekem is
Belefutottam egy angol fordítási hibába a NS-ban. A játékban szinteket lehet elérni fegyverhasználatban, kereskedésben, gyűjtögetésben stb. Elértem egy valami szintet a mutáns alkatrészek gyűjtésében és a játék ki akarta írni az elért szintet, de az angol fordításban valami hiba van, mert amint felvettem az testrészt a tetemről, crashelt a játék. Úgy oldottam meg, hogy a "gamedata" mappát, ami az angol fordítást tartalmazza csak, ideiglenesen kivettem és mardt az eredeti orosz játék. Abban simán átmentem és kiírta az elért szintet (nem tudom mi az, mert nem tudok oroszul), aztán mindent visszatettem és megy tovább rendesen, lehet gyűjteni újra a testrészeket. Tanulság: az ilyesmire is figyelni kell
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2401 üzenetére
Éppen erre akatralak megkérni, mert továbbra is bekavar ez a szöveg.
Szóval, miután az oroszban kiírja az elért eredményt a szintnöveléshez, ez a szöveg bekerül a PDA napló-üzenetfolyamba is, és amikor erre a szekcióra kattintok ott az angol verzióban, akkor is crashel a játék. Tehát a gond ez a szövegrész. Megtaláltam a fájlt, amiben van, de fogalmam sincs mit kell keresni. EBBEN A ZIPBEN VAN AZ ANGOL ÉS AZ OROSZ FÁJL IS - a "gameplay" mappából valók. Ez a szöveg okozza a hibát az angol verzióban (csak a fenti nagybetűs 2 sor), vagy esetleg a kép:
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2403 üzenetére
Crashlog sokat nem mond:
FATAL ERROR
[error]Expression : no_assert
[error]Function : CXML_IdToIndex<class CEncyclopediaArticle>::GetById
[error]File : e:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrgame\xml_str_id_loader.h
[error]Line : 112
[error]Description : item not found, id
[error]Arguments : acv_gvdr
stack trace:A gond biztos ez a szöveg, mert ha visszateszem az eredeti orosz fájlt, akkor OK, csak csomó orosz jelenik meg.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2405 üzenetére
Mindegy melyiknél, kipróbáltam vagy hármat. Nem az alkatrész a hibás. A hibát az okozza, hogy elértem egy szintet ha felveszek még egy - bármelyik - mutáns testrészt. A crash akkor jön, mielőtt megjelenne fent a szöveg. Az oroszban átmegy rendesen, de ha visszateszem az angolt akkor a PDA diary részre kattintva crashel, mert ott jelenik meg ugyanaz a szöveg a message boardon. Ez egy idő után eltűnik, ha sokat dumálok és gyűlnek a szövegek. Ki ispróbálom.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2414 üzenetére
Én a repackot szedettem le a Yandexről, plusz a két patchet: 2.09 és 2.09 2. Az utolsóban van ez a javított fájl, de a patch szintén egy db fájlt hoz létre a játék könyvtárában, nem a külső gamedata mappát használja. A szabad gamedata mappában csak az angolosítás van. Ha innen kiveszem ezt az angol fájlt a gameplay mappából, akkor a játék automatikusan az utolsó patchből helyettesíti azt, ami a jó fájl. Ott van egy korábbi db fájlban a hibás orosz is, de a jónak van prioritása a külső gamedata mappa után.
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Gery D. #2414 üzenetére
Már nem kell, megtaláltam az egész módot. Leszedem és belenézek. Van az angolnak is:
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2414 üzenetére
Ez volt a baj, hiányzott ez a rész. Bemásoltam és megy rendesen Fel is töltöttem ide a fájlt, ha kell valakinek. Ez a néhány sor oroszul jelenik meg, de kit érdekel?
Köszi a segítséget!
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Gery D. #2423 üzenetére
Úgy látom, hogy ez már a 8-as verzió lesz. Nem vagyok benne biztos, hogy ez a javítás Obmorok-ot is javította, mivel Cat spawn-ját írták csak bele. Kiderül pénteken.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Sensut
őstag
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Gery D. #2438 üzenetére
Na, ezt is elcseszte TB. Elméletileg, amikor odaadjuk a Vodkákat Time-nak és elviszi a felettesének, hogy berúgjanak, két féle megoldásnak kellene lenni. Az első, hogy beszélünk a felettesével, aki elmondja, hogy a fánál lesz a táska. A második az lenne, hogy ezt a lépést kihagyjuk és magunktól keressük meg a táskát, ami Kuznetsov-nak kell. Ekkor lépne be az a párbeszéd, amit írtam, hogy 25 vodkát kér, mert csendben elloptam a Táskát és fél, hogy kiderül.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2447 üzenetére
Van egy másik jelenet, ami a NS-ban ki van kerekítve, de a Soupban elég félrevezető volt. Az a jelenet, amikor Panther elküld Cordonra, hogy a hídnál szerezzük meg a CD-t a katonai futártól. A Soupban az ürgét le kellett lőni, mert másképp nem lehetett elvenni tőle a diszket, holott Panther kijelentette az SMS-ben, hogy ne öljük meg őt. Ez egy félrevezető beszólás volt, de ha megöltük a katonát, akkor se lett ott semmi baj, csak a diszk volt a lényeg, és erre a végigjátszás is rávilágított. Itt viszont a NS-ban nem ilyen egyszerű már a dolog, mert a feladatot egyértelművé tették. Vagyis Panther kérésére szintén nem szabad megölni a katonát, viszont ha megöljük (vagy megölik a banditák útközben), akkor a feladat odalesz. Hanem itt behoztak egy kiegészítést a megoldásba. Miután csekkoltuk a futárt és ő bemondta, hogy találkozni akar a tiszttel mert nála van a diszk, gyorsan elébe kell kerülnünk, de még az előtt, hogy elérne az ATP közelébe, mert ott a banditák ki is nyírták. És beszélnünk kell vele. Hatalmas szövegeléssel valahogy meggyőzzük őt, hogy adja át a lemezt. Ő viszont csak akkor hajlandó átadni, ha megkeresünk neki egy zsákot egy üveg konyakkal és néhány pornó DVD-vel. Ha ez megvan, ő cserében adja a diszket és béke van. Kíváncsi lennék ez a szövegelés benne van-e a Soupban, vagy csak utólag tették be a Solyankába is.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2455 üzenetére
Ez a helyzet, akkor itt elég sokat utánapótoltak a CP2-ben. megy is rendesen, kivégeztem a Generátorokat, kiderült, hogy a halott lány nem Panther és most megyek a Reconra Astrologerért.
Egy teljes modra való fényképezős szál van ebben a CP2-ben. Még a játék elején Wolf (ha jól emlékszem) elmondja, hogy valahol Agropromban egy fiatal fényképész srác eltűnt. Az volt a feladata, hogy minden anomáliát és mutánst feltérképezzen, és jó lenne megtalálni. Meg is találom, de halott. Ekkor átveszem a feladatát és kapok egy fényképezőgépet. Attól arrafelé rengeteg fénykép-megbízást adnak mindenféle épületekről, emberekről, mutánsokról és tárgyakról. Egyelőre passzoltam a dolgot, illetve nem vettem fel a halott srác feladatát - és a többit se -, mert a feladatlista totál megtelik a fényképezni való feladatokkal Ha eljutok a fősztori végére, belevágok ebbe is. Szerencsére ez nem kötődik a fő történethez. De kíváncsi leszek itt hogy oldották meg azt a fegyverrel való fényképezős részt, ami már a sztori része.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2462 üzenetére
Akkor azt jelenti, hogy Zatonra és társaira valahol máshol lehet átjutni, mert át lehet, az biztos. Benne van a végigjátszás videókban is. Találtam rá utalásokat is mellékfeladatokban, csak követni kellene azokat is.
Nem az angol a hibás. A fegyver modellel van valami, megpróbálom kicserélni egy másik Arsenal modból, hátha az jobb.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2464 üzenetére
Most így összehasonlítva a kettőt, az SS-ben lényegében semmi sem működik jól, vagy egyáltalán nem működik A rengeteg anomália miatt pld. Boatswaint kihozni a Mocsárból egy rémálom az SS-ben. A NS-ban, ami a nehézségéről híres, láss csodát egyszerűen könnyű kihozni Boatswaint onnan. Kijelöltem az utat, mondtam, hogy kövessen és végig ott nyargalt a nyomomban semmi gond nélkül. Jött a helikopter, ő elbújt mert jöttek a banditák - banditák ki, ültünk be a gépbe és viszlát. Mellesleg itt a víz mindenhol radioaktív, az SS-ben nem! Az SS-ben itt legalább 5x töltöttem vissza, mert annyira szédelgett az öreg, hogy egyszerűen belesétált minden anomáliába és odaveszett. Vagy a generátoroknál szintén ő, amikor bemegy a bázisra kikapcsolni az antennákat. Az NS-ben bement, láttam a térképen merre jár és jött is vissza. Az SS-ben miután bement, többé nem láttam a jelet se a térképen és nem is jött vissza. Valahol lefagyhatott, de a visszatöltés se oldotta meg, mert végül aludtam egyet és utána ott volt a tűznél Vagy ott van Fly kihozása a gödörből Reconon. Panther helikoptere az istennek nem akart megjelenni az SS-ben nekem, teljesen újra kellett kezdjem a pályát. Itt a NS-ban az SMS-ek alatt már hallottam is, amint érkezik. Szerintem a sok szkript lefagyás miatt történnek ezek a bajok a SS-ban, mert a Solyankában alig két alkalommal botlottam ilyen hibába, s abból az egyik a hírhedt Kruglov szindróma Yantaron Na, de ami fontosabb, úgy látom, hogy az SMS-ek időzítése is javítva van. Itt már folyik a csetelés dögivel, de még egymásba vágó szövegeléssel nem találkoztam. És így már rendesen érthető is miről folyik a duma, még ezzel a rossz fordítással is, mert kényelmesen el lehet olvasni az üzeneteket és nem kell folyton kilépni a PDA-ra.
Közben beloptam egy új G 36c szettet a játékba egy későbbi Arsenal modból és úgy látszik ez megfoldotta a problémát, mert átengedett azon az átjárón mindamellett, hogy a zsákomban van a fegyver (ilyenkor crashelt előtte). Még próbálgatom itt közben, és ha tényleg ez megoldja, akkor a javított szövegfájllal együtt felteszem a csomagot, hátha kell valakinek.
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #2466 üzenetére
Az a helyzet, hogy a fegyverszett is más, ezért az új fájlban át kellett írjak egy csomó mindent. A fegyver ugyanaz, csak egy későbbi mod kiadás. Valaki belejavíthatott, gondolom. Pld. hosszabb a fizikai modell neve is és azon keresztül a textúrák neve is, ezért azokat is be kellett tegyem mindenestől, hogy a program megtalálja. Maga a fegyver fájlneve is más volt, csak átneveztem arra, ami a NS-ban van, úgyhogy eleve sok minden nem talál a fájlokban. Működik rendesen, de amúgy használni se kellene, mert nem a legjobb fegyver, csak éppen ne okozzon galibát az NPC-nél. Meglátjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Star Citizen
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Gaming notebook topik
- LEGO klub
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F
- Lenovo M810z AIO Core I5 6400 4x2700/8GB/120G SSD/wifi/cam 21,5 -10% 66.950 ft
- Microsoft Surface Book 2 - i7-8650u/8GB/256GB SSD/Windows 11 -. 10% Most Csak 125990 Forint
- Microsoft Surface Go 2 tablet - 10% Most Csak 72660 Forint
- JBL Partybox 710