-
GAMEPOD.hu
Ez a topik a S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl játék két ingyenes módjával (StalkerSoup és Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2) és honosításával foglalkozik.
FIGYELEM!
A StalkerSoup fejlesztés alatt álló játék, ezért hibák adódhatnak!
A végleges verzióra még várni kell
(TALÁN SOHA NEM JÖN EL AZ A NAP!).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Aarpok
őstag
Én sem értem nálam mi van.Befutottam az utolsó teleportba az erőműnél (ami után a sztrelok lepihen videó jött,de itt kaptam egy másikat egy emberkét valaki fejbe lő egy asztalnál) és ezután Pripyatban találtam magam.Azok a küldetések megvannak amiket még nem csináltam meg.A mocsárban én se sokat melóztam (túsz szabadítás, PKM lopás, valakinek a cuccát kellett visszaszereznem a szivattyúállomáson)
Аарпок
-
Gery D.
Topikgazda
Kalmyak-nak hívják, nem Kalilin-nak.
Érdekes, hogy Syslov most sokkal több területről adott információt, mint legutóbb.
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Aarpok
őstag
Igen a katonánál volt csak ezt még a szarkofágba való bemenetel előtt kell lerendezni.Jól megszívtam csinálhatom újra onnan,hogy megérkeztem az erőműhöz.Amennyiben az után csinálom eltűnik a katona a cuccal együtt és akkor már nem lesz meg.Sajnos a teteme is köddé válik.Szóval most meg van a cucc és a szarkofágban is megverekedtem a monolithal és a tudattal is.Majd holnap folytatom a teleportálós résztől.
[ Szerkesztve ]
Аарпок
-
-
Aarpok
őstag
Alakulnak a dolgaim Kostya és Sakharov küldetések rendben.Sokkal több lett az anomália a perszelő kikapcsolása után érdekes akkor azokat is az tartotta féken.Lehet a Ghost kutatás beállt nálam.Vorogin ígérte mond valamit,ha megölöm Hump - ot.Megöltem igaz nem volt egyszerű az 1 fps futással (kb annyival ment a játék).Szóval volt nálam egy jó féle gránát azt használtam ellene (míg volt rendes fps),de sajnos a mieink is hullotak tőle.Szóval megköszönte de semmit nem mondott.
[ Szerkesztve ]
Аарпок
-
Aarpok
őstag
Na majd meg kell néznem a teljesített feladatok között meg van e ez a Friar megölés bár ha meg van akkor nem értem Vorogin miért nem beszél,ha csak azért nem mert a társai is áldozatok lettek a gránátomnak.Sokszor próbáltam azt a Hump ölést és mikor más nyírta ki szemembe is mondta,hogy nem mond semmit,mert nem teljesítettem az alkut.
Аарпок
-
Sensut
őstag
Sakharov csak azután fog beszélni veled, hogy megcsináltad Lukashnak az árulós feladatot és kapod Greyt a Vad Vidéken, akinek a PDA-jával mész majd Sakharovhoz, persze a lekapcsolások után. De mindehhez kell Friar PDA-ja először. Bonyolult, mint az istennyila... Azt a Friart is egy kicsit könnyebben elérhetővé tehetnék, mert megtalálni egy szenvedés, és nélküle egy egész történetblokk marad ki, ami befolyással van mindenre.
-
Sensut
őstag
Ez az eltűnt expedíció sorozat nálam így működött:
- Cordonon a katona PDA-ja.
- Szemmétdombon a sebesült bandita PDA-ja.
- Friar PDA-ja.
- Szemétdombon Prapor.
- Barmannak a PDA-t javítani - kell a Tears of Fire arti, de a PDA javítása nem sikerül.
- folytatódik Lukash árulós feladatával - Pavlik PDA-ja, de volt egyszer, hogy nem találtam meg nála (?).
- Grey zsoldos PDA-ja a Wild Terriory-n.
- Sakharov, de csak a laborok lekapcsolása és Fang gyilkosának a megtalálása után...RPD puskát én egy hullánál találtam valahol Radaron.
-
Sensut
őstag
Ez nem fontos. Csak akkor kell Dannel beszélned, ha még nincs meg Sakharovtól a PSI blokkoló. Ha már megvan, akkor mehetsz egyenesen Radarra. Egyszer tőlem az után is elfogadta Dan a flasht, hogy már megvolt a blokkolóm és kikapcsoltam a perzselőt. Ez nem tudom mitől függ? Aztán utána megjelent egy párbeszéd Sakharovnál amiben én arról kérdeztem, hogy szerinte Dan jobb blokkolót csinál volna-e? Azt válaszolta, hogy az övé minőségi és jobbat senki se tud csinálni.
-
Sensut
őstag
Ez a baj ezekkel a modokkal, hogy ha nem abban a sorrendben végzed a feladatokat, ahogy azt a modderek elképzelték, akkor egy idő után minden összekeveredik és lesz egy csomó ellentmondás a játékmenetben. Anno így szenvedtem a Secret Trailsel egy csomót, aztán vettem a végigjátszást és úgy tökéletes lett az eredmény. Ezért szoktam egyszer "megtanulni" a modot egy legkönnyebb szinten, aztán egy nehezebb szinten jöhet egy alapos végigjátszás.
-
Sensut
őstag
Hát a sztorimód vége fele egyáltalán nem volt stabil. Az egész Dead City egy crashhalmaz, minden egyes betöltéskor kidob az asztalra, stb. Küldtem legalább 5 mentést nekik, mert nem haladtak a hibákkal, aztán nem tudom mi lett a vége. De ha azt a részt nem fixálják, akkor hiába minden, nem ér semmit az egész sztori mod, úgy elmegy tőle az ember kedve . Én nagyon remélem, hogy ezzel foglalkoznak s nem holmi szépséghibákat kezdenek el maszkírozni, mint ahogy a Steamen olvasgattam .
-
CJ4567
veterán
Megnézem milyen beállításokkal megy nálam a játék, csak épp a vanilla SHOC-cal játszok, azzal semmi gondom, csak X18-ba keresem a lejáratot
Hubai: ha nálad is be van kapcsolva a feladatok automatikus mentése, játszd újra a legelső agropromi mentéstől, nekem így bevált.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
hubai1979
őstag
Lényegtele mert rájöttem a történetére,kérdés vettem egy velsdetektort de edig nem találtam semmit, hiában mentem az anomáliák közelébe.
Egyépként király játék nagyon a Spektrum Projekt ota nem tudot így lekötni semmi, ja meg persze a Diversáns mod.
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
hubai1979
őstag
Mennék rostokhoz már másodjára vág ki a játék.
Mond ez valamit?
* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M4/S3, 3014.00 mhz, 69-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 57095 files cached, 7732Kb memory used.
Init FileSystem 1.289040 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[e:\képek\stalkersoup\_appdata_\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Unable to find Software\GSC Game World\STALKER-SHOC\ in registry
* [win32]: free[4052396 K], reserved[41400 K], committed[100444 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[17856 K], process heap[1744 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[11870 K], smem[0 K]
Executing config-script "e:\képek\stalkersoup\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[26], prop=[
! cant convert dik_name for dik[43], prop=[
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[El
[e:\képek\stalkersoup\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "e:\képek\stalkersoup\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
[e:\képek\stalkersoup\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "e:\képek\stalkersoup\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[e:\képek\stalkersoup\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[e:\képek\stalkersoup\_appdata_\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices DirectSound3D
SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is DirectSound3D
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. DirectSound, Spec Version 1.0
2. DirectSound, Spec Version 1.0
3. MMSYSTEM, Spec Version 1.0
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is DirectSound -1.-1
SOUND: OpenAL: Required device: DirectSound. Created device: DirectSound.
* sound: EAX 2.0 extension: present
* sound: EAX 2.0 deferred: present
* sound : cache: 65538 kb, 7609 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:68BA]: AMD Radeon HD 6700 Series
* GPU driver: 8.17.10.1404
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 4082 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 6144K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
count of .thm files=448
load time=558 ms
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
Input: 1
Config-file [e:\képek\stalkersoup\_appdata_\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures : 1
* : 1: $user$jitter_5
* RM_Dump: rtargets : 0
* RM_Dump: rtargetsc : 0
* RM_Dump: vs : 0
* RM_Dump: ps : 0
* RM_Dump: dcl : 0
* RM_Dump: states : 0
* RM_Dump: tex_list : 0
* RM_Dump: matrices : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 2Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
hubai1979
őstag
Másodrára sikerült csinálnom egy mentést vissza töltötem és jó edig.Valahogy a kést erőltete nemtudom lehet hogy baromság kétszer is fegyverel mentem ki is dobot utáns késel a kézben és oké.
Igazad van,nem tudom nekem csak ennyi üzenet jött de lehet hogy nemjól keresem.
Enyi az egész log valami,én is csodálkoztam.
[ Szerkesztve ]
Minnél nehezebb a fegyver,annál halálosabb.
-
Aarpok
őstag
Nekem az rémlik mikor beszéltem Vorogin - al és az Informátorhoz küldött akkor ő pedig a mocsárba irányított Dan - hez.Ugye Dan - al akkor tudtam beszélni mikor elloptam a CS vezérnek a PKM- t a banditáktól.Persze aztán elhagytam a mocsarat (még Kalmyk-nak megkerestem a cuccát)
Update2: Igen most,hogy ezt leírtad már rémlett nekem ez a párbeszéd Vorogin - al.
[ Szerkesztve ]
Аарпок
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- A Xiaomié lehet a Snapdragon 8 Gen 4-es elsőség
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- Xbox Series X|S
- Hardcore café
- Ubuntu Linux
- Milyen okostelefont vegyek?
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...