-
GAMEPOD.hu
Ez a topik a S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl játék két ingyenes módjával (StalkerSoup és Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2) és honosításával foglalkozik.
FIGYELEM!
A StalkerSoup fejlesztés alatt álló játék, ezért hibák adódhatnak!
A végleges verzióra még várni kell
(TALÁN SOHA NEM JÖN EL AZ A NAP!).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gery D.
Topikgazda
válasz Gery D. #4193 üzenetére
Tölthető a 18.2-es verzió. A játékon belül még mindig a 17.9-et fogja írni, ez ne zavarjon meg senkit.
Ha bármilyen hiba keletkezik, egy log fájl bemásolása jól jöhet.
[ Szerkesztve ]
Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
félisten
válasz Gery D. #4209 üzenetére
Vannak benne újdonságok számomra. A híd után az egyik épületnél kicsit meglepődtem, amikor hirtelen egy csalafinta teleport az anomáliás gödör mellé tett le. Ha észreveszek valami komolyabbat, szívesen megírom ide.
Igazából csak belekóstoltam a játékba, hogy egy régi laptopon kipróbálhassam a sebességét. Persze majd bővebben is szeretném futtatni. Tetszik az egyszerű, de izgalmas régi Stalker hangulat.
-
félisten
válasz Gery D. #4209 üzenetére
Szia!
Találtam egy angol mondatot. Pár sztalker valamiért kedveli a levegőtlen barlangi bújócskát, szétesésig ücsörgő csontvázak társaságában. Nyomasztó hangulat lengi be tábortüzük körét.
Viszont ebből a büdös barlangból nem lehet kijutni, valami folyton visszadob a kacifántos "zsák" végébe.
A doki gyógyitala vetett bele eme pokolba. Mivel az eszmélés kezdetén fellelt képződmény erősítése ellenére is elég hamar befejezem földalatti (?) pályafutásomat, ezért a még sohasem próbált "God mode"-ban is megkíséreltem a kijutást, de még így sem megy, ez félelmetes!Visszakerestem közben a fórum keresőjében, valamit még nem vettem fel az elején. Ha tehetem, akkor visszatöltöm a barlangi rész legelejére.
A szabadság sztalkerei helyi főnökének remek sörétese van, de nincs annyi pénzük, hogy a képződményeimet megvehetnék, ezért inkább csak két gránátra csereberélhettem kicsiny javaimból.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Na, ez nálam is beakadt. Mole megmentve, de semmi.
Pedig Mole kísérete nélkül is lementem a föld alá, de eszerint tök feleslegesen.Megpróbálkozom újra betölteni akkor.
Más:
Strelok régi rejtekhelyénél mindig tovaröpített egy láthatatlan teleport. Ez amiatt történik, mert Mole nem kísért el a csatornafedőig?
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Gery D. #4242 üzenetére
Köszönöm, hogy megírtad. Remélem, hogy visszaolvashatóak az üzenetek.
A felszín felfelé vezető vas csigalépcsőn (ahol a katonák sűrűn tüzelnek, de nem lehet kijutni a felszínre, csak a lépcső mellett nyíló alagúton át a bázis területére, legalábbis az alapjátékban még így volt) is hívogatóan fénylett egy "csali-port" (de mire odaértem, nyoma veszett).
-
Sensut
őstag
válasz Gery D. #4249 üzenetére
The long-awaited 110019 patch is out...
110019 Changes;
COMMON:
Code:
Fixed shaders so that DX11 and SMAP configurations are global
Corrected Day/Night fail on load
Changed weight limit on 'hard' game mode from 100Kg to the 60Kg
New StalkerSoup launcher with new 'gatherer' - game mode option (weight mod)
corrected weapon hide function
Vast amount of the corrected text from the dialogue improvement team
STALKER:
Code:
Fixed marsh snipers loadout
Redesigned first passage over the bridge in Dead City
COLLECTOR:
Code:
Expanded on the GRV messages
More content in storm and reclemation
Fixed Sid SMS about the ATP stashEz volt az, csak eltévesztettem a sorrendet
-
félisten
válasz Gery D. #4257 üzenetére
Közben update-eltem, az meg kiürítette az adata-ban a log tartalmát, erre nem számítottam. Még megpróbálom kikeresni a régebbi mentést Agropromhoz.
Na, a frissített verzióval nem dobált ki a flying dealer-nél, pedig még a vak kutyák is megtámadtak közben. El is szelelt hamar a kereskedő.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Gery D. #4259 üzenetére
Nem tudom, még az előző verziónál dobott ki.
Viszont most ismét megtörtént egy kidobás.
Leadtam Szidorovicsnak javításra az MP5-öt, amit majd át kell adnom a Szemétdombról Kordonba került Sztalkernek, aki a híd felé vert tanyát az elhagyott épületben. Szidorovicstól eltávozván aludni tértem.
Reggel visszabattyogtam Szidó pincéje elé, de még nem mentem le, csak megálltam ott. Statikus állapotomat kihasználván megtámadtak a folytonosan arrafelé sertepertélő cincogók. Ekkor váratlanul kidobott a játék.
.mdmp és a sima xray log szerint (most már megjelent egy "mdmp" log is a mappában, lehet, hogy a bugreportnál a "save" kiválasztása miatt? ):
Scheduler tried to update object rat_strong44804
stack trace:[error][ 183] : Nem lehet fájlt létrehozni, ha az adott fájl már létezik.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Gery D. #4271 üzenetére
Köszönjük szépen!
(#4267) Aarpok
Én ott mentem be, ahol régen, Az elektromos anomália nem zavart, mert találtam képződményt, amivel még elviselhető egy kisebb csapás, ha átsietek rajta. Azután lepődtem meg, hogy nem tették bele a régi épületeket, hanem csak valami furcsa kinézetű, fejlesztés alatt lévő épület-elemeket láttam.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Gery D. #4276 üzenetére
Köszi, azt végül teljesítettem. Szép sorban haladtam a teleportokon át.
Igen, az X18 laboros küldetést még "tartogatom", sajnos hamar vállaltam el ezt a nagy falatot a Bárban, közben már dolgozok a Szeméttelep kapuját őrző Szolgálatosnak is, az Agropromos épületben lebzselőnek és a Szeméttelep határán álló épületben ácsorgónak (például 10 zombikezet vittem neki, de a dokumentumok keresését a Szeméttelepen még nem vállaltam el).
Az ATP-ben felvett hernyóplazma nagyon ütős, valamelyik banditánál leltem, ha nem tévedek, ez is betehető a védelmet nyújtó képződmények mellé.
Szidorovics még mindig nem értesített Yurik megjavított MP 5 fegyveréről.
(#4277) Sensut
Pedig nem kellene hagyniuk a bejutást, illúzióromboló látvány.
[ Szerkesztve ]
-
Aarpok
őstag
válasz Gery D. #4276 üzenetére
Hunter puskájáról volt szó azt kérdezte Dhampír hol van. Arra írtam ugyanott ahol az alapjátékban de itt is mint Strelok búvóhelyén vannak teleportok.
Sensut Petrenko flaskája is egy kapu mögött van nem messze a szolgálatos őrposztol ami pályán kivüli résznek számít.
[ Szerkesztve ]
Аарпок
-
Aarpok
őstag
válasz Gery D. #4281 üzenetére
Nekem sincs már olyan sok játékidőm általában hétvégén ha kedvem van hozzá csavargok egyet a zónában. Nekem se tetszenek ezek a fene nagy újítások a játékban, de ez van és persze nem is biztos hogy végig tudom vinni lehet bekrepál valahol majd megint mint a 17 - es.
Аарпок
-
félisten
válasz Gery D. #4295 üzenetére
Nahát, őt észre sem vettem. Köszönöm szépen a tippet!
Akkor elölről fogom kezdeni egész Sötét Völgyet.
Akkor is a barátaim lesznek, ha a foglyokat kiszabadítom?
Például ott van a busznál lévő két bandita a fogollyal, azután a bázis udvarán és lent a pincében is.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Gery D. #4304 üzenetére
Az eredetire már nem emlékszem, régen játszogattam vele.
Véletlenül megmentettem a gödörnél fogvatartott Szolgálatost, amikor a vaskapu egyik nyílásán leszedtem a banditákat. Feltehetően ők őrizték, de akkor még nem láttam meg a foglyot.
A baj az, hogy egy behajított F1 gránát leterítette Borovot a szobájában. Korábbi mentésből még újrakezdhetem a harcot.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Gery D. #4317 üzenetére
Korábban nem álltam szóba Kostyával (nem Kosztya a neve?), akkor ezért kaptam meg későn ezt a feladatot.
Valami pénzt fizettem Sötét Völgyben egy sztalkernek, aki abban a lepukkant, kerítéstől védett területen ácsorgott, amely a Kordon felé vivő út határnál áll. Ámde nem kaptam cserébe semmit a zsuga zsebrevágásán kívül. Ez átverés lehetett?
Amikor Kordonba visszatértem, volt egy zsoldostámadás, amit visszavertünk a faluval. Viszont érdekes módon két katona is bekapcsolódott a faluba lefelé vezető út környékén, eszerint ők a laktanyából jöhettek oda. Abból vettem észre, amikor hátba támadtak a zsoldosokkal való tűzharc végén.
Úgy tudom, hogy csak a nappali hídőrség barátságos, az éjszakai váltás már ellenséges. Igazából az első vodkaátengedéses találkozó után csak messziről látom őket, miközben átugrálom a vagon utáni kerítést, így nem kell folyton dézsmát fizetnem a hidat őrző dörzsölt őrségnek.
(#4314) Aarpok
A helikoptert nem borították fel a Kimérák, mert lecsaltam őket egyenként a dombháton, ahol a puska alól kilőtt VOG-gránátok véglegesen megálljt parancsoltak a nagy éhű, félelmetes ragadozóknak.
X-18-ban a közelről megszólaló sörétes mindkét vadul támadó Kisóriást hamarost megadásra késztette.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Gery D. #4319 üzenetére
Az a szituáció volt.
A figyelmeztetés nem rémlik (lehet, hogy már nagyon az X-18 járt a fejemben és figyelmetlenné váltam), ezért is távoztam békével, egyébként csak akkor tüzelek, ha nagyon muszáj. Eszerint azok a sztalkerek még a banditáknál is rosszabb figurák.
Na, nehogy baj legyen a két katona miatt, de ez majd jóval később derül ki.
Még eszembe jutott, hogy jóval korábban bent jártam az ATP-nél, de a futárt sehol sem láttam, a küldetést viszont még mindig mutatja. Lehet, hogy rosszalkodásom miatt történt mindez, ugyanis az ATP-be a konzolos teleport segítségével jutottam el.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Háztartási gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Ukrajnai háború
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- iPhone topik
- Megjelent az iOS 17.4, minden idők egyik legfontosabb iPhone-frissítése
- További aktív témák...