-
GAMEPOD.hu
Ez a topik a S.T.A.L.K.E.R. Shadow Of Chernobyl játék két ingyenes módjával (StalkerSoup és Narodnaya Solyanka Cumulative Pack 2) és honosításával foglalkozik.
FIGYELEM!
A StalkerSoup fejlesztés alatt álló játék, ezért hibák adódhatnak!
A végleges verzióra még várni kell
(TALÁN SOHA NEM JÖN EL AZ A NAP!).
Új hozzászólás Aktív témák
-
shield
őstag
Lehet hogy változtattak a 3-as patch-ben, nem tudom van-e jelentősége, mert az stable_dialogs_amk.xml-ben:
<string id="dialog_amk_12_21_recipt">
<text>Lost data?</text> <!-- !!!!TB3D 134 -->
</string>a fordításban pedig:
<string id="dialog_amk_12_21_recipt">
<text>Tessék, itt a pénz.</text> <!-- !!!!TB3D 134 -->
</string>S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
kekeeci
senior tag
CORE2DUO E4500
6G RAMFATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ...ker-soup\stalkersoup\gamedata\scripts\rx_wmgr.script:120: C stack overflow
stack trace:
Scheduler tried to update object mil_freedom_stalker0010
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ...r-soup\stalkersoup\gamedata\scripts\amk_utils.script:9: C stack overflow
stack trace:kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
Sensut
őstag
Szerintem igen, a biztonság kedvéért
Amúgy ha elindítod a Collector módot, ott kirak minden átjárót, ami a sztori módban fellelhető. Vannak átjárók, amiket (még) nem találtam meg. Ezeket csakis mellékfeladatok alatt árulják el - mint a Freedomos kapuőr is egyet-, mert a főszálat, azt végigvittem és ennyi volt. Azok általában könnyítenek a játékon azzal, hogy lerövidítik az utat két pálya között, mivel általában a sztori szerinti átjárók jó nagy kerülővel járnak. -
Gery D.
Topikgazda
Nem, úgy látszik ezúttal nem kötnek bele.
Viszont Adrenaline-nál tényleg nincs az RPD puska. Ez még egy jó kör lesz.Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.
-
Sensut
őstag
Elég sokszor jártam arra, de ebben a modban még nem A collector módban már Zaton (aka Backwater) neve felmerült, hogy oda kell mennem. Talán utána következik Jupiter és Pripjáty is, gondolom. Küldözgetnek itt is keményen. Megtaláltam Borongóson a ZEP dokumentumok első részét s most Zahar elküldött a Mocsárba, hogy újra kimentsem azt a Modern Talkingos Brother Luist a bosszúállók kezéből, cserében egy átjáróért az F1-hez (?).
[ Szerkesztve ]
-
kekeeci
senior tag
Én a vérszívót, meg az irányítót rakattam bele, jól mutatja mindkettőt, kb. ötven méterről, néha pici késéssel. Mondjuk lehetne kicsit kisebb az ikonja.
Csak katonai PDA-kat fogad el, a civillel nem foglalkozik.[ Szerkesztve ]
kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
Aarpok
őstag
Köszi az infót akkor még egyszer rendesen körülnézek.Igen láttam 2 helikoptert is épp akkor mikor már kijöttem a katakombákból.Az egyiket le is szedtem SPAS12 vagy 14 - el vicces volt a katapultáló katona.Még a realitást erősíti,hogy ha rombolható fedezék mögött vagy nem restek átlőni rajta.
(#263) Gery D. Még sem találnám meg akkor kérni fogok tőled egy képet köszi
[ Szerkesztve ]
Аарпок
-
Sensut
őstag
Azt a Kötelességi csapdát én nem vállaltam el Sötét Völgyben, és lett egy failed küldetés belőle miután Bulletet lelőtték. Másra nem volt hatással, a kapcsolat se romlott. Talán visszatöltöm és kipróbálom a másik verziót is, ha nem lesz más tennivaló.
Van egy apró bug itt a Kelet-Pripjáty átjáróval. Miután Shadow megadja, rendesen meg is jelenik a jel a térképen. Viszont egy pályaugrás vagy visszatöltés után a jel eltűnik, mintha nem is lenne ott átjáró. Nos, az átjáró ott van továbbra is a bedeszkázott lakókocsinál, csak a jel tűnik el valamitől. Jól meg kell jegyezni amikor Shadow megadja.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Azért nem látszik a térképen, mert hibás. Megjelenik rendesen, de amikor átlépsz egy következő pályára, vagy visszatöltesz egy mentést, akkor eltűnik a jel. Mellesleg a PDA átjárólistáján se jelenik meg ez az átjáró, mint a többi. Amúgy Pripjátyban az egy zsákutca. Ha nem tudod, hogy átjáró van ott, nem mész arra, mert nincs miért. legalábbis én nem. Viszont ez a küldetés meg az egész K-Pripjáty nem nagy durranás, ha kimarad se baj. Tök üres pálya, 3 gyenge küldetés, és annyi. A kocka megvan, de talán semmire se jó.
Azt nem tudom, hogy Max hol van és hogy került ki ebből élve. Azt se tudom mikor hal meg Bullet, csak a küldetés lesz failed egy idő után, ha nem követed őt és segítesz neki. Én közben vittem a páncélt a másik irányba Besnek és nem törődtem a banditákkal. Később az udvaron kivégezték az illetőt és az alagsorból kiszabadítottam valakit, de azt is lelövik szökés közben. De az tény, hogy Max ott lesz később a posztnál és ő segít megtalálni a kutyát. Szerintem itt nagy a gebasz, valami ellent mond valaminek, mint még egy pár helyen lesz később is. Például Voroninnak kell az őrült stalker flashje, de ugyanaz kell Maxnek is. Ha elviszed Voroninnak, Maxnek még mindig kell, de nem lesz amit odaadjál neki is, és ettől lesz egy örök megoldatlan feladatod a listán. Viszont ha először Maxnek viszed el, akkor tőle visszavásárolhatod és elviheted utána Voroninnak is
-
-
Sensut
őstag
Megmarad mindened mindenhol, beleértve a kapcsolataidat is. Végül is a sztori végén visszateleportálsz Cordonra és már jön is az üzenet Sidotól, hogy keresd fel. Ő adja a további tippeket meg a feladatokat, aztán a Csapos, Zahar stb. Egy darabig eljutottam a Collectorban úgy, hogy új játékot kezdtem volt benne, de így jobb, ha a sztori után vagy, mert a bejárt pályákon már mindenkivel jóban vagy, és csak elvétve akadnak ellenségek. Viszont az első új pályán, ami Borongós volt, ott komoly katonai akció folyik egy valódi tankkal! Azt nem tudom hogy nyílnak meg a pályák, mert csak Borongósig jutottam volt el, de már Zahar nagyon emlegette Backwatert, azaz Zatont is.
-
Sensut
őstag
A Bar nálam akkor lett igazán instabil, amikor megkaptam Voronintól azt a feladatot, hogy szerezzek egy Thundert és védjem meg a posztot. A duhaj alatt úgy elkezdett crashelni, mint az istennyila, és utána is jó ideig. Igaz ez még egy előző verzióban volt. Aztán rendszeresen crashelt a Raktáraknál a bázis bejáratánál, Pripjátyban az első látogatáskor, CNPP 2-n, amikor a controller agyakat kell keresni... Szóval vannak bajok, de szerencsére mind véletlenszerű esetek, és újra lehet tölteni a játékot. Leginkább az anomáliák miatt akad ki a játék, olyankor, amikor hirtelen elszaporodnak azok. Ám a vége, az katasztrófa. Nem is tudom, hogy ki tudják-e egyáltalán javítani, vagy módosítani kell a Halott Várost, mert erősen bugzik. Két választásod van itt is a vége előtt, és én persze a rosszat szúrtam ki elsőnek amitől teljesen behalt a játék. Küldtem is a mentéseket TB-nek. Aztán a másik választással valahogy kievickéltem a városból, de muszáj volt "halhatatlanra" váltsak, mert a visszatöltések mindig crash-el kezdődtek, és irtó nagy csata kerekedik ott, sokszor meg kell halni. Lényegében ez a baj, túl sok a halott egy-egy helyen és irtó komplex az utolsó küldetés felépítése.
-
Sensut
őstag
Éppen nézem, hogy TB-nek további tervei vannak a Collector móddal, ami már teljesen az ő (ők) munkája, és várja az ötleteket a Steamen. Be szeretné jobban népesíteni a pályákat.
Az X-10 átjáróval kapcsolatban, amit Ghost által kapunk meg, az a helyzet, hogy csak az alapjáték "rossz végét" tudod megcsinálni, ha idő előtt mész fel az erőműbe, mert ott a "titkos laborba" a dekóder nélkül nem tudsz bejutni, ami ugye Pripjátyban van, de még az előtt találkoznod kell a Vezetővel Cordonon... (ezt már eltárgyaltuk a SOC topicban). Szóval, ha korábban fel is jutsz, a monolitot megbuherálhatod és a "rossz vég" után visszateleportálódsz az agropromi alagsorba és onnan folytatod tovább a Solyankát. A "rendes vég" után Pripjátyba teleportálódsz vissza, és onnan folytathatod a sztorit. Mindkét esetben az alapjáték befejezése nincs semmiféle kihatással a továbbiakra, ezért ha unod már a "rendes véget" végigcsinálni, akkor jobb ha átesel rajta a "rossz véggel". Az első végigjátszásomkor én Ghost és Fang sztorija után jóval mentem fel befejezni az alapjátékot és akkor se történt semmi különös utána, minden ment rendben tovább. Itt aztán lesznek ellentmondások ugye a két sztoriban, amit nehéz lenne tisztára mosni, mivel a történetszálak közti variációk száma jelentős. De talán jobb is, ha az X-10-ből mész át a CNPP2-re, mert onnan is be tudsz jutni a szarkofágba néhány feladat árán, és érdekes lesz ahogy hátulról megleped odabent népet . Ez egy kicsit eltér a rutintól, mert nekem kezdett unalmas lenni már a Pripjáty felőli ostrom, annyiszor vittem végig már az alapjátékot.
-
Sensut
őstag
Az X-10 átjáró fölött, a sarokban lesz az CNPP2-re a kijárat (ezek az átjárók a ST2-ből valók). Nem tudom, hogy itt a fegyver működik-e a labor ajtaján, az az alapjátékban volt. Lövésre biztosan nem nyílik, mert azt próbáltam. De ez akkor se helyes, mert csalás és nem része a játéknak bejutni oda, ahova a kulcsot meg se szereztük. Ez anomália
-
Sensut
őstag
Van egy transzmutáló eszköz a Soupban is, csakhogy ez nem úgy működik. Itt a térkép jelzi hol használhatod és ott automatikusan megjelenik ez a menü. Nincs konkrét eszköz nálad. És ha megvannak a kellő artik, akkor meg tudod kutyulni egy gombnyomással az új műtárgyat.
Az RPG-vel nem csak hatás problémák vannak. Elsütéskor gyakran semmi se történik csak a lövedék nyomát látni, aztán később a lövedék is kiröpül a csőből, mikor már újra kellene tölteni. Soha nem is használtam, az AK-ra szerelt VOG 25 mindent megold, és találni hozza lövedéket is dögivel.
Ami viszont a Groza Thundert illeti, nálam jól működött, elég messze hordott és pontosan, csak éppen akkora a fegyver mérete, hogy távcsővel felszerelve a fél képernyőt eltakarja. Más baj nem volt vele.
JA, most látom, hogy TB is valamit magyarázott a Grozaról.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Nem tudom, én nem vettem észre ilyesmiket, mert én csak 3-4 fegyvert használtam végig: FNxxx, Belin, USAS és egy AK a gránátvető miatt. A többit mindig eladtam. Viszont a túlsúlyt nem a néhány 10 kilóra érti, hanem az 1000 kilóra, amit a halhatatlansági módban kapsz. Na, itt van crash ne félj, egyszer én is kipróbáltam a végén. Annyi cuccot fel tudsz szedni, hogy a lista végét már unod keresni a leltáradban .
-
Sensut
őstag
Azért egyezzünk meg - egy olyan "hanyag", vagy nevezzük "darabosnak" - orosz modot (DMX - NS), amit az oroszok csinálnak általában, nem egy leányálom kijavítani. Minden tiszteleten az övék, de a Stalkerben amit művelnek, modokban, az néha nem emberi. Aztán meg ugye a gépi fordítások... Én örvendek, hogy a NS-t be tudtam végre fejezni . Elkezdtem volt annak idején a száraz NS modot, és miután behalt egy "nyugati" átdolgozás után, átirányítottak ide (az oroszok) a Stalkersoupra. Azóta követem (lásd a SOC topic), és végre befejezhettem. Nekem ez volt a lényeg. Még mindig megyek benne, de a "mit miért" nem érdekel. Viszont ha lesz tesztelni való verzió, akkor örömmel veszek részt benne, ezt mondtam is az alkotóknak.
-
Sensut
őstag
Azt azért észrevettem, hogy a "single" móddal nem igazán törődnek, a NS-val. A lényeg a multiplayer lenne, ami Staklrerben korszakalkotó. Az az érzésem, hogy a Collector módot célozták meg ennek, csak amíg nem tiszta a kép, addig nem verik dobra. Az viszont tény, hogy azok a plusz pályák 100%-ig multiplayer-re vannak beállítva. érzem, mert épp ott barangolok .
-
Sensut
őstag
Ha jól értettem, akkor a Collectorban 3 szál van. A ZEP dokumentumok összegyűjtése; egy Collector nevezetű sztalker rejtekhelyeinek felkutatása; és valami aranyrudakkal (?) is lesz. Ezek mind csak keresgélések, minden pályán el van rejtve egy és meg kell találni a dolgokat. Vannak ellenségek is, de leginkább mutáns hordák támadnak. Azonban a módot a ZEP dokumentumokkal kell kezdeni, mert úgy látszik, hogy azok nyitják meg sorra az átjárókat a pályák között. Vadonatúj, sosem látott pályák is vannak: Cemetery - egy nagy temető, Distribution Center - egy városi piactér stb. Ezekkel a pályákkal még sosem találkoztam.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
A Recon eredetileg Forest és a Secret Trails 2 / Fotograf modok része. Ugyanúgy a Cave és a Labirintus. A Research Center (Old Yantar) lényegében Yantar a Lost Alphaban. A Forgotten Forest szintén egy régi SOC mod része, már nem tudom melyiké. Ugyanúgy az Elpusztult Erdő is. Viszont a Cemetery, Courtyard, Distribution Center és ami még ott van fehéren, azok egyik modban se voltak benne eddig. A Call Of Chernobylben egyetlen új pálya van, a Truck Cemetery, ami lényegében a Szeméttdomb kiterjesztése, a jármű temető. A Soupban ez nem jelenik meg.
-
shield
őstag
Ekkora hülyeségeket nem csinálhatnak. A söréteseken és a pisztolyokon kívül nem sok fegyver hord 100m alatt. A Hiúzzal 400 méteren is biztos a találat.
Most rákerestem a neten, fel is bosszantottam magam. a GM6-os modelt eladták a románoknak. Miért is ne ők gyártsák. ITTS.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Antonius1978
addikt
Mostmar ertem a Lynx dolgat.
Kulonbozo jatekokban : most kapasbol nem tudom melyikben van benne, asszem valamelyik uj Call of Duty-ban, benne van a magyar Hiuz, csak eppen Lynx neven, ami szinten Hiuzt jelent angolul (viszont tulajdonkeppen egy latin szo, ha jol tudom).Idokozben beugrott, hogy a forum elejere menjek, de onnan nem tudtam rendesen leszedni, vegul a moddb oldalon talaltam torrent-et, de rohadt lassu, 65 kb-el jo, 1,5 nap kell amig lejon, es ez csak az alap, kell meg hozza ugyanonnan a legujabb foltozas, aztan ra a magyaritas.
Ezen dolgok sorrendjerol kellene az 1-es hozzaszolasba leird, hogy mit hogy kell, mert nekem sem vilagos, igaz meg nincs feltelepitve a jatek, igy nem ertem, hogy miket hova es miert kell masolgatni.Ez ervenyes a magyaritasodra is, mert annyi allomany van, hogy nem tiszta, mit merre kell veluk csinalni... -
Antonius1978
addikt
Nos, halasan koszonom a faradozasod, de irto lassan jon le egy-egy resz, 2 ora, es van 10 vagy 11 allomany.
A torrentet is letoroltem, mert azt mondtad az lehet nem uj, igy hagyom a fenebe az egeszet.
Majd egyszer, amikor gyorsabban jon le, es tobb helyem is lesz a gepen - most epp hogy annyi van hogy le tudtam volna szedn (mert tele van a gep mindenfele szarsaggal es unom rendszerezni meg kiirni), de lehet telepiteni mar amugy sem tudtam volna - akkor kiprobalom.
Most inkabb visszaterek a modunk butykolesehez, hogy haladjunk azzal is, 2 es fel eve kezdtunk Free-velHa mar ilyen reszletes tajekozot irtal, amit nekem irtal, tedd be az elso hozzaszolasba, hogy ne menjen veszendobe.
A tegnap veletlenul ratalaltam a neten egy Halalos Zona nevu Stalker regenyre, es elolvastam vagy 50 oldalt.
Erdekes volt, hogy a jatekbeli magyar forditasokban kepzodmenynek neveztek el azokat a dolgokat (nekem ez tetszik a legjobban, mert anomaliaban/rendellenessegben kepzodnek), Saga59 a relikvia kifejezest kedveli, te a mutargy nevet adtad neki, a regeny forditoja meg mukutyu neven szerepelteti.Ez utobbi is tetszik, mert a Piknik az arokparton regenyben valoban ezek a kepzodmenyek csak ugy megtalalhatoak itt-ott, nem is kepzodnek talan, hanem esetleg az ufok hagytak itt, es ezek a targyak nem hasonlitanak a jatekbeli kepzodmenyekre, hanem olyan targyak amelyeknek sem celjat, sem rendelteteset nem tudtak felfedezni, igy nekem bejott ez a kutyu elnevezes.Sot az is az eszembe otlott, hogy a mu-kutyu helyett egyszeruen lehetne ketyere, es keszSensut : egesz jopofanak tunnek ezek az ismeretlen palyak, sokat kell itt harcolni, vagy inkabb kihaltak ezek a helyek ?
-
shield
őstag
"Saját ízlés alapján készítettem, ez sokaknak nem tetszik, ...."
Szerintem félreértelmezted az egészet, mert rajtam kívül, talán néhányan megkérdeztük, miért ez vagy az az elnevezés a megszokottaktól, az nem azt jelenti, hogy nem tetszik a fordításod. A kérdezések is csak azért lehettek, mert több esetben is közösen döntöttünk el itt egy elnevezést, mert akik évek óta játszanak a modokkal, azoknak megszokottá válik egy elnevezés. Pl. egy egyszerű dolog, az alapjátékban és néhány modban, Zatonon Fűrészmalom elnevezés volt, erre valaki feldobta, hogy nem felel meg a valóságnak, erre megegyeztünk a Fűrésztelepben. Még emlékszem Antonius1978-nak a Toppant, Nyúrga stb. ötleteire..... Ennyi az egész. Lássuk be, a szokás/megszokás nagyúr, ezért nem kell személyes támadásnak venni. Írtad, hogy Te így gondoltad az elnevezéseket, azóta sem szólt senki emiatt, ha jól emlékszem.
Szinte mindenki tudja, hogy mekkora munka egy fordítás, ami tiszteletet és elismerést érdemel.Antonius1978 nekem úgy rémlik, hogy valamelyik modban van Lynx(Hiúz) mesterlövész puska.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
-
Antonius1978
addikt
Mindent ertek.Nos, en jobban szeretem a magyar megnevezeseket, es ezert irtam ossze azt a sok szot.
De ami biztos, hogy egyes szavak belem is annyira berogzultek, hogy az ormanyos, a ragcsa, iranyito, verszivo es a nyurga szavakat sosem fogom masra lecserelni
UI : Valamint a kepzodmenyt, a jatekban bemutatott, az anomaliakban torteno kepzodese miattUI 2 : Jo lenne az ui_equipment.dds, esetleg nyitsd meg, es alakitsd at JPG-nek, es tedd ki ide, ha kepes vagy ra, koszonom.
[ Szerkesztve ]
-
Antonius1978
addikt
Koszonom szepen, lattam benne par ismeros dolgot, valoszinuleg a Fotograph allomanya is ehhez hasonlo.
Na, a Fotographrol jut eszembe, hogy meg is van, hogy mivel kellene szorakozzak a SS helyett...vagy 3 eve felbehagytam a Photographot, jo lenne befejezni, remelem valahol meg megvannak a menteseim -
Sensut
őstag
Igen, Ghost már az 1.10001-ben ki lett javítva. Azóta még egyszer én is újrakezdtem és már ott volt. A halott katona már az alapjátékban is ott van a ruhával, az az első valamire való ruha, amit találni lehet a játékban, és jól is jön épp akkor . Kruglovval meg az a helyzet, hogy mielőtt beszélsz vele, jobb ha végigmész az úton és kipucolod a pályát, mert amint valami élő felbukkan, Kruglov megáll és aztán nem igazán indul újra. Ilyen még rengeteg lesz később, amikor a szereplőknek tenniük kellene valamit, de csak ácsorognak ott egy helyben. Ez azért rossz, mert nem tudni, hogy akkor most mi van
Az a visszhangzás, amiről beszélsz, az nem a PSI kitörés? Később Yantaron, meg egy néhány pályán lesznek olyan PSI kitörések, amikor elsárgul minden, szédülsz, visszhangzik a környék és ömlenek rád a mutánsok. Aztán hirtelen csak vége szakad egésznek.[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Valami ötleted nincs a szövegek alapján a ZEP dokokkal kacsoltban, mi a lényege az egésznek? Én végigmentem rajtuk, eljutottam Jupiter alá, ahol az utolsót kell megtalálni, a 24-est, aztán semmi sehol tovább. Azt mondja abban, hogy az ügynök eljutott idáig és valami csapat ellenőrzése alá vette az alagsort, bla bla. Ennyi. Kimásztam Pripjátyba onnan és kész... . Ennyi lett volna? Mellesleg van még egy pálya, ahova nem jutottam el: Firing Range. Onnan már lenne visszaút Cordonra és Darkscapere, de oda nem nyílt sehonnan átjáró. Még van a Collector kincsvadászat és megtaláltam az aranyrudak első rejtekét is, de ezek már nem nyitnak átjárókat sehova, csak kutatni kell utánuk a pályákon.
-
Sensut
őstag
Küldtem én mentést TB-nek a reggel. Hanem ez a Collector mód, ez amilyen egyszerű, épp annyira bugos. Állítólag amikor megkapom az utolsó dokumentumot, Syak üzenetet küld a Lélekkockával kapcsolatban, de én nem kaptam semmiféle üzenetet. Mellesleg egy helyen kellene beszélni valakivel valakinek az érdekében, de az se működik. A kereskedők útközben mind ellenséges katonák! Ha már ezek az egyszerű dolgok se működnek benne, akkor mi lesz a mod többi részével. Ez a mod sose lesz befejezve ezzel a tempóval. Nem is kínozom tovább.
-
kekeeci
senior tag