Új hozzászólás Aktív témák
-
vanŠcore
csendes tag
Tegnap eljutottam Hyperion boss fight-ig. 3 próbálkozás volt, de a 3. face megfogott. Hihetetlen mód jól felépített ez a rész, ahogy követed a "muzsikát" felfelé és meg egy performance közepette tolja az képedbe az áldást. Nem is bánom, hogy többször kell neki futnom. Ha nem leszek elég fáradt, ma talán megvan. Csak hát nap 8 óra gép előtt ülés, munka végett eléggé elviszi a koncentrációm.
-
-
vanŠcore
csendes tag
válasz Sliderxy #766 üzenetére
Utóbbi pár napban nem igazán játszottam, de tegnap leültem pár órára. Hát ha olyan meglepetésre gondoltál,
Sejtettem, hogy ahol víz alatt készletek vannak, oda majd idővel lejutok, de erre nem gondoltam. Remek ez a játék minden tekintetben. Vannak bosszúságok, mint például az "olykor öngyilkos merénylőt játszó, gömb alakú, lebegő droid" Frost Drone Hihetetlen idegesítőek. Hétvégén nem kizárt, hogy az első végigjátszás meglesz.mint, hogy lesz egy baromi jó víz alatti zóna nemsokára, akkor igen csak meglepődtem. -
tkohun2107
tag
Ma elkezdtem a játékot 2. Bossig jutottam majd előről kezdtem, pár alkalommal a kezdő pályáról kilépve vissza tudtam menni egyből a 2. Pályára viszont utána nem találtam meg a kaput amivel vissza tudok menni. Örökre elveszett és újra végig kell mennem vagy csak figyelmetlen vagyok és ott van az ? Előre is köszönöm a segítséget
-
fausto
addikt
válasz tkohun2107 #770 üzenetére
Van rövidítés mindig, max meg kell találni. De szerintem érdemes minden alkalommal újra végig menni előröl, mert könnyebb úgy
-
Sliderxy
senior tag
Így van, nem érdemes végigrohanni a következő biomig, mert nem leszel elég felkészült az ott rád váró ellenfelekhez. Érdemes ipucolni az összes szobát és úgy tovább menni.
-
vanŠcore
csendes tag
Végére értem. Top kategóriás játék, rengeteg megválaszolatlan kérdéssel. Viszont valamilyen szinten így hagy nyomot az ember gondolatában. Jó szórakozás volt, souls játékokkal ellentétben kevésbé kap az ember idegbajt Legalább is én így éltem meg.
-
vanŠcore
csendes tag
válasz Sliderxy #776 üzenetére
Levezetésnek még rápróbáltam a Tower of Sisyphus endless modra. Phase 3 room 10-nél megállt a móka, addig jutottam első nekifutásra. Úgy érzem, hogy azzal még talán teszek 1-2 próbát. Igazság szerint a 2. végigjátszás is benne lehet, de egyelőre nem érzem most magamba a késztetést. Storyval meg találgatásaim vannak csak.
Nem tudom nekem ilyesmi gondolatok jutottak eszembe ezzel kapcsolatban.Autóbaleset, kisfiú halála, vagy éppenséggel mindkettejük. Vagy csak a fia halt meg és kezelés alatt állt Selene, amire voltak is utalások az egyik log-ba. És ez az egész csak a fejébe játszódhatott. Meg ez az endless cycle is utalhat arra, hogy nem tudott túllépni a dolgokon, akármennyire is próbált, de végül kész volt elengedni minden sérelmét. -
Sliderxy
senior tag
válasz vanŠcore #777 üzenetére
Korábban fejtegettem én is, hogy mi történhetett ha visszább olvasol, de ahogy látom részben hasonlóan gondolod. Annyi kiegészítést tennék hozzá, hogy a játékban kislány van.
A toronynak amúgy neki lehet menni coop módban?
Nekem már nincs meg a lemez, de az új PS Plus-ban benne lesz, akkor lehet rápróbálnék. -
Crus
őstag
A Returnalról ennek fényében nyilatkoznék egy keveset:
- Új IP. Ezek nem olyan beszari nyomik a Housemarque-nál, mint egy rakás másik fejlesztő, hogy valaminak a 12. részét készítik el újra, vagy a remaster remesterének a remake-jét. Ez már önmagában nagy dolog, főleg egy nem is olyan nagy csapattól. (Max. 80 fő.)
- A Returnal PONTOSAN u.a. tudja, mint anno a Demon's/Dark's Souls, hogy behoz egy nehéznek tűnő(!) stílust, relatív szigorú szabályokkal és nesze éld túl. De teszi ezt egy őrületesen jó core gameplay, egyedi stílus és kiváló hangulat mellett.
- A Returnal egy könnyű játék. Nem nagyon könnyű, de könnyű. 40+-os vagyok, nem hardcore gamer (inkább csak lelkes amatőr), de a Returnal nálam kb. önmagát játszotta végig. Volt, hogy majdnem hajnali 1-ig toltam, amire nálam extrém régen és extrém ritkán került sor. Az utóbbi évek egyik legaddiktívabb címe. Coopot nem próbáltam, nem is érdekel... gondolom úgy még könnyebb...
- Sokan ekézik, hogy nincs benne progress, meg mindent elveszítesz, etc. Ez nem igaz! Az upgradek kegyetlen sokat segítenek és a permanensek meg is maradnak! Ahogy az ether is, amiből egy rakás előnyre tehetsz szert. A progressnek pedig pont, mint a souls cuccok esetében VELED kell megtörténnie, és csak másodsorban a karaktereddel!
Eleinte én is nagy ritkán meghaltam, benéztem valamit, kapzsi voltam, megesett, hogy a 3. biom közepén, de kegyetlenül sokat tanultam belőle és utána már jóval könnyebben ment. Most meg már? Úgy pörgök és szállok benne, mint egy 17 éves, 4 évnyi rendszeres játék után a Fortnite-ban.- Itt szerencsére nem jellemző a soulsos trial and error, meg a nyakadba ugrós kreténség. Simán lehet, hogy 60 óra játék után is látsz olyan helyet, amit még nem láttál, de ha már ismered a játék mechanikáját, akkor bármin átgázolsz.
- A játék vállalhatatlanul könnyű lenne, ha menthetnél benne bárhol. Akkor is, ha az egyes biomok elején, vagy végén megtehetnéd. Van benne 2-3 op. fegyver, meg egy rakás consumable, amiket ésszel menedzselve minden szépen megoldható. A legnagyobb ellenség itt megint csak a játékos maga, aki türelmetlen, kapkod, nem figyel, nem tanul, mert hozzá van szokva, hogy fogják a kezét.
- A története, stílusa számomra eléggé meghökkentő volt. Néha H.R. Giger feelinget éreztem, meg persze Alien-es ízt a számban, de jól és igényesen tálalva. Nem ez a játék a legszebb a világon, de ehhez a gameplayhez, ez a küllem nekem bőségesen megfelelt.
- Az igazi igazi endinget egyébként az alapjáték 6 db. sun fragmentjével és a DLC 6 db. poppies megszerzésével lehet látni és én örömmel tettem meg mind a kettőt. A DLC egyébként nagyon sokat ad hozzá a játék történetéhez, kb. kötelező. Az meg, hogy ingyenes az nagyon dicséretes húzás volt a fejlesztők részéről. A DLC alapvetően egyre nehezedő aréna jellegű harcok sokasága, melyet 1-1 ügyességi platformer pálya megszakít, de akinek bejött a gameplay, annak feltétlenül kötelező.
Összességében azt látom problémának sokaknál, hogy az idősebb gamerek, már túl elkényelmesedtek ehhez a játékhoz, meg nem elég gyorsak, nem elég alkalmazkodók, a fiatalabb korosztály többsége, meg egyszerűen nincs hozzászokva ehhez a stílushoz.
Probléma az is, hogy a játék a sokadik patch után is gyakran beszaggat 1-1 mp-re, vagy olyan helyre esik item, ahol nem tudod felvenni. Gyanítom az előbbi, kevésbé a gép problémája, mint inkább programozói hanyagság...
A Day1 elképzelés, hogy a gép kikapcsolása eseten elveszik a teljes progress, az valóban ostobaság volt, hiszen senkinek nincs ideje arra, hogy pár óra alatt felépítve magát, a 3. vagy a 6. biomig kis szünet nélkül lezavarja. Nyilván ez lehetséges, magam is megtettem párszor, de volt, hogy dolgom volt, mennem kellett. A kilépéskori mentés jelenlétének hiánya megbocsáthatatlan baromság volt, szerencsére orvosolták.A Returnal összességében egy brutálisan, kegyetlenül, kibebaxtt jó játék, nálam ez az igazi system seller, nem a Miles Morales-féle okádék, aminek a külleme kiváló, de a gameplay, a mondanivaló, az a promó, meg amit képvisel... pffff... rettenet.
Ha értékelnem kellene, nehezen tudnám megindokolni, hogy miért ne adjak rá 9.5/10-nél rosszabb pöttyöt.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc
-
oliwire
őstag
Nagyon jó összefoglaló, mindent leírsz.
A Coop része az már barátokkal való közös kihívás legyűrését jelenti, ilyen oldalról tudnám kiemelni a pozitív részét. Magát a játékot én végig egyedül vittem végig, a platinázáshoz a biomék újbóli 100%-os felderítéséhez jó szórakozás, ha van társ is. -
bbuffy
senior tag
Csak kinyuvasztottam ezt az utolsó sátánfattyát viccesen könnyű volt egy bünti pylonnal. Én éreztem kellemetlenül magam. De azt hittem az elejéről kezdi, és gyüjthetem a fragmenteket, de a második felétől pörög újra. Ez a normális menet? Vagy Selena megkattant a melegben
Olyan ez a játék mint a drog, újra és újra menni kell amugy. Rég volt ilyen flashem.
...és jól jegyezd meg fiacskám, az élet, ha kicsit is jól jön ki a lépés, annyira, de annyira gyönyörű. /Bohumil Hrabal/
-
bbuffy
senior tag
Na végigcsavartam másodjára is. Így már kb viccesen könnyű volt tényleg egy jobb pukkával a menet. Jöhet a platina tortúra, mert csak nem enged
...és jól jegyezd meg fiacskám, az élet, ha kicsit is jól jön ki a lépés, annyira, de annyira gyönyörű. /Bohumil Hrabal/
-
Sliderxy
senior tag
Az a jó ebben a játékban, hogy annyira szövevényes a története, hogy rengeteg féle módon lehet majd folytatni. Csak győzzük kivárni.
-
-
F-ECT$
titán
Tegnap elkezdtem én is, 3-4 halál után picit elveszettnem érzem magam. Érdemes mindenféle leírás nélkül tovább próbálkozni, vagy van valami kis frappáns összefoglaló, amivel lehet kezdeti löketet szerezni hozzá?
Dive ever, work never.
-
F-ECT$
titán
válasz Woodslave #251 üzenetére
Másrészt nem tudom elképzelni meddig bírom ez a folyamatos újrázást.
Jó régi posztra reagálok most, de így olvasgatva a topicot most jutottam el ide és egyből beugrott a C64 korszak. Ott kb mindig minden játékot elölről kellett kezdeni és mégis tök jól el voltunk velük. Persze azóta el lettünk kényeztetve, de talán megéri néha kicsit kilépni a komfortzónából. (Aztán persze lehet, hogy 2 nap múlva letörlöm ezt a játékot a frnacba )
Dive ever, work never.
Új hozzászólás Aktív témák
- Playstation 5 lemezes,5 honapos,19 ho garanciával
- Beszámítás! Nintendo Switch V1 Diablo Edition játékkonzol extrákkal garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD extra játékokkal garanciával hibátlan működéssel!
- BESZÁMÍTÁS! Sony Playstation 5 825GB SSD digital konzol extrával garanciával hibátlan működéssel