Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
sto1911
veterán
Ilyen cikkeket! (utso oldalon eliras: játrék)
Egyebkent jo a cikk, tobbszor megnevettetett es egyet is ertek vele, de amig van vevo az ilyen hulladekra, addig lesz kinalat is, foleg ha ilyen eszmeletlen dollarmilliokkal dobaloznak. Ez van, valogatni kell.
Aki meg mer ujitani, az vagy belebukik, mert az elzombult debileknek tul bonyolult, meg tul uj, vagy kaszal. 50-50, de az elsonek nagyobb a valoszinusege...
-
janos666
nagyúr
Ja, én is unom már a TOPxx, inverse-TOPxx, meg arcus-TOPxx cikkeket.
De viccet félretéve, ez egész szórakoztató kis iromány volt.
Bár volt egy olyan érzésem a cikk végén, hogy van itt még valami, talán még a felsoroltaktól is komolyabb probléma. De nem tudnám megfogalmazni.Ez pedig nem általános észrevétel, de a COD sorozatról jut eszembe (és igaz másra is): Ne fejlődjön visszafelé a technológia. (Ilyen "az első rész DX 10.1-es volt a marketing, a 2. már DX9.0 a lustaság miatt, a harmadik meg kap majd egy OpenGL1.2-es doom motort...")
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Karma
félisten
Ez a három éves cikk kapcsolódik, és sajnos még ennek is minden pontja ugyanígy valós a mai korban is
“All nothings are not equal.”
-
ViZion
félisten
Egyetértek!
Sajnos a válság és a pénz miatt is érdemesebb egy rókabőrrel operálni, mint valami újat kiagyalni, bevezetni, rávenni a népet, hogy megvegye...Én olyant írok, amit SZERETNÉK látni:
- igazi pályatervezők, igazi pályák: hasonlót említettél, annyit tennék hozzá, hogy erre külön ember kellene, ez külön szakma. A megyek a folyómederben, lövök... meg a megyek a hegyek között, lövök... legyen már múltidő.- épületek, városok: sajnos ezen bukik a dolog sokszor. Amit említett a szerző is: hólepte orosz bázis... hangár, raktár, olajoshordó, gáztartály (amit minden enemy a lőszerraktár és/vagy HQ mellé rak). A nevetséges, egyhangú folyosók, laborok, hangárok után talán érdemes lenne egy fiatal, kreatív építészt megbízni az épületekkel. Sőt! Többet! igazi változatosságot, változatos kerítéseket, homlokzatokat, ablakokat...
A berendezéseket meg sem említem...- realisztikus karakter animáció: azért 2010-ben ez nem kellene hogy akkora kihívás legyen. Mire is gondolok? 1. futás közben 20 m-ről nem lehet még egy álló kamiont sem eltalálni.
2. ugrás közben hasalás: gyakori bug, aki életben ezt prezentálja (felszereléssel a hátán), az kap egy sört. 3. szánalmas ugrások, elnagyolt fázisok: talán lehetne ezen is csiszolni, mert ezeken ki tudok akadni.Igazi katonákat kellene filmezniük FPS-hez, és nézzék már meg az animátorok, ne a mátrix legyen egy realisztikus FPS alapja...
3. vetődés, több irányba: ezt kihagyják sok gameból, BC2-ből még a prone-t is... érdekes.Néztem a Cryengine 3 demót: büszkék a fizikára... erre 3q-s beton pattog az úton... nagyon realisztikusan
Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy ¤¤¤ Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/vizion/index.html
-
dudikpal
senior tag
Arról nem is beszélve, hogy miután a debilek megveszik a régi játékot új köntösben, még nem átallnak foggal-körömmel védeni is, hogy "de bizony az évezred játéka, ti vagytok a hülyék", mintha csak pénzt kapnának a kiadótól ezért.
Közben meg ugye nem is.
Az ilyenektől megy fel az agyvizem. -
mrhitoshi
veterán
Sok mindenben egyet értek. De én még azt hozzá tenném, hogy jó lenne ha megmozdítanák a zsírseggüket és egy maradandó grafikát alkossanak, nem pedig ilyen 3D olyan 3D marhaságokkal hülyítenék az embereket, na meg PC-n jó lenne, ha minden gyártó követné a Crytek-et, szerintem ők azok akik még valamire tartják a PC-t mint játékplatformot, nem pedig csak odavágnak valami sz@rt a PC-seknek, amit a konzolokból butítottak le. Na én ebből köszönöm nem kérek többet.
Én úgy vettem észre, hogy az írónak közel áll a szívéhez a Mass Effect.
[ Szerkesztve ]
PS4
-
wednesday
őstag
Én is egyetértek a leírtakkal.
Az a baj, hogy ha kivennék tényleg azokat az elemeket, amiket ununk már nem maradna semmi. Mindenképp szükséges lenne új tartalmakkal feltölteni a játékokat. Egy ideig még elmegy az, hogy eladják ugyan azokat a dolgokat, amit az "idősebb" gamerek már unnak, de mások még veszik. De a futószalag termelés miatt ez egy idő után vissza fog ütni. Eljön majd az az idő mikor már egy 14 évesnek is unalmasak lesznek ezek a dolgok.
Amibe javítani kéne az tényleg az Al, meg a mozgás animációk, fizika stb. A nehézségi fokozatoknak legyen értelme. Ne csak abból álljon, hogy több ellenfél többet sebez vagy jobban csal a gép.
-
CsendesMark
aktív tag
Invadrr_Zim
10. pontban akkor butaságot írtál, mert a MOHAA-t ugyanazok csinálták mint CoD 1/2/3/4/6-otÜdv Márk!
Az ár per érték arány a vesztesek mentsvára :D
-
Pug
veterán
válasz CsendesMark #9 üzenetére
Nem, nem írt hülyeséget
talán olvass mielőtt beböfögsz valamit[ Szerkesztve ]
-
Zigur
senior tag
Túlságosan csak FPS-ekre koncentrált a cikk, de ezekre kb. tényleg igaz
[ Szerkesztve ]
-
DeltaPower
addikt
túlságosan elhúzódott a fejlesztés a grafika és a multi irányába. játékonként talán 1x ha megpróbáljuk megszámolni az ellenség szempilláit full zoomon, de pl. falba lógó testrészeket, ocsmány textúraismétléseket, gumilabdaként pattogó több mázsás járműveket annál gyakrabban láthatunk. láthatatlan falakat is csak azért nem, mert láthatatlanok.
az MI-k pedig addig nem fejlődnek, amíg minden új vagy újnak nevezett játéknál az online multit erőltetik az arcunkba. egyszerűbb és olcsóbb megtervezni (lemásolni, felújítani, áttextúrázni, kívánt rész aláhúzandó) pár multi pályát, mint egy normális MI-t megírni."Moonshine Whiskey (70°, ízesítés nélküli) van. Fincsi" - Teebee - "De az kiírtaná az egész családomat..Akkor is ha csak én innék belőle.." - forintuser
-
Lenry
félisten
ezzel most pont megerősítetted, amit mondott. ugyanazok az emberek csinálták, mert ugyanazok voltak a 2015-ben, mint az IW-ben.
bár ugyanez van a cikkben is leírva, így nem értem, hogy ez miért lenne hülyeség...
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
picur220
veterán
Ez mondjuk igaz.
Hogy eltérjek kicsit az FPS-ektől: már azt mondták az NFS Shiftre, hogy ebben már jobb lesz a fizika, és átmentetet képez az arcade és a szimulátor között. Ehhez képest a kocsi akkor megcsúszik, és a kereke akkor csikorog, ha 60nal mész, és fél fokot forditasz a kormányon. Nevetséges. A másik véglet a GRID, ez ugyan full arcade, bár egyes okos tesztelők szerint olyan fizikája van, hogy csak úgy füstöl, ebben minden kanyart be lehet venni padlógázzal. Ez se jobb.
Mondjuk van pár komoly szimulátor, ahol meg az MI-k egy meghatározott útvonalon mennek, és arról nem térnek le, bármi is legyen, ergo amikor előzöd az MI-t, simán nekedmegy. Szerencsére az F1 2010-ben ezt már orvosolták, és állitólag úgy vezetnek az MI-k, mint a valós megfelelőik, bár ezt annyira nem lehet érezni.[ Szerkesztve ]
-
Akos96
senior tag
Mit nem akarok többet látni? Olyan nincs, csak olyan, amit legalább 3 évig nem akarok látni: CoD, NFS, FIFA stb.
A katonai bázisnál sírtam, nagyon jó cikk.[ Szerkesztve ]
"A tévében nézed a szaxofonost, És azt gondolod, hogy de jó neki."
-
kexksz
addikt
Nagyon jó írás! Teljes mértékben egyet értek, de minek javítsák, így is megveszi a nép...
-
A képregény/film adaptációk fordítva is igazak, hogy általában a jó játékokból sem készül jó film. Igaz ennek a legfőbb oka UWE BOLL. Na én őt nem szeretném soha többet látni a stáblistán.
Amúgy az X-men Origins: Wolverine egy egész jó játék lett a maga nemében.
A cikkről meg csak ennyit
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
moha21
veterán
Sims kiegészítőt nem akarok látni.
Nagyon jó kis cikk!
Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.
-
KAMELOT
titán
Hi!
Én pont ezt taglaltam a COD 7-es topikban még amikor megjelent!
Futkározol mint a veszett állat aztán vége! Kicsit siralmasak a dolgok!2007-es CRYSIS jut eszembe. Még a mai napig tartja szerintem a első helyet mindenben. Változatos dolgok pályák. Igazi Half Life feeling.
Hosszú pályák és már akkor megjelent ,hogy szét lehet lőni a dolgokat.
Már a BAD Company 2-ben is rájöttek mennyivel realisztikusabb a játék ,ha végre szét lehet rombolni mindent. Csak megint ugyan az IRAK ,afgánok ,dzsihád!!!! Kicsit már unalmas.
Sajnos más játékban még nem láttam. Jó lenne ha a pályákon lévő tárgyakat mozgatni lehetne legyen az akár mi. Ne csak egy kép legyen amit látsz. Legyen az fadarab vagy egy teljes fa vagy épület. Lehessen rombolni. Így egész egy játék.
Hozzátéve még érdemes lenne végre már azt is megcsinálni ,hogy a városos pályákon az épületekbe be is lehessen menni. Ablakból lőni akár honnét esetleg az épület tetejéről.
Hasonlót mint a GTA 4 csak jobbat. Igaz ahhoz már gép is kéne ,de nem gond.
Lövöldözőset akárki tud csinálni.
Ja és a gépágyúnak illetve AK fegyónak más volt a hangja.Már a GHOST RECON 1 részében is már ilyenek voltak. Idáig az a legrealiszikusabb katonai játék. 1-2 golyó és elhullotttál. Vagy megsebesítettek ,de akkor már lasabban tudtál menni.
Ez egy reális game volt. Már akkor az emberek mozgása fantasztikusan volt megcsinálva..
Innét kéne meríteni. Mert amiket látok gameket mind elég siralmas.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Neoteric
addikt
Jó az írás, grat!
Egyetértek a leírtakkal, csak mivel a pénz beszél, nem fognak változtatni a jól megszokott kerékvágáson a tisztelt játékfejlesztők&kiadók.PSN: ne0teric_sAN
-
mrhitoshi
veterán
Ha egy fizikát alkalmazó grafikai motort meg azt, hogy olyan legyen egy FPS játék, mint a GTA, akkor egy olyan FPS játékot kapnál amit elég nehezen lehetne játszani, ezért nem csinálják szerintem. De abban egyet értek veled is, hogy ha egy komolyabb FPS játékot akarnak össze hozni, akkor az lenne a minimum, hogy a Physx-t bele tegyék, vagy legalább rombolni lehessen benne, mert ez így elég szánalmas 2011 fele.
PS4
-
pryan
csendes tag
Én konkrétan ilyen cikket nem akarok látni többet!
-
Воланд
titán
Ezt könnyű megoldani, csak nem kell rákattintani, elolvasni (már ha megtetted egyáltalán).
A cikk mondanivalójával meg teljes mértékben egyetértek, sajnos lassan nagyítóval kell keresni az eredeti ötleteket és a kreativitást a játékokban.
[ Szerkesztve ]
"Woland egy fura sátán, nem Isten ellenfele, hanem afféle küldötte, végrehajtója egy megromlott emberi világban, csak annyi rossz van benne, amennyi itt rátapadt."
-
Solten
őstag
Csak ennyit a szerzonek:
Saor Alba
-
dani0907
csendes tag
sztem nektek fogalmatok sincs mennyi munka van egy ilyen játékban
-
proci985
MODERÁTOR
Tripla spektrumon látó MI: megvalósult, biztosan implementálva: Stalker SoC, Stalker CS 1.04 fölött (előtte bugzott az AI), Stalker CoP. illetve a büdös fenét, már az UnrealTournamentben (igen, az elsőben!) is implementálva volt félrehordás az AI részéről (avagy, miért nyer az Lbetűs feketepáncélos bot default beállításokon instagiben... mert csak neki volt 100%os lövéspontossága). szóval egy több, mint 10 éves featureről beszélünk.
non-lineáris játékmenet: azért volt jópár sandbox is utóbbi időben, amikor az ember kb arra ment, amerre jónak látta.
scriptelés: na most Ti nem tudom mivel játszotok, de ott volt pl a Stalker az AIjével. voltak agyonscriptelt játékok (HL:EP2), de azért utóbbi években én nem igazán ezt láttam.
vagy... ezek a hibák alapvetően a CoD miatt lettek előhozva, mert akkor megértem, azt a sorozatot egyszer láttam és annyi elég is volt.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
DrGonzo22
őstag
Én azt nem tudom felfogni, hogy emberek hogyan képesek még bármilyen fps-el is játszani. Nyilván mind dögunalmas szar lesz, mert az fps fölött járt el az idő, de kegyetlenül, bújtathatják akármilyen köntösbe is. Ott a paintball, airsoft, ha valaki szereti az ilyesmit menjen és játsszon azt, de egy fotelben ülve lövöldözni, amikor lehet a valóságban is, hát enyhén szólva is nevetséges választás.
És ez nem egy olyan jellegű dolog, amit fel lehetne újítani, az fps azt tudja, amit, kár arra várni, hogy más lesz, mert nem lesz az - mitől is lenne. A tenisz is az marad, ami. Egyszerűen be kéne csak látni, hogy ez egy teljesen érdemtelenül népszerű szórakozási mód, a játékok szappanoperája.
[ Szerkesztve ]
-
Pug
veterán
Lehet, hogy munka óraszámot tekintve van, sőt ez biztos, de ettől még se jó, se élvezhető, se minőségi nem lesz a játék, mivel a benne rejlő kreativitás és fejlesztési szándék konvergál a nagy kerek nullához
Szerk: (#28) DrGonzo22
Szerintem azért ez így túlzás, lehetne és biztos lehet is még élvezhető FPS-t kreálni, csak ahhoz akarat is kell a fejlesztő/kiadó részéről, nah meg talán nem fostos konzolra kéne írni és onnan portolni, mert az egyszer tény, hogy a konzol nem az FPS hazája
[ Szerkesztve ]
-
CptMisi
őstag
A nagy részével egyet értek, igazából 1 pont van, amivel nem teljesen, ez pedig a WWII.
Mindjárt a legfontosabb:"Azok után, hogy már voltunk amerikai, angol, francia, orosz katona, az ellenállás tagjai, ..." egy játékot (FPS) nem tudnék mondani, ahol volt egyszemélyes hadjárat, ahol német katonaként harcolhattunk volna. Biztos van, de én nem tudnék most ilyet említeni.
"...az összes nagyobb csatát végigharcoltuk...": ez is a bajom. Összehasonlítva egy Brothers in Arms-ot egy Call of Dutyval...hát mit is mondjak...Előbbi egy, szerintem igazán jól sikerült, történetcentrikus játék, míg a CoD egy nagy kiszerelésű hent Amivel nincs is baj, kell ilyen is, kikapcsolódás, multi, stb., DE mégis többre tartom a BiA sorozatot, a nem olyan hatalmas csatáival, mint a CoD-ban El-Alamein és Kurszk, kapásból 2 a 3legnagyobb páncélos ütközetből...(igen, El-A. Afrikában van, de nem ez számít)
"...már unalmas n+1-edikre újra végigharcolni ezt a kort.": Ez sem teljesen igaz...Nem lenne unalmas, ha a játékok változnának...Nagy kedvencem az Afrika Korps vs Desert Rats+D-Day (és egyben szívfájdalmam, hogy nem akar működni win7-en...), és sokáig nem is változott semmi a WWII-s RTS-ekben, de azért a Company of Heroes meglehetősen sok újítással érkezett, szerintem.
Igazából nekem nem számít, hogy melyik korszakban játszódik a játék, ha egy SZ*R... Egy jó játék felőlem játszódhat akármilyen korszakban, pedig nem vagyok egy nagy Vietnám "rajongó", de nem fogok egy jó játékot csak azért ejteni, mert Vietnámban játszódik.
Egyébként tényleg egyetértek...
Valószínűleg engem azért nem untat a 2. világháborús környezet, mert alapból is nagyon érdekel... Azért én el tudnék képzelni egy 1. vh-s játékot is...igaz, nem lehetne "sok" mindent kihozni belőle, de 6 óra játékidő simán meglenne
You reap what you sow, Artyom: force answers force, war breeds war, and death only brings death. To break this vicious circle one must do more than act without any thought or doubt.
-
válasz DrGonzo22 #28 üzenetére
Igen van Airsoft is ami 1:1-ben olyan fegyvereket kínál mint az eredetiek, DE:
1. A kis műanyag golyókkal és ez a paintballra is igaz, nem lehet átlőni semmit, tulajdonképpen fizikailag erőteljesen korlátozott, bár a paintball azért fáj.
2. Robbanás, hangok 0.
3. Azért idő igényes, hogy összeszedjen az ember 2 csapatra való játékost.
4. Hely is kell hozzá, illetve terembérlés ami költséges ha erről van szó.Persze ha a hangulat megvan akkor pótolhatatlan élmény tud lenni.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Wolverine
félisten
És ha sok munka van benne, akkor nem lehet a végeredmény szar? Súgok: de, lehet.
x28: azt én se értem, nekem nem is megy
[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
#72042496
törölt tag
Legyen újra arcade autóverseny nitró és agyament extra felszerelések nélkül! Az autók közti különbség a versenyek során is látszódjon, ne csak a menüben az adatlapon. A gép ne csaljon, nehezebb szinten egyszerűen vezessen jobban.
Nekem ez hiányzik nagyon.
-
DrGonzo22
őstag
15 éve volt a Váci utcában és még több helyen is laser tag, bőven megfizethető áron. Ma is van Szentendre környékén nyílt pályás. Szervezni nem nagyon kell semmit, egy PC játék negyedéből kijön 4-6 óra játék. Ha valaki beszerez magának felszerelést (legyen szó akármelyikről is a3 közül), akkor pedig onnantól fogva már csak megfelelő klubot kell találnia, ami nem hiszem, hogy nagy nehézség lenne. És azért ezek milliószor nívósabb szórakozást nyújtanak, mint az, hogy valaki egérrel a kezében bohóckodik egy monitor előtt...
Pug: Én nem igazán tudok elképzelni semmit, ami az alapszituáción változtatna, ez kb. olyan, minthogyha arról akarnál meggyőzni, hogy alapjaiban változott meg a tenisz, mert már nem a 60-as évek divatjának megfelelő mezben játsszák.
-
davep
tag
Az utolsó rókabőrős kép helyett simán berakhattatok volna egy CoD képet
Machete don't text
-
tkesy
őstag
Azt, hogy olyan emberek írják meg egy adott sportjátékot, akiknek halvány lila fogalmuk sincs az adott sportágról... (pl F1 2010)
Illetve azt, hogy kiadnak valamit egy kategóriába sorolva, de minden más benne, csak az nem amire a neve és kategória utal.... (pl rally - dirt2)>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
tkesy
őstag
-
_ocsisajt
őstag
"Amit soha többé nem akarunk látni"
Tavol alljon tolem a naci nezetek gyakorlasa/hite stb... Nem uncsi egy kicsit? Ahany jatek mar foglalkozott a temaval, agyam eldobom... Es nem unjak meg az evil nazi gyilokot... YAY
Ez is beleferhetett volna
tl;dr: ENFP-T, 2w3 :) | proud cat dad ^_^ | Loving ARPGs (only Hardcore mode!) | Epic genre and Psytrance forever! :)
-
Napfénysüti
nagyúr
Jópofa felsorolás és sajnos mind igaz is.
Més que un club!
-
bpx
őstag
- konzoloknak köszönhető egyszerűsítéseket, butításokat
- GFWL-os és hasonló multiplayert lebonyolító (hátráltató...) szörnyűségeket
- rövid singleplayer részt multiplayer nélkül
- gyártófüggő megoldásokat (physx)[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Hogy én mit nem szeretnék látni többet egy játékban?
Hát pl online multiplayert, a helyi multi helyett. Miért nem lehet az online game, egy opció a lan mellett?! Kb azóta nem játszok multiplayert, mióta egyedül, otthon ülve lehet "hálózatban többjátékos módot" játszani. Hol van a régi jó lanpartik hangulata? A legócskább játékot is fel tudja dobni, egy jófajta összejövős lanparti a haverokkal.
Valamint nem akarok látni support nélkül kiadott bughalmazokat. Nem akarok többet olyan játékot látni, amit megveszek és majd hónapokkal később talán játszható is lesz, ha lesz olyan kegyes a kiadó és kiad javítást hozzá. Vagy nem lesz és fölöslegesen adtam pénzt.
Nekem ez a véleményem.
ui: nem válasz akart lenni.
[ Szerkesztve ]
-
DrGonzo22
őstag
válasz ígyvanferi #40 üzenetére
Az fps-ek vonzereje nem a játékmechanizmusból fakad, hanem az emberek fegyverek, katonásdi... iránti rajongásából, aminek kiélésére jó lehetőséget nyújtottak kb. egy évtizede (akkoriban egy átlagember számára nem is nagyon volt más lehetőség). Azóta sok dolog megváltozott, rengeteg alternatív lehetőség jött létre, az fps pedig az egyik legtöbbször megrágott eleme lett a szórakoztatóiparnak. Ma már az sem érv mellette, hogy olcsó, mert a konkurens szórakozási módok ára is drasztikusan esett.
A játékmechanizmus megújíthatatlanságát, stb. gondolom nem kell részleteznem, elég magától értetődő - a flipperrel szemben sem elvárás, hogy újat hozzon. Viszont valami érthetetlen oknál fogva emberek tömegei gondolják azt, hogy az fps nem flipper-szerű, és változást (persze ezeket maguk sem tudják megfogalmazni soha, hogy milyeneket) várnak minden "új" darabtól. Ráadásul az fps-ek játékmechanizmusa egy végtelenül primitív ügyességi játék, ami önmagában nagyon kis tömegeket vonzana. Össze sem lehet hasonlítani az rts-ek, vagy mmorpg-k komplex világával. Egy fps tulajdonképpen dögunalmas, egyoldalú, egyhangú, pont ezért levetkőztetve már csak nagyon kevés embernek tetszene, a többség (99%) nem a játékmagért játssza, hanem azért, mert valahol lövöldözhet - ami nem tudom, miért vonzza az embereket, de tagadhatatlanul vonzza őket. Ezzel szemben mondjuk egy TCG akkor sem veszítene sok játékost az állományából, ha teszem azt monokróm kártyákkal kellene játszani, ennek az az oka, hogy azt a többség a játékmechanizmus miatt játssza, és mi sem bizonyítja ezt jobban, mint az mws, lackey, stb. népszerűsége.
Ráadásul szerintem az "rpg vonalat" sem lehet az fps játékmechanizmusába integrálni, mert ez vagy azon kívül történik (átvezetők formájában), vagy "akció" közben, aminek feltétele a nehézségi szint erős visszavétele. Szóval ez sem megoldható, éppen ezért kár bármiféle jó sztorit várni egy fpstől, amire számítani lehet, az agyatlan lövöldözés ai vagy egymás ellen, másra az fps alkalmatlan (az is volt, és az is marad).
-
KAMELOT
titán
Hi!
A legjobb ezekben a gamekben hogy pont mindig az ellenfél téged lől.
Akkor ezek szerint a csapattársaid csak vannak????
No azért lőnek valamit de mégsem anniyt mint te.
Amugy egyetértek mindenben veled.
Szerintem össze kéne fogni és egy saját gamet csinálni. Na az lenne a tuti játék.
Brutál nagy pályákat ,mindent szétlőni. Időjárásváltozást. Osztott képernyős játék azaz ketten is lehessen mondjuk a singleplayert játszani. Ilyet is már régen láttam egy játékban.
Szerintem 25-30GB minimum lenne a játék. +Multi is bele.
Szerintem olyan 1 évig minimum csinálnánk. De megérné!!picur220 és mrhitoshi: végre valakik egyetértenek velem! DANKE!
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
buzus
aktív tag
Én valami olyan játékot szeretnék ahol a te jelenléted folyamatosan hatással van a környezetedre. Ergo nem te vagy az esemény triggere, hanem ha nem csinálsz semmit, akkor is történik valami megjósolhatatlan.
Ezt most mint gondolatébresztő írtam.
Talán egy közönségi példával úgy tudnám prezentálni, hogyha a Crysisba egy lépést sem tennénk előre a történeteben, attól még lenne egy vagy sok konstans szál amiben ha részt veszünk ha nem, azok mindenképp bekövetkeznek de mi befolyásolhatjuk játékunkkal a végkimenetelt. Tehát attól még hogy baszunk az idegenekre ugyanúgy jönnek és terjeszkednek és ezt a japánok megpróbálják megoldani. Tehát ne csak tőlünk függjön minden, ne mi legyünk a kulcs, a világmegmentők.
Alapvetően a kiszámíthatóságát rónám fel a mostani játékoknak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Disney+
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- OLED TV topic
- SörcsaPH!
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímet, 2FA-t)
- Milyen TV-t vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- További aktív témák...
- ÚJ MSI 4K CORE I5 13400F Gamer PC 10X4.4GHz 32Gb DDR4 1.0TB NVME SSD RTX 3080 10GB DDR6 2ÉV GAR!
- 16 DARAB ! GAMER TERVEZŐ GÉP -20 -50% NVIDIA 3050 , 3060 , 3070 , 3080 , Quadro 1000-5000
- ÚJ MSI 4K CORE I5 12400 Gamer MAX PC 6X4.0GHz 16GB RAM 1.0TB NVME SSD AMD 6700XT 12GB DDR6 2ÉV GAR
- Dell Latitude E7470, 14" FULL HD IPS, I5-6300U CPU, 8GB RAM, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD, I5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, SZÁMLA, GARANCIA
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest