Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ViZion

    félisten

    Egyetértek!
    Sajnos a válság és a pénz miatt is érdemesebb egy rókabőrrel operálni, mint valami újat kiagyalni, bevezetni, rávenni a népet, hogy megvegye...

    Én olyant írok, amit SZERETNÉK látni:
    - igazi pályatervezők, igazi pályák: hasonlót említettél, annyit tennék hozzá, hogy erre külön ember kellene, ez külön szakma. A megyek a folyómederben, lövök... meg a megyek a hegyek között, lövök... legyen már múltidő.

    - épületek, városok: sajnos ezen bukik a dolog sokszor. Amit említett a szerző is: hólepte orosz bázis... hangár, raktár, olajoshordó, gáztartály (amit minden enemy a lőszerraktár és/vagy HQ mellé rak). A nevetséges, egyhangú folyosók, laborok, hangárok után talán érdemes lenne egy fiatal, kreatív építészt megbízni az épületekkel. Sőt! Többet! igazi változatosságot, változatos kerítéseket, homlokzatokat, ablakokat...
    A berendezéseket meg sem említem...

    - realisztikus karakter animáció: azért 2010-ben ez nem kellene hogy akkora kihívás legyen. Mire is gondolok? 1. futás közben 20 m-ről nem lehet még egy álló kamiont sem eltalálni.
    2. ugrás közben hasalás: gyakori bug, aki életben ezt prezentálja (felszereléssel a hátán), az kap egy sört. 3. szánalmas ugrások, elnagyolt fázisok: talán lehetne ezen is csiszolni, mert ezeken ki tudok akadni.

    Igazi katonákat kellene filmezniük FPS-hez, és nézzék már meg az animátorok, ne a mátrix legyen egy realisztikus FPS alapja...
    3. vetődés, több irányba: ezt kihagyják sok gameból, BC2-ből még a prone-t is... érdekes.

    Néztem a Cryengine 3 demót: büszkék a fizikára... erre 3q-s beton pattog az úton... nagyon realisztikusan ;]

    Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy ¤¤¤ Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/vizion/index.html

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés