Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Keresni/kínálni/hirdetni tilos itt a topikban! Legyen az telefon, kiegészítő vagy szolgáltatás!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hege1234
addikt
újra van mind a 3 színben
127000ftmár kimerem írni mert pénteken jön
-
Cirmos
csendes tag
Sziasztok. Nagyon amatőr vagyok a telómhoz de s7re nem jön a nougat? Teló szoftver frissítőjébe mindig szoktam nézni de sosem nincs
Amúgy független. Semmi root meg ilyenek, valahonnan esetleg le kell tölteni?
-
pandor
tag
Sziasztok, tudja valaki, hogy a T-nél most listaáron (kártyásan?) br 127e körül kapható S7 szolgáltató függő vagy sem? Köszönöm
@kutga: köszönöm
-
kutga
nagyúr
Hölgyek/Urak!
Ez a fajta töltőpad a telefonhoz kapott adaptív töltővel képes gyorstöltésre?
-
fecske95
tag
válasz
winfos #24874 üzenetére
Ma jött meg nekem is a T-s telő regisztráltam a https://my.samsung.hu -n simán ment a dolog megvan a +12 hónap
sőt egy harmadik év is lehetséges ehhez a készülékhez kiterjesztet garikén + 13000 Ft pénzért...A számla fönn van a telekomos weboldalon ha ott vetted, ha nem szerintem akkor is beregisztrálsz a telefonszámoddal és ott lesznek a dolgaid...
-
gerner1
nagyúr
válasz
fornettisuti #24880 üzenetére
Lefelejtette a pontot, a kettes mögül (ezzel, azonos lett volna a tartalmi értelme) ...
-
winfos
tag
Sziasztok!
Aki tapasztalatból tudja az kérem világosítson fel garanciával kapcsolatban.
Alap T-s készükére érvényes a T-s 2év garancia?
Samsung prémium garanciához tényleg szükséges a 2. évben a számla is?köszönöm
-
Sabika
tag
Sziasztok,
Valaki tette már fel az S8-as bixby-t és rendesen működik nála?
Én is feltettem de hangvezérlés nem működik csak a képernyőn az a kártyás része.
Viszont nem vágom hogyan lehetne leszedni?
Tudnátok egy normális verziót küldeni?Köszi
-
fecske95
tag
Használja valaki ezt a telefont futáshoz?
Mennyire lehet vele (sportban) aktív életet élni? -
laslie92
senior tag
Sziasztok tudom,hogy a t..tök tele van az ilyen kérdésekkel. De melyik a legstabilabb rom most G930F-re? Ki mire esküszik?