- Assassin's Creed Shadows - Újabb játékmenet részleteket kaptunk
- Ace Combat 7: Skies Unknown - Hatodik évforduló, 6 millió eladott példány
- Final Fantasy VII: Rebirth - Újabb videón a PC-s kiadás
- Hosszabb előzetesen a Bleach: Rebirth of Souls
- Mortal Kombat 1 Khaos Reigns - Középpontban Conan, a barbár
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
válasz cskamacska #17 üzenetére
Nem szoktam rázzomolni az egységekre mert játékmenet szempontjából szerintem értelmetlen de mondom, ha az előző színvonalát hozza, nekem már az is elég.
Én többnyire amúgy gép ellen játszottam, az is érdekes volt még, hogy ugyanazon a pályán azonos körülmények között egyik körben csak bénázott össze vissza, nevetve leverte, másodszor meg csak kapkodtam a fejem, úgy lerohant pillanatok alatt. Szóval megvannak a maga kis érdekességei a CoH-nak de végül is nem baj, kicsit kiemeli (az amúgy nem túl nagy számú) többi hasonló játék közül.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
oxox
addikt
-
oxox
addikt
Azert ez igy ebben a formaban nagyon nem igaz...hulyeseget meg ne irj.
Minden mindig ugyanannyit sebez, mindegy mit lő -nem igaz...vannak ott is light, bio, es egyeb unitok
nincs fedezékrendszer. -szinten nem igaz...nem olyan reszletes mint itt, de szikla, ff, epulet, stb.
marine le tud lőni egy battlecruisert. -mivan? jahh a bc move parancson van ide-oda kb 10percig...
az győz például egy zerg csatában, akinél ketővel több roacha van- nem igaz...fogalmam nincs milyen szinten jatszol, de ez mar arany ligaban sem igy van.
sc2-ben amúgy is minden a timing attackról szól. - szinten nem igaz.sajnalatos, hogy az sc2 szinted itt tart, de ne magasztalj mas jatekot ugy, hogy egyeb jatekot szapulsz valotlanul...es amugy is olyan mintha a rally-t hasonlitanad ossze az f1-el, es gyozkodnel barkit, hogy az egyik azert jobb mert a masik rosszabb...kozben a masikhoz nem ertesz.
en a company of heroes-t anno csak single-ben jatszottam...nem tudom itt milyen lehet a multi (meghogy mennyi aktiv jatekos van), de bizok az "sc2 multamban", es lehet ki is probalom majd.
[ Szerkesztve ]
Ki gépen száll fölébe.... SC2 nick: oxox character code: 698...dio3/ow: oxox#1525 + #21838
-
cskamacska
addikt
Akkor kérlek sorold az ennél látványosan szebb stratégiákat.
Hidd el hogy a többség gépén még így is gyengélkedni fog. Egy FPS-ben megengedhető hogy millió poligon elpazaroljanak egy ember megjelenítésére, de amikor 30-40 egység lövi folyamatosan egymást, akkor jönnek az erős kompromisszumok.
Nézd meg Planetside 2 esetében milyen sírás volt, hogy nem néz ki úgy mint mint a Battlefield 3, de jobb processzor kell a futtatásához. Jah kérem, egyszerre 6-10 játékos helyett 20-120-at megjeleníteni kicsit problémásabb lényegesen nagyobb pályákon.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
cbr688
senior tag
psp vitára elmenne ez a grafika de pc-re?
-
Buster17
addikt
Végre stratégia. Szinte kihaló műfaj
-
cskamacska
addikt
Az egységekre ráközelítve tényleg nagyjából hasonló a textúra és a modell részletesség, mint az előző résznél. Viszont az arcok kidolgozottságán, és az általános effekteken(robbanás, tűz) mindenképp javítottak.
M1 és a PaK38 "hiba" részben ki lett javítva, most már PaK40 és ZiS3 a fő páncéltörő egység, a ZiS a valóságban igazából nem volt egyenlő a német ágyúval, viszont képes munícióért tüzérségi sorozatot leadni, ami igen pozitív, mert a valóságban is részben ez volt a szerepe.De amikor épp már beleélném magam a stiklik mindig mindig előbukkannak.
Tegnap az új jégtörési mechaniumusról első kézből példát kaptam. A Panzer IV tankom átküldtem a befagyott folyón, ekkor az AI nekivezette a halftrackjét, az rálőtt ami lövedék ugye így közvetlen közelben csapódott be, erre a jég beszakadt alattuk, és mindkét jármű azonnal elmerült.WayneGace: Blizzard alatt nem tudod mozgatni a gyalogságod csak tűztől tűzig, fedezékből fedezékbe(de ott nem melegszenek fel, csak nem fagynak meg). Akinek ki van építve tűzrakásokból egy "utánpótlási vonal" az hóvihar alatt is tud gyalogságot behívni/mozgatni. Egyébként javították, már nem tapossa meg minden jármű a tábortüzeket mintha kötelező lenne. Járművek a CoH-ban eddig is csak speciális esetekben, bizonyos egységek esetén tudtak gyalogost taposni, ez most sem változott, és nem is szerves része a játékmenetnek.
MOW pedig igen is lehetne több is benne, az hogy van 3 fajta páncélszint(páncélozatlan, gyengén páncélozott, erősen páncélozott) a játékban, meg a motor megkülönböztet páncél és weakspot sebzést(mármint a Sudden Stike megkülönböztetett már oldalakat 2000-ben Close Combatról nem is szólva még előbb), az még igen messze van a MoW/Theatre of War/Achtung Panzer páncélvastagság+beérkezési szög ill lövedéktípus+távolság+nagyság+kutyafüle rendszerétől.Ahhoz képest, hogy örülsz annak hogy a CoH bonyolultabb mint a Starcraft, valahogy nagyon nem akaródzik pont csak egy picivel többet akarnod belé, mint a Kedves Készítők beleálmodtak.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
SSJmeszes
senior tag
A Grafika valamivel szebb lett..
A robbanások is szebbek lettek véleményem szerint. Legalábbis a bétából ahogy tapasztaltam.
A tankok hangja is nagyon vad.. Adtak nekik üresjáratos hangot is, de tényleg valósat!Ami viszont nem tetszett annyira, az az, hogy gyalogos, gyalogos ellen, vagy tank gyalogos ellen túl sokáig tart a harc köztük. Legalábbis ez az én véleményem..
Nálam tuti befutó, és elő is rendeltem!
Flickr: flickr.com/photos/63962202@N05 | Insta: natural.sight
-
#56230144
törölt tag
Instant buy lesz ez a játék
-
DEV_NULL
őstag
Nagyon baba!
-
Archer
őstag
Lehet csak én nem értek hozzá de kb. ugyanúgy néz ki mint az első rész. De mindegy is, ha maga a játék jó lesz, engem nem érdekel, az elsőt is imádtam.
Viszont a sok idegesítő hülyeséget remélem nem emelik át onnan. Kedvencem volt a fél pályán átlátó és mindent eltaláló amerikai M1 57mm-es löveg amivel sunyi módon bőven az én tankjaim hatótávján kívülről szedegette áldozatait. Ok, legyen így, ellensúlyozni kell valamivel a németek páncélos fölényét de akkor legalább ne kelljen egy Párducnak vagy egy Tigrisnek 50m-ről öt percig lőni mire hajlandó bekrepálni. Ha meg volt 2-3 ilyen egy kupacban, letarolták az összes tankot.
A kedvencem volt még, amit már említettek is feljebb, hogy a páncélos lő-lő-lő, az ellenséges gyalogosok minimálisan vagy semennyire sem sebződnek, aztán egyszer csak hirtelen (amikor már eleget sebeződött az ellentől) a következő sorozattal elintézi az egész osztagot. Meg még sok hasonló hülyeség. Attől függetlenül üde színfolt volt, úgyhogy várós ez is.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Bingisz
addikt
válasz cskamacska #7 üzenetére
Ha ilyen játék kell neked, akkor ajánlom a Men of War sorozatot. Azon belül, ha területfoglalós, multira kihegyezettet, akkor a Men of War Assault Squadot.
"-Bingisz jó veled játszani, az arty legalább nem engem lő...."
-
tzsolesz
nagyúr
Nekem meg kifejezetten tetszik a grafikája, nagyon szépek a színei is.
[ Szerkesztve ]
-
WayneGace
őstag
válasz cskamacska #7 üzenetére
A sebzésrendszer jóval összetettebb, mint a az sc-ben. Ott végletekig le van egyszerűsítve minden. Minden mindig ugyanannyit sebez, mindegy mit lő, milyen távolról, nincs fedezékrendszer. Egyetlen egy egység képes az egész sc2-ben mozgás közben lőni. Egy marine le tud lőni egy battlecruisert. LOL Coh-ban nem csak midnen egységre van külön sebzésmódosító, hanem azokra vehető külön fegyverekre, nem mindegy milyen távolságról lő, milyen veterancy-n vannak, mert azok is módosítanak, nem mindegy milyen terepen vannak, nem mindegy milyen fedezékben vannak. Nem mindegy mi mit lő, mert itt lőhetne a "marine" a tigristankot puskával évekig. E mellé jön még a különböző egyéni módosítók, képességek, mint hit the dirt, vagy mark the targets. Szóval nem igazán lehet egymás mellé tenni a két játékot. SC megamradt a hagyományos bázisépítős, bányászós játék. Ahol az győz például egy zerg csatában, akinél ketővel több roacha van. Az sc2-ben amúgy is minden a timing attackról szól. Közben meg a makrot mikrozzák. Mineral, gaas szedés, hatszázhetvenötödig barakk lerakása, zerggel queen lárvázás.
Men of War vonal meg maradjon meg annak a játéknak. Nem igazán értem mit értesz utánpótlás vonal alatt. Itt néhány egységgel játszol egész végig. Az pedig nem mínusz, hanem plusz, hogy járművel el tudod gázolni az ellen játékos gyalogosait.[ Szerkesztve ]
BestSecret invitációt privátban adok.
-
cskamacska
addikt
CoH2-nek vannak jópofa részei, pl a tűzrakások, mint játékon belüli utánpótlás vonal kezelésre lehet verni a mellyüket(ha megoldják hogy a járművek ne tapossák el őket minden lehetséges alkalommal ), és megint sokat költöttek hangeffektre, szinkronszínészekre, és zenére, ill kifejezetten "filmesen" néz ki a játék(ha nem is nextgenül), de éppen ezért nem borzasztóan kinéző tankcsatákkal kellene eladni a játékot, miközben nem a csapásirányhoz tartozó realistic authenticityn rugóznak.
Egyébként tényleg nem bántam volna, hogy ha kicsit közelítenek az Actung Panzer(/Graviteam Tactics), de legalább a Men of War: Assualt Squad vonal felé, de nem, ez ízig-vérig CoH, minden előnyével és bénaságával együtt.
wednesday: A CoH sok minden, csak nem sakk. A Starcraft az sakk, mivel percre pontosan tudhatod egy ismert pályán hogy kb hol tart az ellenfél tech/terjeszkedés területén, az egységek katonás kő-papír-olló elven viszonyulnak egymáshoz olyan fegyverekkel amik hatókörön belül azonnal találnak, így darabra ki lehet számolni, hogy mennyi páncéltörő gyalogság kell 1 csapat tank likvidálásához, így összességében egész komoly "stratégiák" alakultak ki, mint a sakk esetében.
De a CoH2 bétában, mikor egy felfejlesztett(223-ból lett) 222-es német páncélautó egy csapat gyenge fedezékben guggoló ruszki gyalogos csapatot fél percig lő, és még semmi bajuk nem esett(nagyon minimális HP levonódások kívül) mert a lövedékek nem találnak(?), majd egy másik ugyanilyen 222-es csatlakozik hozzá, és 4 másodpercen belül az egész szakasz lemészárlódik, mert a lövedékek "találnak", akkor ezzel hogy tud az ember számolni? Ez így inkább roguelike kalandjáték, mint sakk.[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
wednesday
őstag
válasz cskamacska #1 üzenetére
Ebben a játékban a II. világháború "csak" körítés, ebbe helyezték el ezt a taktikán alapuló multi játékot. Nem kell nagyon komoly realitást keresni. Úgy kell elképzelni mint egy real-time sakkjátékot, ahol az egységismeret (hogy mozgatom a bábukat) a taktika és a gyors helyzetfelismerés játssza a fő szerepet.
-
WayneGace
őstag
válasz cskamacska #1 üzenetére
Tudod játékmenet fontosabb a realitásnál. Gondolom te sem akarsz olyan rts-t, ahol háromnegyed órán át járatni kell a tank motorját mielőtt elindulhatnak vele. Meg a katonák honvágyával se akarsz egyenként foglalkozni, illetve élelmezésével, stb, stb. Ez nem olyan játék lesz. Szóval, aki pepecselős, megállítom az időt, öt percig gondolkozok mit csináljak játékot keres, az ne ezt vegye! Aki jó kis multi rts-t keres, terület foglalóst a szokásos bányászós helyett, az vegye meg!
BestSecret invitációt privátban adok.
-
cskamacska
addikt
Jó RTS lesz a CoH2, de pont a lagymatag tank a tank elleni harcot kiemelni, hát ehhez már 100mm-es arczpáncél kell.
0:47-nél mikor egy keresztbe fordult(!) Párduc, és egy Tigris 10 méterről lövi az IS2-t két T34 társaságában, mindez egy zsebkendőnyi területen..
Above the battlefield trailerben volt arcuk "more immersion, more authenticity, and more realism" idézetet betenniük. Jaj.. anyám.. borogass..[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung watch 7 44mm ezüst színű (5 napos) okosóra eladó
- Google Pixel 9 128GB - Porcelain (fehér) - 35 hónap garancia
- Zsír ASUS TUF A16 Gamer Tervező Laptop 16" -30% AMD Ryzen 9 7845HX 16/1TB RTX 4060 8GB QHD 2,5 165Hz
- Szép! Lenovo Thinkpad T14 Strapabíró Laptop -60% 14" Bivaly Ryzen 5 PRO 4650U 6Mag 16/256 FHD LTE
- Új dobozos Lenovo IdeaPad Gaming 3 Gamer Laptop -20% 15,6" RYZEN 5 5500H 16/512 NVIDIA 2050 4GB FHD