Új hozzászólás Aktív témák
-
cskamacska
addikt
Jó RTS lesz a CoH2, de pont a lagymatag tank a tank elleni harcot kiemelni, hát ehhez már 100mm-es arczpáncél kell.
0:47-nél mikor egy keresztbe fordult(!) Párduc, és egy Tigris 10 méterről lövi az IS2-t két T34 társaságában, mindez egy zsebkendőnyi területen..
Above the battlefield trailerben volt arcuk "more immersion, more authenticity, and more realism" idézetet betenniük. Jaj.. anyám.. borogass..[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
cskamacska
addikt
CoH2-nek vannak jópofa részei, pl a tűzrakások, mint játékon belüli utánpótlás vonal kezelésre lehet verni a mellyüket(ha megoldják hogy a járművek ne tapossák el őket minden lehetséges alkalommal ), és megint sokat költöttek hangeffektre, szinkronszínészekre, és zenére, ill kifejezetten "filmesen" néz ki a játék(ha nem is nextgenül), de éppen ezért nem borzasztóan kinéző tankcsatákkal kellene eladni a játékot, miközben nem a csapásirányhoz tartozó realistic authenticityn rugóznak.
Egyébként tényleg nem bántam volna, hogy ha kicsit közelítenek az Actung Panzer(/Graviteam Tactics), de legalább a Men of War: Assualt Squad vonal felé, de nem, ez ízig-vérig CoH, minden előnyével és bénaságával együtt.
wednesday: A CoH sok minden, csak nem sakk. A Starcraft az sakk, mivel percre pontosan tudhatod egy ismert pályán hogy kb hol tart az ellenfél tech/terjeszkedés területén, az egységek katonás kő-papír-olló elven viszonyulnak egymáshoz olyan fegyverekkel amik hatókörön belül azonnal találnak, így darabra ki lehet számolni, hogy mennyi páncéltörő gyalogság kell 1 csapat tank likvidálásához, így összességében egész komoly "stratégiák" alakultak ki, mint a sakk esetében.
De a CoH2 bétában, mikor egy felfejlesztett(223-ból lett) 222-es német páncélautó egy csapat gyenge fedezékben guggoló ruszki gyalogos csapatot fél percig lő, és még semmi bajuk nem esett(nagyon minimális HP levonódások kívül) mert a lövedékek nem találnak(?), majd egy másik ugyanilyen 222-es csatlakozik hozzá, és 4 másodpercen belül az egész szakasz lemészárlódik, mert a lövedékek "találnak", akkor ezzel hogy tud az ember számolni? Ez így inkább roguelike kalandjáték, mint sakk.[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
cskamacska
addikt
Az egységekre ráközelítve tényleg nagyjából hasonló a textúra és a modell részletesség, mint az előző résznél. Viszont az arcok kidolgozottságán, és az általános effekteken(robbanás, tűz) mindenképp javítottak.
M1 és a PaK38 "hiba" részben ki lett javítva, most már PaK40 és ZiS3 a fő páncéltörő egység, a ZiS a valóságban igazából nem volt egyenlő a német ágyúval, viszont képes munícióért tüzérségi sorozatot leadni, ami igen pozitív, mert a valóságban is részben ez volt a szerepe.De amikor épp már beleélném magam a stiklik mindig mindig előbukkannak.
Tegnap az új jégtörési mechaniumusról első kézből példát kaptam. A Panzer IV tankom átküldtem a befagyott folyón, ekkor az AI nekivezette a halftrackjét, az rálőtt ami lövedék ugye így közvetlen közelben csapódott be, erre a jég beszakadt alattuk, és mindkét jármű azonnal elmerült.WayneGace: Blizzard alatt nem tudod mozgatni a gyalogságod csak tűztől tűzig, fedezékből fedezékbe(de ott nem melegszenek fel, csak nem fagynak meg). Akinek ki van építve tűzrakásokból egy "utánpótlási vonal" az hóvihar alatt is tud gyalogságot behívni/mozgatni. Egyébként javították, már nem tapossa meg minden jármű a tábortüzeket mintha kötelező lenne. Járművek a CoH-ban eddig is csak speciális esetekben, bizonyos egységek esetén tudtak gyalogost taposni, ez most sem változott, és nem is szerves része a játékmenetnek.
MOW pedig igen is lehetne több is benne, az hogy van 3 fajta páncélszint(páncélozatlan, gyengén páncélozott, erősen páncélozott) a játékban, meg a motor megkülönböztet páncél és weakspot sebzést(mármint a Sudden Stike megkülönböztetett már oldalakat 2000-ben Close Combatról nem is szólva még előbb), az még igen messze van a MoW/Theatre of War/Achtung Panzer páncélvastagság+beérkezési szög ill lövedéktípus+távolság+nagyság+kutyafüle rendszerétől.Ahhoz képest, hogy örülsz annak hogy a CoH bonyolultabb mint a Starcraft, valahogy nagyon nem akaródzik pont csak egy picivel többet akarnod belé, mint a Kedves Készítők beleálmodtak.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
cskamacska
addikt
Akkor kérlek sorold az ennél látványosan szebb stratégiákat.
Hidd el hogy a többség gépén még így is gyengélkedni fog. Egy FPS-ben megengedhető hogy millió poligon elpazaroljanak egy ember megjelenítésére, de amikor 30-40 egység lövi folyamatosan egymást, akkor jönnek az erős kompromisszumok.
Nézd meg Planetside 2 esetében milyen sírás volt, hogy nem néz ki úgy mint mint a Battlefield 3, de jobb processzor kell a futtatásához. Jah kérem, egyszerre 6-10 játékos helyett 20-120-at megjeleníteni kicsit problémásabb lényegesen nagyobb pályákon.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11 -10% Csak ameddig a készlet tart!89.780 Ft
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%
- Asus VivoBook X509JA-BQ904T
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F
- Lenovo M810z AIO Core I5 6400 4x2700/8GB/120G SSD/wifi/cam 21,5 -10% 66.950 ft