Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cskamacska

    addikt

    Jó RTS lesz a CoH2, de pont a lagymatag tank a tank elleni harcot kiemelni, hát ehhez már 100mm-es arczpáncél kell. ;]
    0:47-nél mikor egy keresztbe fordult(!) Párduc, és egy Tigris 10 méterről lövi az IS2-t két T34 társaságában, mindez egy zsebkendőnyi területen.. :DDD
    Above the battlefield trailerben volt arcuk "more immersion, more authenticity, and more realism" idézetet betenniük. Jaj.. anyám.. borogass.. :))

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

  • cskamacska

    addikt

    válasz WayneGace #2 üzenetére

    CoH2-nek vannak jópofa részei, pl a tűzrakások, mint játékon belüli utánpótlás vonal kezelésre lehet verni a mellyüket(ha megoldják hogy a járművek ne tapossák el őket minden lehetséges alkalommal :DDD ), és megint sokat költöttek hangeffektre, szinkronszínészekre, és zenére, ill kifejezetten "filmesen" néz ki a játék(ha nem is nextgenül), de éppen ezért nem borzasztóan kinéző tankcsatákkal kellene eladni a játékot, miközben nem a csapásirányhoz tartozó realistic authenticityn rugóznak. :P

    Egyébként tényleg nem bántam volna, hogy ha kicsit közelítenek az Actung Panzer(/Graviteam Tactics), de legalább a Men of War: Assualt Squad vonal felé, de nem, ez ízig-vérig CoH, minden előnyével és bénaságával együtt. :)

    wednesday: A CoH sok minden, csak nem sakk. A Starcraft az sakk, mivel percre pontosan tudhatod egy ismert pályán hogy kb hol tart az ellenfél tech/terjeszkedés területén, az egységek katonás kő-papír-olló elven viszonyulnak egymáshoz olyan fegyverekkel amik hatókörön belül azonnal találnak, így darabra ki lehet számolni, hogy mennyi páncéltörő gyalogság kell 1 csapat tank likvidálásához, így összességében egész komoly "stratégiák" alakultak ki, mint a sakk esetében.
    De a CoH2 bétában, mikor egy felfejlesztett(223-ból lett) 222-es német páncélautó egy csapat gyenge fedezékben guggoló ruszki gyalogos csapatot fél percig lő, és még semmi bajuk nem esett(nagyon minimális HP levonódások kívül) mert a lövedékek nem találnak(?), majd egy másik ugyanilyen 222-es csatlakozik hozzá, és 4 másodpercen belül az egész szakasz lemészárlódik, mert a lövedékek "találnak", akkor ezzel hogy tud az ember számolni? Ez így inkább roguelike kalandjáték, mint sakk. :))

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

  • cskamacska

    addikt

    válasz Archer #12 üzenetére

    Az egységekre ráközelítve tényleg nagyjából hasonló a textúra és a modell részletesség, mint az előző résznél. Viszont az arcok kidolgozottságán, és az általános effekteken(robbanás, tűz) mindenképp javítottak.
    M1 és a PaK38 "hiba" részben ki lett javítva, most már PaK40 és ZiS3 a fő páncéltörő egység, a ZiS a valóságban igazából nem volt egyenlő a német ágyúval, viszont képes munícióért tüzérségi sorozatot leadni, ami igen pozitív, mert a valóságban is részben ez volt a szerepe.

    De amikor épp már beleélném magam a stiklik mindig mindig előbukkannak. :B
    Tegnap az új jégtörési mechaniumusról első kézből példát kaptam. A Panzer IV tankom átküldtem a befagyott folyón, ekkor az AI nekivezette a halftrackjét, az rálőtt ami lövedék ugye így közvetlen közelben csapódott be, erre a jég beszakadt alattuk, és mindkét jármű azonnal elmerült. :))

    WayneGace: Blizzard alatt nem tudod mozgatni a gyalogságod csak tűztől tűzig, fedezékből fedezékbe(de ott nem melegszenek fel, csak nem fagynak meg). Akinek ki van építve tűzrakásokból egy "utánpótlási vonal" az hóvihar alatt is tud gyalogságot behívni/mozgatni. Egyébként javították, már nem tapossa meg minden jármű a tábortüzeket mintha kötelező lenne. :) Járművek a CoH-ban eddig is csak speciális esetekben, bizonyos egységek esetén tudtak gyalogost taposni, ez most sem változott, és nem is szerves része a játékmenetnek.
    MOW pedig igen is lehetne több is benne, az hogy van 3 fajta páncélszint(páncélozatlan, gyengén páncélozott, erősen páncélozott) a játékban, meg a motor megkülönböztet páncél és weakspot sebzést(mármint a Sudden Stike megkülönböztetett már oldalakat 2000-ben :U Close Combatról nem is szólva még előbb), az még igen messze van a MoW/Theatre of War/Achtung Panzer páncélvastagság+beérkezési szög ill lövedéktípus+távolság+nagyság+kutyafüle rendszerétől.

    Ahhoz képest, hogy örülsz annak hogy a CoH bonyolultabb mint a Starcraft, valahogy nagyon nem akaródzik pont csak egy picivel többet akarnod belé, mint a Kedves Készítők beleálmodtak. :P

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

  • cskamacska

    addikt

    válasz cbr688 #19 üzenetére

    Akkor kérlek sorold az ennél látványosan szebb stratégiákat. :P

    Hidd el hogy a többség gépén még így is gyengélkedni fog. :( Egy FPS-ben megengedhető hogy millió poligon elpazaroljanak egy ember megjelenítésére, de amikor 30-40 egység lövi folyamatosan egymást, akkor jönnek az erős kompromisszumok.

    Nézd meg Planetside 2 esetében milyen sírás volt, hogy nem néz ki úgy mint mint a Battlefield 3, de jobb processzor kell a futtatásához. Jah kérem, egyszerre 6-10 játékos helyett 20-120-at megjeleníteni kicsit problémásabb lényegesen nagyobb pályákon. :U

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

Új hozzászólás Aktív témák