Új hozzászólás Aktív témák

  • WayneGace

    őstag

    válasz cskamacska #7 üzenetére

    A sebzésrendszer jóval összetettebb, mint a az sc-ben. Ott végletekig le van egyszerűsítve minden. Minden mindig ugyanannyit sebez, mindegy mit lő, milyen távolról, nincs fedezékrendszer. Egyetlen egy egység képes az egész sc2-ben mozgás közben lőni. Egy marine le tud lőni egy battlecruisert. LOL Coh-ban nem csak midnen egységre van külön sebzésmódosító, hanem azokra vehető külön fegyverekre, nem mindegy milyen távolságról lő, milyen veterancy-n vannak, mert azok is módosítanak, nem mindegy milyen terepen vannak, nem mindegy milyen fedezékben vannak. Nem mindegy mi mit lő, mert itt lőhetne a "marine" a tigristankot puskával évekig. E mellé jön még a különböző egyéni módosítók, képességek, mint hit the dirt, vagy mark the targets. Szóval nem igazán lehet egymás mellé tenni a két játékot. SC megamradt a hagyományos bázisépítős, bányászós játék. Ahol az győz például egy zerg csatában, akinél ketővel több roacha van. Az sc2-ben amúgy is minden a timing attackról szól. Közben meg a makrot mikrozzák. Mineral, gaas szedés, hatszázhetvenötödig barakk lerakása, zerggel queen lárvázás.
    Men of War vonal meg maradjon meg annak a játéknak. Nem igazán értem mit értesz utánpótlás vonal alatt. Itt néhány egységgel játszol egész végig. Az pedig nem mínusz, hanem plusz, hogy járművel el tudod gázolni az ellen játékos gyalogosait.

    [ Szerkesztve ]

    BestSecret invitációt privátban adok.

Új hozzászólás Aktív témák