Új hozzászólás Aktív témák
-
SSJmeszes
senior tag
A Grafika valamivel szebb lett..
A robbanások is szebbek lettek véleményem szerint. Legalábbis a bétából ahogy tapasztaltam.
A tankok hangja is nagyon vad.. Adtak nekik üresjáratos hangot is, de tényleg valósat!Ami viszont nem tetszett annyira, az az, hogy gyalogos, gyalogos ellen, vagy tank gyalogos ellen túl sokáig tart a harc köztük. Legalábbis ez az én véleményem..
Nálam tuti befutó, és elő is rendeltem!
YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |
-
cskamacska
addikt
Az egységekre ráközelítve tényleg nagyjából hasonló a textúra és a modell részletesség, mint az előző résznél. Viszont az arcok kidolgozottságán, és az általános effekteken(robbanás, tűz) mindenképp javítottak.
M1 és a PaK38 "hiba" részben ki lett javítva, most már PaK40 és ZiS3 a fő páncéltörő egység, a ZiS a valóságban igazából nem volt egyenlő a német ágyúval, viszont képes munícióért tüzérségi sorozatot leadni, ami igen pozitív, mert a valóságban is részben ez volt a szerepe.De amikor épp már beleélném magam a stiklik mindig mindig előbukkannak.
Tegnap az új jégtörési mechaniumusról első kézből példát kaptam. A Panzer IV tankom átküldtem a befagyott folyón, ekkor az AI nekivezette a halftrackjét, az rálőtt ami lövedék ugye így közvetlen közelben csapódott be, erre a jég beszakadt alattuk, és mindkét jármű azonnal elmerült.WayneGace: Blizzard alatt nem tudod mozgatni a gyalogságod csak tűztől tűzig, fedezékből fedezékbe(de ott nem melegszenek fel, csak nem fagynak meg). Akinek ki van építve tűzrakásokból egy "utánpótlási vonal" az hóvihar alatt is tud gyalogságot behívni/mozgatni. Egyébként javították, már nem tapossa meg minden jármű a tábortüzeket mintha kötelező lenne. Járművek a CoH-ban eddig is csak speciális esetekben, bizonyos egységek esetén tudtak gyalogost taposni, ez most sem változott, és nem is szerves része a játékmenetnek.
MOW pedig igen is lehetne több is benne, az hogy van 3 fajta páncélszint(páncélozatlan, gyengén páncélozott, erősen páncélozott) a játékban, meg a motor megkülönböztet páncél és weakspot sebzést(mármint a Sudden Stike megkülönböztetett már oldalakat 2000-ben Close Combatról nem is szólva még előbb), az még igen messze van a MoW/Theatre of War/Achtung Panzer páncélvastagság+beérkezési szög ill lövedéktípus+távolság+nagyság+kutyafüle rendszerétől.Ahhoz képest, hogy örülsz annak hogy a CoH bonyolultabb mint a Starcraft, valahogy nagyon nem akaródzik pont csak egy picivel többet akarnod belé, mint a Kedves Készítők beleálmodtak.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"