Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SSJmeszes

    senior tag

    válasz Archer #12 üzenetére

    A Grafika valamivel szebb lett..
    A robbanások is szebbek lettek véleményem szerint. Legalábbis a bétából ahogy tapasztaltam.
    A tankok hangja is nagyon vad.. Adtak nekik üresjáratos hangot is, de tényleg valósat!

    Ami viszont nem tetszett annyira, az az, hogy gyalogos, gyalogos ellen, vagy tank gyalogos ellen túl sokáig tart a harc köztük. Legalábbis ez az én véleményem..

    Nálam tuti befutó, és elő is rendeltem!;)

    YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |

  • cskamacska

    addikt

    válasz Archer #12 üzenetére

    Az egységekre ráközelítve tényleg nagyjából hasonló a textúra és a modell részletesség, mint az előző résznél. Viszont az arcok kidolgozottságán, és az általános effekteken(robbanás, tűz) mindenképp javítottak.
    M1 és a PaK38 "hiba" részben ki lett javítva, most már PaK40 és ZiS3 a fő páncéltörő egység, a ZiS a valóságban igazából nem volt egyenlő a német ágyúval, viszont képes munícióért tüzérségi sorozatot leadni, ami igen pozitív, mert a valóságban is részben ez volt a szerepe.

    De amikor épp már beleélném magam a stiklik mindig mindig előbukkannak. :B
    Tegnap az új jégtörési mechaniumusról első kézből példát kaptam. A Panzer IV tankom átküldtem a befagyott folyón, ekkor az AI nekivezette a halftrackjét, az rálőtt ami lövedék ugye így közvetlen közelben csapódott be, erre a jég beszakadt alattuk, és mindkét jármű azonnal elmerült. :))

    WayneGace: Blizzard alatt nem tudod mozgatni a gyalogságod csak tűztől tűzig, fedezékből fedezékbe(de ott nem melegszenek fel, csak nem fagynak meg). Akinek ki van építve tűzrakásokból egy "utánpótlási vonal" az hóvihar alatt is tud gyalogságot behívni/mozgatni. Egyébként javították, már nem tapossa meg minden jármű a tábortüzeket mintha kötelező lenne. :) Járművek a CoH-ban eddig is csak speciális esetekben, bizonyos egységek esetén tudtak gyalogost taposni, ez most sem változott, és nem is szerves része a játékmenetnek.
    MOW pedig igen is lehetne több is benne, az hogy van 3 fajta páncélszint(páncélozatlan, gyengén páncélozott, erősen páncélozott) a játékban, meg a motor megkülönböztet páncél és weakspot sebzést(mármint a Sudden Stike megkülönböztetett már oldalakat 2000-ben :U Close Combatról nem is szólva még előbb), az még igen messze van a MoW/Theatre of War/Achtung Panzer páncélvastagság+beérkezési szög ill lövedéktípus+távolság+nagyság+kutyafüle rendszerétől.

    Ahhoz képest, hogy örülsz annak hogy a CoH bonyolultabb mint a Starcraft, valahogy nagyon nem akaródzik pont csak egy picivel többet akarnod belé, mint a Kedves Készítők beleálmodtak. :P

    [ Szerkesztve ]

    "Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

Új hozzászólás Aktív témák