Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #89 üzenetére

    Pont ezért nincs beleszólásod. Te csak végterméket kapsz, a fejlesztő nélküled dönti el, hogy mit rak eléd. Aztán te döntesz, hogy megveszed vagy sem.
    Ami most történik, hogy a piac felszálljon a Mantle vonatra. A Mantle támogató fejlesztők (mint a DICE, Oxide, PopCap, Rebellion, Cloud Imperium Games, Nixxes, Visceral, Mohawk, Stardock, Bioware, stb.) között már rég el van döntve, hogy ezt tekintik a jövőnek. Az nincs még eldöntve, hogy hány gyártó szeretne ennek a jövőképnek a része lenni. Számukra az sem baj, ha egy, de nem akarják ezt a váltást túl fájdalmassá tenni a vásárlóknak, így folyamatosan felhívják a figyelmet arra, hogy fel lehet még szállni.

    Amiket pedig felhoztál igénynek ... pont ezekre van a Mantle. Nem azért ilyenek most a textúrák, mert nem tudnak jobbakat készíteni, hanem azért, mert behatárolja a fejlesztést a technika. A DX-ben a textúraméret korlátozott, illetve elég gyenge a megatextúrázás támogatása is a TIER1 szinten, de még a TIER2-n is, mert nincs tile pool támogatás sem, illetve alapvető igény, hogy a textúrákat megfelelően optimalizálják a driverekre. Sajnos oda jutottunk, hogy a textúrákat készítők is azt tartják szem előtt, hogy mit bír az API+driver. Az élsimításra is olyan lehetőségek vannak a Mantle-ben, amilyenek a DX-ből teljesen hiányoznak. Abszolút kontrollt kap a fejlesztő az MSAA felett. A vsync pedig igazából DX-ben sem nehéz, csak van pár buktató, amire oda kell figyelni. Erre csak a buktatók eltávolítását kínálja a Mantle, de ezek amúgy is megkerülhetők.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák