- Ravenswatch - Előrendelői előzetesen a Switch kiadás
- Half-Life - A G-Mant megszólaltató színész rejtélyes bejegyzéssel zárta az évet
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 15. nap: Hell Let Loose
- PlayStation Plus 2025 Essential - A januári lista
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 14. nap: Kingdom Come Deliverance
Új hozzászólás Aktív témák
-
TTomax
félisten
Még csak igazán nekem van beleszólásom customerként,pont így működik a kapitalizmus.Mert ha én nem veszem meg a végterméket akkor vége a körnek...az,hogy az egyes kiadók mit tekintenek jövönek az az ö dolguk,azt hogy el tudják-e majd adni az lesz itt a kérdés...
Az,hogy mire jött a mantle inkább hagyjuk,majd ha lesznek eredmények és működő dolgok akkor lehet róla beszélni érdemben,addig tele a padlás az ígéretekkel.
(#92) Raysen623
Hát dehogynem,vásároljunbk mit a birkák?Jahm...azt nem... röhögni persze lehet fejlesztőként,csak nem biztos,hogy kifizetődő...[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Jack@l
veterán
Mi a kérdés? Az API nem 1 hónapja jelent meg, már vagy fél éve tuszkolják a bf4-be, csak 1 hónapja van rá "driver".
@Ed3r_X_: Az új kemény, 2 modulos apu-k -ra céloztam elsősorban, nameg csúcskategóriában idén nem lesz új procijuk se, maradnak a mostani fx-ek. 1 év meg nagy idő az informatikában (legalábbis régen még az volt )
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Ed3r_X_
nagyúr
Most jött ki nemrég a driver Mantle alá, és a BF is csak nemrégiben kapta meg a patchet. Szerintem ha már eddig elvoltunk a DX-szel, akkor az a pár hónap belefér, mire jön a többi Mantle cím is.
Jack@l
Lehet nem olyan erős, mint egy csúcs Core i7, viszont Full HD felbontáson, vagy afelett semmi előnye kb, mert majdnem egy szinten vannak. Játékok alatt persze (de erről is beszéltünk)
[ Szerkesztve ]
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
Jack@l
veterán
Ehgyelőre ez még csak álom, számítási teljesítmény viszont kell(ahogy te nevezed, erő) mert anélkül nem lessz több polygon vagy szebb shaderek a játékokban. AMD ezt felejti el, hókuszpókusz szép dolog, de nagyjából a gyengébb procijukon segít a mantlijuk, semmi egyéb világmegváltás nem lesz tőle. (Talán kissebb ingadozás a képek közt, de több fps nemigen)
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pont ezért nincs beleszólásod. Te csak végterméket kapsz, a fejlesztő nélküled dönti el, hogy mit rak eléd. Aztán te döntesz, hogy megveszed vagy sem.
Ami most történik, hogy a piac felszálljon a Mantle vonatra. A Mantle támogató fejlesztők (mint a DICE, Oxide, PopCap, Rebellion, Cloud Imperium Games, Nixxes, Visceral, Mohawk, Stardock, Bioware, stb.) között már rég el van döntve, hogy ezt tekintik a jövőnek. Az nincs még eldöntve, hogy hány gyártó szeretne ennek a jövőképnek a része lenni. Számukra az sem baj, ha egy, de nem akarják ezt a váltást túl fájdalmassá tenni a vásárlóknak, így folyamatosan felhívják a figyelmet arra, hogy fel lehet még szállni.Amiket pedig felhoztál igénynek ... pont ezekre van a Mantle. Nem azért ilyenek most a textúrák, mert nem tudnak jobbakat készíteni, hanem azért, mert behatárolja a fejlesztést a technika. A DX-ben a textúraméret korlátozott, illetve elég gyenge a megatextúrázás támogatása is a TIER1 szinten, de még a TIER2-n is, mert nincs tile pool támogatás sem, illetve alapvető igény, hogy a textúrákat megfelelően optimalizálják a driverekre. Sajnos oda jutottunk, hogy a textúrákat készítők is azt tartják szem előtt, hogy mit bír az API+driver. Az élsimításra is olyan lehetőségek vannak a Mantle-ben, amilyenek a DX-ből teljesen hiányoznak. Abszolút kontrollt kap a fejlesztő az MSAA felett. A vsync pedig igazából DX-ben sem nehéz, csak van pár buktató, amire oda kell figyelni. Erre csak a buktatók eltávolítását kínálja a Mantle, de ezek amúgy is megkerülhetők.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Ed3r_X_
nagyúr
Szóval örülök hogy faszán meg vannak vezetve a népek a sok jövőbemutató technológiával
Igazad van, mindent erőből oldjunk meg végig, amíg el nem érünk egy bizonyos határt, ahol már nem lehet ezt az elvet követni. Csak ki előbb, ki utóbb lépi meg, lehet ez fájdalmas most az AMD-nek, de utána meg a NV-nak lesz majd az, ha 30+ játék fog már vagy 30%-al gyorsabban futni hasonló árú AMD kártyákon. Akkor meg nekik lesz szar kapálózni.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
Raysen623
addikt
Teljesen mindegy kinek a szemével nézed a dolgot: a sor végén állsz mint végfelhasználó! Nem rajtad múlik ki mire és hogyan fejleszti a játékot!
Könyöröghetsz te egy építésznek rajzolja meg neked kézzel a terveket, de először kiröhög aztán legfeljebb azt mondja, jó de akkor 2-3x annyiba fog kerülni a dolog! Ne kössük már az ebet a karóhoz könyörgöm...A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Jack@l
veterán
Csak az a kérdés, ha ilyen frankó hírek lepik el a sajtót, akkor hogy a csába csúszott az uccsó negyedévben csak az amd részesedése a gpu piacon? (nem is kicsit)
Valaki igazán kideríthetné ezt a megfejthetetlen ellentétet. Biztos nem elég régóta harsogják a mantlit, vagy szerényen inkáb kevesebbet gyártottak, nem kell nekik a bevétel és azértSzóval örülök hogy faszán meg vannak bvezetve a népek a sok jövőbemutató technológiával, de mikor lesz jó nekünk, mikor jön ki egy kárty, ami mondjuk az egy éves modellnél 30-50%-al lesz gyorsabb? Hókuszpókuszal nem lehet ám több fps-t, jobb grafikát kihozni, ahhoz vas is kell...
Arról már nem is beszélek, hogy dec közepére igérték a mantlit bf4 alá, minden gcn repül majd mint llat. Ehelyett kiadtak egy bétás drivert, ami nálam még dx alat is faszán fagyogat néha, meg bf4 alatt rosszabb mint volt. Star swarm se hozott semmit rendes procival, rendes beállítással.
AMD -vel bratyizó(netán jól megtámogatott) embertől elég vicces ilyen korszakalkotó kijelentéseket hallani mint ez a csóka, még véletlenül se hinném, hogy nem részrehajló. Biztos nagyon berezelt a másik két csapat.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
TTomax
félisten
De én nem a fejlesztő szemével nézem,én a végfelhasználó vagyok aki perkál...tessék kellemes szemezgetést,itt nyilatkoznak a jövő vásárlói...[link]
(#90) haddent
Akkor majd a Thief jó lesz?Azért nehéz elhinnem mert még a driver sincs kész ... no mindegy... de mondok én valamit,normális játékot kellene készíteni nem pedig tákolmány konzol átiratokat,épp a minap vettem elő a Crysis első részét,még mindig üt a grafika,még mindig lehet csinálni szép DX9es játékot.. azt látom ,hogy a DX11böl kovácsolt előnyt elpocsékolják olyan gagyi effektekre amitől csak giccses lesz a játék,nem effekteket kérünk hanem jó minőségű textúrákat például,vagy normális élsimítást,vsyncet...[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem. Azért a Windows az első a játékfejlesztőknél, mert ezt használja a vásárlóbázis. Ha mondjuk az API-k illetve a fejlesztőeszközök olyanok lesznek, hogy könnyű legyen elkészíteni xy játékot Windowsra és Linuxra is, akkor természetesen megcsinálják mindkettőre, de ettől még a piac nem fog áttérni Linuxra. Egyszerűen a tömeg megszokta a Windowst, és az sem érdekli őket, hogy ezért másfél évente OS-t kell venni.
(#87) TTomax: A Mantle-nek már nem kell semmi. Nézd a fejlesztő szemével. Egy ember két-három hónap alatt gyorsabb kódot ír, mint 5-10 ember egy-másfél év alatt DX-re. Ezt látja egy konzolokon is jártas fejlesztő benne. Meg lehet venni két-három játékot, de már most majdnem 30-at készítenek rá. Ennek a fő oka a költségcsökkentés, amit a Mantle-lel elérnek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
félisten
Ezt mind olvastuk a mantle megjelenése előtt is,látjuk az eddigi eredményt... a mantlenak még évek kellenek.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
haddent
addikt
Véleményed szerint ha egyszer egy szebb és ideálisabb síkon majd minden (lényegében minden) Mantle API-n fut és nem DX -en (de legalább olyan arányban mint most a DX-OpenGL), akkor lesz esély arra, hogy a PC gémer szféra maga mögött hagyja a windowst mindörökre és áttérjen linux-ra vagy bsd -re?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Sosem alakult még ki ilyen helyzet. Itt most nem hardverről van szó, hanem szoftverről. A szoftveres oldalon keletkező előnyt nem lehet hardveres oldalról korrigálni. Az Oxide mondta, hogy mindenkit támogatnak, hiszen az NV-vel is partnerek, és a GDC-n tartanak is egy közös előadást arról, hogy mit sikerült összerakniuk az elmúlt hónapokban a Nitrous DX kódjára vonatkozóan, de ez sem tartja a lépést a Mantle-lel. Hiába működik a LORE motornál (ami az egyik legjobb cucc stratégiákra) háromszor hatékonyabban a Nitrous, hiába rakott bele egy rakás pénzt az NV, akkor is messze le van maradva a DX kód teljesítménye a Mantle kódtól. Ettől függetlenül persze büszkék lehetnek arra is, amit elértek, hiszen 30 fps sebesség mellett 30000 batch/frame-et kihoznak a DX11-ből. A legtöbb fejlesztő 3000-ig sem jut el, tehát messze túlteljesítették a DX határait, amit még az MS sem tartott lehetségesnek. Erről majd beszélnek részletesen márciusban. Ami miatt felszólalnak az az, hogy a gyártók kezdjenek besorolni a Mantle mögé, különben limitált programfuttatásra lesznek kényszerítve. Ezt úgy képzeld el, hogy bizonyos skirmish összecsapásokat csak Mantle render mellett lehet elindítani. Ezt senki sem akarja, de nincs választásuk. Viszont sokkal kevésbé fog ez fájni a piacnak, ha a gyártók besorolnak a Mantle mögé.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Crytek
nagyúr
-
tatararpad
őstag
Ki is ez az Oxide Games hogy ennyire nyeregben érzi magát a gyártók fenyítésére?
-
Ed3r_X_
nagyúr
Ezt te se gondoltad komolyan szerintem. Nem tudom miért kapkodnak annyira a Radeon kártyákért (ja várj, nem BitCoin miatt?)
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
Peat;)
veterán
Én azt írtam hogy a mostani pc-mnél nem látok előrelépést bármely next gen konzol megvásárlásával és ezt továbbra is tartom. Azt nem írtam hogy erősebb a gépem, a kínálatról volt eredendően szó abban a reakcióban, ha megnézed mire reagáltam, de nem produkál jelentősen csúnyább látványvilágot sem, csak a jobb effektekért nem éri meg váltanom +30-40%-os játékárakkal.
A ps4-en van olyan cím ami nem full hd, folyamatosan csúsznak a címek (legújabb csúszásról mai hír ott a gamepodon), az egyik ha nem a legjobb játék rá pedig a bugkirály bf4, a topikja is gyakorlatilag arról szól hogy milyen szar a bf4, mert nincs más téma. Te azt állítottad hogy a pc-s játékoknak leáldozott, én ezzel szálltam vitába mert az előző sikeres generációk képére építesz, fikciót írtál, amire még nincsenek meg a gyakorlati példák és a jelen teljesen más képet mutat és még fog mutatni minimum egy évig a hivatalos bejelentések alapján. Maradjunk tárgyszerűek szerintem.
Az hogy ezek a konzolok nem annyira időtállóak mint az előző generáció volt mert a felbontás megöli őket meg egyszerű ténynek kezd látszódni, a gyakorlati példákon keresztül. Tehát te nem csináltál mást mint az előző generáció sikerét húztad rá a mostani konzolokra úgy hogy nincs kínálat egyelőre, a címek csúsznak egyelőre, a hardware időtállóság egyelőre nem mutat pozitív jeleket.
Én már megvárom mi lesz az új directx-el, egyelőre én azt érzem hogy a mostani konzolok a pc-nek egy hatalmas lehetőséget nyitottak meg, azzal amit te is írsz, hogy erőben nem akartak egy modern pc ellenfelei lenni, miközben az előző generáció pontosan ezt tette, igaz drágább is volt. A számítás bejött a gyártók részéről, az erőt marketinggel helyettesítették, minden híroldal lehozta hogy a csúcs pc-k nem mérhetőek ezekhez a konzolokhoz olyan lemaradásuk van stb stb. A hype az egekbe kúszott és nagy eladások vannak, ami miatt továbbra is figyelem a ps4-et elsősorban, mert ekkora bázisra megéri komoly címeket fejleszteni. -
Raysen623
addikt
Azért ne felejtsd el, hogy mikor kijött az előző generáció akkor már tomboltak a HD ready LCD tévék, s mire tetőzött a konzoláradat már kiforrott LED-es full HD-s tévék árasztották el a piacot. Nem emlékszem hogy az 1080p-re lettek volna optimalizálva az 360 és ps3-ak!!! Örültünk ha 720p-ben futottak a játékok...Itt is ugyanez van, a televízió kijelző felbontás növekedése ellen nem lehet mit tenni. A számítástechnika egy ilyen világ és kész. Azonban UHD tévé sem lesz mindenhol még 2 év múlva sem, legfeljebb 4-5 év mire ténylegesen elterjednek olyan számban amire már tényleg kell valamit kezdeni a konzolokkal. Szóval szerintem jelen konzol generáció bőven elegendő mindenre és elég az 1080p is egyenlőre - az más kérdés hogy ezt a ONE miért csak felskálázva tudja (DDR3 miatt gondolom). Ettől majd úgy szabadulnak neg, hogy kiadnak egy hardverfrissítést oszt jónapot.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
haddent
addikt
Nem GTX Titan Black és 2 utas xeon verőnek épültek ezek a gépek... Kizárólag FHD felbontás, 30-60fps, next-gen effektek. Ez volt a cél mindig is, ezt a PS4 teljesíti (legtöbb játék FHD, több a 60fps mint a 30 stb..). Az, hogy az M$ inkább csillivilli kinektre költötte a keret felét az nem a generációt minősíti, hanem őket. Mint írtam, a nagyon csúcs pc -ket soha a büdös életben nem fogja utolérni, már csak azért sem, mert azokkal hülye aki nem 4K -ban játszik
Viszont FHD -ban, 30-60fps igen is mutat újat és felveszi a versenyt. Ha te azt állítod, hogy a te GTX660 -dal ugyanazt (sőt ugye úgy mondtad, hogy jobbat) az eredményt éred el, akkor vagy magadat csapod be, vagy egyszerűen nem töltöttél még elég időt mindkét platformmal, hogy érezd. (Vagy elfogult vagy ami szíved joga és senki nem kényszerít egyik oldalra sem, én is imádtam a pc -t sok évig csak elegem lett)Raysen623 HW frissítéssel még jobban kiba***nának a Boxosokkal Egyébként UHD az elég nyílt fogalom, szerintem a következő értelmes lépés a 4K lesz, számomra legalábbis biztos
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
Nem is adom fel, de jelenleg valótlan állapotot írt le a fórumozó. Egyébként meg mire lesznek jó játékok 1-2 év múlva addigra már az uhd tv-k árai is annyira lecsökkennek (ha folytatódik az elmúlt egy év tendenciája akkor mindenképp) hogy megint jöhet majd a vergődés hogy mi legyen. Én ennyiben nem adok igazat, hogy érezhetően ez a konzolgenerációnak már az elején vannak technológiai korlátjai, ugyanakkor a fejlesztés klasszisokkal egyszerűbb rá a fejlesztők elmondásai alapján, így sokkal hamarabb kellene elárasztani a piacot a minőségi kínálattal. A korlát alatt a felbontás+textúra párost értem, egyszerűen megöli a felbontás az új konzolokat, nem tudom miért és nem is érdekel mi van mögötte, de a gyakorlati példákon keresztül ordít róla hogy ez a rész nagyon gyenge lett és nagyon óvatosan bánnak vele. Míg az effekteket nagyon jól bírják az új gépek ez is tény, de az egyik nem helyettesíti a másikat.
-
TTomax
félisten
Ingyenes Oxide reklám...hányszor láttuk már az nv-t ilyen helyzetben?Elég sokszor...hipp-hopp... G80 a semmiből...és az AMD aka ATI-t? hipp-hopp rv670...a mostani konzolgeneráció már koránt sem tűnik olyan "jövőállónak" mint elődje,ha már most felskálázni kell, a mantle meg egy picit erősebb próbálkozás mint a dx 10.1 volt...kicsit tovább fog élni,de igazán teret sosem fog nyerni,arra pont jó hogy ezt a poshadt állóvizes dx-et kicsit felkavarja Csipkerózsika álmából,mert már nagyon ráfér...persze ez nekünk megint csak egy új oprendszer és pc vásárlását fogja jelenti legvégül...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Prof
addikt
Azert ne add fel. A nagy/tartalmas cimekhez sok ev kell, hogy elkeszuljenek. A vas csak most jelent meg persze, hogy nem tudnak kiadni egybol ra nextgen jatekokat.
A kiado fejleszto reszerol teljesen ertheto, hogy egy majd 200 millios jatekosbazisra epit a 10 milliot el se erohoz kepest. -
nagyúr
Dan Baker mondott egy irdatlan nagy semmit, és a technológiai sajtóban sok helyen megjelenik az Oxide Games. örülünk, Vincent?
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Peat;)
veterán
Hosszan elkezdtem írni valamit, de inkább csak ennyit írok: nekem volt előző generációból két konzolom, sok éven át. Az akkor tapasztalt és látott dolgokat a mostani generációra én csak akkor húznám rá ha már letettek valamit az asztalra. Én, a megszokottakhoz képest egyelőre olyan asztalt látok konzol fronton mint az én középkategóriás pc gépemnél. Ismétlem: szívesen vásárolnék konzolt, ahogy eddig is tettem, engem könnyű behülyíteni ám. De ez a mostani hype-hullám nem hülyített be, mert egyelőre csak erről szól a mostani konzolok sikere és közel sem a nagy húzó exkluzívokról, ahogy az idén megjelenő nagy játékok legalább 80%-a is multicím. Ráadásul a pc-re is jönnek exkluzívok, vagy olyan címek amik a csak az előző konzolokra jön + pc-re és a next gen kimarad belőle. (pl. dark souls 2, egy tipikusan nagy húzó cím, amiből igazából jelenleg egy sincs egyik új konzolra sem)
-
#52815360
törölt tag
S3 Trio forever
-
speed471
aktív tag
Keresztbe kell tolni az egészet nekünk mikor lesz jó? Ha kevesebb marketing lessz a dologban. Számomra szomorú tény hogy a legtöbb mai játéknak semmi story/hangulat..multiplayer oda és sok petch...
Csak azt akarom ki fejezni hogy sok féle kártyám volt de még mindemki szív az atival, gondolok itt a akad a game meg nem szép meg fekete meg kék halál a gépen. Nekem ilyen nvidiaval nem volt. 15 éve pakolgatok össze gépeket... nekem ati akor sem kéne ha igyen adnák. Én inkább fizetek a nvidiáért aztán kb 3 év után cserélem jobbra. Ez igaz a amd vs intelre.. teszteltem anó egy 1090T amd procit. Hát nagy csalódás volt gyorsan eladtam 1 hétig volt meg kb. Utána jött a intel 460.. ha jol emlekszem vagy 470. 4 fix mag 2,8ghz semmi húzással ugyan azok a játékok kevésbé pörgették fel a procit a intelnél és minden gyorsabb volt. Miért is?Szóval az Nvidiának nem kell parázni a mantle vagy mi a picsaval... meg mehet a sunyiba ennyi...10 fps miatt ekora feszkot meg kicsit szebb graf.. nagy dur egy. Egy jól elkészitet viszonylag kevés hibával rendelkező játéknál semmi gond nem lesz a grafikával. 1 évig minecraftban csináltam logikai kapcsolásokkal különböző dolgokat pont nem érdekelt a grafika a játék élvezhetősége miatt.
Most kezdtem el régi gamekel tolni ég és föld a mai szarokal szemben. Ha ilyen játékaik lesznek a jövőbe akor eladom a gépem. Játékokra kéne gyúrni.Két lépés közt születik a megoldás. "Okos az, aki csak a felét hiszi el annak, amit hall. Zseni az, aki tudja is, hogy melyik felét."
-
Raysen623
addikt
Látom sikerült elvinni a témát oda, amiről senki nem beszélt eredetileg....örülhettek, mert győztetek, csak éppen itt nem erről szólt a vita induláskor...így kell szépen mellébeszélni és összehasonlítani az almát a körtével....
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Prof
addikt
válasz djculture #62 üzenetére
Egyetertunk, mivel PC-n fejlesztenek es azon a legegyszerubb tesztelni is, a Fejleszto nem sajat maga ellensege.
Bar en szeretnem latni, hogy par ev mulva a PC a konzol meretere menne ossze (ala Steam Machine), vagy akar a nagykepernyos TV hatuljaba epulne bele a mostani buta "okos TV'-k helyett.
Sokan a HDD-ket is mar 1 GB-osnal temettek, hogy a technologia a hatarain van, aztan mar 6 TB-nal jarunk.[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
10 éve ezt magyarázzák egyfolytában.. A pc megfog szünni az írmagja is eltünik és még a világegyetemből is kiüldözik... Meg különben is isten először megteremtette a földet majd Ádámot és Évát és a kígyót az almafával, de mivel untakozott a kigyó így megteremtette neki a konzolt. Így a kigyó két sziszegés közben mortal kombatot játszhatott és kunglaonak képzelte magát..
Viccet félretéve nem lesz itt semmi 10 év múlva is lesz pc meg pc játékok is...[ Szerkesztve ]
-
Prof
addikt
Nem tudom, engem az a nehany ugrabugra/ akciojatek sose vonzott annyira, hogy 100ezreket koltsek egy dobozra es 15e-t egy szem jatekra es akkor meg kijelzo is kell. Az, hogy mi az hogy AAA jatek vagy hogy miert az az egyik es miert nem a masik meg nezopont kerdese.
Az AMD-s PC kozeli nextgen konzolok kapcsan es az MS uj strategiaja alapjan ebben a generacioban joval kevesebb konzol exkluziv cim lesz. Kulonosen, hogy az alap problemat a Warezt, ami miatt a konzol valt elsodlegesse, az online kapcsolattal/ digitalis disztribucios rendszerekkel/ akciokkal ugy tunik jol tudjak kezelni. (a 10 eves pistike ugyse venne meg a jatekot, amit letolt, mert nincs penze ra, de a 20 eves mar lehet elmegy 1 napot dolgozni es megveszi es csapatja online inkabb, minthogy letoltse)
Azert az mond valamit, hogy 15 milliot eladtak az agyongyalazott Diablo 3-bol, ami egy szimpla kinai konzolra tervezett grindjatek.
A trend megfordulni latszik, az elozo konzolgenracional valoban ez volt a trend, PC-re gyenge konzolportok sokevvel kesobb jottek, sok korabban PC-s cim eltunt PC-rol.
Egy biztos a ket penzugyileg meno Intel as Nvidia a PC-ben erdekelt, ergo olyan nagyot nem bukhat. Az "Apu ceges ingyen" notijanal nincs jobb jatekgep, mert ingyen vanTermeszetesen support szempontbol is sokkal olcsobb/egyszerubb egy konzoljatek, mert nem 100000 fele konfiggal jatszak. Ez tovabbra is megmarad elonynek, ahogy a kisebb fogyasztas/low level eroforraseleres is.
[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
"A legtobb jatekot messze a PC-re fejlesztik meg mindig."
Ez igaz, mert ott a Steam Greenlight stb... Ha tisztán AAA játékokat nézünk akkor konzolon megvan (szinte minden) ami PC -én, sokkal jobb támogatással (PC az konzol port, ráadásul gagyi újabban..), plussz ott vannak a nagy húzó exkluzív címek.
PC gémer szférának rá kell jönnie, hogy vagy fizet (a játékért) vagy ráfizet (mert nem lesznek játékok záros időn belül..)hokuszla imádom az ilyen alátámasztott objektív naprakész érveléseket
[ Szerkesztve ]
-
hokuszla
senior tag
Ezt mondta volna egy fejlesztő?
Köhög a bolha.
Az AMD befenyíti az Intel-Nvidia-MS-t?
Köhög a bolha.
Lapozzunk.10600k 16GB 1660s 5TB
-
haddent
addikt
Te se túlozz, 300+ millió PC -ből 200 millió vállalati, nagyi netezős gép, htpc stb stb... Kevés rendes gémer konfig van, és az sem intel cpu+gpu kombó, hiszen aki intel igp -vel játszik az önsanyargató (mint én ).
Intel tablet és telefon szinten sehol nincs az ARM -hez és nem is lesz mert szar a hatékonysága, sokat fogyaszt, drága. Az ARM ha betörne a pc piacra, akkor nyekk lenne néhány gyártónak
Lényeg a lényeg, játékplatformnak igenis a next-gen XO/PS4 számít a vezérnek és ahogy írtad is, egyre jobban tolják, kényszerítik az embereket ezekre rá. (Azt ne felejtsük el, hogy mindig az lesz a főplatform, amit ők akarnak, amire fejlesztenek, amivel törődnek. Nem az, amiből több van!)
Ok-okozat lényegtelen, csak a végeredmény számít. Egyébként az intelt eleve nem tudok hogy kevertétek egy nvidia cikk alá.. (Én csak annyiban említettem meg, hogy talán az intel marketingesei jobban tudják a dolgukat, mint az itteni fórumozók)[ Szerkesztve ]
-
Prof
addikt
Azert ne essunk tulzasokba 300+ millio PC-t adnak el Evente tulnyomoreszt Intel CPU+GPU-val.
Ahhoz kepest az osszes Xbox360, Ps3, XboxOne, Ps4 eladas az elmult 8 evbol sincs sehol Nextgen szinten nem milliard konzolrol van szo, hanem kozeljovoben talan 2 szamjegyu milliorol, ami sok ev alatt elerheti a 3 szamjegyut.
Mindekozben az Intel nyomul mar tablet fronton is ezerrel, amellett, hogy a vallalati szerver es noti piac a zsebeben van.A jatekfejlesztok/kiadok az alacsonyabb Warez rata, nagyobb jatekarak, vagyis a magasabb profit miatt nyomjak, hogy a konzol az isten, valojaban fasorba nincs eladas/ jatekplatform szempontbol a PC-khez.
-
haddent
addikt
Ja.. vagy nem. Mert lesz mantle exkluzív játék ,effekt stb. Most jön az, hogy ott a DX11.2, nem olyan rossz az. Ja igen, csak azt sem támogatják már vagy 3 éve nvidiáék. Hopp akkor mire is húznak le ennyi pénzt? Hát igen jó kérdés
Crytek kérlek magyarázd már el nekem, hogy akkor ki ment sokra a nagy tervekkel, ha nem az AMD. Én úgy tudom, hogy ők szállítanak milliárd konzolnak APU -t és fognak is még évekig. Ez biztos szar üzlet, és biztos azért választották őket a Sony és az MS is, mert félreikszeltek.
Az üzleti terveid/tanácsaid pedig küldd el az intelnek és az amd -nek, tuti megköszönik és rögtön állást ajánlanak, mert jelenleg csupa hülye dolgozik ott[ Szerkesztve ]
-
Crytek
nagyúr
válasz Raysen623 #51 üzenetére
Az intel és az nv jól nyomja pedig.
Az amd eddig olyan hüdemarha sokra nem ment a nagy és hatalmas jővőbe mutató terveivel.Proci szinten meg főleg nem mert kb azt csinálja ott az amd mint szerinted az intel meg az nv itt vagyis semmit.
Dx10 nél is verte a sok amds a mellét ,de mire?Ha rögös lesz a talaj ugis lépni fog az nv is.
Az intel az nem érdekel mit csinál vga téren édes kevés egyelőre.Az intelnek és amdnek cserélni kéne a stratégián egyiknek a procira a másiknak a vga ra kéne jobban gyúrni.
Next PC Upgrade: 2022
-
Raysen623
addikt
Látom nem érted a jó öreg kapitalizmus működését: az NV és az Intel jelenleg még mindig azt hiszi, hogy nincs szükségük változtatásra és így is simán versenyképesek. Erre sajnos máris rácáfolt az újabb konzolgeneráció. Egyszerűen az AMD-nek jó elgondolásai vannak, amiket igyekszik is életre kelteni, míg ezalatt az NV mit tett? Max annyival dicsekedhet, hogy övé a leggyorsabbnak mondott videókártya a piacon. Na és akkor mivan? Az elmúlt X évben nem törekedtek semmi másra mint a piaci monopol helyzet elérésére és ebbe ölték az összes pénzüket, ahelyett hogy fejlesztették volna a kártyákon kívül a lényegi dolgokat is. Ha ez megtörtént volna akkor ma nem a MANTLE API-t szidnátok, hanem valami más nevűt hogy mekkora sz@r és bukott....Erre az ember már tényleg nem tud mit mondani.
Ezalatt az idő alatt az AMD pedig folyamatosan fejlesztett és végül úgy néz ki ha lassan is de beelőz. Még nem előzött, de ha a többi versenytárs nem ébred fel akkor fog. Tudom mennyire idegesítő ez, de ez van.
A lényeg: a ahkó elment és az NV az Intellel nem tehet mást csak gáncsoskodik a HC gamerekkel együtt...hajrá!A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
Diopapa
addikt
válasz dergander #45 üzenetére
Ezzel teljesen egyetértek, de én jobban örültem volna, ha sikerült volna az intelt és az nv-t bevonni ebbe, mert ez így szvsz bukó lesz, pedig tényleg nagy szükség lenne rá.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen. Ez a fontos. Az MS és a Khronos Group sem marad releváns az AAA játékok piacán, ha nem lépnek. Nem mintha a Khronos az lenne, de ki tudja mit hoz a jövő. Lehet, hogy jobb lesz az új OGL, mint az új DX.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
FLATRONW
őstag
válasz dergander #45 üzenetére
Lehet, de milyen áron. Olyan áron lehet, hogy csak egy architektúra van támogatva. Ezt például az Nvidia is megcsinálhatta volna évekkel ezelőtt a Fermivel. Azonban akkor az AMD szart volna magasról rá, ahogy most az Nvidia teszi. Jó dolog, hogy meglépte az AMD, mert így legalább fejlődik a DX.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A játékélmény részébe nem érdemes belemenni, mert az eleve szubjektív, illetve nem éppen technikai jellegű döntés. Az kétségtelen tény, hogy régebben komplexebbek voltak a játékok a játékmenetet tekintve, de ehhez most is vissza lehet térni, mivel ez felfogásbeli kérdés.
A grafika minősége és sebessége viszont tisztán technikai kérdés. Azért régen pár hónapon belül megírt egy-két programozó egy igen jó rendert DX-re. Ma csúcsminőségben ez inkább egy-másfél éves feladat, és 4-5 ember számára, aktívan bevonva az artist csoportot. A Mantle egyik előnye pont az, hogy egy ember két-három hónap alatt csinálhat egy gyorsabb leképzőt, annál amin manapság több ember dolgozik legalább egy évig. Erre nem mondhatja a piac, hogy nincs itt semmi gond. Tisztán látszik, hogy gond van és azok megoldhatók.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
dergander
addikt
Nem érted,ha még a mantle nem is fut be,de már elkezdődik egy korszak ezzel,ha a mantle nem jön még mindig korcs DXel kellene szenvedni,meg a vele levő fojtással.
Legalább az AMD tett és menti a PC piacot is,az NV és az MS mit tett? Semmit kifogásokkal megtömött mindenkit hogy ezt meg azt nemlehet,nocsak...mégis lehet? Honnan húzta elő az AMD a mantle-t.
A mantle egy irányelvet hozott amire mostmár az MS is rákap mert meglehet csinálni. Undorító egy cég ilyen téren.
A PC gammák szenvedése csakis nekik köszönhető most senki másnak. -
Diopapa
addikt
Most ne csináljunk úgy, mintha csak ezen múlna. A kiadók sok éve telibesz@rják a pc-s játékosokat. A grafika minősége / sebessége csak egy a sorban. A játékok irányíthatósága, primitívsége / rövidsége stb sokkal komolyabb probléma. Ha igazán érdekelné őket, ezzel is lehetett volna kezdeni, a Mantle csodavárás helyett.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mondjuk úgy, hogy a Mantle egy kérés volt Johan Andersson felől. Annyi köze van hozzá, hogy elmondta az AMD-nek, hogy egészen pontosan milyen implementációt vár, illetve nyilván ha már 5-6 évnyi könyörgés után kierőszakolta egy cégtől, hogy csináljanak egy új API-t, akkor beleadta a saját tudását is, de a tényleges fejlesztésen nem ő dolgozott.
Van a piacon egy rakás fejlesztő, aki belefáradt abba, hogy még mindig 15 éves alapokra épül a DirectX és az OpenGL. Ez 2010 körül annyira kritikus lett, hogy a next-gen konzolok simán szoftverből képesek verni a PC-t, hiába a GFLOPS-ok. A fejlesztők egy csoportja ezt nem akarja, így kiharcoltak egy low-level API-t. Most a hardcore PC-s játékosoktól ők kapják a támadásokat, mert életben akarják tartani a hardcore PC gaminget.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
FLATRONW
őstag
Azért mert a Mantle egy közös gyerek az AMD-vel és nem akarja, hogy egy halva született technológia legyen.
A Frostbite meg a Battlefield amúgy is tele van hibákkal, tehát nem számít még egy a sorban.
Természetesen lehet, hogy igazat mond, de ennek szerintem kicsi az esélye.[ Szerkesztve ]
-
smkb
őstag
vicces cikk ... eközben az Intel, meg NV ott püföli szegény AMD-t ahol csak bírja, tojik kb mindenki a Mantle-re, nulla érdeklődést vált ki a vásárlókból.
A relevánssága meg az új maxwell architektúrának köszönhetően csak nőni fog, főleg notikban, ahol most is nagyobb a részesedése.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Miért nem akarja rontani? A Frostbite 3 és a Mantle közül a Frostbite 3 a saját fejlesztése, míg a Mantle csak egy felhasznált technológia. Nem akarta ezt szépíteni, meg magyarázni, egyszerűen elmondta, hogy a Frostbite 3-ban van a bug és javítják majd.
Fejlesztői szemmel a Mantle csak egy eszköz. Egy technika arra, hogy a PC-s játékosok ne mondják nekik, hogy csak gyenge konzolportokat készítenek a next-genből. Ha ez nem lenne a PC-s játékosok felől igény, akkor egyszerűen csinálnának egy alap rendert mindenféle komolyabb effekt nélkül. Nekik is egyszerűbb lenne az életük, de inkább kiszolgálják az igényeket. Aztán persze ironikus módon pont a PC-s hardcore tábor támadja ezeket a törekvéseket, és a piac előnyének megtartásáért küzdő fejlesztőket.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
djculture
félisten
Látva a bf4 vs mantle viszonyát hogy milyen anomáliák és hibák jöttek elő sokszor 5-10% gyorsulásért cserébe én ne fényezném nagyon ezt a technológiát.
-
kpal
nagyúr
ÉN így is Titan Black -et vennék
-
CsonkaImo
addikt
Johan Andersson aki fejes a DICE-nál, azt nyilatkozta, hogy az ő hibájuk a fakó szín. De ebbe ne menjünk bele jobban, igazából lényegtelen is. Dice-nál vannak sokkal jobban teljesítő fejlesztők is akik lehet kisebb létszámmal rendelkeznek. Szerintem a Battlefield pocsék minőségéért elsősorban az EA a felelős.
-
FLATRONW
őstag
válasz CsonkaImo #26 üzenetére
Kösz a képeket. Azonban ezek alapján felmerül a kérdés, hogyha a DICE nem tudja normálisan megcsinálni a játékot, akkor más hozzá kevésbé értők hogyan fogják ezt normálisan megoldani. Tudom, hogy a Battlefieldel sok probléma van, azonban a fakó színekért nem a játék a felelős hanem a Mantle. Biztos, hogy idővel megoldják ezeket a dolgokat, ha egyáltalán lesz rá lehetőségük.
[ Szerkesztve ]
-
CsonkaImo
addikt
Szerintem ezt félre címezted, én nagyon örülök, hogy egyáltalán foglalkoznak még a PC-vel és készítenek rá api-t. Tudom jól, hogy ez még csak a kezdet és nagy lehetőségek vannak benne. Ahogyen fentebb is említettem a színek amúgy sem a mantle miatt ilyenek. Én teljesen elégedett vagyok az api-val.
[ Szerkesztve ]
-
Prof
addikt
válasz CsonkaImo #26 üzenetére
Tok felesleges egy v1 beta driveren rugozni egy betakent kiadott BF3 DLC-nek is joindulattal nevezheto program kapcsan. Annyi ertelme van, mint egy Win 1.0 beta alapjan azt mondani a Windowsra sose adnak el belole tobbet 10 ezernel.
Aki ez alapjan iteli meg az API-t es a benne rejlo lehetoseget annak az agyi kapacitasat a legyek uberelik.A nagy MS altal hegesztett DX API-nak evek kellettek mig hasznalhato szintre jott fel. Emlekszel, hogy DirectX 1-et telepitesz, lefogadom nem, ellehet olvasni a tortenetet a Wikipedian ?
Szerinted a nagysagrendekkel kisebb AMD, + nehany jatekfejleszto partnere mar par honap alatt csodat muvelnek? Almodozni lehet csak akkor szol kozbe a bili es a kez esete.
[ Szerkesztve ]
-
antikomcsi
veterán
Az megfordult a fejedben, hogy tavaly a GCN-es termékekre ígérték. Ezzel szemben nekem nincs optimalizáció, pedig GCN kártyám van, csak ugye a 280X kimaradt több társával együtt.
Ja, vegyek 290X-et, hogy élvezzem a mantle-t. Persze.
Ha egyéb felmerülő kérdésed is van, akkor a válasz, de igen, én vagyok a hülye, és minden gond nálam van.
(#11) .LnB
Patch után is jó, csak DX módban, úgy semmi probléma.
[ Szerkesztve ]
-
kona005
senior tag
LOL, igazad van amúgy teljes mértékben, nem gondoltam én sem komolyan.
Csak ott röhögtem fel hangosan, mikor megláttam egy mondatban a Radeont és a nem ingadozó FPS-t, nekem volt már pár Nv és Ati\AMD kártyám is (nem mondom hogy neked nem) de a stabil FPS-t én inkább NV-nél tapasztaltam
Radeon-nál lehet több az AVG, de biztos nagyobbakat droppol, ez mind személyes tapasztalat![ Szerkesztve ]
-
CsonkaImo
addikt
-
Prof
addikt
válasz Snip3r_HUN #22 üzenetére
Nem rokabor az, csak egy Quadro kartya atnevezese ismetelten Cimke/huto/Bios csere es marketing anyagok keszitese. Voila kesz az uj termek. Igy kell ezt csinalni profi csapat
Ott jon igazan a profit ha dragan adsz el olyan termeket ami mar reg visszahozta a fejlesztesi koltseget
-
stratova
veterán
Abu
-
Snip3r_HUN
addikt
-
FLATRONW
őstag
Pont ez a baj, hogy szinte semmi vízhangja nincs az egésznek. Van néhány teljesítmény összehasonlító teszt még a megjelenés napjairól és azóta semmi. Minőség összehasonlító képeket is csak ezt találtam.
(#20) CsonkaImo: Készítenél néhány összehasonlító képet olyan területről, ahol nagy a látótávolság és sűrű a növényzet?
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
Hány játék fogja támogatni? Tök mindegy, a Star Citizen támogatása nekem bőven elég
-
parampa
aktív tag
Nemtom... Mantle -al kicsit olyan érzésem van mint a hidrogénautónál.
Megvan, feltalálták, holnaptól minden szép és jó lesz. ( ez volt évtizedekkel ezelött )
Kívánom hogy legyen hatása. ( Vidiáékra is ) , ne csak pár játék erejéig.
Perpillanat nvidián stabilabb fps-t , szebb képet kapni. GTX660-ra gyúrok.
Nagyon tetszik a képminösége, fogyasztása még türhetö. 130-40W.
Vagy jönnek a 60W-os GTX750 / TI -k. -
Egon
nagyúr
Biztos releváns, hogy egy az AMD által kilóra megvett fejlesztő mit gondol...
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
.LnB
titán
-
FLATRONW
őstag
válasz antikomcsi #10 üzenetére
Valóban ilyen gyenge a képminőség Mantle alatt? Ritkább növényzet és alacsonyabb látótávolság.
-
Crytek
nagyúr
válasz antikomcsi #10 üzenetére
Gondolom az egy percig se fordult meg a fejedben ,hogy a gond forrása nálad van.
Bármilyen tesztet néztem pont hogy a mantle kiegyensúlyozottabb fps értékekt hozott a dx-el szemben!Next PC Upgrade: 2022
-
.LnB
titán
válasz antikomcsi #10 üzenetére
Bugglefield 4 valóban számít. Mantle patch előtt jó volt? Nekem dobott fix 10 fps-t Bugglefieldben és Star Swarm-ban is. Igaz BF4-ben ez csak akkor jön elő ha hajlandó elindulnu az akva game, de ez más tészta.. Nem ennyit vártam az oké. De stabilabb.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
antikomcsi
veterán
Nekem a Mantle nem ad teljesítmény növekedést. Inkább ingadozóbb FPS-t, és megakadást, mindezt fakóbb, részletszegényebb képi világ mellett.
A mantle egyelőre annyi, mint sz@rnak a pofon, FX8350 és 280X mellett.
Mindez saját BF4-es tapasztalataim alapján. Ha mondasz más játékot, kipróbálom azon is.
Sajnos a mantle az, ami vicc.
-
.LnB
titán
Semmi értelme ennek a mentalitásnak, hogy erővel lenyomni a konkurenciát. Olyan nevetséges termékeket szül, mint a Titan Black. Az is csak arra jó, hogy az Nvidia elmondja, jelenleg övék a legerősebb kártya. Igaz, hogy egy oltári nagy baromság az egész. És aki képes azért a kis plusszért annyit fizetni.
Szerintem erre az lesz a lépése az Nvidiának, hogy megpróbál rábeszélni fejlesztőket, hogy nem érdemes Mantle-ra fejleszteni. Nagyon negatív a véleményem róluk, semmi olyan dolgot nem támogatnak ami a játékosok, vagy a fejlesztők hasznára lenne. Csak az a fontos nekik, hogy minél több pénzt húzzanak le a buta vásárlókról, lásd Gsync. Bocsi, nem akarok nagy vitát generálni, szerintem ez a jelenlegi helyzet.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Crytek
nagyúr
Itt nem az nvidián meg a teljesitményen múlik a dolog.
Ha a fejlesztők azt látják ,hogy a mantleval többet/szebbet/gyorsabbat és könnyebben lehet alkotni, mint a dx-el akkor váltanak mantle-ra! (max ha nv mélyen belenyúl a zsebbe és odaszór pár millát hogy nektek mégse kell a mantle akkor ez persze változhat)
Next PC Upgrade: 2022
-
dergander
addikt
Ezt most ugy viccnek szántad? A mantle nem csak teljesítménynövekedést ad,hanem egyenletesebb FPS-t,amit a DX eddig nemadott. Majdnem 20 év telt el és nemtörtént semmi,vicces hogy most a mantle kiadás után egyből reagáltak és a DX12 már mantlehoz hasonló teljesítményt igér bármely kártyára.
A nagy duma hogy nemlehet megcsinálni....NEM,nem nem,egyszerü a képlet az MS-t nem is érdekelte hogy optimálisabb teljesítményt kapjon a PC ipar,letojták! Most hogy a mantle van már őkis tudnak ilyen,eridjenek már a p*cs*ba. Miattuk van ez a nagy PC-s káosz hogy alig van játék PCre.
Köszönjük MS nagy isten vagy -
Prof
addikt
Az Nvidia koszoni jol van ahogy az uj GPU eladasok is mutatjak [link] Bar nagyon kivancsi lennek mennyi ebbol a noti es mennyi a desktop eladas. Illetve az uj konzolokba szallitott X millio chipet hozzaadva, hogy nezne ki.
Az Auchan-os vasarlo aki leemeli az Intel+NV-s notit (i3+ gt630-al 120e-ert kisker aron 27% afaval) alakitja a statisztikat, nem a nehany jatekfejleszto ceg.
Amig nem tud a vasarlo egy brazost se ennyiert megvenni, nem hogy A8-10-es AMD-t, addig sajnos ez van.
Azt meg oszinten nem ertem, hogy eri el az Nvidia, hogy erosebb/azonos Intel HD mobil IGP melle rakjanak a gyartok gyengebb 610m, 720m szintu dGPU diszeket a laptopokba. (lehet hog 10 dollarert adjak darabjat csak kikotes, hogy legyen a gepen Nv matrica mert nagyobb a reklamerteke mint az ara)Az Intel driver + AMD driver-es notikkal valo szenvedes meg az Optimus elmenyhez kepest sajnos sehol nincs, ezt elso kezbol tudom.
Az Intel nem hulye ott szivatja az AMD-t, ahol tudja (meg szerencse van Leshcatlabs aki megmenti a csalodott usereket.)Ha lenne essze NV-nek es az AMD-nek osszefognanak az Intel ellen, mert amig nem teszik folyamatosan a sajat sirjukat assak. (amit az Intel GPU reszesedes novekedesi grafikon szepen elorevetit) Ez hatvanyozottan latszani fog, ha jonnek a 14nm-es Intel chipek.
A csaladban mar senkinek nincs desktopja egy ideje.
[ Szerkesztve ]
-
-
kona005
senior tag
Van benne valami.
Bár ha az Nvidia rágyúr a nyers teljesítményre, amivel tudja azt hozni amit a GCN Mantle-el és máris meg van oldva[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Szép! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 8/512 FHD HUN
- 486 CPU bazár
- S3 Trio64V2/DX 1 MB PCI videokártya
- Gamer Pc eladó! I5-9400F/Asus GTX 1660 Ti/16GB RAM 3000mhz/256GB SSD+500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest