Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Diopapa #44 üzenetére

    A játékélmény részébe nem érdemes belemenni, mert az eleve szubjektív, illetve nem éppen technikai jellegű döntés. Az kétségtelen tény, hogy régebben komplexebbek voltak a játékok a játékmenetet tekintve, de ehhez most is vissza lehet térni, mivel ez felfogásbeli kérdés.

    A grafika minősége és sebessége viszont tisztán technikai kérdés. Azért régen pár hónapon belül megírt egy-két programozó egy igen jó rendert DX-re. Ma csúcsminőségben ez inkább egy-másfél éves feladat, és 4-5 ember számára, aktívan bevonva az artist csoportot. A Mantle egyik előnye pont az, hogy egy ember két-három hónap alatt csinálhat egy gyorsabb leképzőt, annál amin manapság több ember dolgozik legalább egy évig. Erre nem mondhatja a piac, hogy nincs itt semmi gond. Tisztán látszik, hogy gond van és azok megoldhatók.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • dergander

    addikt

    válasz Diopapa #44 üzenetére

    Nem érted,ha még a mantle nem is fut be,de már elkezdődik egy korszak ezzel,ha a mantle nem jön még mindig korcs DXel kellene szenvedni,meg a vele levő fojtással.
    Legalább az AMD tett és menti a PC piacot is,az NV és az MS mit tett? Semmit kifogásokkal megtömött mindenkit hogy ezt meg azt nemlehet,nocsak...mégis lehet? Honnan húzta elő az AMD a mantle-t.
    A mantle egy irányelvet hozott amire mostmár az MS is rákap mert meglehet csinálni. Undorító egy cég ilyen téren.
    A PC gammák szenvedése csakis nekik köszönhető most senki másnak.

Új hozzászólás Aktív témák