Új hozzászólás Aktív témák
-
Diopapa
addikt
válasz dergander #45 üzenetére
Ezzel teljesen egyetértek, de én jobban örültem volna, ha sikerült volna az intelt és az nv-t bevonni ebbe, mert ez így szvsz bukó lesz, pedig tényleg nagy szükség lenne rá.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen. Ez a fontos. Az MS és a Khronos Group sem marad releváns az AAA játékok piacán, ha nem lépnek. Nem mintha a Khronos az lenne, de ki tudja mit hoz a jövő. Lehet, hogy jobb lesz az új OGL, mint az új DX.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
FLATRONW
őstag
válasz dergander #45 üzenetére
Lehet, de milyen áron. Olyan áron lehet, hogy csak egy architektúra van támogatva. Ezt például az Nvidia is megcsinálhatta volna évekkel ezelőtt a Fermivel. Azonban akkor az AMD szart volna magasról rá, ahogy most az Nvidia teszi. Jó dolog, hogy meglépte az AMD, mert így legalább fejlődik a DX.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A játékélmény részébe nem érdemes belemenni, mert az eleve szubjektív, illetve nem éppen technikai jellegű döntés. Az kétségtelen tény, hogy régebben komplexebbek voltak a játékok a játékmenetet tekintve, de ehhez most is vissza lehet térni, mivel ez felfogásbeli kérdés.
A grafika minősége és sebessége viszont tisztán technikai kérdés. Azért régen pár hónapon belül megírt egy-két programozó egy igen jó rendert DX-re. Ma csúcsminőségben ez inkább egy-másfél éves feladat, és 4-5 ember számára, aktívan bevonva az artist csoportot. A Mantle egyik előnye pont az, hogy egy ember két-három hónap alatt csinálhat egy gyorsabb leképzőt, annál amin manapság több ember dolgozik legalább egy évig. Erre nem mondhatja a piac, hogy nincs itt semmi gond. Tisztán látszik, hogy gond van és azok megoldhatók.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
dergander
addikt
Nem érted,ha még a mantle nem is fut be,de már elkezdődik egy korszak ezzel,ha a mantle nem jön még mindig korcs DXel kellene szenvedni,meg a vele levő fojtással.
Legalább az AMD tett és menti a PC piacot is,az NV és az MS mit tett? Semmit kifogásokkal megtömött mindenkit hogy ezt meg azt nemlehet,nocsak...mégis lehet? Honnan húzta elő az AMD a mantle-t.
A mantle egy irányelvet hozott amire mostmár az MS is rákap mert meglehet csinálni. Undorító egy cég ilyen téren.
A PC gammák szenvedése csakis nekik köszönhető most senki másnak. -
Diopapa
addikt
Most ne csináljunk úgy, mintha csak ezen múlna. A kiadók sok éve telibesz@rják a pc-s játékosokat. A grafika minősége / sebessége csak egy a sorban. A játékok irányíthatósága, primitívsége / rövidsége stb sokkal komolyabb probléma. Ha igazán érdekelné őket, ezzel is lehetett volna kezdeni, a Mantle csodavárás helyett.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mondjuk úgy, hogy a Mantle egy kérés volt Johan Andersson felől. Annyi köze van hozzá, hogy elmondta az AMD-nek, hogy egészen pontosan milyen implementációt vár, illetve nyilván ha már 5-6 évnyi könyörgés után kierőszakolta egy cégtől, hogy csináljanak egy új API-t, akkor beleadta a saját tudását is, de a tényleges fejlesztésen nem ő dolgozott.
Van a piacon egy rakás fejlesztő, aki belefáradt abba, hogy még mindig 15 éves alapokra épül a DirectX és az OpenGL. Ez 2010 körül annyira kritikus lett, hogy a next-gen konzolok simán szoftverből képesek verni a PC-t, hiába a GFLOPS-ok. A fejlesztők egy csoportja ezt nem akarja, így kiharcoltak egy low-level API-t. Most a hardcore PC-s játékosoktól ők kapják a támadásokat, mert életben akarják tartani a hardcore PC gaminget.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
FLATRONW
őstag
Azért mert a Mantle egy közös gyerek az AMD-vel és nem akarja, hogy egy halva született technológia legyen.
A Frostbite meg a Battlefield amúgy is tele van hibákkal, tehát nem számít még egy a sorban.
Természetesen lehet, hogy igazat mond, de ennek szerintem kicsi az esélye.[ Szerkesztve ]
-
smkb
őstag
vicces cikk ... eközben az Intel, meg NV ott püföli szegény AMD-t ahol csak bírja, tojik kb mindenki a Mantle-re, nulla érdeklődést vált ki a vásárlókból.
A relevánssága meg az új maxwell architektúrának köszönhetően csak nőni fog, főleg notikban, ahol most is nagyobb a részesedése.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Miért nem akarja rontani? A Frostbite 3 és a Mantle közül a Frostbite 3 a saját fejlesztése, míg a Mantle csak egy felhasznált technológia. Nem akarta ezt szépíteni, meg magyarázni, egyszerűen elmondta, hogy a Frostbite 3-ban van a bug és javítják majd.
Fejlesztői szemmel a Mantle csak egy eszköz. Egy technika arra, hogy a PC-s játékosok ne mondják nekik, hogy csak gyenge konzolportokat készítenek a next-genből. Ha ez nem lenne a PC-s játékosok felől igény, akkor egyszerűen csinálnának egy alap rendert mindenféle komolyabb effekt nélkül. Nekik is egyszerűbb lenne az életük, de inkább kiszolgálják az igényeket. Aztán persze ironikus módon pont a PC-s hardcore tábor támadja ezeket a törekvéseket, és a piac előnyének megtartásáért küzdő fejlesztőket.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
djculture
félisten
Látva a bf4 vs mantle viszonyát hogy milyen anomáliák és hibák jöttek elő sokszor 5-10% gyorsulásért cserébe én ne fényezném nagyon ezt a technológiát.
-
kpal
nagyúr
ÉN így is Titan Black -et vennék
-
CsonkaImo
addikt
Johan Andersson aki fejes a DICE-nál, azt nyilatkozta, hogy az ő hibájuk a fakó szín. De ebbe ne menjünk bele jobban, igazából lényegtelen is. Dice-nál vannak sokkal jobban teljesítő fejlesztők is akik lehet kisebb létszámmal rendelkeznek. Szerintem a Battlefield pocsék minőségéért elsősorban az EA a felelős.
-
FLATRONW
őstag
válasz CsonkaImo #26 üzenetére
Kösz a képeket. Azonban ezek alapján felmerül a kérdés, hogyha a DICE nem tudja normálisan megcsinálni a játékot, akkor más hozzá kevésbé értők hogyan fogják ezt normálisan megoldani. Tudom, hogy a Battlefieldel sok probléma van, azonban a fakó színekért nem a játék a felelős hanem a Mantle. Biztos, hogy idővel megoldják ezeket a dolgokat, ha egyáltalán lesz rá lehetőségük.
[ Szerkesztve ]
-
CsonkaImo
addikt
Szerintem ezt félre címezted, én nagyon örülök, hogy egyáltalán foglalkoznak még a PC-vel és készítenek rá api-t. Tudom jól, hogy ez még csak a kezdet és nagy lehetőségek vannak benne. Ahogyen fentebb is említettem a színek amúgy sem a mantle miatt ilyenek. Én teljesen elégedett vagyok az api-val.
[ Szerkesztve ]
-
Prof
addikt
válasz CsonkaImo #26 üzenetére
Tok felesleges egy v1 beta driveren rugozni egy betakent kiadott BF3 DLC-nek is joindulattal nevezheto program kapcsan. Annyi ertelme van, mint egy Win 1.0 beta alapjan azt mondani a Windowsra sose adnak el belole tobbet 10 ezernel.
Aki ez alapjan iteli meg az API-t es a benne rejlo lehetoseget annak az agyi kapacitasat a legyek uberelik.A nagy MS altal hegesztett DX API-nak evek kellettek mig hasznalhato szintre jott fel. Emlekszel, hogy DirectX 1-et telepitesz, lefogadom nem, ellehet olvasni a tortenetet a Wikipedian ?
Szerinted a nagysagrendekkel kisebb AMD, + nehany jatekfejleszto partnere mar par honap alatt csodat muvelnek? Almodozni lehet csak akkor szol kozbe a bili es a kez esete.
[ Szerkesztve ]
-
antikomcsi
veterán
Az megfordult a fejedben, hogy tavaly a GCN-es termékekre ígérték. Ezzel szemben nekem nincs optimalizáció, pedig GCN kártyám van, csak ugye a 280X kimaradt több társával együtt.
Ja, vegyek 290X-et, hogy élvezzem a mantle-t. Persze.
Ha egyéb felmerülő kérdésed is van, akkor a válasz, de igen, én vagyok a hülye, és minden gond nálam van.
(#11) .LnB
Patch után is jó, csak DX módban, úgy semmi probléma.
[ Szerkesztve ]
-
kona005
senior tag
LOL, igazad van amúgy teljes mértékben, nem gondoltam én sem komolyan.
Csak ott röhögtem fel hangosan, mikor megláttam egy mondatban a Radeont és a nem ingadozó FPS-t, nekem volt már pár Nv és Ati\AMD kártyám is (nem mondom hogy neked nem) de a stabil FPS-t én inkább NV-nél tapasztaltam
Radeon-nál lehet több az AVG, de biztos nagyobbakat droppol, ez mind személyes tapasztalat![ Szerkesztve ]
-
CsonkaImo
addikt
-
Prof
addikt
válasz Snip3r_HUN #22 üzenetére
Nem rokabor az, csak egy Quadro kartya atnevezese ismetelten Cimke/huto/Bios csere es marketing anyagok keszitese. Voila kesz az uj termek. Igy kell ezt csinalni profi csapat
Ott jon igazan a profit ha dragan adsz el olyan termeket ami mar reg visszahozta a fejlesztesi koltseget
-
stratova
veterán
Abu
-
Snip3r_HUN
addikt
-
FLATRONW
őstag
Pont ez a baj, hogy szinte semmi vízhangja nincs az egésznek. Van néhány teljesítmény összehasonlító teszt még a megjelenés napjairól és azóta semmi. Minőség összehasonlító képeket is csak ezt találtam.
(#20) CsonkaImo: Készítenél néhány összehasonlító képet olyan területről, ahol nagy a látótávolság és sűrű a növényzet?
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
Hány játék fogja támogatni? Tök mindegy, a Star Citizen támogatása nekem bőven elég
-
parampa
aktív tag
Nemtom... Mantle -al kicsit olyan érzésem van mint a hidrogénautónál.
Megvan, feltalálták, holnaptól minden szép és jó lesz. ( ez volt évtizedekkel ezelött )
Kívánom hogy legyen hatása. ( Vidiáékra is ) , ne csak pár játék erejéig.
Perpillanat nvidián stabilabb fps-t , szebb képet kapni. GTX660-ra gyúrok.
Nagyon tetszik a képminösége, fogyasztása még türhetö. 130-40W.
Vagy jönnek a 60W-os GTX750 / TI -k. -
Egon
nagyúr
Biztos releváns, hogy egy az AMD által kilóra megvett fejlesztő mit gondol...
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
.LnB
titán
-
FLATRONW
őstag
válasz antikomcsi #10 üzenetére
Valóban ilyen gyenge a képminőség Mantle alatt? Ritkább növényzet és alacsonyabb látótávolság.
-
Crytek
nagyúr
válasz antikomcsi #10 üzenetére
Gondolom az egy percig se fordult meg a fejedben ,hogy a gond forrása nálad van.
Bármilyen tesztet néztem pont hogy a mantle kiegyensúlyozottabb fps értékekt hozott a dx-el szemben!Next PC Upgrade: 2022
-
.LnB
titán
válasz antikomcsi #10 üzenetére
Bugglefield 4 valóban számít. Mantle patch előtt jó volt? Nekem dobott fix 10 fps-t Bugglefieldben és Star Swarm-ban is. Igaz BF4-ben ez csak akkor jön elő ha hajlandó elindulnu az akva game, de ez más tészta.. Nem ennyit vártam az oké. De stabilabb.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
antikomcsi
veterán
Nekem a Mantle nem ad teljesítmény növekedést. Inkább ingadozóbb FPS-t, és megakadást, mindezt fakóbb, részletszegényebb képi világ mellett.
A mantle egyelőre annyi, mint sz@rnak a pofon, FX8350 és 280X mellett.
Mindez saját BF4-es tapasztalataim alapján. Ha mondasz más játékot, kipróbálom azon is.
Sajnos a mantle az, ami vicc.
-
.LnB
titán
Semmi értelme ennek a mentalitásnak, hogy erővel lenyomni a konkurenciát. Olyan nevetséges termékeket szül, mint a Titan Black. Az is csak arra jó, hogy az Nvidia elmondja, jelenleg övék a legerősebb kártya. Igaz, hogy egy oltári nagy baromság az egész. És aki képes azért a kis plusszért annyit fizetni.
Szerintem erre az lesz a lépése az Nvidiának, hogy megpróbál rábeszélni fejlesztőket, hogy nem érdemes Mantle-ra fejleszteni. Nagyon negatív a véleményem róluk, semmi olyan dolgot nem támogatnak ami a játékosok, vagy a fejlesztők hasznára lenne. Csak az a fontos nekik, hogy minél több pénzt húzzanak le a buta vásárlókról, lásd Gsync. Bocsi, nem akarok nagy vitát generálni, szerintem ez a jelenlegi helyzet.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Crytek
nagyúr
Itt nem az nvidián meg a teljesitményen múlik a dolog.
Ha a fejlesztők azt látják ,hogy a mantleval többet/szebbet/gyorsabbat és könnyebben lehet alkotni, mint a dx-el akkor váltanak mantle-ra! (max ha nv mélyen belenyúl a zsebbe és odaszór pár millát hogy nektek mégse kell a mantle akkor ez persze változhat)
Next PC Upgrade: 2022
-
dergander
addikt
Ezt most ugy viccnek szántad? A mantle nem csak teljesítménynövekedést ad,hanem egyenletesebb FPS-t,amit a DX eddig nemadott. Majdnem 20 év telt el és nemtörtént semmi,vicces hogy most a mantle kiadás után egyből reagáltak és a DX12 már mantlehoz hasonló teljesítményt igér bármely kártyára.
A nagy duma hogy nemlehet megcsinálni....NEM,nem nem,egyszerü a képlet az MS-t nem is érdekelte hogy optimálisabb teljesítményt kapjon a PC ipar,letojták! Most hogy a mantle van már őkis tudnak ilyen,eridjenek már a p*cs*ba. Miattuk van ez a nagy PC-s káosz hogy alig van játék PCre.
Köszönjük MS nagy isten vagy -
Prof
addikt
Az Nvidia koszoni jol van ahogy az uj GPU eladasok is mutatjak [link] Bar nagyon kivancsi lennek mennyi ebbol a noti es mennyi a desktop eladas. Illetve az uj konzolokba szallitott X millio chipet hozzaadva, hogy nezne ki.
Az Auchan-os vasarlo aki leemeli az Intel+NV-s notit (i3+ gt630-al 120e-ert kisker aron 27% afaval) alakitja a statisztikat, nem a nehany jatekfejleszto ceg.
Amig nem tud a vasarlo egy brazost se ennyiert megvenni, nem hogy A8-10-es AMD-t, addig sajnos ez van.
Azt meg oszinten nem ertem, hogy eri el az Nvidia, hogy erosebb/azonos Intel HD mobil IGP melle rakjanak a gyartok gyengebb 610m, 720m szintu dGPU diszeket a laptopokba. (lehet hog 10 dollarert adjak darabjat csak kikotes, hogy legyen a gepen Nv matrica mert nagyobb a reklamerteke mint az ara)Az Intel driver + AMD driver-es notikkal valo szenvedes meg az Optimus elmenyhez kepest sajnos sehol nincs, ezt elso kezbol tudom.
Az Intel nem hulye ott szivatja az AMD-t, ahol tudja (meg szerencse van Leshcatlabs aki megmenti a csalodott usereket.)Ha lenne essze NV-nek es az AMD-nek osszefognanak az Intel ellen, mert amig nem teszik folyamatosan a sajat sirjukat assak. (amit az Intel GPU reszesedes novekedesi grafikon szepen elorevetit) Ez hatvanyozottan latszani fog, ha jonnek a 14nm-es Intel chipek.
A csaladban mar senkinek nincs desktopja egy ideje.
[ Szerkesztve ]
-
-
kona005
senior tag
Van benne valami.
Bár ha az Nvidia rágyúr a nyers teljesítményre, amivel tudja azt hozni amit a GCN Mantle-el és máris meg van oldva[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- PlayStation 5
- BMW topik
- Politika
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Parfüm topik
- Google Pixel topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- Dell PowerEdge M1000e
- Logitech G733 Vezeték Nélküli LILA Fejhallgató /// Újszerű // Számla + Garancia
- Reloop RHP-20 KNIGHT DJ fejhallgató // Újszerű // Számla + Garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B365 Intel i7 9700E 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 6GB GDDR5 Sharkoon Slider 550W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M Intel i3 10100F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1060 6GB GDDR5 ZALMAN Z1 CM 450W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest